INSPEKTOR DS INWESTYCJI I REMONTÓW Smołdzino oferta pracy Słowiński Park Narodowy

Stanowisko: INSPEKTOR DS INWESTYCJI I REMONTÓW

Wynagrodzenie: od 1 837 PLN

Zakres obowiązków: nadzoruje prawidłowe wykonanie robót budowlanych i remontowych, ich odbiór, ewidencję wykonanych robót, kontrolowanie postępu prac i koordynowanie wykonawstwa robót; przygotowanie projektów odpowiednich materiałów i zleceń na opracowanie danych wyjściowych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych, koncepcji programowo- przestrzennych, dokumentacji technicznej, badania gruntu, pomiarów sytuacyjno-wysokościowych itp. zgodnie m. in. z ustawą prawo zamówień publicznych i prawem budowlanym; uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych i dokonanie wymaganych zgłoszeń wynikających z ustawy prawo budowlane i ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym w odniesieniu do planowanych i prowadzonych inwestycji oraz wykonywanych obiektów budowlanych; przygotowanie do właściwych organów wniosków o wydanie pozwolenia na użytkowanie obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie całości dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych; przekazywanie wykonawcy robót placu budowy; organizowanie nadzoru inwestorskiego, przygotowanie projektów umów o nadzór inwestorski; nadzorowanie prowadzenia przez kierownictwo budowy na bieżąco dokumentacji budowlanej; opracowanie rozliczeń zakończonych inwestycji lub obiektów; kompletowanie dokumentacji budowlanej i cenników, akt spraw budowlanych; ocena stanu obiektów budowlanych, organizowanie i przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli obiektów budowlanych, szacowanie do likwidacji i remontów; opracowanie rocznego planu: zamówień publicznych i pracy dla zadań, za które odpowiada; przygotowanie i wykonanie projektów z zakresu inwestycji i remontów dofinansowywanych z funduszy zewnętrznych, planowanie i wydatkowanie środków przeznaczonych na zadania związane z inwestycjami i remontami; opracowanie części merytorycznej dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie ze swoim zakresem działania; udział w pracach komisji przetargowej; odbiór dokumentacji z biur projektowych. Umowa na 6 miesięcy. Godziny pracy: 7.30- 15.30 ; szczegóły na stronie BIP SPN/ogłoszenia

Data publikacji: 2018-04-20

Lokalizacja: Smołdzino (pomorskie)

Pracodawca: Słowiński Park Narodowy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bohaterów Warszawy 1A, 76-214 Smołdzino, powiat: słupski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
nadzoruje prawidłowe wykonanie robót budowlanych i remontowych, ich odbiór, ewidencję wykonanych robót, kontrolowanie postępu prac i koordynowanie wykonawstwa robót; przygotowanie projektów odpowiednich materiałów i zleceń na opracowanie danych wyjściowych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych, koncepcji programowo- przestrzennych, dokumentacji technicznej, badania gruntu, pomiarów sytuacyjno-wysokościowych itp. zgodnie m. in. z ustawą prawo zamówień publicznych i prawem budowlanym; uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych i dokonanie wymaganych zgłoszeń wynikających z ustawy prawo budowlane i ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym w odniesieniu do planowanych i prowadzonych inwestycji oraz wykonywanych obiektów budowlanych; przygotowanie do właściwych organów wniosków o wydanie pozwolenia na użytkowanie obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie całości dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych; przekazywanie wykonawcy robót placu budowy; organizowanie nadzoru inwestorskiego, przygotowanie projektów umów o nadzór inwestorski; nadzorowanie prowadzenia przez kierownictwo budowy na bieżąco dokumentacji budowlanej; opracowanie rozliczeń zakończonych inwestycji lub obiektów; kompletowanie dokumentacji budowlanej i cenników, akt spraw budowlanych; ocena stanu obiektów budowlanych, organizowanie i przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli obiektów budowlanych, szacowanie do likwidacji i remontów; opracowanie rocznego planu: zamówień publicznych i pracy dla zadań, za które odpowiada; przygotowanie i wykonanie projektów z zakresu inwestycji i remontów dofinansowywanych z funduszy zewnętrznych, planowanie i wydatkowanie środków przeznaczonych na zadania związane z inwestycjami i remontami; opracowanie części merytorycznej dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie ze swoim zakresem działania; udział w pracach komisji przetargowej; odbiór dokumentacji z biur projektowych. Umowa na 6 miesięcy. Godziny pracy: 7.30- 15.30 ; szczegóły na stronie BIP SPN/ogłoszenia

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 837 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS INWESTYCJI I REMONTÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Smołdzino

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Smołdzino

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 837 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs: prawo jazdy kategorii B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pożądane uprawnienia budowlane;szczegółowe informacje na stronie BIP SPN/ogłoszenia/oferty pracy

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Słowiński Park Narodowy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Bohaterów Warszawy 1A, 76-214 Smołdzino, powiat: słupski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: szczegóły na stronie BIP SPN/ogłoszenia

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: słupski

Gmina pracodawcy: Smołdzino

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Smołdzino

Ulica pracodawcy: Bohaterów Warszawy

Numer budynku pracodawcy: 1A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Data dodania oferty pracy: 20.04.2018

Oferta pracy ważna do: 27.04.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 20.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 20.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

DEKARZ - od 2 000 PLN

wykonywanie konstrukcji dachowych, wykonywanie pokryć dachowych, ogólne prace budowlane,
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Krajenka (wielkopolskie)

KAMIENIARZ - 1 850 - 2 500 PLN

produkcja, polerowanie elementów granitowych
P.H.U."WALDI" Łukasz Waldemar Zbutowicz - 2016-05-04 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR - od 2 200 PLN

a)przyjmowanie wniosków, prowadzenie postępowania i sporządzanie decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń w szczególności: na pokrycie kosztów utrzymania dziecka, dotyczących zwiększenia kosztów utrzymania dziecka, dotyczących wypoczynku poza miejscem zamieszkania dziecka, na pokrycie niezbędnych wydatków związanych z potrzebami przyjmowanego dziecka, na pokrycie niezbędnych wydatków związanych z wystąpieniem zdarzeń losowych, na utrzymanie lokalu mieszkalnego,na pokrycie kosztów związanych z przeprowadzeniem niezbędnego remontu lokalu mieszkalnego, dodatku wychowawczego,dla pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej zgodnie z przepisami,b)prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawie odpłatności rodziców za pobyt dzieci w pieczy zastępczej, umarzania w części lub w całości łącznie z odsetkami, odraczania terminu płatności, rozłożenia na raty lub odstąpienia od ustalenia opłaty,c)sporządzanie decyzji administracyjnych zmieniających oraz zobowiązujących do zwrotu nienależnie pobranych świadczeń,d)ustalanie sytuacji osobistej, dochodowej i majątkowej pełnoletnich wychowanków niezbędnej do przyznania świadczenia,e)prowadzenie dokumentacji dotyczącej kosztów pobytu dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie innego powiatu,f) bieżąca analiza dochodów i wydatków dotycząca dzieci pochodzących spoza terenu powiatu tureckiego oraz dzieci z terenu powiatu tureckiego przebywających na terenie innych powiatów, przygotowywanie porozumień, g)prowadzenie dokumentacji związanej ze współfinansowaniem pobytu dzieci w pieczy zastępczej przez gminy, h) obsługa programu POMOST: wprowadzanie do systemu danych osobowych i wszystkich decyzji administracyjnych dotyczących rodzin zastępczych oraz pełnoletnich wychowanków, aktualizacja istniejącej bazy danych POMOST, przygotowanie i zatwierdzanie list wypłat dla rodzin zastępczych oraz pełnoletnich wychowanków w systemie, sprawozdania, aktualizacja systemu,i)kompletowanie dokumentów finansowych odzwierciedlających dokonane operacje finansowe, przygotowywanie list wypłat świadczeń, j)dbałość o bieżącą znajomość przepisów i wytycznych w zakresie prowadzonych spraw, k)wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez Dyrektora Centrum.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU - 2016-07-14 - Turek (wielkopolskie)

ARCHIWISTA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Damasławek (wielkopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 14 PLN

ocieplanie, malowanie, nontaż płyt GKP
RIG BUD Kotala Grzegorz - 2018-01-05 - Pęgów (dolnośląskie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - od 3 600 PLN

-Obsługa koparko-ładowarki,-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny: 58 530-01-05.
ELEKTRO-CAL SP. Z O.O - 2016-03-30 - Zajączkowo (pomorskie)

INSPEKTOR DS. OBRONNYCH I OBRONY CYWILNEJ (3/4 ETATU) (O.KDR. 110-1102-6/16) - 2 200 - 3 600 PLN

Główne obowiązki i czynności:1) opracowywanie planów operacyjnych i zamierzeń w zakresie spraw obronnych i obrony cywilnej;2) opracowywanie i aktualizacja dokumentacji stałych dyżurów, organizacja i utrzymywanie w gotowości do uruchomienia zespołów stałego dyżuru;3) zapewnienie realizacji zadań obronnych i obrony cywilnej wynikających z obowiązujących aktów prawnych, zarządzeń i wytycznych Ministra Sprawiedliwości;4) koordynacja przedsięwzięć obronnych i obrony cywilnej w sądzie okręgowym i podległych mu sądach rejonowych;5) organizowanie i prowadzenie szkoleń obronnych i obrony cywilnej;6) zapewnienie obsady kadrowej jednostek w czasie wojny.- Wynagrodzenie: od 2200 do 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-05-13 - Katowice (śląskie)

FORMIERZ LAMINATÓW - od 2 316 PLN

to co wykonuje formierz laminatów
Firma " Kaja" Bogdan Bańczyk - 2016-03-01 - Mikołów (śląskie)

SPAWACZ - do 1 850 PLN

Spawanie konstrukcji stalowych na terenie zakładu.
WKS Konstrukcje Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - 997,4 PLN

wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 800 PLN

wyszukiwanie i sprowadzanie towarów wg zapotrzebowania z Indii, reklama i sprzedaż towarów na terenie UE, przygotowywanie prezentacji oraz ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 500 PLN

Uczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu oraz doskonaleniu procesów HR w obszarze rozwoju pracowników, programów motywacyjnych itp.;współtworzenie i realizacja polityki personalnej firmy; przygotowywanie raportów, analiz, dokumentów; prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników; rozliczanie czasu pracy; obsługa kadrowa pracowników; sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON; praca w godzinach 8-16, po okresie próbnym przejście na umowę o pracę
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Opole (opolskie)

INSPEKTOR D/S OGÓLNOBUDOWLANYCH - od 2 500 PLN

praca w charakterze inspektora ogólnobudowlanego, nadzór, przeprowadzanie postępowań przetargowych na remonty, przeglądy techniczne, nadzór inwestorski.
Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. Kętrzyn - 2017-06-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

PALACZ C.O. - do 2 000 PLN

Obsługa dwóch pieców c.o. w budynkach szkolnych, 1 etat - 8 godz. dziennie, 40 godz, tygodniowo, praca na czas określony, na okres zastępstwa w czasie L-4 palacza c.o., praca w godzinach 6-14 (oraz w zależności od potrzeb);Kontakt kandydatów z pracodawca : tel. 71 316 85 09, spmalkowice (at) poczta.onet.pl;sala F
Szkoła Podstawowa w Małkowicach - 2017-03-08 - Małkowice (dolnośląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji z obecnymi klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Dąbrowa (łódzkie)

MAJSTER ROBÓT - od 3 000 PLN

Nadzór nad pracami przy budowie drogi S3 Legnica- Nowa Sól
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Nowa Sól (lubuskie)

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY (MIODNICA) - od 2 100 PLN

prowadzenie zajęć specjalistycznych (rewidacyjnych) oraz we współpracy z innymi nauczycielami, czynności opiekuńcze, realizacja i opracowywanie IPETU
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W MIODNICY - 2018-07-11 - Miodnica (lubuskie)

INSPEKTOR DS. TELEKOMUNIKACJI - OPERATOR SIECI - od 2 012,5 PLN

Usuwanie awarii sieci, pełnienie służby dyżurnego operatora sieci, instalacja sprzętu łączności, wykonywanie okresowych przeglądów oraz konserwacji, uczestniczenie w pomiarach instalacji sieci, administrowanie programem specjalistycznym do zarządzania telefonami IP, pełnienie funkcji centrum kontaktowego ośrodka.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2017-02-13 - Lubań (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH - 997,4 PLN

Udzielanie informacji klientom, prowadzenie rejestru wpływu wniosków, prowadzenie rejestru wpływu wniosków, prowadzenie teczek świadczeniobiorców, udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy bęą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy dotyczące trudnej sytuacji życiowej. Bieżąca praca administracyjna, pomoc współpraca i wspóluczestnictwo w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu lokalnych programów pomocy społecznej.
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Dobroszyce (dolnośląskie)

KIEROWCA LAWETY - od 3 200 PLN

Transport maszyn lawetami oraz naczepami otwartymi, praca głównie w Polsce, codzienne powroty do domu.
AUTO - TRANSPORT Piotr Penkalski - 2016-07-06 - Wieliszew (mazowieckie)

ŚLUSARZ - od 1 850 PLN

Praca przy obróbce aluminium
KLAFS SPÓŁKA Z.O.O. - 2016-05-18 - Miłosław (wielkopolskie)

SZLIFIERZ - od 1 850 PLN

Obsługa szlifierek, szlifowanie detali metalowych zgodnie z dokumentacją techniczną
JAROMA S. A. - 2016-12-14 - Jarocin (wielkopolskie)

PRACOWNIK MAGAZYNU - od 14 PLN

prace magazynowe,rozladunek towarów z kontenerów,nadzor nad rozładunkiem według zamowień
AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ - 2017-10-18 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 050 PLN

obsługa komputera, księgowanie, polisowanie, archiwizacja
BIURO POZYSKIWANIA FUNDUSZY UNIJNYCH LUCYNA SUSZKA - 2018-02-02 - Wilkowo Polskie (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Obsłuka klienta, kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru, metkowanie towaru, sporządzanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Twardogóra (dolnośląskie)

INSPEKTOR - od 2 200 PLN

1. Przygotowywanie wniosków do dyrekcji w sprawie wykonywania prac oraz wstępna wycena wnioskowanych prac. 2. Przygotowywanie zleceń na zatwierdzone przez dyrektora prace. 3. Kompletacja ofert i dokumentów niezbędnych do wykonywania zleconych prac. 4. Tworzenie projektów umów na wykonywane prace. 5. Tworzenie projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego na zlecone prace. 6. Kontakty z pracownikami firm zewnętrznych (uzgadnianie terminów wykonywanych prac, jej zakresu, stawek, płatności, odbiorów, kompletacja ofert i dokumentów niezbędnychprzy wykonywaniu prac i ustalenie innych istotnych szczegółów związanych z wykonywanymi pracami przez te firmy na rzecz szpitala). 7. Negocjacje cenowe z firmami zewnętrznymi. 8. Reklamowanie usterek wykonanych prac na terenie szpitala. 9. Odbiór i sporządzanie protokołów odbioru na wykonywane prace przez firmy zewnętrzne. 10. Zbieranie i uaktualnianie danych technicznych i statystycznych związanych z bieżącą działalnością szpitala. 11. Obliczanie i wykonywanie sprawozdania miesięcznego opłat jednostek zewnętrznych z zużycia mediów i nośników energii. 12. Przeliczanie danych związanych z zużyciem mediów dla celów rozliczeń istatystycznych. 13. Współpraca z urzędami i jednostkamiadministracji państwowej. 14. Prowadzenie książek obiektów budowlanych. 15. Pisanie pism, sprawozdań, notatek służbowych z prac różnego rodzaju zakładowych komisji oraz na zlecenie Kierownika Działu. 16. Przygotowywanie dokumentacji na sprzedaż urządzeń technicznych. 17. Sprawdzanie zgodności wykonywanychprac z zarządzeniami jednostek nadrzędnych. 18. Prowadzenie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów szpitala. 19.Wypożyczanie dokumentacji technicznej. 20. Sporządzanie projektów, schematów do dokumentacji. 21. Pilnowanie terminów realizowanych umów. 22. Sprawdzenie poprawności wykonania protokołów oraz kontrola ważności wykonanych pomiarów elektrycznych w budynkach szpitala. 23. Uczestniczenie w odbiorach prac wykonywanych w szpitalu. 24.Wykonywanie sprawozdań do GUS (też w wersji elektronicznej). 25. Sporządzanie zbiorczych zestawień informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz wysokości należnych opłat. 26. Sporządzanie projektów rocznych harmonogramów prac. 27. Analizowanie zapotrzebowania jednostek szpitala na urządzeniatechniczne i wyposażenie. 28. Sporządzanie projektów pism do jednostek nadrzędnych, urzędów, jednostek współpracujących na zlecenie przełożonych. 29. Aktualizacja zamówionych przez szpital publikacji (Bezpieczny budynek, Przegląd i kontrola budynku, Standardy techniczne i sanitarno-higieniczne w zakładach opieki zdrowotnej). 30. Współpraca z jednostkami szpitala w tym z Działem Zamówień Publicznych. 31. Aktualizacja wskaźników ośrodków kosztów działalności podstawowej. 32. Wykonywanie pomiarów powierzchni zajmowanych przez jednostki szpitala. 33. Współuczestnictwo w pracach różnych komisji powołanych na doraźne potrzeby szpitala. 34. Opisywanie dokumentów finansowych wg obowiązujących w szpitalu zasad. 35. Wpisywanie odpowiednich danych w dokumentach, który jest zobowiązany prowadzić Dział Techniczny ( książka korespondencji, rejestr faktur, rejestr zgłoszeńitp.) w zakresie realizowanych zadań, a w razie potrzeby również w zakresie prowadzonych przez innych pracowników Działu Technicznego. 36. Opisywanie faktur: podpisanie zleceń, klasyfikację podatku Vat, klasyfikacja kosztów i przekazywanie ich do Działu Ekonomiczno-Księgowego.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-09-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)