INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCIDELEGATURA TORUŃ(NR 5317) Toruń oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCIDELEGATURA TORUŃ(NR 5317)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- wykonywanie zadań w zakresie ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego i własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji w zakresie nieodpłatnego ustanawiania z mocy prawa na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad prawa trwałego zarządu nieruchomości z dniem ich nabycia na rzecz Skarbu Państwa,- występowanie do sądów i wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji o danej księdze wieczystej oraz dokumentach znajdujących się w tej księdze,- wykonywanie zadań z zakresu wyłączania i wyznaczania organów do prowadzenia spraw o zwrot wywłaszczonych nieruchomości i ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów postanowień, - obsługiwanie i współpracowanie z klientami zewnętrznymi, głównie z instytucjami i agencjami, - przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, wykonywanie zadań również w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Data publikacji: 2019-10-02
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Moniuszki 15/21, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań w zakresie ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego i własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji w zakresie nieodpłatnego ustanawiania z mocy prawa na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad prawa trwałego zarządu nieruchomości z dniem ich nabycia na rzecz Skarbu Państwa,- występowanie do sądów i wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji o danej księdze wieczystej oraz dokumentach znajdujących się w tej księdze,- wykonywanie zadań z zakresu wyłączania i wyznaczania organów do prowadzenia spraw o zwrot wywłaszczonych nieruchomości i ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów postanowień, - obsługiwanie i współpracowanie z klientami zewnętrznymi, głównie z instytucjami i agencjami, - przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, wykonywanie zadań również w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCIDELEGATURA TORUŃ(NR 5317)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe pozostałe wymagania niezbędne:- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,- znajomość ustawy Kodeksu postępowania administracyjnego,- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,- znajomość ustawy Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, - znajomość ustawy Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych,- znajomość rozporządzenia w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego,- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiejętność redagowania pism urzędowych,- umiejętność stosowania prawa w praktyce,- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, - dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, - odporność na stres, myślenie analityczne, asertywność.wymagania dodatkowe:- wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja,- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze gospodarki nieruchomościami, - znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o samorządzie województwa.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys/cv i list motywacyjny,- oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane, niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane dodatkowo doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 2 października 2019 roku do dnia 12 października 2019 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4 ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki WSPN DT - 1 etatDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...). Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 02.10.2019
Oferta pracy ważna do: 12.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0e4aedbd417752e3318eb3d56e6f0e1c
Podobne oferty pracy
Prace ogólnobudowalne, ocieplenia.
P.M. - BUD PATRYK WRONA - 2018-09-07 - Żory (śląskie)
•Prowadzenie oraz ewidencjonowanie szkoleń wstępnych oraz okresowych dla pracowników w zakresie bhp i ppoż.,•Systematyczna kontrola stanowisk pracy w zakresie BHP,•Kontrola sprawności sprzętu BHP i ppoż. i środków alarmowych,•Kontrola w zakresie przestrzegania przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych, instalacyjnych i technologicznych,•Nadzór nad sprzętem ochrony ppoż. oraz sprzętem ochronnym BHP,•Przygotowywanie dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego i pomiarów czynników szkodliwych,•Udział w ustalaniu przyczyn wypadków przy pracy i sporządzanie dokumentacji wypadkowej,•Ewidencja wypadków przy pracy i chorób zawodowych,•Opracowywanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu budowlanego,•Organizowanie okresowych prób ewakuacyjnych, itd.Okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony. Godz. pracy 7-11. Wymiar czasu pracy 1/5 etatu.
"WODOCIĄGI USTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-21 - Ustka (pomorskie)
Praca w godz. od 6:30 do 14:45Miejsce wykonywania pracy: Łódź i województwo łódzkiemile widziane osoby niepełnosprawnePracodawca zapewnia dowóz do miejsca pracy - trasa przejazdu samochodu to: ul. Przybyszewskiego, Kopcińskiego, Jaracza, Zachodnia, Zgierz, Biała.
KDT SMULEWICZ KRZYSZTOF ZAKŁAD PRODUKCJI DRZEWNEJ - 2019-07-15 - Łódź (łódzkie)
Zapisywanie przesyłek do systemu komputerowego i ich rodział. Rozliczanie przesyłek wsystemie komputerowm. Praca w wymiarze 0,625 etatu w systemie 2 zmianowym (06:30-10:30, 16:30-20:30). Proponowane wynagrodzenie 1406 zł + premia. Miejsce wykonywania pracy Bolesławiec ul. Kaszubska 5.
Poczta Polska S.A. - 2018-08-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
pomoc przy pakowaniu wyrobów półcukierniczych i cukierniczych
Piekarnia P. Gwóźdź - 2017-01-03 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Kontrola produktów gotowych. Praca na trzy zmiany.
MAX POWER SP. Z O.O.KATOWICE - 2016-12-13 - Strzelce Opolskie (opolskie)
jw.
PLATFORMA USŁUG Jerzy Piechowiak - 2016-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie tatuaży pernamentnych
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Serock (mazowieckie)
Prowadzenie spraw związanych z Nadzorem Inwestorskim ds. elektrycznych: nadzór nad robotami elektrycznymi wykonywanymi na obiektach, wykonywanie przeglądów okresowych obiektów, planowanie robót utrzymaniowych i remontowych, inwentaryzacja szkód powodziowych i szacowanie wartości strat, opracowywanie dokumentacji technicznych i kosztorysowych na roboty z branży elektrycznej, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, udział w komisjach odbioru robót, prowadzenie spraw formalno-prawnych dotyczących robót utrzymaniowych, remontowych, modernizacyjnych i awaryjnych, wykonywanie obowiązującej sprawozdawczości. Prowadzenie samochodu służbowego, współpraca z zakładami energetycznymi w zakresie wyłączeń energii elektrycznej oraz zawiranych porozumień i umów, kontrola dokumentacji techniczne, współpraca z Projektami oraz Nadzorem Autorskimpraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali BDokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem AR-25/2017 w terminie do dnia 4.08.2017 r.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - 2017-07-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Zatrudniony pracownik: - obsługuje interesantów, w celu przyjęcia i wydania wyrobów zgłoszonych do badania i oznaczania cechami probierczymi- oblicza i przyjmuje należności za czynności probiercze- bada wyroby z metali szlachetnych metodą przybliżoną na kamieniu probierczym oraz metodą fluorescencji rentgenowskiej, w celu określenia ich próby- oznacza wyroby z metali szlachetnych cechami probierczymi, metodą tradycyjną i laserową, w celu potwierdzenia ich próby- wystawia świadectwa badania, zaświadczenia oraz decyzje dotyczące badanych wyrobów i matariałów z metali szlachetnych, w celu udokumentowania wyników badania wyrobów, które nie mogą być oznaczone cechami probierczymi- wykonuje kontrolę końcową wyrobów oraz dokumentów, w celu wykrycia ewentualnych błędów lub pomyłek.Zatrudniony pracownik: - obsługuje interesantów, w celu przyjęcia i wydania wyrobów zgłoszonych do badania i oznaczania cechami probierczymi- oblicza i przyjmuje należności za czynności probiercze- bada wyroby z metali szlachetnych metodą przybliżoną na kamieniu probierczym oraz metodą fluorescencji rentgenowskiej, w celu określenia ich próby- oznacza wyroby z metali szlachetnych cechami probierczymi, metodą tradycyjną i laserową, w celu potwierdzenia ich próby- wystawia świadectwa badania, zaświadczenia oraz decyzje dotyczące badanych wyrobów i matariałów z metali szlachetnych, w celu udokumentowania wyników badania wyrobów, które nie mogą być oznaczone cechami probierczymi- wykonuje kontrolę końcową wyrobów oraz dokumentów, w celu wykrycia ewentualnych błędów lub pomyłek
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja miesięcznych i jednorazowych wypłat świadczeń emerytalno-rentowych, realizacja wypłat świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego, chorobowego i macierzyńskiego, prowadzenie nadpłat i niedopłat świadczeń, sporzadzeni sprawozdań stsatystycznych, rozliczanie podatku dochodowego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-06-27 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie pomiarów z zakresu obudowy górniczej w laboratorium i pod ziemią i prowadzenie dokumentacji z tym związanej
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2017-10-06 - Lubin (dolnośląskie)
utrzymywanie bieżących kontaktów zkontrahentami nadzorowanych obiektóworaz stały nadzór nad prawidłową realizacjąusługi -prowadzenie dokumentacji związanejz zarządzaniem obiektami -zarządzaniezespołem pracowników -dbanie o wysokąjakość świadczonych usług -gotowość dopracy w terenie
Amlux Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie sklepu
ANKLAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych, budowanie pozytywnych relacji z klientami, realizacja planów sprzedażowych, wsparcie placówki pocztowej.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2017-05-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Opracowywanie oraz realizacja strategii marketingowej oraz polityki sprzedażowej,- Monitorowanie działań konkurencji,- Zdobywanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktów,- Tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy- Stałe monitorowanie uzyskiwanych wyników
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie posiłków w gastronomii otwartej.
kontakt przez PUP - 2015-11-18 - Nowy Targ (małopolskie)
Sprzatacz(ka) : utrzymanie czystości i dezynfekcji oddziałów szpitalnych;Pracownik gospodarczy: transport wewnątrzszpitalny odpadów, bielizny i materiałów do sterylizatorni.
Impel Facility Services Sp. z o.o. - 2018-11-06 - Września (wielkopolskie)
Naprawa samochodów.Naprawy wulkanizacyjne.Pomoc przy transporcie aut.
TOMAS - CAR Tomasz Biaduń - 2018-10-18 - Zawiszyn (mazowieckie)
1. Prowadzenie książek obiektów budowlanych.2. Dokonywanie przeglądów technicznych budynków i mieszkań.3. Dokonywanie przeglądów pod kątem zamieszkiwania.4. Uczestniczenie w komisjach odbioru budynków i lokali.5. Uczestniczenie w typowaniu robót remontowych.6. Ewidencjonowanie kosztów technicznych utrzymania budynków.7. Wykonywanie pomiarów lokali podlegających oczynszowaniu.8. Prowadzenie książek schronów.9. Uczestniczenie w nadzorze nad firmami obsługującymi odczyty i rozliczanie podzielników C.O.10. Plombowanie wodomierzy.
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Tarnów (małopolskie)
Nadzór inwestorski nad budynkami.
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2019-03-15 - Gdynia (pomorskie)
Wykonywanie badań technicznych pojazdów, ocena stanu technicznego pojazdów, prowadzenie ewidencji, budowanie bazy danych.
Z.U.R.I.S. Stacja Kontroli Pojazdów - Aleksander Małek - 2018-01-10 - Płoskie (lubelskie)
Montaż sprzętu AGD, kontrola jakości, obsługa maszyn.
kontakt przez OHP - 2018-07-02 - Łódź (łódzkie)
- aktywne i efektywne pozyskiwanie klientów indywidualnych oraz z sektora mikro- analiza potrzeb klienta oraz doradztwo w zakresie sprzedaży produktów bankowych- bezpośrednia, profesjonalna obsługa klientów w zakresie sprzedaży produktów bankowych- realizacja planu sprzedażowego- uczestnictwo w akcjach promocyjnych - kształtowanie pozytywnego wizerunku banku
Plus Profit Łukasz Wróblewski - 2016-08-03 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
opieka nad osobami chorymi, starszymi
kontakt przez OHP - 2018-03-06 - Sosnowiec (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2017-06-06 - Słupsk (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne; min. 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku; znajomość prawa zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych; zakres obowiązków: sporządzanie cząstkowych planów zamówień publicznych, prowadzenie zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych postępowań o udzielenie zamówień publicznych, na podstawie wniosków i informacji przedstawionych przez komórki organizacyjne; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-11-07 - Gliwice (śląskie)
Nadzór nad działaniem sygnalizacji świetlnych drogowych, objazdy i kontrola stanu pracy sygnalizacji, weryfikacja pracy sygnalizacji. Praca jednozmianowa w godz. 6.30-14.30, na terenie powiatu bielskiego i cieszyńskiego.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
serwisowanie sprzętu elektronicznego tj. tablety, laptopy, smartfony
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Organizowanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu. Naprawa samochodów osobowych, ciężarowych oraz sprzętu budowlanego.
Przedsiębiorstwo Usługowo Budowlane " BRUKPOL" S.C. - 2018-02-16 - Strzelce Wielkie (wielkopolskie)