INSPEKTOR W REFERACIE DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH GMINY WYDZIAŁY FINANSOWEGO -OFERTA KONKURSOWA Tarnowskie Góry oferta pracy GMINA TARNOWSKIE GÓRY

Stanowisko: INSPEKTOR W REFERACIE DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH GMINY WYDZIAŁY FINANSOWEGO -OFERTA KONKURSOWA

Wynagrodzenie: 2 000 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków: zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str. www.bip.tarnowskiegory.pl-oferty pracy

Data publikacji: 2016-02-23

Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)

Pracodawca: GMINA TARNOWSKIE GÓRY

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str. www.bip.tarnowskiegory.pl-oferty pracy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W REFERACIE DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH GMINY WYDZIAŁY FINANSOWEGO -OFERTA KONKURSOWA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 26.03.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str. www.bip.tarnowskiegory.pl-oferty pracy

Nazwa pracodawcy: GMINA TARNOWSKIE GÓRY

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Adres pracodawcy:
Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty aplikacyjne (zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str. www.bip.tarnowskiegory.pl-oferty pracy) składać do 04.03.2016 r, w siedzibie Urzędu Miejskiego pokój nr 12 z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze Inspektora w Referacie ds. Rozliczeń Finansowych Gminy Wydziały Finansowego.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 4 marca 2016 r.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: tarnogórski

Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry

Ulica pracodawcy: Rynek

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 24.02.2016

Oferta pracy ważna do: 04.03.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 24.02.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 23.02.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

OPERATOR MASZYN/PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 100 PLN

praca stojaca przy produkcji wiązek elektrycznych
PARETTI SP. Z O.O. SP.K. OPOLE - 2018-01-10 - Strzelce Opolskie (opolskie)

INSPEKTOR DS. ORGANIZACJI - od 1 850 PLN

Przygotowywanie projektów aktów normatywnych, tworzenie korespondencji, prowadzenie Portalu Potencjału
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Bełchatów (łódzkie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - 2 600 - 3 000 PLN

w/g zawodu
EL-BUD ELŻBIETA TRYBURCY- HAJKO - 2017-07-21 - Węgrów (mazowieckie)

FIZJOTERAPEUTA - od 925 PLN

prowadzenie zajęć rehabilitacji ruchowej z osobami z niepełnosprawnością intelektualną i ruchową
STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I STARSZYCH - 2016-08-25 - Poniatowa (lubelskie)

INSPEKTOR DS. PLANOWANIA BUDŻETUW REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGOWYDZIAŁU PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO - od 2 650 PLN

Do zadań inspektora należeć będzie m.in. sporządzanie analiz związanych z budżetem Miasta Słupska oraz tworzenie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie.Ważniejsze zadania: przygotowywanie projektu budżetu zgodnie z uchwalonymi procedurami, szczegółowością oraz materiałami informacyjnymi tworzącymi projekt w zakresie dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów; przygotowywanie publikacji tekstu uchwały budżetowej wraz z objaśnieniami w formie książki budżetowej; sporządzanie sprawozdania rocznego na podstawie materiałów źródłowych zebranych od dysponentów środków budżetowych z wykonania budżetu i przedkładanie go w obowiązującym trybie Radzie Miejskiej i Regionalnej Izbie Obrachunkowej; sporządzanie informacji w wykonania budżetu za I półrocze na podstawie materiałów źródłowych od dysponentów budżetowych z wykonania budżetu i przedkładanie go w obowiązującym trybie Radzie Miejskiej i Regionalnej Izbie Obrachunkowej; sporządzanie planu finansowego Urzędu przy współudziale wydziałów merytorycznych; sporządzanie projektów uchwał Rady Miejskiej zmieniających budżet w viągu roku budżetowego wraz z załącznikami i objaśnieniami. realizacja zadań w zakresie kontrolingu budżetu miasta jak i planów finansowych jednostek organizacyjnych dot. dochodów i wydatków bieżących, w szczególności uzyskiwanie bieżących informacji o przyczynach odchyleń, ich analiza, przygotowywanie zbiorczych tabel i prezentacji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-06-15 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 3142) - od 2 000 PLN

Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji- przyjmowanie zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji- udzielanie odstępstwa od przepisów technicznych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancjiWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU - od 2 500 PLN

Firma specjalizująca się w kompleksowym świadczeniu usług czyszcząco - porządkowych we wszelkiego typu obiektach użyteczności publicznej i terenach zewnętrznych do nich przylegających.Wymagania:- czynne prawo jazdy kat.B oraz własne auto,- podstawowa znajomość Kodeksu Pracy oraz dokumentów z nim związanych,- umiejętność pracy z ludźmi,- dyspozycyjność,- pracowitość,- sumienność,- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i chęć do nauki,- odporność na stres,- mile widziane osoby z doświadczeniem na stanowisku managerskim/kierowniczym.Zakres obowiązków:- rekrutacja pracowników do pracy,- nadzór nad powierzonymi placówkami/obiektami na terenie Rybnika, Raciborza, Wodzisławia Śląskiego, Knurowa, Katowic.Firma oferuje:- wynagrodzenie miesięczne 2.100zł netto (na rękę) przez okres próbny 3 miesięcy,- po okresie próbnym umowa o pracę,- narzędzia potrzebne do wykonywania pracy: telefon, laptop służbowy,- zwrot kosztów za paliwo,- pomoc Kierownika oraz Inspektorów we wdrożeniu.
"AMLUX" Sp. z o. o. - 2016-12-07 - Racibórz (śląskie)

MALARZ-LAKIERNIK WYROBÓW METALOWYCH - od 2 500 PLN

Malowanie, lakierowanie elementów metalowych
P.P.H.U. "PROD-MASZ" Grzegorz Gwisdalla - 2018-03-27 - Żalno (kujawsko-pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 200 PLN

Pomoc w przygotowaniu posiłków,prace porządkowe.
Karczma przy Molo Handel Artykułami Spożywczymi, Gastronomia Emilia Zielonka - 2016-05-30 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA MARKETU KRZESZYCE - od 2 500 PLN

Zarządzanie podległym zespołem, tworzenie zamówień, prowadzenie marketu wg standardów firmy pod nieobecność kierownika, praca na sali sprzedaży. Wymagana umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania personelem. Mile widziana książeczka Sanepid-u oraz doświadczenie w handlu. Giełda pracy w PUP Sulęcin 22.11.2017r. o godz. 10:00, pokój nr 26.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-10 - Krzeszyce (lubuskie)

KELNER/KELNERKA - od 2 100 PLN

przygotowywanie restauracji, doradzanie i udzielanie gosciom informacji na temat oferowanych dań, serwowanie dań, napojów, dbanie o wizerunek restauracji
L&P Sp. z o.o. - 2016-04-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. REALIZACJI I NADZORU INWESTYCYJNEGO - od 2 000 PLN

Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) Kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż.2) Dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy.3) Zapoznanie się z dokumentacją techniczną na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne i zgłoszenie ewentualnych uwag o nieprawidłowościach. 4) Kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań.5) Kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT.6) Sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT.7) Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie.8) Rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego.9) W przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projektów Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zamówienia na wykonanie robót.10) Przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania.11) Współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania.12) Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi.13) Ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych.14) Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.15) Przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2017-09-19 - Płock (mazowieckie)

DEKARZ - od 4 000 PLN

KRYCIE DACHÓW PAPĄ, BLACHĄ, WYKONYWANIE OBRÓBEK BLACHARSKICH+MONTAŻ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ ZAWODU, 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO,ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZAKWATEROWANIA,
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY ARBET SPÓŁKA Z O.O. - 2017-10-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

Prowadzenie magazynu firmy. Znajomość programów magazynowych ERP, obsługa komputera . Praca na podobnym stanowisku
MTB-GROUP BARGIEL SZYMONIAK MALINA SP. J. - 2018-07-05 - Myślenice (małopolskie)

INSPEKTOR DO SPRAW PPOŻ W WYDZIALE KONTROLI - od 2 196 PLN

- przeprowadzanie czynności kontrolnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w komendzie oddziału i jego jednostkach organizacyjnych, a także prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,- określanie rodzaju i miejsca rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrolowanie przestrzegania terminów legalizacji i przeglądu sprzętu gaśniczego,- prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu ochrony ppoż celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracowników z przepisami przeciwpożarowymi w tym informuje o sposobach postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia celem wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa oraz wskazania trybu postępowania w przypadku zagrożenia pożarem,- współpracowanie z komórkami organizacyjnymi komendy oddziału przy opracowywaniu szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego prac pożarowo niebezpiecznych oraz kontrolowanie ich przestrzegania,- kontrolowanie stanu zaopatrzenia wodnego oraz stanu dróg pożarowych i dojazdów do punktu czerpania wody,- nadzorowanie terminowego prowadzenia przez służby techniczne przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, grzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urządzeń przeciwpożarowych,- prowadzenie rejestru pożarów i innych miejscowych zagrożeń, a także opracowywanie i przekazywanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej pisemnych meldunków o pożarach i innych miejscowych zagrożeniach,- opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w oddziale wraz z wnioskami dotyczącymi podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz proponowanie zaleceń do realizacji.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-09-28 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

MURARZ - 2 500 - 4 000 PLN

wg zawodu
Zakład Remontowo-Budowlany "GORBACZ" - 2017-09-13 - Zielona Góra (lubuskie)

INSPEKTOR/ GŁÓWNY SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI - od 2 700 PLN

Główne obowiązki:Monitoring zawartych umów najmu i o dostawy mediów tj. woda, co, energia, śmieci itp.Administrowanie i zarządzanie lokalami użytkowanymi przez jednostki organizacyjne OR.Przygotowanie i realizacja adaptacji i remontów lokali.Przygotowywanie sprawozdań i analiz w związku z zawartymi umowami najmu i o dostawy mediów tj. woda, co, energia, śmieci itp. oraz posiadanymi lokalami.Prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczeń nieruchomości, w tym likwidacja szkód. Szczegóły dot. oferty dostępne są na stronie: http://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or10bor1717.html
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , Podlaski Oddział Regionalny - 2017-03-31 - Łomża (podlaskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY BUDOWLANEJ - 2 100 - 4 400 PLN

Nadzór nad realizacją robót budowlanych branży budowlanej, dokonywanie odbiorów częściowych, końcowych, pogwarancyjnych. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO/BRANŻA BUDOWLANA - 3 000 - 3 460 PLN

nadzór inwestorski nad robotami,rozliczanie rzeczowo-finansowe zadań,wyjazdy w teren
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-07-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

Obsługa klientów (w tym kasowa), pozyskiwanie nowych, sprzedaż produktów bankowych.
Bank Polska Kasa Opieki - Spólka Akcyjna - 2018-01-24 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR NADZORU (NR 3175) - od 4 500 PLN

nadzór inwestorski, obsługa techniczna i eksploatacyjna administrowanego zasobu
Zespół Zarządców Nieruchomości sp.z.o.o Oddział Toruń - 2018-09-13 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. ROZLICZANIA PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU - 2 800 - 5 000 PLN

Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje: 1) rozliczanie projektów unijnych realizowanych przez Powiat, sporządzanie wniosków o płatność przy współudziale kierownika danego projektu,2) przyjmowanie dokumentacji finansowej do działu finansowo księgowego i dokonywanie wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; c) kontroli pod względem formalno rachunkowym;3) dekretacja i księgowanie przyjętych dowodów finansowych;4) współpraca z Głównym księgowym, Skarbnikiem powiatu, w zakresie sprawozdań oraz przekazywania danych niezbędnych do budżetu projektu;5) archiwizacja akt i przekazywanie ich do Archiwum Zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl
Starostwo Powiatowe w Wołowie - 2017-09-12 - Wołów (dolnośląskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 1 850 PLN

naprawa samochodów osobowych
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK ROZLEWNI - od 1 850 PLN

rozładunek i załadunek butli wszelkiego rodzaju, napełnianie butli według obowiązujących przepisów
AXAN Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Bielany-Jarosławy (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KADROWYCH - od 2 076 PLN

prowadzenie akt osobowych zatrudnionych pracowników- administracji i nauczycieli
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 15 (Z.S. nr 20) - 2016-06-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY - od 3 500 PLN

Szczegółowe informacje na stroniehttps://nabory.kprm.gov.pl/site/ad/id/1172 https://nabory.kprm.gov.pl/site/ad/id/1174Praca w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu. ZATRUDNIENIE Umowa o pracę na czas okreslony: PO RAZ PIERWSZY W SŁ. CYWILNEJ 12-CY.
INSPEKCJA WETERYNARYJNA POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W KOŁOBRZEGU - 2016-07-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

HOSTESSA/HOST - 10 - 12 PLN

promowanie produktów
kontakt przez OHP - 2016-01-04 - Warszawa (mazowieckie)

DORADCA KLIENTA - od 2 100 PLN

negocjacje, sprzedaż, biegła obsługa komputera, sprzedaż produktów finansowych
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Suchodoły (lubelskie)

PRACOWNIK DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - 997,4 PLN

obsługa biura, obsługa interesanta, odbieranie telefonów, e-maili, obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Radzyń Podlaski (lubelskie)