INSPEKTOR DS. WINDYKACJI R98/0662-219/16 Włocławek oferta pracy ADMINISTRACJA ZASOBÓW KOMUNALNYCH
Stanowisko: INSPEKTOR DS. WINDYKACJI R98/0662-219/16
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: 1. Analiza spraw przekazanych po zakończeniu przedsądowych trybów windykacyjnych celem wyboru najskuteczniejszej metody dochodzenia należności 2. Przygotowywanie spraw do sądu celem uzyskania orzeczeń sądowych 3. Prowadzenie negocjacji z dłużnikami. 4. Kierowanie zawezwań do prób ugodowych 5. Występowanie z wnioskami o zaopatrzenie tytułu egzekucyjnego w klauzule wykonalności 6. Prowadzenie postępowań egzekucyjnych 7. Przygotowanie z zakresu swojej działalności danych statystycznych i analiz niezbędnych do sprawozdań sporządzanych przez AZK oraz informacji w sprawach bezpośrednio prowadzonych przez AZK. 8. Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania, skargi i wnioski. 9. Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi AZK oraz samodzielnymi stanowiskami pracy. 10. Udzielanie pomocy przy wypełnianiu wniosków, formularzy i druków obowiązujących w AZK. 11. Wykonywanie innych czynności, poleceń, zadań zleconych przez Głównego Księgowego i Dyrektora AZK.
Data publikacji: 2016-02-18
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ADMINISTRACJA ZASOBÓW KOMUNALNYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:OSTROWSKA 30, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Analiza spraw przekazanych po zakończeniu przedsądowych trybów windykacyjnych celem wyboru najskuteczniejszej metody dochodzenia należności 2. Przygotowywanie spraw do sądu celem uzyskania orzeczeń sądowych 3. Prowadzenie negocjacji z dłużnikami. 4. Kierowanie zawezwań do prób ugodowych 5. Występowanie z wnioskami o zaopatrzenie tytułu egzekucyjnego w klauzule wykonalności 6. Prowadzenie postępowań egzekucyjnych 7. Przygotowanie z zakresu swojej działalności danych statystycznych i analiz niezbędnych do sprawozdań sporządzanych przez AZK oraz informacji w sprawach bezpośrednio prowadzonych przez AZK. 8. Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania, skargi i wnioski. 9. Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi AZK oraz samodzielnymi stanowiskami pracy. 10. Udzielanie pomocy przy wypełnianiu wniosków, formularzy i druków obowiązujących w AZK. 11. Wykonywanie innych czynności, poleceń, zadań zleconych przez Głównego Księgowego i Dyrektora AZK.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. WINDYKACJI R98/0662-219/16
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw windykacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.02.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik do spraw windykacji (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: a) Wykształcenie wyższe drugiego stopnia prawnicze, b) Bardzo dobra znajomość prawa cywilnego (w tym procesowego), c) Doświadczenie zawodowe w stosowaniu prawa, d) Co najmniej 3 letni staż pracy; e) Obywatelstwo polskie; f)Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; g) Niekaralność/brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; h) Nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:a) Doświadczenie w pracy w dziale windykacji- wskazane; b) Umiejętności zawodowe: umiejętność interpretacji przepisów prawa i redagowania pism;c) Inne: umiejętność obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych (skanery, drukarki) oraz znajomość oprogramowania MS Office oraz programów prawniczych; d) Predyspozycje osobowościowe: praworządność, sumienność, bezstronność, rzetelność, samodzielność, umiejętność planowania i organizacji pracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: ADMINISTRACJA ZASOBÓW KOMUNALNYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
OSTROWSKA 30, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:a) życiorys (CV),b) list motywacyjnyc) kserokopie poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów) i dodatkowe kwalifikacje,d) kwestionariusz osobowy, e) oświadczenie o niekaralności (w przypadku wygrania konkursu zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznychg) kopię świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracęh) kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność składane przez kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w §8 pkt. 8 ustęp 3 lit. b.Miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie AZK ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, pocztą elektroniczną pod adres: poczta (at) azk.wloclawek.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą pod adres jednostki z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektor ds windykacji, w terminie do dnia 20 lutego 2016r Aplikacje, które wpłyną do urzędu powyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2000 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. O pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: OSTROWSKA
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw windykacji
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.02.2016
Data dodania oferty pracy: 17.02.2016
Oferta pracy ważna do: 21.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
Prace magazynowe, obsługa komputera. Praca w godz. 8-16. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji i doświadczenia.
Beaphar Polska sp.z o.o. - 2018-04-24 - Reda (pomorskie)
sprzedaż towaru
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Sosnowiec (śląskie)
pozyskiwanie klientów biznesowych w branży energetycznej-energia elektryczna gaz ziemny oraz OZE (fotowoltaika); miejsce wykonywania pracy Słupsk, powiat słupski; godziny pracy: 8.00- 16.00
IQ ENERGETYKA Dariusz Mikrut - 2017-09-06 - Słupsk (pomorskie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo - 2018-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca z wykonawcami prac remontowych i inwestycyjnych, kontrola jakości i realizacji prac z projektem budowlanym i przepisami, sprawdzanie jakości prac i zabudowanych materiałów, odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru prac budowlanych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie ewentualnych wad, kontrolowanie rozliczeń budowy.
Grupa Azoty Spółka Akcyjna - 2017-09-18 - Tarnów (małopolskie)
przyjmowanie i rejestrowanie wpływającej korespondencji dotyczącej podlegania ubezpieczeniu, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek,przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń oraz wniosków o objęciu ubezpieczeniem społecznym rolników,przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o udzielenie ulg w spłacie lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników i na ubezpieczenie zdrowotne,wydawanie decyzji w sprawach podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników i ustania tego ubezpieczenia, a także wysokości należności z tytułu składek na to ubezpieczenie, prowadzenie ewidencji płatników składek i osób objętych ubezpieczeniem społecznym rolników, udzielanie informacji w sprawach dotyczących ubezpieczenia społecznego rolników i ubezpieczenia zdrowotnego,prowadzenie prawidłowych urządzeń ewidencyjnych, statystycznych, obowiązujących rejestrów,sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2017-12-08 - Konin (wielkopolskie)
Sprzątanie obiektów na terenie Krakowa
Sanpro consulting BPO Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-07-13 - Kraków (małopolskie)
Pakowanie przypraw, dowóz zaopatrzenia.
PW ŚWIAT PRZYPRAW AGNIESZKA HAŁASA - 2018-06-22 - Zamość (lubelskie)
kontrola jakości wykonywanych robót, zgodności z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa i współczesnej wiedzy technicznej;Sprawdzanie zgodności nadzorowanych robót w zakresie mas i wyceny; Nadzorowanie prac związanych z modernizacją instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, centralnie ciepłej wody;Sporządzenie planów związanych z realizacją modernizacji instalacji w zasobach Bytomskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ;Przygotowywanie projektów umów z obcymi odbiorcami o korzystaniu z urządzeń wodno - kanalizacyjnych Spółdzielni;Sporządzanie opinii technicznych, protokołów konieczności i notatek służbowych z wizji oraz udzielanie zgody dotyczącej zmiany sposobu ogrzewania, wymiany instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, grzejników centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody na wniosek Mieszkańców;Uczestnictwo w komisjach i wizjach dotyczących stanu technicznego zasobów mieszkalnych, użytkowych BSM i ich elementów;Koordynowanie prac z gestorami sieci gazowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody;Współpraca z dostawcami mediów;Ścisła współpraca z administracjami w zakresie prowadzonego nadzoru robót w zakresie posiadanych uprawnień i powierzonych obowiązków;Doskonalenie zawodowe poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-05-24 - Bytom (śląskie)
Praca na produkcji frezowanie
EDWARD BŁASZCZYK ZAKŁAD APARATURY NAUKOWEJ - 2018-02-21 - Kraków (małopolskie)
- opracowywanie, aktualizowanie dokumentacji oraz prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony przeciwpożarowej w Brygadzie,- kontrolowanie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i techniczno - budowlanych,- opracowywanie wykazów i zestawień należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzętu technicznegopełen etatpraca od poniedziałku do piątku oraz zgodnie z harmonogramem powoływania żołnierzy OT na szkoleniamiejsce pracy: tymczasowo Bydgoszcz, docelowo Toruń
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-06-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pakowanie elementów meblowych do paczek. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
"DIG-NET" LENART SP. J. - 2018-03-16 - Mroczeń (wielkopolskie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów- doradztwo w zakresie usług telekomunikacyjnych- realizacja załozonych celów
INTERNET CAFE USŁUGI INFORMATYCZNE M. BACKIEL - 2016-08-05 - Żagań (lubuskie)
inspektor bhp
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Dzierzgoń (pomorskie)
Obsługa klientek w zakresie ubezpieczeń, wypisywanie polis. Praca w Oleśnicy i w Sycowie.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Oleśnica (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
-
Jednostka Wojskowa Nr 4260 - 2016-01-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Stanowisko samodzielne - ślusarzWykonywanie elementów mało-gabarytowych do 10 kg
FIRMA FENSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych, układanie i podawanie leków zleconych prze lekarza, pomoc przy spożywaniuposiłków lub karmieniu nmieszkańców
Dom Pomocy Społecznej Rabka Zdrój - 2018-04-10 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
-Nadzór nad stanem technicznym narzędzi,- Dostarczanie narzędzi do maszyn,- Obsługa tokarki / frezarki,- Nadzór nad stanem technicznym narzędzi- Kontakt telefoniczny: 607-288-011- Kontakt e-mail: zuzanna.sykutera (at) grupaprogres.pl
PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-05 - Tczew (pomorskie)
Przyjęcie towaru,szukanie produktów pod zamówienie,pakowanie towaru.
ADECCO POLAND Sp.zo.o. - 2016-02-10 - Sady (wielkopolskie)
Prowadzenie bieżących i szczegółowych rozpoznań bazy pobytowej, wczasowej, wykonywanie bieżących prac związanych z wdrożeniem oferty handlowej obiektu, realizowanie planu sprzedaży, poszukiwanie nowych odbiorców usług, pozyskiwanie Klienta grupowego w terenie z uwzględnieniem wyjazdów służbowych na terenie całego kraju, tworzenie bazy danych obecnych i potencjalnych Klientów, udzielanie informacji oraz obsługaGości w Recepcji w systemie 2-zmianowym, przestrzeganie wymogu noszenia identyfikatora i umundurowania, przyjmowanie rezerwacji indywidualnych, grupowych i sprzedaż pozostałych usług, wydawanie kluczy, kartżywieniowych, przyjmowanie i wydawanie przesyłek dla Gości, sprawdzanie tożsamości Gości przebywających na terenie obiektu, sporządzanie sprawozdań GUS i zestawień, obsługa programu recepcyjnego LSI:wprowadzanie rezerwacji, meldowanie i wymeldowywanie gości, rejestrowanie sprzedaży, przyjmowanie wpłat: gotówkowych i kartą płatniczą, rozliczanie sprzedaży, sporządzanie raportów żywieniowych, obsługa bramywjazdowej obiektu w godzinach pracy Recepcji,
DOMY WCZASOWE WAM Sp. z o. o. - 2016-11-25 - Unieście (zachodniopomorskie)
kierowca/ dostawca pizzy
kontakt przez OHP - 2016-05-06 - Pyskowice (śląskie)
Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
"WOJTPOL" T.Wojtysiak, Z.Krześniak Sp. Jawna - 2016-02-16 - Świerże Górne (mazowieckie)
koordynacja przedsięwzięć związanych z kompleksową kontrolą stanu technicznego obiektów budowlanych godz. pn-czw. 7.00-15.30pt-7.00-13.00
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2018-01-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż artykułów ogrodniczych, doradztwo, metkowanie, układanie towarów na półkach sklepowych.
FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA HURTOWNIA OGRODNICZA "OGRÓD" SANOCKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-11 - Mytarz (podkarpackie)
kierowca samochodu osobowego i dostawczego. Przewóz towaru, niepełnosprawnych mieszkańców, pracowników.Wymagane prawo jazdy kat.B, 5 lat dośwaidczenia na stanowisku i aktualne badania psychologiczne
Zespół Domów Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi Wieleń - 2016-07-12 - Wieleń (wielkopolskie)
1)w Dziale ds. świadczeń i pomocy instytucjonalnej obejmuje m.in.:a)Przyjmowanie wniosków dotyczących skierowania do środowiskowego domu samopomocy.b)Wydawanie decyzji administracyjnych kierujących do środowiskowego domu samopomocy i ustalających odpłatność. c)Sprawowanie nadzoru i kontroli nad działalnością środowiskowego domu samopomocy o zasięgu ponadgminnym oraz domem pomocy społecznej. d)Przyjmowanie wniosków dotyczących umieszczania osób w domu pomocy społecznej. e)Wydawanie decyzji administracyjnych:umieszczeniu osoby w domu pomocy społecznej oraz decyzji administracyjnych,o odpłatności za pobyt w domu pomocy społecznej,w przypadku zgonu mieszkańca domu pomocy społecznej. f)Prowadzenie rejestru osób oczekujących na umieszczenie w domu pomocy społecznej.g)Obsługa programu POMOST.2)w Dziale rehabilitacji osób niepełnosprawnych obejmuje m.in.:a)Przyjmowanie i weryfikacja formalna i merytoryczna wniosków składanych przez osoby niepełnosprawne w związku z ubieganiem się o dofinansowanie do:zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny,likwidacji barier architektonicznych, technicznych i w komunikowaniu się,sportu, kultury, turystyki i rekreacji osób niepełnosprawnych,uczestnictwa w turnusie rehabilitacyjnym,zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze,rehabilitacji dzieci i młodzieży,oraz przyznawanie i rozliczanie dofinansowań. b)Sprawowanie kontroli i nadzoru nad działalnością i funkcjonowaniem warsztatu terapii zajęciowej. c)Obsługa programu TYLDA.d)Prowadzenie poradnictwa dla osób niepełnosprawnych na temat ulg, uprawnień, przepisów prawnych z zakresu rehabilitacji społecznej oraz możliwości uzyskania dofinansowań potrzeb osób niepełnosprawnych z programów celowych. e)Podejmowanie działań zmierzających do ograniczania skutków niepełnosprawności.f)Współpraca z organizacjami pozarządowymi i podmiotami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej i zawodowej.g)Wspieranie i organizowanie na terenie powiatu tureckiego grup samopomocy dla rodziców i opiekunów osób niepełnosprawnych.h)Inicjowanie i prowadzenie akcji na rzecz promowania działań aktywizujących osoby niepełnosprawne.i)Podejmowanie działań związanych z orzecznictwem o stopniu niepełnosprawności.3)w obu działach obejmuje m.in.:a)Sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu realizowanych zadań.b)Współpraca z działania PCPR w Turku w zakresie uzyskania niezbędnych informacji służących do realizacji swoich zadań i obowiązków. c)Współpraca z powiatowymi centrami pomocy rodzinie, ośrodkami pomocy społecznej, ośrodkami pomocy rodzinie, gminami, sądami i innymi instytucjami w zakresie bieżącego i należytego wykonywania obowiązków.d)Przygotowywanie i aktualizowanie informacji zamieszczanych na stronie internetowej PCPR w Turku i w Biuletynie Informacji Publicznej.e)Udział w zespołach i komisjach powoływanych przez Dyrektora PCPR w Turku.f)Przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień, rzetelnych informacji. g)Rozpatrywanie spraw, badanie ich zasadności oraz podejmowanie działań zapewniających ich należyte i terminowe załatwienie. h)Dbałość o należytą znajomość przepisów i wewnętrznych wytycznych w zakresie prowadzonych spraw.i)Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora PCPR w Turku.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU - 2016-02-04 - Turek (wielkopolskie)
Przygotowywanie posiłków i zadania związane z pracą w kuchni w restauracji z obiadami domowymi.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Wrocław (dolnośląskie)