INSPEKTOR JAKOŚCI Kędzierzyn-Koźle oferta pracy Randstad Polska

Stanowisko: INSPEKTOR JAKOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: KONTROLA JAKOŚCIOWA, WYKONYWANIE POMIARÓW ORAZ BADAŃ DETALI, RZETELNE I CZYTELNE WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI NA STANOWISKU PRACY. PRACA TRZYZMIANOWA.

Data publikacji: 2015-12-15

Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

Pracodawca: Randstad Polska

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
SZKOLNA 15, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
KONTROLA JAKOŚCIOWA, WYKONYWANIE POMIARÓW ORAZ BADAŃ DETALI, RZETELNE I CZYTELNE WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI NA STANOWISKU PRACY. PRACA TRZYZMIANOWA.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: trzy zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR JAKOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista kontroli jakości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania: wyk. bez znaczenia, doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej, znajomość obsługi przyrządów kontrolno-pomiarowych, podstawowa znajomość rysunku technicznego, umiejętność obsługi komputera, dyspozycyjność do pracy w systemie trzyzmianowym.

Nazwa pracodawcy: Randstad Polska

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

Adres pracodawcy:
AL. JEROZOLIMSKIE 134, 00-803 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+LIST MOTYWACYJNY

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: AL. JEROZOLIMSKIE

Numer budynku pracodawcy: 134

danePracodawcy_nrKraz: 47

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości

Data dodania oferty pracy: 15.12.2015

Oferta pracy ważna do: 31.01.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 15.12.2015

Data przyjęcia oferty pracy: 15.12.2015

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR - od 2 200 PLN

Prowadzenie spraw i wykonywanie czynności związanych z rekrutacją, nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy,Prowadzenie spraw w zakresie szkolenia, doskonalenia zawodowego i dokształcania pracowników Oddziału oraz Placówek Terenowych,Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych rocznych związanych z zatrudnieniem do GUS,Ustalanie uprawnień pracowniczych do: nagród jubileuszowych, dodatków za wysługę lat oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2018-10-24 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR DS JAKOŚCI (TESTER URZĄDZEŃ) - od 2 050 PLN

kontrola jakości liczników elektrycznych (sprawdzanie przewodów i podzespołów)praca w Ostaszewie
FlexHR Doradztwo Personalne Agencja Zatrudnienia EWA KORECKA - 2016-01-12 - Ostaszewo (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR - 2 100 - 3 000 PLN

Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, użytkowymi i administracyjnymi oraz innymi nieruchomościami stanowiącymi wyłączną własność gminy lub w posiadaniu samoistnym gminy, przekazanymi do MZGM, w szczególności : przejmowanie do zarządzenia budynków mieszkalnych , użytkowych i administracyjnych. Prowadzenie ogółu spraw finansowych dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości, w tym: przygotowanie dokumentacji do udzielenia zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawców dostawy mediów do zarządzanych nieruchomości ( dostawa wody i odprowadzenia ścieków , dostawę energii elektrycznej , energii cieplnej , gazu ) oraz utrzymanie porządku i czystości, itp. W tym : przygotowanie wniosków oraz przygotowanie dokumentacji technicznej zamówienia ,przygotowanie umów lub zleceń na bieżące utrzymanie nieruchomości oraz monitorowanie prawidłowości realizacji tych umów i zleceń , kontrola merytoryczna umów ,rachunków i faktur za realizację dostaw i usług dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości , egzekwowanie kar umownych z tytułu nieprawidłowego wykonania dostaw i usług. Analizowanie i bilansowanie potrzeb finansowych dotyczących zabezpieczenia środków na bieżące utrzymanie nieruchomości. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wodomierzy i odczytów zużycia wody na budynkach i lokalnych , w tym: przyjmowanie wodomierzy wraz z ich plombowaniem, zapewnienie okresowych przeglądów liczników oraz inicjowanie wymiany w przypadku upływu okresu legalizacji zapewnienia odczytów zużycia wody, sporządzenie wykazów niezbędnych do obliczania zużycia wg poszczególnych najemców. Zapewnienie odczytów liczników/podzielników na dostawę ciepła, sporządzanie wykazów niezbędnych do obliczanie zużycia wg poszczególnych najemców , prowadzenia spraw dotyczących innych mediów. Prowadzenie spraw wywozu nieczystości stałych, sporządzanie deklaracji. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem nieruchomości oraz uczestniczenie wspólnie z ubezpieczycielem majątku w oględzinach szkód , sporządzanie protokołów z oględzin. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali mieszkalnych i pomieszczeń przynależnych oraz lokali użytkowych i garaży , w tym : uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu najemcom lokali i pomieszczeń przynależnych , sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych , zapewnienie aktualnych rzutów lokali , piwnic i pomieszczeń gospodarczych lub wyrysów innych wynajmowanych nieruchomości, dokonywanie w miarę potrzeb ich pomiarów lokali w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych , uczestniczenie w eksmisjach : opracowanie dokumentacji fotograficznej przed i po opróżnieniu lokalu przez lokatora , zabezpieczenie zwolnionych lokali przed nielegalnym zajęciem , zapewnienie opróżnienia lokali i pomieszczeń po zdaniu lokalu, przeprowadzenie inwentaryzacji piwnic i pomieszczeń gospodarczych oraz ich użytkowników, sporządzanie umów najmu lokali i ich aktualizacje , inicjowanie wypowiadanie umów najmu lokali i pomieszczeń z przyczyn innych niż zadłużenie : okresowa weryfikacja osób zamieszkujących w lokalu i kierowanie spraw do Urzędu Miejskiego o wymeldowanie , prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem pomieszczeń przynależnych do lokalu : weryfikowanie użytkowników pomieszczeń przynależnych : prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem strychów , suszarni , pralni i innych części wspólnych : zakładanie i zamykanie kartotek najemców w programie Probit Czynsze , aktualizacje związane z nabyciem lub utratą tytułu prawnego ( w tym ustalenie odszkodowania z tytułu bezumownego korzystania z lokalu) , aktualizacje wynikające z aneksów umów , wprowadzanie stanów liczników wody do programu Probit Czynsze. Prowadzenie rejestrów umów najmu lokali mieszkalnych , socjalnych, pomieszczeń tymczasowych , lokali użytkowych ,innych nieruchomości : prowadzenie teczek najemców: dokonywanie we współpracy z referentem ds. technicznych wizji lokalowych i oceny stanu technicznego zwalnianych lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży, pomieszczeń gospodarczych oraz ustalenie wspólnie zakresu potrzeb remontowych w lokalach przejmowanych do ponownego zasiedlenia w tym wskazywanie prac obciążających najemcę i prac , których koszt ponosi gmina, rozliczenie kosztów na najemcę w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych: sporządzanie umów dotyczących ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenie lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych ;rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : nadzór nad prawidłowością użytkowania lokali , ( współpraca ze strażą miejską i policją ) , bieżąca współpraca z Urzędem Miejskim dotycząca lokali, w tym: informowanie o opróżnionych lokalach, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zamiany lub wykupu lokalu. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali użytkowych , garaży oraz gruntów, w szczególności : prowadzenie działań marketingowych w odniesieniu do wolnych lokali użytkowych, garaży i gruntów: organizowanie i prowadzenie przetargów lub konkursów na najem lokali użytkowych , garaży i gruntów: przygotowanie projektów uchwał dotyczących wyrażenia zgody na najem lokali użytkowych , garaży oraz gruntów oraz w trybie bez przetargowym. Prowadzenie spraw reklam na nieruchomościach , w tym przygotowanie umów. Prowadzenie spraw dotyczących obsługi najemców , w szczególności poprzez przyjmowanie ustnych i pisemnych zgłoszeń najemców oraz załatwianie spraw zgłaszanych przez najemców , w tym, w zakresie: utrzymania czystości i porządku , rażącego naruszania przez najemców regulaminu porządku domowego , dewastacji nieruchomości i ich wyposażenia , nielegalnego poboru energii elektrycznej, wody , itp. Niezgodnego z prawem podnajmu lokalu osobom trzecim. Przygotowanie materiałów do celów opracowania wieloletniego programu gospodarowania zasobem oraz innych opracowań i analiz dotyczących wykorzystania gminnego zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie ewidencji i eksploatacji zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-02-13 - Chodzież (wielkopolskie)

PRACOWNIK RESTAURACJI - od 2 100 PLN

pracownik przygotowujący posiłki
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Sople (warmińsko-mazurskie)

DOZORCA / PORTIER - od 2 250 PLN

-Dozór na terenie obiektu,-Kontrola ruchu samochodoowego i osobowego,-Przestrzeganie wewnętrznych procedur bezpieczeństwa i regulaminu,-Praca zmianowa 6-14, 14-22, 22-6,Kontakt 509-761-005 lub 660-203-767
ST. RĄBAŁA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-08 - Bielawki (pomorskie)

STAŻ ABSOLWENCKI W DZIALE PRODUKCJI - od 2 100 PLN

koordynacja wdrażania nowych urządzeń/projektów/procesów,optymalizacja czasów pracy,optymalizacja procesów w oparciu o standardy Lean Management (m.in. 5S, TPM),wsparcie innych działów,Wykonywanie analiz realizacji planów dziennych produkcji,aktualizacja Layout-ów,aktualizacja dokumentacji procesowej.
SITECH Sp. z o.o. - 2018-10-03 - Września (wielkopolskie)

KIEROWCA - od 3 500 PLN

Transport, dystrybucja - samochodem ciężarowym (z prawem jazdy kat. C). Praca na terenie Piły. Załadunek towaru w Pile. Zadaniowy czas pracy.
"BELTRANS" USŁUGI TRANSPORTOWE JOLANTA LUBIK - 2017-09-05 - Piła (wielkopolskie)

SPAWACZ MIG/MAG - od 1 850 PLN

Spawanie metodą MIG/MAG konstrukcji stalowych maszyn rolniczych i innych konstrukcji, przygotowanie materiału do spawania.
AGRISTAL sc A. i P. Jędrzejewscy - 2016-03-15 - Ramutówko (mazowieckie)

ROBOTNIK - ŚLUSARZ - od 2 500 PLN

obróbka ręczna i maszynowa elementów metalowych
Kamir spółka z o.o - 2016-10-12 - Słupsk (pomorskie)

POMOCNIK W FIRMIE WYKOŃCZENIE WNĘTRZ - od 15 PLN

Pomocnik w firmie wykończenie wnętrz. Praca w małym zespole przy wykańczaniu wnętrz od stanu deweloperskiego, remontach, pracach przy montażu ogrodzeń. Do obowiązków pracownika będzie należało wykonywanie poleceń przełożonego w w/w zakresie.Niedozwolone picie alkoholu w miejscu pracy.
Pracownia Wnętrz i Mebli Elforma Anna Zembrzuska - 2018-06-01 - Gdynia (pomorskie)

ELEKTRYK - od 13 PLN

Wymagane min. zawodowe wykształcenie - elektryk. Możliwość uzyskania uprawnień SEP. Wynagrodzenie do uzgodnienia, stawka godzinowa. Praca na terenie Śląska, dojazd zapewniony przez pracodawcę. Kontakt osobisty z pracodawcą w godzinach od 7:00 do 15:00.
PUMART SP. Z O.O. - 2017-04-27 - Rybnik (śląskie)

KIEROWCA - DOSTAWCA - od 3 000 PLN

Kierowanie samochodem ciężarowym pow. 3,5 tony. Dostarczanie napojów do placówek handlowych w Pile i okolicy. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony 3 miesiące.
Agnieszka Nikel Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "AGA" Agnieszka Nikel - 2016-08-24 - Piła (wielkopolskie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 2 100 PLN

transport odpadów, segregowanie odpadów, obsługa wózka widłowego, ocena wizualna surowców wtórnych
REMONDIS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Starachowice (świętokrzyskie)

INSPEKTOR DS. GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ ZESPOŁU ROZLICZENIOWO-EWIDENCYJNEGO SEKCJI GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 100 PLN

Księgowanie protokołów przyjęcia do magazynu części zamiennych, sporządzanie i księgowanie dokumentów rozchodowych.Wystawianie, opisywanie oraz księgowanie faktur, wskazywanie pozycji wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewu do programu Fortech; klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie realizacji budżetu zadaniowego z Pionem Głównego Księgowego.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu.Ujmowanie w książce kontowej faktur wg pozycji budżetowej oraz comiesięczne uzgadnianie wydatków z Pionem Głównego Księgowego.Wystawianie not korygujących błędy w fakturach oraz zgłaszanie kontrahentom konieczności wystawienia faktury korygującej.Sporządzanie zestawień dokumentów przychodowych i rozchodowych materiałów oraz pozostałych środków trwałych.Przygotowywanie ewidencji materiałowej oraz sporządzanie sprawozdań z wykorzystaniem systemu komputerowego.Przygotowywanie danych o stanie zapasów magazynowych i wykorzystaniu środków finansowych.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-07-30 - Chełm (lubelskie)

OPERATOR SPYCHARKI I ŁADOWARKI - 3 492 - 3 800 PLN

Wymagane uprawnienia na obsługę spycharki i ładowarki. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Charakterytsyka pracy: formowanie nasypów i hałd na terenie rekultywacji. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Aplikacje przesyłać e-mailem rekrutacja_mia (at) interia.eu.
ZUH ARTOR SP. Z O.O. - 2018-10-15 - Knurów (śląskie)

STOLARZ MASZYNOWY - od 17 PLN

Produkcja stolarki okienno-drzwiowej
POLIS - 2017-10-26 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 3 000 PLN

Prowadzenie prac na zakładach związanych z branżą energetyczną lub mechaniczną, dozór nad pracownikami, przygotowywanie kompletnej dokumentacji.
DAM-BUD Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

INSPEKTOR/KONTROLER WETERYNARYJNY DS OCHRONY ZDROWIA ZWIERZĄT I ZWALCZANIA CHORÓB ZAKAŹNYCH ZWIERZĄT - od 3 500 PLN

prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia zwierząt i zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie dokumentacji z zakresu realizowanych zadań, pobieranie próbek do badań oraz koordynacja badań kontrolnych zakażeń zwierząt, prowadzenie spraw z zakresu ochrony zwierząt
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W OLECKU - 2018-09-11 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR PRAWNY DS. WINDYKACJI - od 4 000 PLN

współpraca z radcą prawnym w zakresie sporządzania pozwów, przygotowania wniosków do egzekucji komorniczej, rozliczanie nakazów sądowych, rozliczanie wpłat z egzekucji
Sandomierska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-12-08 - Sandomierz (świętokrzyskie)

INSPEKTOR KONTROLI FINALNEJ - do 2 400 PLN

Kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcją kontroli, właściwe i terminowe prowadzenie, przekazywanie raportów i sprawdzań z prowadzonej kontroli, uczestniczenie w spotkaniach na linii, w przypadku wykrycia braków, postępowanie zgodnie z procedurą.
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

BARMAN / KELNER - 1 850 - 3 000 PLN

Przyjmowanie zamówień, obsługa Klientów, kasy fiskalnej i terminala płatniczego, dbanie o wizerunek firmy. Praca dwuzmianowa w godz. 9.00-23.00 od poniedziałku do niedzieli w Bielsku-Białej.
Pizzeria POD STOKIEM 2 Sławomir Mizera - 2016-06-06 - Bielsko-Biała (śląskie)

INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH ZESPOŁU OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ CUDZOZIEMCÓW STRZEŻONEGO OŚRODKA DLA CUDZOZIEMCÓW PLACÓWKI STRAŻY GRANICZNEJ - od 2 100 PLN

1.Prowadzenie postępowań egzekucyjnych w stosunku do cudzoziemców umieszczonych w ośrodku (przygotowanie i wydawanie postanowień o zabezpieczeniu majątkowym, zarządzeń zabezpieczenia oraz tytułów wykonawczych, dokumentowanie sytuacji majątkowej).2. Prowadzenie postępowań w celu wydania decyzji o ustaleniu oraz zmianie wysokości kosztów związanych z wydaniem i wykonaniem decyzji o zobowiązaniu cudzoziemca do powrotu.3. Sporządzanie zestawień kosztów doprowadzenia cudzoziemca do strzeżonego ośrodka, kosztów pobytu w tym ośrodku oraz kosztów doprowadzenia cudzoziemca do granicy państwa4. Prowadzenie cyklicznych kontroli zgodności księgowych zapisów ewidencyjnych stanu zdeponowanych środków finansowych w depozycie strzeżonego ośrodka.5. Udział w inwentaryzacjach okresowych i zdawczo-odbiorczych środków pieniężnych oraz przedmiotów wartościowych w depozycie strzeżonego ośrodka.6. Prowadzenie statystyk dot. cudzoziemców przyjętych, przebywających i zwolnionych z ośrodka.7. Archiwizowanie dokumentacji służbowej.(godziny pracy 7.30-15.30)
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-10-12 - Biała Podlaska (lubelskie)

DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR NADZORU DO SPRAW INSTALACJI SANITARNYCH - od 3 500 PLN

Kontrola jakości wykonywanych robót, zgodności z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa i współczesnej wiedzy technicznej;Sprawdzanie zgodności nadzorowanych robót w zakresie mas i wyceny;Nadzorowanie prac związanych z modernizacją instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, centralnie ciepłej wody;Sporządzenie planów związanych z realizacją modernizacji instalacji w zasobach Bytomskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ;Przygotowywanie projektów umów z obcymi odbiorcami o korzystaniu z urządzeń wodno - kanalizacyjnych Spółdzielni;Sporządzanie opinii technicznych, protokołów konieczności i notatek służbowych z wizji oraz udzielanie zgody dotyczącej zmiany sposobu ogrzewania, wymiany instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, grzejników centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody na wniosek Mieszkańców;Uczestnictwo w komisjach i wizjach dotyczących stanu technicznego zasobów mieszkalnych, użytkowych BSM i ich elementów;Koordynowanie prac z gestorami sieci gazowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody;Współpraca z dostawcami mediów;Ścisła współpraca z administracjami w zakresie prowadzonego nadzoru robót w zakresie posiadanych uprawnień i powierzonych obowiązków;Doskonalenie zawodowe poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-04-18 - Bytom (śląskie)

INSPEKTOR - SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

- PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ,- ROZLICZANIE WYNAGRODZEŃ,- PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ I DEKLARACJI DO GUS, ZUS I US,- PRZYGOTOWYWANIE PRZELEWÓW,-PROWADZENIE KART I SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ SZKOLEŃ PRACOWNIKÓW,
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2018-11-28 - Szamotuły (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI ZWIERZĘCEJ- DOJARZ - od 2 100 PLN

praca fizyczna związana z hodowlą bydła mlecznego, obsługa dojarek mechanicznych
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Jeziorki (wielkopolskie)

INSPEKTOR BRANŻY TELETECHNICZNEJ W SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI W RZI BYDGOSZCZ(NR 8562) - od 2 600 PLN

Zakres głównych obowiązków w szczególności:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,- Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów;d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ŚLUSARZ - od 22 PLN

prace ślusarskie i montażowe przy produkcji szafek ze stali nierdzewnej
SPAWANIE STALI SZLACHETNYCH FILIP OGAR - 2018-06-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat