INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH Bielsk Podlaski oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg. stanowiska
Data publikacji: 2017-08-10
Lokalizacja: Bielsk Podlaski (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Bielsk Podlaski, powiat: bielski, woj: podlaskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg. stanowiska
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsk Podlaski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bielski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 22.08.2017
Data zakończenia pracy: 30.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: **Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: komuniaktywność
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku Podlaskim
Adres pracodawcy:
3 Maja 17, 17-100 Bielsk Podlaski, powiat: bielski, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie na staż
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: bielski
Gmina pracodawcy: Bielsk Podlaski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsk Podlaski
Adres strony pracodawcy: www.pk.bielsk.pl
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy: przedsiębiorstwo komunalne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku Podlaskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 16.08.2017
Oferta pracy ważna do: 22.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu przy ul. Gryfitów 4-6.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-10-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn stolarskich
"PRO-DREWEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Żabnica (śląskie)
GŁÓWNE ZADANIA: OBSŁUGA MASZYN DO ZADRUKU, IMPREGNACJI I KONFEKCJONOWANIA PAPIERU I FOLII MEBLOWEJ, OBSŁUGA URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH, MONITOROWANIE JAKOŚCI PRODUKTU
NEW PATTERN SP.Z O.O.S.K.A. - 2017-09-15 - Wysoka Głogowska (podkarpackie)
Cięcie,formowanie i wykończenie kamienia do wykonywania nagrobków na cmentarzu
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Proszowice (małopolskie)
Niemiecka firma transportowa z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku zatrudni kierowców samochodów ciężarowych. Jako nowoczesne przedsiębiorstwo zajmujemy się transportem kontenerów na obszarze Niemiec, Szwajcarii i Francji. Nasza flota składa się z ponad 60-ciu samochodów. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą.Opis stanowiska:- transport krajowy lub międzynarodowy- transport kontenerów typu BDF, przyczepa (tandem lub z osią skrętną)- trasy dalekobieżne- system zmianowy: praca nocą- system pracy: 4/1 ( cztery tygodnie pracy, tydzień wolnego)Wymagania:- aktualne prawo jazdy kat. C+E z kodem 95- aktualna karta kierowcy- uprawnienia ADR- doświadczenie jako kierowca samochodu ciężarowego mile widziane (zapraszamy również osoby nie posiadające doświadczenia )- nie wymagane doświadczenie w przewozie kontenerów (pracodawca oferuje pełne szkolenie z zakresu obsługi i przewozu kontenerów)- odpowiedzialność, dyspozycyjność, punktualność, motywacja- zaświadczenie o niekaralności- mile widziana min. podstawowa znajomość języka niemieckiego, ale nie konieczna- chęć przybycia na spotkanie rekrutacyjne w wybranym mieście w PolsceOferujemy:- stabilne zatrudnienie bezpośrednio w niemieckiej firmie- atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy wysokości 1.900 Euro brutto + dzienne ustawowe diety- terminową wypłatę wynagrodzenia- niemieckie ubezpieczenie społeczne- niemieckie świadczenia socjalne (pomoc w załatwianiu formalności, również w uzykaniu tzw. Kindergeld – ok. 180 Euro / dziecko)- nowoczesną flotę, samochody marki Mercedes, Mann- możliwość podjęcia pracy od zaraz- pracę w stabilnej i stale rozwijającej się firmie- szansę na zdobycie doświadczenia osobom rozpoczynającym pracę jako kierowca samochodów ciężarowych- doradztwo i pomoc na miejscu w języku polskim, polski dyspozytor
Holger Forstmann Transport GmbH & Co.KG - 2015-11-05 - Niemcy (Niemcy)
staż
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Rychwał (wielkopolskie)
obsługa kasy fiskalnej i komputera, przyjmowanie towaru i wykładanie na półki, obsługa stanowiska mięsnego
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Wieluń (łódzkie)
Oferta konkursowa :Zakres obowiązków określono w ogłoszeniu o naborze zamieszczonym na stronie BIP: http://bip.malopolska.pl/ugbrzeszcze/Article/get/id,1244074.html
URZĄD GMINY W BRZESZCZACH - 2016-10-12 - Brzeszcze (małopolskie)
Sprzątanie domów, mieszkań, obiektów biurowych, sprzątanie po remontach, czyszczenie dywanów i wykładzin, czyszczenie tapicerki meblowej i samochodowej, parowe czyszczenie fug.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Raczkowice (śląskie)
Bieżąca obsługa sekretariatu, obsługa programu sekretariatu (Vulcan), prowadzenie zasobów kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym wykazem akt, prowadzenie archiwum szkoły i inne. Praca w godzinach 07.45 - 15.45. Wysokość wynagrodzenia naliczana zgodnie z art. 39 Ustawy o pracownikach samorządowych. Szczegóły oferty dostępne pod linkiem: http://lo4siedlce.bip.e-zeto.eu/bip/142_lo4siedlce/fckeditor/file//oferty%20pracy_01.08.2017/Og%C5%82oszenie_sekretarz%20szko%C5%82y.pdf
IV Liceum Ogólnokształcące im. Hetmana St. Żółkiewskiego - 2017-08-04 - Siedlce (mazowieckie)
Skręcanie mebli, cięcie płyt meblowych.
FHUP "DOMIN" DOMINIK KRASOŃ - 2016-04-25 - Jasień (małopolskie)
mycie pojazdów
Górny - Poczynek Sp.z o.o. - 2017-10-09 - Głogów (dolnośląskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str. www.bip.tarnowskiegory.pl-oferty pracy
GMINA TARNOWSKIE GÓRY - 2016-02-23 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Nauczanie muzyki
SZKOŁA PODSTAWOWA W BOROWEJ - 2016-08-02 - Borowa (lubelskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie kosztorysów, zlecanie prac konserwatorskich
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępnym na stronie bip.um.cieszyn.pl
Centrum Usług Współnych Cieszyn - 2018-03-30 - Cieszyn (śląskie)
Indeksowanie otrzymanych mailem, faxem bądź listownie dokumentów bankowych klientow francuskich. Osoba na stanowisku inspektora ds. Indeksingu musi poprawnie odnaleźć klienta, przeanalizować dokument, określić jego kategorię aby następnie przesłać go do właściwego systemu.
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
M-INSTAL Maciej Kiedrowski - 2018-03-29 - Skórcz (pomorskie)
obsługa klientów marketu zgodnie z przyjętymi standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej rozliczenie środków płatniczych, prace na stoisku mięsnym, dbanie o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów
Dino Polska S.A - 2017-12-04 - Świdnica (lubuskie)
sprzedaż, obsługa sklepu
Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita - 2016-01-09 - Radom (mazowieckie)
Obsługa klienta. Sklep spożywczy czynny w godzianch 06:00 -20.30. Wymagane wykształcenie podstawowe oraz książeczka sanepid.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Łódź (łódzkie)
1. Analiza spraw przekazanych po zakończeniu przedsądowych trybów windykacyjnych celem wyboru najskuteczniejszej metody dochodzenia należności 2. Przygotowywanie spraw do sądu celem uzyskania orzeczeń sądowych 3. Prowadzenie negocjacji z dłużnikami. 4. Kierowanie zawezwań do prób ugodowych 5. Występowanie z wnioskami o zaopatrzenie tytułu egzekucyjnego w klauzule wykonalności 6. Prowadzenie postępowań egzekucyjnych 7. Przygotowanie z zakresu swojej działalności danych statystycznych i analiz niezbędnych do sprawozdań sporządzanych przez AZK oraz informacji w sprawach bezpośrednio prowadzonych przez AZK. 8. Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania, skargi i wnioski. 9. Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi AZK oraz samodzielnymi stanowiskami pracy. 10. Udzielanie pomocy przy wypełnianiu wniosków, formularzy i druków obowiązujących w AZK. 11. Wykonywanie innych czynności, poleceń, zadań zleconych przez Głównego Księgowego i Dyrektora AZK.
ADMINISTRACJA ZASOBÓW KOMUNALNYCH - 2016-02-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Praca od 8-16
LOMA Laboratorium Medyczne Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Opole (opolskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Utrzymywanie stałych kontaktów handlowych (osobistych,telefonicznych) z kontrahentami z Ukrainy, Rosji, pozyskiwanie nowych klientów z terenu Europy Wschodniej. Wymagane: doświadczenie w zawodzie min. 1 rok, znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego i angielskiego w stopniu biegłym w mowie i piśmie. Praca-Boczów.
MUELLER ALEX - 2016-02-22 - Boczów (lubuskie)
pomoc w organizowaniu i kierowaniu bieżącym usuwaniem awarii, usterek oraz realizacją pozostałych zadań o charakterze remontowo-konserwacyjnym, planowanie izaopatrzenie Referatu Budownictwa w potrzebne materiały budowlane, sanitarne i elektryczne, przeprowadzanie badań rynku oraz sporządzanie zleceń, planowanie i realizowanie zaopatrzenia na potrzeby Referatu Budownictwa w środkiczystości, materiały biurowe i kwaterunkowe materiały eksploatacyjne, rozliczanie materiałów wykorzystywanych do prac konserwacyjnych, prace o charakterze administracyjno-kadrowym (planowanie urlopów pracownikom Referatu Budownictwa, nadzór nad ewidencją pracy, ewidencjonowanie, wydawanie i rozliczanie Książek pracy konserwatora)
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przeprowadzanie kontroli oraz prowadzenie dokumentacji w zakresie BHP.Miejsce wykonywania pracy: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu, ul R. Weigla 5.Kontakt z pracoadwcą: bhp (at) 4wsk.pl
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2017-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca na budowie
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA MARCIN ROGALA - 2017-06-06 - Tuklęcz (świętokrzyskie)
zawieranie umów kontraktacyjnych, prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości, opieka i nadzór nad plantacjami
CROP SERWIS KWIDZYN SP. Z O.O. - 2017-08-01 - Kwidzyn (pomorskie)