INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 7607) Włocławek oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 7607)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- kontrola jakości działania ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie, zasadności przyznania świadczeń klientom pomocy społecznej w ramach zadań własnych i zleconych, jakości usług i form przyznawanej pomocy a także kwalifikacji kadr oraz wykorzystania przyznanych dotacji na realizację zadań zleconych, - rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności, - ustalanie sposobu wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym przy ul. Brzeskiej 8 we Włocławku. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Miejsce wykonywania pracy: WłocławekKujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki Delegatura Włocławekul. Brzeska 887-800 Włocławek
Data publikacji: 2018-12-17
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Brzeska 8, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- kontrola jakości działania ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie, zasadności przyznania świadczeń klientom pomocy społecznej w ramach zadań własnych i zleconych, jakości usług i form przyznawanej pomocy a także kwalifikacji kadr oraz wykorzystania przyznanych dotacji na realizację zadań zleconych, - rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności, - ustalanie sposobu wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym przy ul. Brzeskiej 8 we Włocławku. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Miejsce wykonywania pracy: WłocławekKujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki Delegatura Włocławekul. Brzeska 887-800 Włocławek
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 7607)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: n i e z b ę d n ewyksztalcenie:1) ukończone studia wyższe magisterskie lub wyższe zawodowe na kierunkach: prawo, administracja, ekonomia, politologia o specjalności polityka społeczna lub profilaktyka społeczna i resocjalizacja, psychologia, pedagogika, pedagogika specjalna, socjologia lub ukończone studia wyższe w wyższej szkole zawodowej o specjalności praca socjalna oraz2) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej.pozostałe wymagania niezbędne:- 5 lat doświadczenia zawodowego w pomocy społecznej,- znajomość ustawy o pomocy społecznej,- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej,- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny,- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj). Kopie i innych dokumentów i oświadczenia:- kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/ kandydatów.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesłać listownie lub składać osobiście w terminie:Od 15 grudnia 2018 roku do 25 grudnia 2018 rokuNa adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 BydgoszczZ dopiskiem:inspektor wojewódzki WPS.III- 1 etatDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.Administrator danych i kontakt do niego: Wojewoda Kujawsko -Pomorski, tel: (52)349 77 80Kontakt do inspektora ochrony danych: (52) 349-72-39Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnejInformacje o odbiorcach danych: Kujawsko- Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyOkres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)Uprawnienia: - prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowaneNasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakakolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja ().Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniaj wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 17.12.2018
Oferta pracy ważna do: 25.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa wózka widłowegokompletacja towarubieżąca obsługa magazynurozładunek i załadunek
Randstad Polska Sp. z o.o. numer ewidencji 47 - 2019-01-10 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Drukowanie faktur, korekt, sprawdzanie dokumentów księgowych, porządkowanie, skanowanie, archiwizacja, nanoszenie wyciągów bankowych, rozliczanie delegacji / nabór staż NEET PO WER IV/
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Pabianice (łódzkie)
w zakresie stanowiska
ZAKŁAD KARNYW CZARNEM - 2017-07-19 - Czarne (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów, nadzór nad przekazywaniem obiektów budowlanych; WYMAGANIA: wykszt. wyższe techniczne - elektryczne lub sanitarne, 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, uprawnienia budowlane, obsługa komputera MS Office Excel, umiejętność kosztorysowania
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-11-10 - Lubliniec (śląskie)
obsługa przyrodniczych baz danych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)
Praca przy produkcji żywności, przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie towarów z magazynu, rozlokowanie towaru na regałach, kompletowanie, pakowanie i wysyłka, pakowanie towarów, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne „TENTOR” A. Twardowski, Z.Moczulak Sp.J. - 2017-08-24 - Spoczynek (kujawsko-pomorskie)
Praca administracyjna: - doradztwo i kontrola w zakresie BHP,- sporządzanie dokumentacji i udział w komisji powypadkowej,- szkolenie pracowników z zakresu BHP,- prowadzenie pozostałej dokumentacji BHP. Przebieg postępowania kwalifikacyjnego: 1) ocena złożonych dokumentów;2) przeprowadzenie jednej lub kilku rozmów kwalifikacyjnych;3) uzyskanie informacji o kandydacie w rejestrach skazanych i ukaranych;4) przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w rozumieniu przepisów o ochronie informacji niejawnych.Każdy z kandydatów zostanie poinformowany o wynikach naboru.
ARESZT ŚLEDCZY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM - 2017-04-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
współpraca z wykonawcami prac remontowych i inwestycyjnych, kontrola jakości i realizacji prac z projektem budowlanym i przepisami, sprawdzanie jakości prac i zabudowanych materiałów, odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru prac budowlanych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie ewentualnych wad, kontrolowanie rozliczeń budowy.
Grupa Azoty Spółka Akcyjna - 2017-09-18 - Tarnów (małopolskie)
praca ze skanerem w systemie SAP, praca w obszarze przyjęć, polega na rozmieszczeniu przyjętego towaru w regały
FORMEL D POLSKA SP. Z O.O. - 2017-11-30 - Komorniki (wielkopolskie)
Zarządzanie projektami współfinansowanymi z Unii Europejskiej, zarządzanie zespołem projektowym i terminowością. Wypełnianie wniosków o płatność. Rozliczanie projektów. Analiza i monitorowanie wykonania budżetu projektowego. Kontakt z instytucjami Zarządzającymi Europejskim Funduszem Społecznym. Ochrona danych osobowych w projekcie.
Support Team Monika Kuźniak - 2018-02-19 - Smardzów (dolnośląskie)
Sprzedaż towaru, obsługa kasy fiskalnej.
Firma Handlowa Hurt - Detal Inport-Export Ryszard Jankowski - 2017-05-08 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych oraz realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych
Urząd Miejski w Przemyślu - 2016-12-22 - Przemyśl (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola w zakładach pracy
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu Oddział w Lesznie - 2016-01-19 - Leszno (wielkopolskie)
- udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej uzgadniania projektów MPZP, opiniowania projektów studium, opiniowania decyzji w sprawach rekultywacji gruntów po działalności górniczej, opiniowania decyzji zatwierdzających programy gospodarowania odpadami wydobywczymi, opiniowania projektów planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie ochrony środowiska;- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych.
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W KRAKOWIE - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
wsparcie podopiecznego w codziennych czynnościach(jedzenie, mycie, ubieranie się) prace proste domowe, dotrzymywanie towarzystwa, aktywizacja osoby starszej
kontakt przez OHP - 2016-09-16 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-19 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych / zażaleń na postanowienia, wydane przez kierowników biur powiatowych, zgodnie z obowiązującymi procedurami,- prowadzenie spraw w trybie administracyjnym jako organ I instancji,- sporządzanie raportów , prowadzenie monitoringu i analiz,- terminowe i prawidłowe wykonywanie zadań zleconych,- sporządzanie list zleceń płatności, prognoz finansowych i innych dokumentów księgowych.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-09-21 - Gdynia (pomorskie)
Nadzór nad przestrzeganiem i wdrażaniem przepisów BHP i PPOŻ, opracowywaniem dokumentacji BHP,doradzaniem i prowadzeniem szkoleń z zakresu BHP.Kształtowanie warunków bezpiecznej pracy w zakładzie.Współpraca z organami administracji państwowej oraz laboratoriami środowiska pracy.
LENKO S.A. - 2017-01-10 - Wilkowice (śląskie)
obsługa administracyjna kancelarii, godz. pracy 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad produkcją środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego, nadzór nad obrotem i eksportem środków pochodzenia zwierzęcego,
INSPEKCJA WETERYNARYJNA POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII - 2017-05-22 - Koło (wielkopolskie)
obsługa administracyjna biura, organizacja i koordynacja spotkań firmowych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, współpraca z poszczególnymi działami firmy, nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi
"GOLDRAUSCH POLSKA" Sp. z o.o. - 2016-10-26 - Sosnowiec (śląskie)
-
PHU STANISŁAW JASIŃSKI; SAL S.C.; SAKSOFON S.C. - 2018-01-26 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
prace magazynowe w salonie meblowym, składanie mebli
TELMAR RYBICCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Wsparcie i wykonanie oceny aktualnych środowisk IT w kontekście przygotowania strategii migracji do tak zwanych rozwiązań chmury publicznej. Wykonanie fazy rozpoznania, oceny środowiska, przygotowanie strategii oraz planów migracji. Opracowywanie dokumentacji technicznej na poziomie architektonicznym i operacyjnym. Doradztwo w prapaprocie wyboru rozwiązania technicznego oraz pomoc w ocenie proponowanych przez dostawców rozwiązań.- Osoba zatrudniona na stanowisku Kierownik Zespołu ds. Rozwoju i Transformacji Infrastruktury będzie odpowiedzialna w głównej mierze za projekty związane z obsługą klientów z Ukrainy. Do jej obowiązków należało będzie: wsparcie i wykonanie oceny aktualnych środowisk IT w kontekście przygotowania strategii migracji do tak zwanych rozwiązań chmury publicznej, wykonanie fazy rozpoznania, oceny środowiska, przygotowanie strategii oraz planów migracji, opracowywanie dokumentacji technicznej na poziomie architektonicznym i operacyjnym, doradztwo w procesie wyboru rozwiązania technicznego oraz pomoc w ocenie proponowanych przez dostawców rozwiązań. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie nadzorowała pracę zespołu a także kontaktowała się w kluczowych sprawach bezpośrednio z klientem.- Wynagrodzenie: 12500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: od 01.06.2018 r. do 31.05.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe - inżynier Elektronika i Telekomunikacja. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata jako główny specjalista informatyki.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Katowice (śląskie)
wykonywanie pokryć dachowych, rozbiórka dachów, izolacja dachów.
FIRMA MAR-POL - LITKOWIEC MARCIN - 2016-05-12 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Pomoc kucharzowi w produkcji półproduktów, zamawianie i sprawdzenie towarów, dbanie o czystość.
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA QUY NGUYEN - 2018-08-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: średnie (mile widziane wykształcenie wyższe lub techniczne); mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; bardzo dobra obsługa komputera oraz zaawansowana znajomość pakietu MS Office; dokładność oraz sumienność; umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy własnej; samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, zmysł techniczny, zaangażowanie; znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem; zakres obowiązków: przygotowywanie wycen oraz ofert na podstawie zamówień od klientów zagranicznych; analiza dokumentacji przesyłanej przez klienta zagranicznego, związanej z zamówieniem (opisy, rysunki, schematy); analiza potrzeb i oczekiwań klienta; ścisła współpraca z działem handlowym oraz innymi działami firmy; wykonywanie innych poleceńzleconych przez przełożonych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
DROMA S.C. Z.WŁOSEK, J.WŁOSEK - 2018-04-27 - Gliwice (śląskie)
zgodnie z regulaminem zakładu pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Kraków (małopolskie)
Praca w dziale finansowym
ARESZT ŚLEDCZY W GDAŃSKU - 2018-04-09 - Gdańsk (pomorskie)