INSPEKTOR NADZORU (NR 3175) Inowrocław oferta pracy Zespół Zarządców Nieruchomości sp.z.o.o Oddział Toruń
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU (NR 3175)
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: nadzór inwestorski, obsługa techniczna i eksploatacyjna administrowanego zasobu
Data publikacji: 2018-09-13
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zespół Zarządców Nieruchomości sp.z.o.o Oddział Toruń
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Błonie 6, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór inwestorski, obsługa techniczna i eksploatacyjna administrowanego zasobu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU (NR 3175)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Data zakończenia pracy: 31.12.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Inspektor nadzoru budowlanego
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: uprawnienia budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe,doświadczenie zawodowe,uprawnienia budowlane,przynależność do Izby
Nazwa pracodawcy:
Zespół Zarządców Nieruchomości sp.z.o.o Oddział Toruń
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Szosa Lubicka 2, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, dokumenty aplikacyjne można składać na adres e-mail torun (at) tumieszkamy.pl , tel. 603 718 553 , 603 718 560 lub w siedzibie Firmy ul. Szosa Lubicka 2, 87-100 Toruń
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Szosa Lubicka
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.09.2018
Data dodania oferty pracy: 13.09.2018
Oferta pracy ważna do: 13.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska na terenie gminy
Urząd Gminy Grudusk - 2017-03-29 - Grudusk (mazowieckie)
Staż z PO WER na 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: LUBIESZYN 3GODZ.PR.: 9.00-17.00 ; SOBOTA 9.00-17.00 ; PONIEDZIAŁEK DNIEM WOLNYMWYMAGANIA ORGANIZATORA: 3-LETNIA SZKOŁA ZAWODOWA LUB SZKOLENIE ZAWODOWE
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Lubieszyn (zachodniopomorskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru inwestorskiego w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót inwestycyjnych, remontowych, rozbiórkowych. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczeniew próbach i odbiorach technicznych. Potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych. Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania. Koordynowanie czynności na obiekcie, dla którego ustanowiono inspektorów nadzoru w zakresie różnych specjalności. W okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań. Sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych. Sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Sporządzanie programów funkcjonalno- użytkowych dla planowanych inwestycji. Sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wykonania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej. Sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych. Sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją. Monitorowanie i koordynowanie procesu sporządzania dokumentacji technicznej. Prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami postępowania. Prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami zainteresowanymi stronami. Sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów. Przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń na budowę/rozbiórkę. Udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną. Udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw. Udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W maju 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 11.08.2017).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
wykonywanie badań,pomiarów, stanu nawierzchni dróg krajowych,analiza wyników diagnostyki nawierzchni asfaltowych
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - 2016-05-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:1.Znajomość obowiązujących przepisów, zarządzeń, rozkazów, wytycznych2. innych dokumentów prawnych w zakresie swego działania oraz przestrzeganie ich w pełnionych czynnościach służbowych,3.sporządzaniem projektów rocznych planów konserwacji obiektów 4.i rocznych planów remontów, sporządzonych przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w zakresie swojej branży,5.kompleksowym przygotowaniem przez Sekcje Obsługi Infrastruktury obiektów stałych urządzeń technicznych z infrastrukturą do sezonu grzewczego oraz elementów obiektów narażonych na niekorzystne działania czynników atmosferycznych,6.prowadzeniem przez SOI okresowych kontroli stanu technicznego obiektów w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych oraz przygotowywaniem dokumentacji na kontrolę stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych systemem zleconym,7.działaniami związanymi z przygotowaniem obiektów do sezonu zimowego,8.realizacją bieżącej konserwacji obiektów budowlanych siłami własnymi Sekcji Obsługi Infrastruktury lub systemem zleconym,9.realizacją zawartych umów na usługi i roboty budowlane realizowane 10.w systemie zleconym w poszczególnych kompleksach wojskowych w obszarze działania 25 WOG,11.przygotowaniem przez SOI dokumentacji przetargowej na roboty i usługi budowlane w ramach usług zleconych wynikających z RPRN i RPKiN oraz awarii i konieczności,- dokumentacji związanej z przygotowaniem procedur udzielenia zamówień publicznych zlecanych przez przełożonego w ramach sekcji, - rozliczania prowadzonych zadań wynikających z RPRN i RPKiN po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze,- zaleceń wynikających z przeprowadzonych kontroli i nadzorów,potrzeb w porozumieniu z użytkownikami w zakresie zadań remontowych i konserwacyjnych zleconych przez bezpośredniego przełożonego,weryfikacji zgłaszanych potrzeb w zakresie inwestycji i remontów nieruchomości,- udział w opracowywaniu umów na roboty budowlane ujęte w RPRN ; RPKiN, po akceptacji przez bezpośredniego przełożonego przedstawienie do weryfikacji prawnej,- informacji do użytkowników o planowanych odbiorach zadań remontowych i konserwacyjnych,- niezbędnych dokumentów do zakończenia i rozliczenia zadań remontowych i konserwacyjnych,12.Prowadzenie dokumentacji w systemie ZWSI RON zgodnie z obowiązującymi w 25 WOG obiegiem dokumentów w zakresie Technicznego Utrzymania Nieruchomości,13.Załatwianie interesantów i pism w zakresie ustalonych obowiązków przestrzegając terminowości i wymogów biurowości wojskowej,14.Kontrolowanie: prawidłowości prowadzenia KOB, prawidłowości i terminowości prowadzenia przeglądów wymaganych prawem budowlanym oraz wynikających z wytycznych pokontrolnych,
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-01-26 - Białystok (podlaskie)
strzyżenie , modelowanie, koloryzacja, upięcia, iukładanie włosów
Atelier Fryzjerskie Magdalena Kaźmierczak - 2018-03-24 - Kutno (łódzkie)
nauczyciel wspomagający - olifrenopedagog
Publiczna Szkoła Podstawowa SPSK - 2018-08-21 - Przytocznica (wielkopolskie)
samodzielna księgowa, księgowanie faktur usługopwych i materiałowych, prowadzenie rejestrów kasowych, rejestrów VAT, rejestrów bankowych
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2018-09-11 - Bytom (śląskie)
Prowadzenie spraw związanych z Nadzorem Inwestorskim ds. elektrycznych: nadzór nad robotami elektrycznymi wykonywanymi na obiektach, wykonywanie przeglądów okresowych obiektów, planowanie robót utrzymaniowych i remontowych, inwentaryzacja szkód powodziowych i szacowanie wartości strat, opracowywanie dokumentacji technicznych i kosztorysowych na roboty z branży elektrycznej, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, udział w komisjach odbioru robót, prowadzenie spraw formalno-prawnych dotyczących robót utrzymaniowych, remontowych, modernizacyjnych i awaryjnych, wykonywanie obowiązującej sprawozdawczości. Prowadzenie samochodu służbowego, współpraca z zakładami energetycznymi w zakresie wyłączeń energii elektrycznej oraz zawiranych porozumień i umów, kontrola dokumentacji techniczne, współpraca z Projektami oraz Nadzorem Autorskimpraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali BDokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem AR-25/2017 w terminie do dnia 4.08.2017 r.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - 2017-07-19 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej oraz terminala, przyjmowanie dostaw, metkowanie, zamawianie towaru
Sklepy Obuwnicze "KAMELEON" Adam Karnowski - 2015-12-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ocena znajomości podstawowych przepisów BHP oraz procedur stosowanych w firmie, prowadzenie pod nadzorem opiekuna szkoleń wstępnych i okresowych, ocena i samodzielne wykonywanie ryzyka zawodowego, prowadzenie szkoleń w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej, prowadzenie postępowań powypadkowych
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Opole (opolskie)
PRACA PRZY OBRÓBCE ELEMENTÓW DREWNIANYCH
ART FORM SP. Z O.O. - 2017-06-22 - Hermanowa (podkarpackie)
nadzór nad budynkami, praca w godz. 7.30-15.30
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-01-15 - Rzeszów (podkarpackie)
przestrzeganie przepisów ochrony środowiska, opracowanie dokumentów związanych z infrastrukturą wojskową, gromadzenie i aktualizacja przepisów dotyczących ochrony środowiska, planowanie przedsięwzięć organizacyjno- szkoleniowych z zakresu ochrony środowiska
12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/Regio - 2018-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
Staż w firmie PEPCO Poland Sp. zo.oProgram stażu do zapoznania wpokoju 39
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac budownych i wykończeniowych
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Ustroń (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie z charakterem pracy kosmetyczki,- zapoznanie ze sprzętem kosmetycznym,- zapoznanie oraz wykonywanie zabiegów kosmetycznych m.i. na twarz, manicure, pedicure, henna,- organizacja stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Zgierz (łódzkie)
Ocena ryzyka zawodowego, szkolenia BHP, sporządzanie zaświadczeń
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Rawicz (wielkopolskie)
Przygotowywanie samochodu do złomowania,rozkladanie samochodu osobowego na częsci, segregacja poszczególnych podzespołów i części w samochodach osobowych. Naprawy w samochodach uszkodzonych. Ocena przydatności wymontowanych części do dalszej sprzedaży. Praca na zewnatrz lub w hali w niskich temperaturach.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Wancerzów (śląskie)
KONTROLA JAKOŚCIOWA, WYKONYWANIE POMIARÓW ORAZ BADAŃ DETALI, RZETELNE I CZYTELNE WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI NA STANOWISKU PRACY. PRACA TRZYZMIANOWA.
Randstad Polska - 2015-12-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wypiek pieczywa
BOCHEN Piekarsko-Ciastkarska Spółdzielnia Pracy - 2017-05-12 - Gdynia (pomorskie)
rozbiór tusz wieprzowych, wyrób wędlin; umowa na 3 lata; godziny pracy: 7.00- 15.00, 10.00- 18.00; pełny etat
Daglezja I - Anna Kowalska - 2018-03-26 - Dębnica Kaszubska (pomorskie)
Obsługa klienta na najwyższym poziomie, udzielanie informacji odnośnie oferty handlowej, naliczanie i przyjmowanie należności za zakupione towar przez klientów. Możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze etatu. Umowa o pracę na czas określony 1 rok. Godziny pracy: pn. ndz. 06.00 14.00, 14.00 22.00.
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-26 - Piła (wielkopolskie)
Montaż rur i kanałów wentylacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Lubaczów (podkarpackie)
-Opracowywanie raportów kontroli z pomiarów -Obsługa maszyny CMM-Pomiary manualne detali za pomocą przyrządów kontrolno-pomiarowych-Raportowanie braków w systemie -Odbiór jakościowy bieżącej produkcji-Nadzór nad wyposażeniem kontrolno- pomiarowym -Współpraca zdziałem produkcyjnym odnośnie wykonywanych pomiarów -Nadzór naddokumentacją jakościową -Praca w systemie zmianowym (6-14, 14-22)
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-08 - Opole (opolskie)
prowadzenie portali social media (FB, Twitter, Printerest itp) , narywanie i obóbka filmów, zdjęć, wstawianie do sklepu internetowego i na portale
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Poznań (wielkopolskie)
Planowanie i rozliczanie robót; kosztorysowanie; kontrolowanie pracowników na budowie; poszukiwanie nowych inwestycji i inwestorów; przygotowanie dokumentacji przetargowej; sporządzanie przedmiarów robót oraz wykonywanie szkiców i wstępnych projektów; uczestniczenie w naradach; negocjowanie z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
prace administracyjno- biurowe
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Wąsosz (dolnośląskie)
Praca na kuchni, przygotowanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)