INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY Starogard Gdański oferta pracy ARESZT ŚLEDCZY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM
Stanowisko: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: od 910 PLN
Zakres obowiązków: Praca administracyjna: - doradztwo i kontrola w zakresie BHP,- sporządzanie dokumentacji i udział w komisji powypadkowej,- szkolenie pracowników z zakresu BHP,- prowadzenie pozostałej dokumentacji BHP. Przebieg postępowania kwalifikacyjnego: 1) ocena złożonych dokumentów;2) przeprowadzenie jednej lub kilku rozmów kwalifikacyjnych;3) uzyskanie informacji o kandydacie w rejestrach skazanych i ukaranych;4) przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w rozumieniu przepisów o ochronie informacji niejawnych.Każdy z kandydatów zostanie poinformowany o wynikach naboru.
Data publikacji: 2017-04-18
Lokalizacja: Starogard Gdański (pomorskie)
Pracodawca: ARESZT ŚLEDCZY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Kościuszki 30 A, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca administracyjna: - doradztwo i kontrola w zakresie BHP,- sporządzanie dokumentacji i udział w komisji powypadkowej,- szkolenie pracowników z zakresu BHP,- prowadzenie pozostałej dokumentacji BHP. Przebieg postępowania kwalifikacyjnego: 1) ocena złożonych dokumentów;2) przeprowadzenie jednej lub kilku rozmów kwalifikacyjnych;3) uzyskanie informacji o kandydacie w rejestrach skazanych i ukaranych;4) przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w rozumieniu przepisów o ochronie informacji niejawnych.Każdy z kandydatów zostanie poinformowany o wynikach naboru.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.3
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 12
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 910 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 910 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania stawiane kandydatom określone w ustawie z dnia 9 kwietnia 2010 r. o Służbie Więziennej (Dz. U. z 2016 r. poz. 713 z póź. zm.):Art.29. Pracownikiem może być osoba, która:1) ukończyła 18 lat i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,2) daje rękojmię prawidłowego wykonywania powierzonych zadań,3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub nieumyślne, przestępstwo skarbowe albo wobec której nie został wydany prawomocny wyrok warunkowo umarzający postępowanie karne o takie przestępstwo, a także nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne o takie przestępstwo, 4) ma odpowiednie do zajmowanego stanowiska wykształcenie,5) daje rękojmię zachowania tajemnicy, stosowanie do wymogów określonych w przepisach ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz. 1228),6) posiada zdolność psychiczną i fizyczną pozwalającą na zatrudnienie na określonym stanowisku, którą ustala służba medycyny pracy.Wymagania niezbędne stawiane kandydatom do pracy:- wymagane kwalifikacje: zgodnie z § 4 ust. 2 w pkt. 1-5 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 roku w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy. (Dz. U. 1997 Nr 109 poz. 704 z późn. zm.)
Nazwa pracodawcy: ARESZT ŚLEDCZY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 30 A, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- pisemne podanie o przyjęcie do pracy kierowane do Dyrektora Aresztu Śledczego w Starogardzie Gd.- ankieta personalna- CV, - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie zawodowe.Wymagane dokumenty winny zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesyłać w zamkniętych kopertach z podaniem adresu zwrotnego i dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko inspektora do spraw BHP na adres Aresztu Śledczego w Starogardzie Gd., ul. Kościuszki 30A, 83-200 Starogard Gd.Do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie, referencje z poprzednich miejsc pracy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 08.05.2017r. do godziny 15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Starogard Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański
Adres strony pracodawcy: www.sw.gov.pl
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 30 A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.04.2017
Data dodania oferty pracy: 18.04.2017
Oferta pracy ważna do: 08.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż wyrobów cukierniczych, przymowanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Kalisz (wielkopolskie)
Praca w systemie informatycznym. Generowanie pism windykacyjnych. Kompletowanie dokumentacji papierowej. Kontakt z klientem. Praca w godz. 8-16.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" - 2018-01-18 - Płock (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Stanowisko ds. obsługi poczty i Kancelarii Urzędu Miejskiego.Ważniejsze zadania: odbieranie korespondencji i przesyłek kierowanych do Urzędu Miejskiego; dzielenie korespondencji i przesyłek na poszczególne wydziały Urzędu Miejskiego zgodnie z instrukcją kancelaryjną; prowadzenie ewidencji wszystkich przesyłek przychodzących w tym specjalnych i wartościowych; wysyłanie korespondencji otrzymanej z wydziału Urzędu Miejskiego; kontrola przestrzegania właściwego oznaczenia i rejestrowania dokumentów w kancelarii oraz w komórkach organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Słupsku.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-08-04 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie ewidencji rzeczowych składników majątku, prowadzenie magazynu podręcznego, przyjmowanie i wydawanie materiałów z magazynu, prowadzenie ewidencji, rejestrów i wykazów, obsługa specjalistycznego oprogramowania.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2017-07-19 - Lubań (dolnośląskie)
MONTAŻ MEBLI, PRACA W SALONIE MEBLOWYM KERA MEBLE
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "BEDAN" - 2017-08-10 - Dębica (podkarpackie)
przyjęcie towru, obsługa klienta, sprzedaż towaru itp.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Przygotowywanie uchwał; realizowanie planów gospodarczych podległych nieruchomości; prowadzenie zebrań ze Wspólnotami Mieszkaniowymi; kontrola nad jakością wykonywanych prac zleconych; zatwierdzanie faktur wykonawcy do realizacji; dokonywanie rozliczeń z dostawy mediów; prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań. praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
ENTER sp. z o.o. - 2017-04-27 - Opole (opolskie)
ZDOBYWANIE NOWYCH KONTRAHENTÓW DLA FIRMY, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH ORAZ WSTĘPNYCH UMÓW W JĘZYKU TURECKIM,PROWADZENIE NEGOCJACJI Z POTENCJALNYMI KLIENTAMI
SATYNA POLSKA SP. Z O.O. - 2017-04-13 - Rzgów (łódzkie)
Udział w procesie zarządzania zgodnością ZOZ nr 2 w Rzeszowie z przepisami RODO oraz innych przepisow prawa w zakresie danych osobowych
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NR 2 W RZESZOWIE - 2018-04-23 - Rzeszów (podkarpackie)
.
Piekarnia Szynaka - 2017-04-19 - Lidzbark (warmińsko-mazurskie)
rowadzenie analizy sposobu wykorzystania nieruchomości, w celu właściwej gospodarki obiektami Nadodrzańskiego Oddziału SGprowadzenie teczek kompleksów, albumów nieruchomości i książek obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w celu ewidencjonowania posiadanych przez Nadodrzański Oddział SG obiektówprzygotowywanie dokumentów związanych z dokonywaniem opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu nieruchomościami oraz podatku od nieruchomości, w celu prowadzenia rzetelnej gospodarki nieruchomościamiprzygotowywanie wniosków, projektów umów dzierżawy nieruchomości, projektów planów przekazywania nieruchomości do Agencji Mienia Wojskowego, w celu właściwego zagospodarowania nieruchomości zbędnych lub czasowo niewykorzystanych oraz dopilnowania realizacji tych umówuczestniczenie w przekazywaniu obiektów i urządzeń bezpośrednim użytkownikom oraz sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych,w celu należytego przekazywania nieruchomościprowadzenie sprawozdawczości z gospodarki nieruchomościami, w celu oceny wykorzystania nieruchomości na cele Straży Granicznej.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-03-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Rejestracja kandydatów w bazie danych.Odbieranie telefonów od klientów.Prowadzenie korespondencji email w języku polskim i angielskim. Obsługa komputera i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Ropczyce (podkarpackie)
wg stanowiska
NAMYSŁOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-10-17 - Namysłów (opolskie)
Pomoc przy produkcji gastronomicznej; utrzymanie ogólne czystości na kuchni;
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Probostwo Górne (kujawsko-pomorskie)
Organizowanie planów, koordynacja i prowadzenie szkoleń z zakresu bhp w celu zapewnienia odpowiedniego wyszkolenia pracowników (w tym m.in. przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych).Organizowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.Prowadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentacji i ewidencji (w tym prowadzenie dokumentacji wypadów przy pracy oraz w drodze do i z pracy, a także rejestrów chorób zawodowych).Udział w przekazywaniu obiektów i urządzeń mających wpływ na bezpieczeństwo i warunki pracy.Udział w opracowywaniu instrukcji oraz innej dokumentacji z zakresu bhp.Kontrola warunków pracy, przestrzeganie zasad i obowiązujących przepisów w tym zakresie.Raportowanie o stanie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz o zagrożeniach.Miejsce pracy: Wrocław, ul. KoszarowaKontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja (at) szpital.wroc.plSala D, A
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu - 2018-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i przestrzegania BHP
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Opatów (świętokrzyskie)
prowadzenie szkoleń z zakresu BHP i PPOŻ według zleceń
Konsulting Szkolenia Ubezpieczenia Socha Magdalena - 2017-12-13 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Rozliczanie czasu pracy pracowników. Prowadzenie spraw pracowniczych. Obsługa magazynu. Obsługa archiwum. Prowadzenie korespondencji.
Górnoslaskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. - 2017-08-22 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Znajomość obiektów urządzeń i instalacji elektroenergetycznych oraz sprawowanie nad nimi nadzoru zgodnie z przepisami prawa energetycznego; Opracowywanie planów przedsięwzięć w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości; Opracowywanie obmiarów, kosztorysów, programów, robót oraz innych dokumentów niezbędnych przy zawieraniu umów na roboty budowlane; Kontrolowanie przestrzegania obowiązujących norm i przepisów z zakresu technicznego utrzymania nieruchomości; Nadzór nad właściwym i terminowym wykonywaniem pomiarów(skuteczności ochrony przeciwpożarowej, wielkości obciążeń, rezystancji i uziemień oraz badania elektrycznego sprzętu ochronnego) zgodnie z obowiązującymi czasokresami ich przeprowadzenia i rejestrowania wyników pomiarów w obowiązujących terminach.
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-12-19 - Lublin (lubelskie)
-
"Pastelove Angelika Drob Justyna Szyffer spółka cywilna" - 2018-05-18 - Bydgoszcz (pomorskie)
wykonywanie czynności administracyjnych ,technicznych w obsłudze wspólnot mieszkanowych
Miejskie Przedsiębiorstwo Zarządzania Nieruchomościami w Morągu - 2016-11-16 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
Prace drogowe, układanie kostki brukowej
Firma Drogowo-Budowlana DROMAX Bacik Wiesława - 2017-01-11 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Kierowanie pojazdem ciężarowym pow. 3,5 t pomoc przy załadunku i rozładunku wyrobów hutniczych,dbanie o sprzęt
P.W."ROSTAL" Roman Klimuntowski - 2016-02-19 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
prace administracyjne
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Góra (dolnośląskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
- udzielenie informacji w sprawach ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników,- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego rolników,- prowadzenie ewidencji płatników składek i ich rozliczeń okresów podlegania ubezpieczeniu- opracowanie wniosków o ulgę lub umorzenie nalezności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników,- dochodzenie nalezności z tytułu składek oraz zwrot nadpłat na ubezpieczenie spolłeczne rolników,-analiza akt i rozliczeń na kontach płatników składek.- przeprowadzenie wizytacji gospodarstw dłuzników,- wydawanie zaświadczeń na żądanie osób ubezpieczonych lub instytucji, - uzgadnianie miesięcznych wpływów należności z tytułu składek z wydziałem finansowo - księgowym,- sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu - 2017-12-14 - Kościan (wielkopolskie)
Prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej. Udzielanie instruktażu. Prowadzenie dokumentacji ppoż. Uczestnictwo w odbiorach technicznych nowych pomieszczeń.
Jednostka Wojskowa Nr 4938 w Radomiu - 2016-07-07 - Olszewnica Stara (mazowieckie)
Zawieranie umów i prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2018-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
Demontaż zespołu, weryfikacja elementów i montaż, kontrola działania: alternatorów, rozruszników, silników spalinowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)