INSPEKTOR DS. PŁAC I KSIĘGOWOŚCI Lasowice Wielkie oferta pracy ZESPÓŁ GIMNAZJALNO-SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W LASOWICACH WIELKICH
Stanowisko: INSPEKTOR DS. PŁAC I KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem wynagrodzeń i rachunkowością jednostki budżetowej, a w szczególności:- naliczanie wynagrodzeń oraz prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej nauczycieli i pozostałych pracowników administracji i obsługi, obliczanie podatku od wynagrodzeń, zasiłków oraz sporządzanie informacji i deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami,sporządzanie przelewów do list płac, wydawanie zaświadczeń dot. wynagrodzeń i zasiłków, przygotowywanie dokumentacji ZUS za pomocą programu Płatnik oraz przekaz elektroniczny do ZUS, prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej, opracowywanie planów wydatków budżetowych w zakresie wynagrodzeń, przygotowywanie sprawozdań, w tym sprawozdań statystycznych, zgodnie z wykonywanymi czynnościami, należyte prowadzenie i przechowywanie zbioru dokumentów księgowych oraz ich archiwizacji, wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska.
Data publikacji: 2019-08-14
Lokalizacja: Lasowice Wielkie (opolskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ GIMNAZJALNO-SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W LASOWICACH WIELKICH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:46-282 Lasowice Wielkie 83, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem wynagrodzeń i rachunkowością jednostki budżetowej, a w szczególności:- naliczanie wynagrodzeń oraz prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej nauczycieli i pozostałych pracowników administracji i obsługi, obliczanie podatku od wynagrodzeń, zasiłków oraz sporządzanie informacji i deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami,sporządzanie przelewów do list płac, wydawanie zaświadczeń dot. wynagrodzeń i zasiłków, przygotowywanie dokumentacji ZUS za pomocą programu Płatnik oraz przekaz elektroniczny do ZUS, prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej, opracowywanie planów wydatków budżetowych w zakresie wynagrodzeń, przygotowywanie sprawozdań, w tym sprawozdań statystycznych, zgodnie z wykonywanymi czynnościami, należyte prowadzenie i przechowywanie zbioru dokumentów księgowych oraz ich archiwizacji, wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie 2500 zł brutto + wysługa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. PŁAC I KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lasowice Wielkie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kluczborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lasowice Wielkie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;- wykształcenie wyższe ekonomiczne i co najmniej 2 letni staż pracy,-- wykształcenie średnie ekonomiczne i co najmniej 4 letni staż pracy,- nieposzlakowana opinia.
Nazwa pracodawcy:
ZESPÓŁ GIMNAZJALNO-SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W LASOWICACH WIELKICH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres pracodawcy:
46-282 Lasowice Wielkie 83, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie kandydata, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisku objętym niniejszym konkursem.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Zespołu:Zespół Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolny w Lasowicach Wielkich46 282 Lasowice Wielkie 83z dopiskiem:nabór nr 3/2019 na stanowisko inspektora ds. płac i księgowości w Zespole Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolnym w Lasowicach Wielkich.DOKUMENTY APLIKACYJNE NALEŻY ZŁOŻYĆ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO DNIA 26 sierpnia 2019 r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kluczborski
Gmina pracodawcy: Lasowice Wielkie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lasowice Wielkie
Numer budynku pracodawcy: 83
Profil działalności pracodawcy: przedszkole, gimnazjum, edukacja
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 19.08.2019
Oferta pracy ważna do: 13.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?53c6463acc9b245e8a8ab57e556414df
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:- prowadzenie kontroli finansowych pod nadzorem koordynatora zespołu kontrolnego w zakresie prawidłowości pobierania, rozliczania i wydatkowania środków publicznych w jednostkach podległych Wojewodzie oraz w jednostkach samorządu terytorialnego- dokumentowanie czynności kontrolnych poprzez sporządzanie dokumentacji pokontrolnejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-11-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie materiałów dostarczanych do magazynu, ustalanie ilości przyjmowanych materiałów, rozmieszczenie i ułożenie przyjetych materialów w magazynie
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Praca w magazynie farmacuetycznym
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Katowice (śląskie)
.
SĄD OKRĘGOWY w WARSZAWIE - 2019-06-04 - Warszawa (mazowieckie)
-Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenia.aspx?rodzaj=1&menu=565-Ogłoszenie Nr OZ/95/2019 - Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Budżetu, Analiz i Statystyki w Wydziale Edukacji i Sportu.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- brała udział w realizacji procedury tworzenia projektu budżetu miasta Katowice w części dotyczącej budżetu oświaty i edukacyjnej opieki wychowawczej,- przeprowadzała w trakcie roku budżetowego analizy aktualnego wykonania planów jednostkowych jednostek oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice,- przeprowadzała analizy przewidywanego wykonania dochodów i wydatków budżetowych w jednostkach oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice,- weryfikowała wnioski w sprawie zmian w budżetach jednostek oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice,- opiniowała sprawy i dokumenty wywołujące skutki finansowe dla budżetu oświaty,- dokonywała doraźnych analiz budżetu oświaty,- redagowała pisma i prowadziła korespondencję w zakresie wynikającym z prowadzonych spraw- Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy -od zaraz do ustalenia z pracodawcą.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki lub specjalności: finanse, ekonomia, zarządzanie, rachunkowość,- udokumentowany minimum 3-letni staż pracy,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa, - dobra znajomość przepisów: ustawy Prawo oświatowe, ustawy o finansach publicznych w części dotyczącej jednostek oświatowych, ustawy Karta Nauczyciela w części dotyczącej wynagrodzeń nauczycieli, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,- umiejętność obsługi programów komputerowych MS Office (Word, Excel) - w stopniu dobrym.Wymagania dodatkowe:- umiejętność redagowania pism urzędowych,umiejętność opracowywania zestawień w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel, dokonywania analiz i wyciągania wniosków, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, dokładność, rzetelność, samodzielność, komunikatywność.Warunki pracy na danym stanowisku:- pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. 3 Maja 7 - budynek wyposażony w windę /do pokonania kilka schodówna parterze/, - praca przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz telefonicznego i mailowego kontaktu z pracownikami jednostek oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice oraz pracownikami Centrum Usług Wspólnych.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności- Informacje dodatkowe:Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
Urząd Miasta Katowice - 2019-08-06 - Katowice (śląskie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego,- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń wychowawczych oraz świadczeń ,,Dobry Start,- analizowanie, weryfikowanie oraz scalanie na poziomie województwa sprawozdania rzeczowo-finansowego, sporządzonego przez jednostki samorządu terytorialnego z zadań z zakresu administracji rządowej,- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych w zakresie wydatkowania pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa lub środków Funduszu Pracy,- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych,- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległości z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-09-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie zawodowe techniczne; doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku; samodzielność, praca pod nadzorem; brak nałogów; jedna zmiana; miejsce pracy: teren Śląska;
ENERGO-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-21 - Gliwice (śląskie)
- przestrzeganie uregulowań prawnych w zakresie organizacji i realizacji kształcenia, szkolenia i przygotowania zawodowego oraz wychowania i opieki uczestników,- organizowanie i realizowanie różnych form pracy wychowawczej (programów wychowawczych, grup wsparcia, zajęć zespołowych i indywidualnych) oraz aktywnych form spędzania czasu wolnego (imprez, zajęć klubowych i warsztatów, kół zainteresowań)
ŁÓDZKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W ŁODZI - 2016-05-31 - Skierniewice (łódzkie)
Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Starostwa.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie procedur przetargowych, edycja potrzeb materiałowych na zamówienia, nadzór nad planowaniem potrzeb materiałowych w systemie komputerowym, prowadzenie komputerowej bazy dostawców materiałowych wraz z cennikiem, bieżąca analiza zapasów materiałowych na poszczególnych magazynach, współpraca z dostawcami Spółki, współpraca z innymi komórkami firmy w zakresie potrzeb materiałowych, poszukiwanie nowych dostawców, ponaglanie dostawców przy opóźnieniach, prowadzenie reklamacji i niezgodności dotyczących zapotrzebowanych materiałów
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2019-05-29 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań w zakresie ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego i własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji w zakresie nieodpłatnego ustanawiania z mocy prawa na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad prawa trwałego zarządu nieruchomości z dniem ich nabycia na rzecz Skarbu Państwa,- występowanie do sądów i wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji o danej księdze wieczystej oraz dokumentach znajdujących się w tej księdze,- wykonywanie zadań z zakresu wyłączania i wyznaczania organów do prowadzenia spraw o zwrot wywłaszczonych nieruchomości i ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów postanowień, - obsługiwanie i współpracowanie z klientami zewnętrznymi, głównie z instytucjami i agencjami, - przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, wykonywanie zadań również w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-10-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kraków (małopolskie)
Prace ogólnobudowlane.
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Rozliczenie właścicieli i najemców z tytułu opłat na pokrycie kosztów dostawy wody i ciepła. Rozliczanie kosztów administrowania zasobami zleconymi. Praca pon.w godz: 8-16, od wtorku do pt. w godz: 7-15
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Opole (opolskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Pabianice (łódzkie)
.
Usługi Leśne Krzysztof Swacha - 2017-06-07 - Witki (warmińsko-mazurskie)
Realizacja podstawowych zadań służby bhp, oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, kontrole z zakresu bhp i ochrony ppoż. na obiektach technicznych, opracowywanie instrukcji wewnętrznych w zakresie bhp.
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. - 2018-08-30 - Zielona Góra (lubuskie)
Odbiór oraz sortowanie surowców wtórnych
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków wynikający z Rozporządzenia w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy(Dz U z dn.18.09.1997) kontakt tel.41 364 12 99
Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5 26-026 Morawica - 2017-03-20 - Morawica (świętokrzyskie)
Kontrola wyrobów gotowych,współpraca z działem technologicznym,nadzór nad wyrobem niezgodnym,znajomość wymogów jakościowych klientów,prowadzenie rzetelnej dokumentacji,znajomość rysunku technicznego.Godziny pracy: 6:00-14:00,14:00-22.00
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Kontakt tel: 883902925 lub CV na e-mail: wwojcik (at) afm.com.pl. Wykonywanie instalacji elektrycznych. Naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń.
Andrychowska Fabryka Maszyn Defum S.A. - 2019-02-11 - Andrychów (małopolskie)
- obsługa klienta,- obsługa kasy fiskalnej,- sprzedaż produktów wędliniarskich,- dbanie o wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Wodzisław Śląski (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Gliwice (śląskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Wola Wiązowa (łódzkie)
Ślusarz*
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Wałbrzych (dolnośląskie)
prace magazynowe, załadunek, rozładunek
kontakt przez PUP - 2019-11-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie, układanie towaru, dbanie o prawidlową ekspozycję towaru, metkowanie przyjętego towaru, utrzymanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Wojnicz (małopolskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy na stanowisko Inspektora do Placówki Terenowej KRUS w Lesznie są dostępne na stronie internetowej: www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2019-09-16 - Leszno (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe, uprawnienia bez ograniczeń nadzorowania lub kierowania robotami.Prawo jazdy kat.B, mile widziane doświadczenie, komunikatywność, samodzielność. Na poczatek umowa na czas określony, docelowo na czas nieokreślony.
Raciborskie Przedsiębiorstwo Inwestycyjne Sp z o.o. - 2019-11-20 - Racibórz (śląskie)