INSPEKTOR/ GŁÓWNY SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI Łomża oferta pracy Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , Podlaski Oddział Regionalny
Stanowisko: INSPEKTOR/ GŁÓWNY SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:Monitoring zawartych umów najmu i o dostawy mediów tj. woda, co, energia, śmieci itp.Administrowanie i zarządzanie lokalami użytkowanymi przez jednostki organizacyjne OR.Przygotowanie i realizacja adaptacji i remontów lokali.Przygotowywanie sprawozdań i analiz w związku z zawartymi umowami najmu i o dostawy mediów tj. woda, co, energia, śmieci itp. oraz posiadanymi lokalami.Prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczeń nieruchomości, w tym likwidacja szkód. Szczegóły dot. oferty dostępne są na stronie: http://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or10bor1717.html
Data publikacji: 2017-03-31
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , Podlaski Oddział Regionalny
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowa 2, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:Monitoring zawartych umów najmu i o dostawy mediów tj. woda, co, energia, śmieci itp.Administrowanie i zarządzanie lokalami użytkowanymi przez jednostki organizacyjne OR.Przygotowanie i realizacja adaptacji i remontów lokali.Przygotowywanie sprawozdań i analiz w związku z zawartymi umowami najmu i o dostawy mediów tj. woda, co, energia, śmieci itp. oraz posiadanymi lokalami.Prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczeń nieruchomości, w tym likwidacja szkód. Szczegóły dot. oferty dostępne są na stronie: http://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or10bor1717.html
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR/ GŁÓWNY SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2017
Data zakończenia pracy: 01.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: znajomość struktury organizacyjnej ARiMR, znajomość ustawy Prawo Budowlane, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość przepisów prawa Kodeksu Cywilnego w zakresie prawa rzeczowego, umów i zobowiązań, prawo jazdy kategorii BWymagania pożądane:uprawnienia konstrukcyjno budowlanebiegła znajomość obsługi komputeraumiejętność pracy w zespole,operatywność, komunikatywność, kultura osobista, skrupulatność i dokładność.
Nazwa pracodawcy:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , Podlaski Oddział Regionalny
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Nowa 2, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegóły dot. wymaganych dokumentów/oświadczeń oraz sposobu aplikowania dostępne na na stronie: http://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or10bor1717.html
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Łomża
Gmina pracodawcy: Łomża
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łomża
Ulica pracodawcy: Nowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Pozostałe formy udzielania kredytów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 31.03.2017
Oferta pracy ważna do: 10.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie badań diagnostycznych w celu zebrania informacji o obiektach i urządzeniach, ocena stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych. Sporządzanie dokumentacji do książki obiektu budowlanego, wynikającej z obowiązujących przepisów z zakresu prawa budowlanego. Nanoszenie zmian w dokumnetacji technicznej urządzeń, udział w pracach komisji odbioru po robotach budowlano-montażowych. Dbanie o powierzony sprzęt pomiarowy.Paca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00. Miejsce wyknywania pracy: teren Sekcji Eksploatacji: Bielsko - Biała, Czechowice - Dziedzice.
"POLSKIE KOLEJE PAŃSTWOWE - POLSKIE LINIE KOLEJOWE" S.A. "ZAKŁAD LINII KOLEJOWYCH" Sosnowiec - 2017-05-10 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2018-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
SPAWANIE OGRODZEŃ
Z.P.H.U. LEMIR GANDURSKI MIROSŁAW - 2019-07-29 - Gubin (lubuskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Radom (mazowieckie)
Zakres obowiązków:•Wykonywanie opracowań i dokumentacji z zakresu ochrony środowiska łącznie z prowadzeniem działań związanych z uzyskaniem dla Spółki niezbędnych decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska•Przygotowywanie wszystkich sprawozdań i raportów wymaganych prawem z zakresu ochrony środowiska.•Prowadzenie ewidencji odpadów. •Współpraca z organami kontroli w sprawach związanych z ochroną środowiska.•Współpraca z głównymi kontrahentami Spółki w zakresie koordynacji zawartych umów•Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego.•Nadzór nad gospodarowaniem odpadami.•Nadzór nad prowadzeniem punktu selektywnego zbierania odpadów.•Koordynacja odbiorów i przekazań odpadów do zagospodarowania innym podmiotom.•Koordynacja współpracy z firmami odzys
PTHU "INTERPROMEX" SP. Z O.O. - 2016-05-02 - Będzin (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie zabiegów, bezpośrednia obsługa gości, sprzedaż zabiegów i produktów detalicznych
Baltivia - Andrzej Makowiecki - 2018-01-29 - Mielno (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Iłża (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Ostrołęka (mazowieckie)
Sprzątanie sali weselnej, zmywanie naczyń
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Strzałków (łódzkie)
-sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych robót, wybudowanymi elementami i stosowanymi materiałami w celu prawidłowego wykonania inwestycji;-sprawowanie kontroli nad zgodnością wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniam na budowę, aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz umowami i harmonogrami, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań;-sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadania;-kontrolowanie ilości i wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, w celu ich prawidłowego zagospodarowania i rozliczenia;-dokonywanie okresowych kontroli budynków i obiektów budowlanych zgodnie z aktualnymi przepisami, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania; -opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentacji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia zakońzenia robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie oiektów w celu prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego;-opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów niezbędnych do Europejskich Funduszy, w celu uzyskania dodatkowych środków finansowych na inwestycję;-udział w planowaniu, opracowywaniu i przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego oraz w pracach komisji przetargowej, w celu przygotowania prawidłowego zakresu postępowań przygotowawczych oraz oceny złożonych ofert
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-06-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Obsługa klienta, sprzedaż wiązanek i bukietów, mile widziana umiejętność układania wiązanek i bukietów
GREEN FINGERS Zielone Palce Edyta Jaworska - 2019-03-01 - Ryki (lubelskie)
Prace związane z prowadzeniem inwestycji na terenie miasta Płońsk.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
Urząd Miejski w Płońsku - 2017-09-15 - Płońsk (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy będzie obejmował w szczególności:- prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie realizacji projektu POWER,- bieżąca obsługa administracyjna projektu POWER,- przygotowywanie i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ramach ustawy PZP,- przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń oraz sprawozdań,- realizacja zadań informacyjnych i promocyjnych w ramach projektu,- nadzór nad realizacją kursów i szkoleń w jednostkach podległych OISW w Bydgoszczy.
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej - 2018-06-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Investment Solutions Sp. z o. o. - 2018-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw związanych ze szkodami majątkowymi, przekazywanie placów budów inwestorom lub wykonawcom zewnętrznym, obsługa najemców lokali, przekazywanie lokali użytkowych, organizowanie prac związanych z przekazywaniem lokali do wynajmu, przyjmowanie zgłoszeń usterek wskaanych przez lokatorów. Praca w godz.: 7-15. Oferta dsotepna w sali D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: e-mail: l.nowak (at) metalowiec.wroclaw.pl. tel.: 71 36 11 549 w. 221 lub 222.
Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC - 2019-10-22 - Wrocław (dolnośląskie)
MURARZ
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe PAN-BUD Andrzej Przybyłowicz - 2018-07-26 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
Programowanie centrów obróbczych,przygotowanie i nadzór na procesami obróbki skrawaniem,analiza wymagań projektowych,tworzenie architektury systemu,projektowanie systemy.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Wrocław (dolnośląskie)
-rozliczanie usług związanych z przyjmowaniem odpadów,fakturowanie,-naliczanie opłat środowiskowych,-przygotowywanie sprawozdań, raportów na potrzeby zarządu, rozliczanie kosztów składowiska,-przygotowywanie projektów umów oraz aneksów w zakresie przyjmowania odpadów, ewidencjonowanie czasu pracy pracowników składowiska, współpraca z instytucjami zewnętrznymi
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG GMINNYCH SP. Z O. O. PAKOŚĆ - 2019-01-18 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad zapewnieniem właściwej ekspoloatacji instalacji elektrycznych,wymaganymi pomiarami elektrycznymi i dielektrycznymi, nadzór nad konserwacją i eksploatacją infrastruktury technicznej i urządzeń, nadzór nad realizacją zadań konserwacyjnych i remontowych zgodnie z posiadaną specjalnością budowlaną, nadzór nad przygotowaniem i realizacją robótbudowlanych (w systemie zleconym) nie wymagających zgłoszenia do organów architektoniczno-budowlanych, uczestnitwo w odbiorach robót zrealizowanych w ramach Planów remontóworaz Planu Centralnego.
Wojskowe Centrum Kształcenia Medycznego Łódź (31 Wojskowy Oddział Gospodarczy) - 2018-04-27 - Zgierz (łódzkie)
Przeprowadzanie kontroli działalności organów administracji geodezyjnej i kartograficznej, kontroli działalności przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych, prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego ikartograficznego, rozpatrywanie skarg na działanie organów administracji geodezyjnej i kartograficznej, rozpatrywanie interwencji na działanie przedsiębiorców, jednostek organizacyjnych oraz osób legitymujących się uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie przestrzegania i stosowania przepisówdotyczących geodezji i kartografii, przygotowywanie dokumentacji do opracowania wniosku do rzecznika dyscyplinarnego o wszczęcie postępowań, wyjaśniających w stosunku do osób wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografiinaruszających przepisy, opiniowanie projektów modernizacji ewidencji gruntów i budynków przedkładanych przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2018-05-02 - Siedlce (mazowieckie)
Kontrola realizowanych prac pod względem projektu, odpowiedzialność za jakość materiałów budowlanych i wykonywanych prac. Miejsce pracy: powiat kartuski.
NEW-INVEST BOGDAN PETRIV - 2017-01-26 - Kiełpino (pomorskie)
prowadzenie spraw związanych z naliczaniem podatków lokalnych, sporządzenie sprawozdawczości finansowej w zakresie podatków lokalnych i inne
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2017-01-10 - Oborniki (wielkopolskie)
prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych, dowodów rejestracyjnych, wymiana tablic rejestracyjnych w przypadku ich zagubienia, wydawanie praw jazdy.Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępne na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2017-07-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Jastkowice (podkarpackie)
Obsługa administracyjna budynków i mieszkań komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ - 2019-06-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
praca w delegacji - Olsztyn, Ostrołęka
Przedsiebiorstwo Budownictwa Przemysłowego i Ogólnego KOP-BUD Ryszard Wojnar - 2016-09-15 - Golcowa (podkarpackie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
Zapoznanie stażysty ze wszystkimi aktami prawnymi w zakresie ochrony danych osobowych obowiązującymi w Polsce, w tym RODO, w tym aktami wewnętrznymi firmami w zakresie bezpieczeństwa informacji, nauka przygotowania i identyfikacji oraz wdrożenia dokumentów Systemów Danych Osobowych, udział w szkoleniach wewnętrznych z zakresu ochrony danych osobowych realizowanych przez firmę, nauka identyfikacji zbiorów danych w zależności od branży firmy zgodnie wymogami realizacji rejestrów przetwarzania danych, nauka obsługi klienta od momentu pozyskania do zakończenia współpracy, uczestnictwo w zespole identyfikacji celów przetwarzania, które pozwoli stażyście nabrać sprawności w ich wskazywaniu, nauka stażysty w zakresie identyfikacji konieczności powierzeń danych osobowych
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem wynagrodzeń i rachunkowością jednostki budżetowej, a w szczególności:- naliczanie wynagrodzeń oraz prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej nauczycieli i pozostałych pracowników administracji i obsługi, obliczanie podatku od wynagrodzeń, zasiłków oraz sporządzanie informacji i deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami,sporządzanie przelewów do list płac, wydawanie zaświadczeń dot. wynagrodzeń i zasiłków, przygotowywanie dokumentacji ZUS za pomocą programu Płatnik oraz przekaz elektroniczny do ZUS, prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej, opracowywanie planów wydatków budżetowych w zakresie wynagrodzeń, przygotowywanie sprawozdań, w tym sprawozdań statystycznych, zgodnie z wykonywanymi czynnościami, należyte prowadzenie i przechowywanie zbioru dokumentów księgowych oraz ich archiwizacji, wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska.
ZESPÓŁ GIMNAZJALNO-SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W LASOWICACH WIELKICH - 2019-08-14 - Lasowice Wielkie (opolskie)