INSPEKTOR Wrocław oferta pracy Okręgowy Urząd Miar Wrocław
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: do 2 700 PLN
Zakres obowiązków: - wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku;- udział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustaw;- prowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanych;- wykonywanie nadzoru wewnetrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych;- udzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urząd;- przygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalności9ą Urzędu;- Prowadzenie prac administracyjno-biurowych i systemu zarządzania;- aktualizacja dokuemntów systemu zarządzania. Miejsce pracy: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu, ul. Młodych Techników 61/63, Wydział Masy i Siły. Sala F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Data publikacji: 2018-07-23
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Okręgowy Urząd Miar Wrocław
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młodych Techników 61/63, 53-645 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku;- udział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustaw;- prowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanych;- wykonywanie nadzoru wewnetrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych;- udzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urząd;- przygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalności9ą Urzędu;- Prowadzenie prac administracyjno-biurowych i systemu zarządzania;- aktualizacja dokuemntów systemu zarządzania. Miejsce pracy: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu, ul. Młodych Techników 61/63, Wydział Masy i Siły. Sala F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + wysługa lat, nagroda jubileuszowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor do spraw miar i wag
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor do spraw miar i wag
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie/wyższe.Staż pracy - w administracji publicznej.Znajomość przepisów ustawy Prawo o miarach oraz ustawy o systemie tachografów cyfr., ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoruu rynku, KPA.Umiejętność praktycznego stosowania i interpretacji przepisów prawnych. komunikatywność i rzetelność, systematyczność i zaangażowanie w wykonywaną pracę, umiejętność sprawnej organizacji pracy.Prawo jazdy kat. B, Odpowiedzialność i samodzielność w podejmowaniu decyzji. Zdolność analitycznego myślenia. Umiejętność pracy w zespole.Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Nazwa pracodawcy: Okręgowy Urząd Miar Wrocław
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Młodych Techników 61/63, 53-645 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, - kopie świadectw pracy, - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny w siedzibie Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu oraz na stronie internetowej BIP Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu), - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Młodych Techników
Numer budynku pracodawcy: 61
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor do spraw miar i wag
Data dodania oferty pracy: 24.07.2018
Oferta pracy ważna do: 24.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Zapewnienie zgodności działalności Zarządu Jednostek Oświatowych i jednostek obsługiwanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 (Europejskiej Rady Ochrony Danych) i krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. 2. Pełnienie funkcji 1000 dla wskazanych jednostek (od 20 do 30) spośród 71 obsługiwanych przez Zarząd Jednostek Oświatowych. 3. Nadzór oraz bieżące doradztwo we wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych oraz ich zgodności z RODO w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz obsługiwanych jednostkach. 4. Dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutków przetwarzania danych w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz jednostkach obsługiwanych. 5. Opracowywanie rozwiązań z obszaru ochrony danych osobowych, z uwzględnieniem zmian w prawie w tym zakresie. 6. Przygotowywanie, prowadzenie i opiniowanie dokumentów, m.in. instrukcji, umów, zgód, klauzul informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych. 7. Przygotowywanie niezbędnych pism do odpowiednich instytucji (m.in. GIODO/ PUODO). 8. Prowadzenie szkoleń i podnoszenie wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO. 9. Ustawiczne dokształcanie się oraz doskonalenie własnej wiedzy, zwłaszcza uwzględniające zmiany w prawie oraz w metodach przetwarzania danych. 10. Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących ochrony danych osobowych oraz ciągłe dostosowywanie Zarządu Jednostek Oświatowych i obsługiwanych jednostek do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących RODO. 11 . I nne zadania wymagane przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa - 2018-06-01 - Płock (mazowieckie)
wykonywanie dachów różnymi materiałami dekarskimi przy zastosowaniu urządzeń oraz maszyn dekarskich, ślusarskich i murarskich, analizowanie i czytanie rysunków roboczych, technicznych, przygotowanie i wnoszenie materiałów dekarskich na dach, wykonywanie pokryć dachowych blachą cynkową, stalową, ocynkowaną, miedzianą i aluminiową
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Zielona Góra (lubuskie)
Proste prace budowlane, pomoc przy murarzu. Wykonywanie pracy u klienta.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Nasielsk (mazowieckie)
- obsługa istniejących klientów oraz pozyskiwanie nowych, przygotowywanie ofert, - kontakt z dostawcami
BLOK-TECHNOLOGIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych pod względem technicznym, kosztorysowanie, odbiór prac budowlanych, współpraca z zarządami Wspólnot, realizacja zawartych umów; po okresie próbnym możliwość podjęcia pracy na czas nieokreślony; wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą; godziny pracy 7.00- 15.00
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. Z o. o. - 2017-01-13 - Słupsk (pomorskie)
wyksz. min. zawodowe, mile widziane doświadczenie,wynagrodzenie: 2500 ( do uzgodnienia w zależności od umiejętności)
DKT SPÓŁKA CYWILNA BEATA,GRZEGORZ MATUSZAK - 2018-05-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- obsługa klienta - dobór odpowiednich gatunków roślin- kierowanie pracami związanymi z pielęgnacją zieleni- przygotowywanie kosztorysu ofert handlowych
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ZIELENI W LUBLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Lublin (lubelskie)
-sprzedaż produktów,-wycena i kupno towaru,-negocjowanie cen z klientami,-sprzedaż w serwisie Allegro,-spisywanie umów kupna-sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Tczew (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Zabłudów (podlaskie)
obsługa gości restauracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Kazimierzówka (lubelskie)
Nadzór nad BHP w jednostce, szkolenia, instruktaże, postępowania powypadkowe, praca w komisjach. Miejsce wykonywania pracy- Skład Szeroki Bór Piski.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-09-22 - Szeroki Bór Piski (warmińsko-mazurskie)
nadzoruje prawidłowe wykonanie robót budowlanych i remontowych, ich odbiór, ewidencję wykonanych robót, kontrolowanie postępu prac i koordynowanie wykonawstwa robót; przygotowanie projektów odpowiednich materiałów i zleceń na opracowanie danych wyjściowych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych, koncepcji programowo- przestrzennych, dokumentacji technicznej, badania gruntu, pomiarów sytuacyjno-wysokościowych itp. zgodnie m. in. z ustawą prawo zamówień publicznych i prawem budowlanym; uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych i dokonanie wymaganych zgłoszeń wynikających z ustawy prawo budowlane i ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym w odniesieniu do planowanych i prowadzonych inwestycji oraz wykonywanych obiektów budowlanych; przygotowanie do właściwych organów wniosków o wydanie pozwolenia na użytkowanie obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie całości dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych; przekazywanie wykonawcy robót placu budowy; organizowanie nadzoru inwestorskiego, przygotowanie projektów umów o nadzór inwestorski; nadzorowanie prowadzenia przez kierownictwo budowy na bieżąco dokumentacji budowlanej; opracowanie rozliczeń zakończonych inwestycji lub obiektów; kompletowanie dokumentacji budowlanej i cenników, akt spraw budowlanych; ocena stanu obiektów budowlanych, organizowanie i przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli obiektów budowlanych, szacowanie do likwidacji i remontów; opracowanie rocznego planu: zamówień publicznych i pracy dla zadań, za które odpowiada; przygotowanie i wykonanie projektów z zakresu inwestycji i remontów dofinansowywanych z funduszy zewnętrznych, planowanie i wydatkowanie środków przeznaczonych na zadania związane z inwestycjami i remontami; opracowanie części merytorycznej dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie ze swoim zakresem działania; udział w pracach komisji przetargowej; odbiór dokumentacji z biur projektowych. Umowa na 6 miesięcy. Godziny pracy: 7.30- 15.30 ; szczegóły na stronie BIP SPN/ogłoszenia
Słowiński Park Narodowy - 2018-04-20 - Smołdzino (pomorskie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych; sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów; realizacja celów firmy; realizacja zamówień; edycje produktów; wystawianie aukcji allegro, ebay; analiza cen konkurencji; przeceny produktów; dbanie o dobrą prezentacje produktów oraz porządek na sklepie; przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-08-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie księgowości
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Księżpol (lubelskie)
Sprzedaż art.spożywczo- przemysłowych, obsługa klientów, kasy fiskalnej WYMAGANIA: obsługa kasy fiskalnej,książeczka sanitarno - epidemiologiczna, mile widziane doświadczenie.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: tel. 535 883 983, sklepy (at) patmex.pl
Paściak Maria Firma Handlowo Usługowa "PATMEX" - 2017-08-04 - Wietlin (podkarpackie)
ZAKRES ZADAŃ pobieranie i badanie prób roślin, produktów, podłoży i gleby do badań, kontrola stanu fitosanitarnego roślin, produktów roślinnych, prowadzenie rejestru producentów roślin oraz przedsiębiorców wprowadzających na polski obszar celny określone rośliny, produkty roślinne oraz prowadzących obrót nimi, wystawianie świadectw fitosanitarnych dla eksportu i reeksportu.WARUNKI PRACY- praca biurowa (użytkowanie sprzętu biurowego, praca przy komputerze),- praca fizyczna w terenie związana z pobieraniem prób do badań,- praca poza siedzibą urzędu podczas prowadzenia kontroli,- kontakty z trudnym klientem urzędu podczas kontroli - przedsiębiorcami, rolnikami,- bariery architektoniczne: brak wind, podjazdów.
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa - 2018-02-12 - Kościan (wielkopolskie)
-Obsługa systemu magazynowo- księgowego CDN XL: wprowadzanie danych orazwystawianie dokumentów magazynowych -Planowanie przesunięć międzymagazynowych -Ścisła współpraca z Projekt Managerami, Działem Rozstawień i Produkcją -Nadzór nad pracami firm oklejających -Zamawianietowaru na magazyn -Koordynacja załadunków i rozładunków zgodnie z awizacją
INTEGER.PL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-10 - Opole (opolskie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Asystent do spraw księgowości- wymagania: wykształcenie min. licencjat ekonomiczne, obsługa komputera, dokładność, sumiennosćć.
Biuro Rachunkowe "Veto" s.c. Krzywdzińska Anna, Jagosz Joanna - 2017-11-13 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prace przy emaliowaniu, mierzenie blach
"Metal-Ceram" s.c. Janas-Wierzgoń Izabela, Janas Arkadiusz, Rybak Justyna - 2018-03-01 - Rybnik (śląskie)
Inspektor ochrony przeciwpożarowej odpowiada za nadzorowanie przestrzegania przez komórki organizacyjne i Sklady przepisów ochorny przeciwpożarowej. Ustala przyczyny oraz okoliczności powstania i rozprzestrzeniania się pożarów, uczestniczy w dochodzeniach dotyczących przyczyn pożaru. Przygotowuje analizy dotyczące ochrony przeciwpożarowej w 4 RBLog oraz wnioskuje o usunięcie zagrożeń pożarowych. Uczestniczy w odbiorach technicznych nowych obiektów pod kątem ochorny przeciwpożarowej. Prowadzi szkolenia z ochrony przeciwpożarowej. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 059.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Kelnerska obsługa gości ośrodka. Praca w systemie rownoważnym w godz. 7-19 w Kołobrzegu, również w weekendy
Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
przygotowywanie płatności, uczestniczenie w przygotowywaniu biznes planów, analiz i raportówpomoc w bieżącej pracy działu
Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe "USTROŃ" SA - 2016-02-12 - Ustroń (śląskie)
Nadzorowanie prawidłowej realizacji kontraktów, prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem pracownikami, rekrutacja, organizacja pracy, rozliczanie pracowników
kontakt przez OHP - 2018-05-15 - Kraków (małopolskie)
PRACE OGÓLNOBUDOWLANE
MAX-TB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZALNOŚCIĄ - 2016-11-15 - Polkowice (dolnośląskie)
obsługa kuchni przygotowywanie i wydawanie posiłków, dbanie o porządek,
CANBUSZ SPÓŁKA JAWNA MIROSŁAW I ZOFIA ANDRUKONIS - 2018-02-27 - Namysłów (opolskie)
Sprzątanie siłowni, biur.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Łódź (łódzkie)
Charkterystyka pracy: kontrola części dla przemysłu motoryzacyjnego. Kontakt z pracodawcą osobisty.
TEAM PREVENT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-10 - Rybnik (śląskie)
- ochrona obiektu mieszkaniowego- monitoring- obchody- dofinansowanie do paliwa, do leków, do turnusów rehabilitacyjnych- wynagrodzenie od 2100 zł brutto + premie
GRUPA SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
•Nadzor nad zespolem wykonujacym pełną księgowość samodzielnych jednostek zgodnie z miedzynarodowymi standardami rachunkowosci (IFRS) lub Lux GAAP•Nadzorowanie wykonania oraz samodzielne sporządzanie miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych raportów sprawozdawczych na potrzeby podmiotów wewnętrznych (inne oddziały BBH) jak i dla klientów zewnętrznych•Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych jednostek zgodnie z IFRS lub Lux GAAP•Rozwój znajomości obowiązujących przepisów, regulacji i interpretacji dotyczących rachunkowości i sprawozdawczości finansowej z uwzględnieniem IFRS i Lux GAAP•Bieżąca komunikacja z klientami, zapewnianie terminowych i kompleksowych odpowiedzi na wszelkie pytania ze strony klientów•Współpraca z audytorami i doradcami podatkowymi.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)