INSPEKTOR DS. MIESZKANIOWYCH Krosno Odrzańskie oferta pracy ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. MIESZKANIOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa administracyjna budynków i mieszkań komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim.
Data publikacji: 2019-06-14
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa administracyjna budynków i mieszkań komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. MIESZKANIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: spełnia wymagania określone w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych, nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie minimum średnie, biegła obsługa komputera w zakesie pakietu MS Office, znajomość ustaw w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego (wraz z aktami wykonawczymi), ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie kodeksu cywilnego (wraz z aktami wykonawczymi), ustawy o własności lokali, ustawy prawo budowlane (wraz z aktami wykonawczymi), kodeksu cywilnego (w zakresie dotyczącym nieruchomości i praw do nieruchomości), ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o finansachpublicznych, ustawy o gospodarce komunalnej oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność samodzielnego wykonywania zadań oraz pracy w zespole, wysoka odporność na stres oraz umiejetność pracy pod presją czasu.Wymagania dodatkowe: preferowana znajomość zagadnień technicznych związanych z utrzymaniem i eksploatacją budynków i mieszkań, zaangażowanie i duża motywacja do pracy i osiąganych wyników, samodzielność, kreatywność i skuteczność w działaniu, dyspozycyjność i obowiązkowoąć, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, w bieżącej pracy cechuje się starannością i systematycznością, zdolność planowania pracy, umiejętność strategicznego myślenia.Składanie dokumentów: oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniwej w Krośnie Odrzańskim, ul. Wiejska 23 pokój nr 10 lub drogą pocztową do dnia 25.06.2019 r. do godz. 15:00. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Zakładu. Na kopercie powinien znajdować się napis: "Nabór na stanowisko inspektora ds. mieszkaniowych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim". Nabór odbędzie się zgodnie z Ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2008 Nr 223 poz. 1458 ze zm.) oraz Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Zakladzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim.
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
-CV z opisem dotychczasowej kariery zawodowej;-list motywacyjny;-kwestionariusz osobowy la osoby ubiegającej się o zatrudnienie;-kserokopie dokumentów potwierdzających wyksztalcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);-kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające staż pracy (kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);-inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (dodatkowe uprawnienia, dyplom ukończenia studió podyplomowych, zaświadczenie o szkoleniach-kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);-oświadczenie kandydata, że posiada pelną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;-oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przetępstwo skarbowe;-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: Wiejska
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 14.06.2019
Oferta pracy ważna do: 25.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ecfd8bb3b6a30012bfed150d7632a111
Podobne oferty pracy
przyjmowanie towaru, wydawanie towaru,zaopatrywanie sklepów
Firma "Janpol" Sp.J Garwolin - 2016-11-18 - Garwolin (mazowieckie)
Nauka redagowania pism dotyczących zakresu ocen oddziaływania na środowisko i inne
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
tapicerowanie sof i narożników
Sofastyl Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-07-28 - Żołędzin (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- kontrola jakości działania ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie, zasadności przyznania świadczeń klientom pomocy społecznej w ramach zadań własnych i zleconych, jakości usług i form przyznawanej pomocy a także kwalifikacji kadr oraz wykorzystania przyznanych dotacji na realizację zadań zleconych, - rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności, - ustalanie sposobu wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym przy ul. Brzeskiej 8 we Włocławku. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Miejsce wykonywania pracy: WłocławekKujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki Delegatura Włocławekul. Brzeska 887-800 Włocławek
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-12-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
nadzór i kierowanie budowami; przeglady okresowe obiektów budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Chrzanów (małopolskie)
pełnienie funkcji opiekuńczo - wychowawczej
AWANS Andrzej Miszczyk - 2016-12-22 - Końskie (świętokrzyskie)
NADZÓR NAD PRACĄ MASZYNY, WYTWARZANIE PRODUKTU, OBSŁUGA MASZYNY, SPRAWDZANIE STANU TECHNICZNEGO MASZYNY, OBSŁUGA KOMPUTERA I PULPITU STEROWANIA MASZYNY, KONTROLA JAKOŚCI PRODUKTU, ZGŁASZANIE USTEREK DO DZIAŁU MECHANICZNEGO, KONTROLA STANU BEZPIECZEŃSTWAWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE TECHNICZNE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI MASZYN CNC, MILE WIDZIANA SŁABA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGOGODZINY PRACY: 06:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-06:00KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH: 08:00-14:00
INCOM POLSKA SP. Z O.O. - 2018-07-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. instalacji i sieci sanitarnych.Wynagrodzenie: 2500 zł brutto - na okresie próbnym, 3500 zł brutto po okresie próbnym.Kontakt z pracodawcą: Alicja Walniczek tel. 71-361-97-13, biuro (at) hjw.plInformacja o ofercie w sali D
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI HJW SP.Z O.O. - 2016-01-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór inwestorski nad budynkami.
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-10-16 - Gdynia (pomorskie)
Księgowanie operacji gospodarczych w systemie FK, rozliczanie podatku VAT, rozliczanie otrzymanych dotacji.
Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży - 2017-10-26 - Łomża (podlaskie)
prowadzenie sekretariatu, magazynu, archiwum; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15
Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2016-03-29 - Słupsk (pomorskie)
Ochrona osób i mienia, konwojowanie wartości.
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-01 - Kalisz (wielkopolskie)
wypiek pieczywa i ciast
ZAKŁAD PRODUKCJI WYROBÓW CUKIERNICZYCH "ELDORA" DOROTA JASION - 2018-05-08 - Wola Mała (podkarpackie)
Obsługa i programowanie centrum frezerskiego i tokarskiego CNC
DL - PARTNER S.C. Damian Bednarski Leszek Andura - 2016-03-15 - Zaleszany (podkarpackie)
• Prace szlifierskie na wydziale mechanicznym przy szlifowaniu elementów stalowych (elementy wyposażenia placów zabaw)• Szlifowanie metalu za pomocą szlifierki kątowej
FREEKIDS s.c. A. Gąsiorek, Z. Andruszewski - 2017-08-21 - Zawonia (dolnośląskie)
wykrawanie materiałów zgodnie z szablonem sukien ślubnych i wizytowych, krojenie sukien ślubnych i wizytowych na miarę ( brak możliwości przyuczenia)
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie i nadzorowanie realizacji zadań związanych z procesami inwestycyjnymi budowy i remontów obiektów budowlanych oraz urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych realizowanych przez Spółkę. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę. Nadzór, kontrola i przeglądy okresowe istniejących obiektów budowlanych. Opracowywanie dokumentacji budowlanej, kosztorysów inwestorskich, STWIOR. Umowa na 3 miesiące, potem na czas nieokreślony. Godziny pracy: 7.00- 15.00.
"WODOCIĄGI SŁUPSK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-14 - Słupsk (pomorskie)
obsługa minikoparki BOBCAT
ZAKŁAD ROBÓT I USŁUG SPECJALISTYCZNYCH "ZRUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
montaż urządzeń elektro-energetycznych zgodnie z otrzymaną dokumentacją
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Lubsko (lubuskie)
OBSŁUGA I KONSERWACJA PRAC KUŹNICZYCH
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Określanie stanu technicznego pojazdu oraz kwalifikowanie jego lub jego podzespołów do dalszych czynności regulacyjnych, naprawczych lub wycofania pojazdu z dalszego użytkowania. Sprawdzanie zgodności faktycznych danych identyfikacyjnych i technicznych pojazdu z informacjami zapisanymi w dowodzie rejestracyjnym oraz kontrola pojazdu pod względem jego niezbędnego wyposażenia. Wykonywanie czynności administracyjno biurowych, prowadzenie komputerowej ewidencji badań diagnostycznych oraz dokonywanie odpowiedniego wpisu w dowodzie rejestracyjnym pojazdu.
FIRMA TRANSPORTOWA TRANSMAR MARIAN MATŁOK - 2018-01-12 - Trzebnica (dolnośląskie)
techniczne utrzymanie sieci i instalacji wodociągowej oraz sanitarnej; praca w godz 7:30-15:30. Praca w placówce pod Opolem - około 36km
Jednostka Wojskowa nr 2286 - 2019-01-11 - Opole (opolskie)
obsługa klienta, programu sprzedażowego, kasy fiskalnej WF-MAG
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Augustów (podlaskie)
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -> BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracy
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2019-02-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż odzieży ochronnej
P.P.H. GAMES Smolarek Grażyna - 2018-09-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
obsługa urządzeń pakujących przy linii produkcyjnej, praca przy produkcji
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Łuzki (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Ustroń (śląskie)
przygotowanie i sprzedaż posiłków typu fast-food
kontakt przez OHP - 2017-10-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Stosowanie właściwych metod pielęgnacyjnych, wykonywanie zleceń lekarskich - potwierdzanie ich w dokumentacji, podawanie leków zleconych przez lekarza, wykonywanie zabiegów: iniekcje, opatrunki itp., pobieranie materiału do badań analitycznych.
Dom Pomocy Społecznej w Gdyni - 2017-03-24 - Gdynia (pomorskie)