INSPEKTOR W REFERACIE DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH GMINY WYDZIAŁY FINANSOWEGO -OFERTA KONKURSOWA Tarnowskie Góry oferta pracy GMINA TARNOWSKIE GÓRY
Stanowisko: INSPEKTOR W REFERACIE DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH GMINY WYDZIAŁY FINANSOWEGO -OFERTA KONKURSOWA
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str. www.bip.tarnowskiegory.pl-oferty pracy
Data publikacji: 2016-02-23
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: GMINA TARNOWSKIE GÓRY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str. www.bip.tarnowskiegory.pl-oferty pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W REFERACIE DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH GMINY WYDZIAŁY FINANSOWEGO -OFERTA KONKURSOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str. www.bip.tarnowskiegory.pl-oferty pracy
Nazwa pracodawcy: GMINA TARNOWSKIE GÓRY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty aplikacyjne (zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str. www.bip.tarnowskiegory.pl-oferty pracy) składać do 04.03.2016 r, w siedzibie Urzędu Miejskiego pokój nr 12 z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze Inspektora w Referacie ds. Rozliczeń Finansowych Gminy Wydziały Finansowego.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 4 marca 2016 r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 24.02.2016
Oferta pracy ważna do: 04.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca stojaca przy produkcji wiązek elektrycznych
PARETTI SP. Z O.O. SP.K. OPOLE - 2018-01-10 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Przygotowywanie projektów aktów normatywnych, tworzenie korespondencji, prowadzenie Portalu Potencjału
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Bełchatów (łódzkie)
w/g zawodu
EL-BUD ELŻBIETA TRYBURCY- HAJKO - 2017-07-21 - Węgrów (mazowieckie)
prowadzenie zajęć rehabilitacji ruchowej z osobami z niepełnosprawnością intelektualną i ruchową
STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I STARSZYCH - 2016-08-25 - Poniatowa (lubelskie)
Do zadań inspektora należeć będzie m.in. sporządzanie analiz związanych z budżetem Miasta Słupska oraz tworzenie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie.Ważniejsze zadania: przygotowywanie projektu budżetu zgodnie z uchwalonymi procedurami, szczegółowością oraz materiałami informacyjnymi tworzącymi projekt w zakresie dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów; przygotowywanie publikacji tekstu uchwały budżetowej wraz z objaśnieniami w formie książki budżetowej; sporządzanie sprawozdania rocznego na podstawie materiałów źródłowych zebranych od dysponentów środków budżetowych z wykonania budżetu i przedkładanie go w obowiązującym trybie Radzie Miejskiej i Regionalnej Izbie Obrachunkowej; sporządzanie informacji w wykonania budżetu za I półrocze na podstawie materiałów źródłowych od dysponentów budżetowych z wykonania budżetu i przedkładanie go w obowiązującym trybie Radzie Miejskiej i Regionalnej Izbie Obrachunkowej; sporządzanie planu finansowego Urzędu przy współudziale wydziałów merytorycznych; sporządzanie projektów uchwał Rady Miejskiej zmieniających budżet w viągu roku budżetowego wraz z załącznikami i objaśnieniami. realizacja zadań w zakresie kontrolingu budżetu miasta jak i planów finansowych jednostek organizacyjnych dot. dochodów i wydatków bieżących, w szczególności uzyskiwanie bieżących informacji o przyczynach odchyleń, ich analiza, przygotowywanie zbiorczych tabel i prezentacji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-06-15 - Słupsk (pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji- przyjmowanie zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji- udzielanie odstępstwa od przepisów technicznych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancjiWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Firma specjalizująca się w kompleksowym świadczeniu usług czyszcząco - porządkowych we wszelkiego typu obiektach użyteczności publicznej i terenach zewnętrznych do nich przylegających.Wymagania:- czynne prawo jazdy kat.B oraz własne auto,- podstawowa znajomość Kodeksu Pracy oraz dokumentów z nim związanych,- umiejętność pracy z ludźmi,- dyspozycyjność,- pracowitość,- sumienność,- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i chęć do nauki,- odporność na stres,- mile widziane osoby z doświadczeniem na stanowisku managerskim/kierowniczym.Zakres obowiązków:- rekrutacja pracowników do pracy,- nadzór nad powierzonymi placówkami/obiektami na terenie Rybnika, Raciborza, Wodzisławia Śląskiego, Knurowa, Katowic.Firma oferuje:- wynagrodzenie miesięczne 2.100zł netto (na rękę) przez okres próbny 3 miesięcy,- po okresie próbnym umowa o pracę,- narzędzia potrzebne do wykonywania pracy: telefon, laptop służbowy,- zwrot kosztów za paliwo,- pomoc Kierownika oraz Inspektorów we wdrożeniu.
"AMLUX" Sp. z o. o. - 2016-12-07 - Racibórz (śląskie)
Malowanie, lakierowanie elementów metalowych
P.P.H.U. "PROD-MASZ" Grzegorz Gwisdalla - 2018-03-27 - Żalno (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w przygotowaniu posiłków,prace porządkowe.
Karczma przy Molo Handel Artykułami Spożywczymi, Gastronomia Emilia Zielonka - 2016-05-30 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Zarządzanie podległym zespołem, tworzenie zamówień, prowadzenie marketu wg standardów firmy pod nieobecność kierownika, praca na sali sprzedaży. Wymagana umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania personelem. Mile widziana książeczka Sanepid-u oraz doświadczenie w handlu. Giełda pracy w PUP Sulęcin 22.11.2017r. o godz. 10:00, pokój nr 26.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-10 - Krzeszyce (lubuskie)
przygotowywanie restauracji, doradzanie i udzielanie gosciom informacji na temat oferowanych dań, serwowanie dań, napojów, dbanie o wizerunek restauracji
L&P Sp. z o.o. - 2016-04-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) Kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż.2) Dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy.3) Zapoznanie się z dokumentacją techniczną na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne i zgłoszenie ewentualnych uwag o nieprawidłowościach. 4) Kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań.5) Kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT.6) Sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT.7) Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie.8) Rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego.9) W przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projektów Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zamówienia na wykonanie robót.10) Przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania.11) Współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania.12) Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi.13) Ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych.14) Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.15) Przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2017-09-19 - Płock (mazowieckie)
KRYCIE DACHÓW PAPĄ, BLACHĄ, WYKONYWANIE OBRÓBEK BLACHARSKICH+MONTAŻ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ ZAWODU, 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO,ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZAKWATEROWANIA,
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY ARBET SPÓŁKA Z O.O. - 2017-10-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie magazynu firmy. Znajomość programów magazynowych ERP, obsługa komputera . Praca na podobnym stanowisku
MTB-GROUP BARGIEL SZYMONIAK MALINA SP. J. - 2018-07-05 - Myślenice (małopolskie)
- przeprowadzanie czynności kontrolnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w komendzie oddziału i jego jednostkach organizacyjnych, a także prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,- określanie rodzaju i miejsca rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrolowanie przestrzegania terminów legalizacji i przeglądu sprzętu gaśniczego,- prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu ochrony ppoż celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracowników z przepisami przeciwpożarowymi w tym informuje o sposobach postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia celem wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa oraz wskazania trybu postępowania w przypadku zagrożenia pożarem,- współpracowanie z komórkami organizacyjnymi komendy oddziału przy opracowywaniu szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego prac pożarowo niebezpiecznych oraz kontrolowanie ich przestrzegania,- kontrolowanie stanu zaopatrzenia wodnego oraz stanu dróg pożarowych i dojazdów do punktu czerpania wody,- nadzorowanie terminowego prowadzenia przez służby techniczne przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, grzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urządzeń przeciwpożarowych,- prowadzenie rejestru pożarów i innych miejscowych zagrożeń, a także opracowywanie i przekazywanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej pisemnych meldunków o pożarach i innych miejscowych zagrożeniach,- opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w oddziale wraz z wnioskami dotyczącymi podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz proponowanie zaleceń do realizacji.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-09-28 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
wg zawodu
Zakład Remontowo-Budowlany "GORBACZ" - 2017-09-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Główne obowiązki:Monitoring zawartych umów najmu i o dostawy mediów tj. woda, co, energia, śmieci itp.Administrowanie i zarządzanie lokalami użytkowanymi przez jednostki organizacyjne OR.Przygotowanie i realizacja adaptacji i remontów lokali.Przygotowywanie sprawozdań i analiz w związku z zawartymi umowami najmu i o dostawy mediów tj. woda, co, energia, śmieci itp. oraz posiadanymi lokalami.Prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczeń nieruchomości, w tym likwidacja szkód. Szczegóły dot. oferty dostępne są na stronie: http://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or10bor1717.html
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , Podlaski Oddział Regionalny - 2017-03-31 - Łomża (podlaskie)
Nadzór nad realizacją robót budowlanych branży budowlanej, dokonywanie odbiorów częściowych, końcowych, pogwarancyjnych. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)
nadzór inwestorski nad robotami,rozliczanie rzeczowo-finansowe zadań,wyjazdy w teren
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-07-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów (w tym kasowa), pozyskiwanie nowych, sprzedaż produktów bankowych.
Bank Polska Kasa Opieki - Spólka Akcyjna - 2018-01-24 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
nadzór inwestorski, obsługa techniczna i eksploatacyjna administrowanego zasobu
Zespół Zarządców Nieruchomości sp.z.o.o Oddział Toruń - 2018-09-13 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
praca sprzedawcy-kasjera
Kaufland Polska Markety Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2016-12-30 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje: 1) rozliczanie projektów unijnych realizowanych przez Powiat, sporządzanie wniosków o płatność przy współudziale kierownika danego projektu,2) przyjmowanie dokumentacji finansowej do działu finansowo księgowego i dokonywanie wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; c) kontroli pod względem formalno rachunkowym;3) dekretacja i księgowanie przyjętych dowodów finansowych;4) współpraca z Głównym księgowym, Skarbnikiem powiatu, w zakresie sprawozdań oraz przekazywania danych niezbędnych do budżetu projektu;5) archiwizacja akt i przekazywanie ich do Archiwum Zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl
Starostwo Powiatowe w Wołowie - 2017-09-12 - Wołów (dolnośląskie)
naprawa samochodów osobowych
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
rozładunek i załadunek butli wszelkiego rodzaju, napełnianie butli według obowiązujących przepisów
AXAN Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Bielany-Jarosławy (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych zatrudnionych pracowników- administracji i nauczycieli
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 15 (Z.S. nr 20) - 2016-06-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Szczegółowe informacje na stroniehttps://nabory.kprm.gov.pl/site/ad/id/1172 https://nabory.kprm.gov.pl/site/ad/id/1174Praca w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu. ZATRUDNIENIE Umowa o pracę na czas okreslony: PO RAZ PIERWSZY W SŁ. CYWILNEJ 12-CY.
INSPEKCJA WETERYNARYJNA POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W KOŁOBRZEGU - 2016-07-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
promowanie produktów
kontakt przez OHP - 2016-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
negocjacje, sprzedaż, biegła obsługa komputera, sprzedaż produktów finansowych
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Suchodoły (lubelskie)
obsługa biura, obsługa interesanta, odbieranie telefonów, e-maili, obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Radzyń Podlaski (lubelskie)