INSPEKTOR - SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Szamotuły oferta pracy POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY
Stanowisko: INSPEKTOR - SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ,- ROZLICZANIE WYNAGRODZEŃ,- PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ I DEKLARACJI DO GUS, ZUS I US,- PRZYGOTOWYWANIE PRZELEWÓW,-PROWADZENIE KART I SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ SZKOLEŃ PRACOWNIKÓW,
Data publikacji: 2018-11-28
Lokalizacja: Szamotuły (wielkopolskie)
Pracodawca: POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WOJSKA POLSKIEGO 1, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ,- ROZLICZANIE WYNAGRODZEŃ,- PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ I DEKLARACJI DO GUS, ZUS I US,- PRZYGOTOWYWANIE PRZELEWÓW,-PROWADZENIE KART I SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ SZKOLEŃ PRACOWNIKÓW,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: - WYNAGRODZENIE BRUTTO 3.000,00- ( z dodatkami )
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR - SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szamotuły
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szamotulski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szamotuły
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- WYNAGRODZENIE BRUTTO 3.000,00- ( z dodatkami ),- PRACA W SYSTEMIE I ZMIANOWYM W GODZINACH: od 07:30 do 15:30,
Nazwa pracodawcy: POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Adres pracodawcy:
WOJSKA POLSKIEGO 1, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: - CV,- SKIEROWANIE
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: szamotulski
Gmina pracodawcy: Szamotuły
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szamotuły
Ulica pracodawcy: WOJSKA POLSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 29.11.2018
Oferta pracy ważna do: 27.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Charakterystyka pracy: kandydat będzie odpowiedzialny za inspekcję maszyn budowlanych i pojazdów samochodowych, tworzenie protokołów poinspekcyjnych, tworzenie dokumentacji fotograficznej posiadanego przez firmę sprzętu, nadzór nad wydawaniem sprzętów do klienta i zdawaniem ich przez klienta z powrotem do firmy, prace biurowe związane z pełnioną funkcją. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe - kierunek techniczny - mechanika i budowa maszyn i pojazdów samochodowych, 2 lata doświadczenia, znajomość specyfiki maszyn budowlanych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy a.skiba (at) polcab.com.
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-17 - Rybnik (śląskie)
Nabycie praktycznych umiejętności i wiedzy niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku Inspektora BHP
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Żary (lubuskie)
Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z przepisów prawa geodezyjnego i kartograficznego, w szczególności prowadzeniem postępowań oraz rejestrów ewidencji gruntów i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów, rejestru wartości i cen, w tym prowadzenie bezpośredniej bieżącej obsługi interesantów. Wykonywanie zadań organu administracji wynikających z przepisów dotyczących scalania i wymiany gruntów. Realizacja zasad i trybu postępowania przy wydawaniu decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej. Udział w wykonywaniu czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2017-12-21 - Płock (mazowieckie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: bip.mzuim.tarnowskiegory.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2016-02-04 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Planowanie i przeprowadzanie procesów rekrutacji i selekcji kandydatów
kontakt przez OHP - 2018-04-19 - Opole (opolskie)
Realizacja planów sprzedażowych (depozytowo- kredytowych), obsługa klienta zgodnie z procedurami SKOK, budowanie portfela klientów.
BIESZCZADZKA SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA - 2017-02-03 - Kraków (małopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych. Doradztwo i obsługa dotychczasowych klientów banku
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-14 - Żary (lubuskie)
wg stanowiska
PPHU "KACPEREK" Mariusz Zalewski - 2016-09-12 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
obsługa sekretariatu, monitoring warunków technicznych budynku, archiwizacjia papierowa i elektroniczna dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Koroszczyn (lubelskie)
Opracowywanie dokumentacji specjalistycznej, wspieranie w pracach administracyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Lublin (lubelskie)
wyksz. zawodowe, osoba zarejestrowana w PUP do 30 r/ż
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Gogolin (opolskie)
przygotowywanie projektów Umów dzierżawy w zakresie dokumentacji graficznej (mapy, obmiary), kompletowanie dokumentacji związanej z dzierżawą nieruchomościami Spółki, nadzór nad utrzymaniem właściwego stanu technicznego dzierżawionego majątku, obsługa klienta (inwestorów, dzierżawców)- wizje lokalne, prezentacja obiektów pod dzierżawę, przygotowywanie informacji i materiałów źródłowych dotyczących majątku Spółki na potrzeby sprawozdawczości Spółki, prowadzenie dokumentacji z Dzierżawcami, prowadzenie dokumentacji kartograficznej.
Grupa Azoty Spółka Akcyjna - 2017-09-18 - Tarnów (małopolskie)
Budowa i montaż kontenerów budowlanych, regeneracja szalunków, zakładanie instalacji elektrycznych, wyposażanie kontenerów budowlanychMijesce wykonywania pracy: Jaworzno, Sosnowiec, Katowice, Bytom, według zlecenia
EUROPARTNER Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Jaworzno (śląskie)
sprzedaż art. spożywczo - przemysłowych
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Bobowa (małopolskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, sporządzanie protokołów pokontrolnych, ocena zagrożeń, przegląd stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, ocena ryzyka zawodowego, współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, uczestniczenie w konsultacjach w pracach komisji bezpieczeństwa, które zajmują się zapobieganiem choroba zawodowym i wypadkom w pracy.
Komenda Miejska Policji w Świnoujściu - 2017-11-29 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Realizowanie sprzedaży, pozyskiwanie klientów krajowych i zagranicznych
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
•obsługa stanowiska recepcji w budynku portierni Grupy OPEC,•obsługa klientów w zakresie detalicznej sprzedaży węgla i innych towarów,•prowadzenie spraw administracyjno - biurowych, •przygotowywanie deklaracji dla podatku akcyzowego od wyrobów węglowych,•nadzór nad gospodarką magazynową i zaopatrzeniową w podległym zakresie, sporządzanie odpowiednich umów i nadzór nad ich realizacją, •wystawianie i przekazywanie klientom kopii świadectw jakości dla wyrobów węglowych, •obsługa kasy fiskalnej i terminala płatności elektronicznej,•obsługa wewnętrznych systemów informatycznych: wprowadzanie faktur, korespondencja wewnętrzna (AXAPTA i KOM-BOK).
OPEC - BIO Sp. zo.o. - 2018-11-19 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
obsługa kelnerska klientów, przygotowywanie i podawanie potraw i napojów
Usługi Gastronomiczne, Usługi Fryzjerskie Szymon Ziółkowski - 2016-08-03 - Chmielno (dolnośląskie)
naliczanie wypłat dla pracowników, rozliczanie z ZUS, rozliczanie podatku od osób fizycznych
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bełchatowie sp. z o.o. - 2017-03-01 - Bełchatów (łódzkie)
Wykonywanie pedicure i zabiegi podologiczne. 1/2 etatu.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie spraw z zakresu nadzoru nad higieną żywnosci pochodzenia zwierzęcego - nadzór nad rolniczym handlem detalicznym,prowadzenie dokumentacji z zakresu realizowanych zadań (postepowania administracyjne, egzekucyjne),sporządzanie obowiązujących sprawozdań i raportów w ramach działalności zespołu ds. bezpieczeństwa żywności,pobieranie próbek do badań oraz prowadzenie monitoringu badań kontrolnych,wykonywanie innych czynności z zakresu zadań Inspekcji Weterynaryjnej wynikających z przepisów prawa weterynaryjnego i prawa UE
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chełmie - 2018-10-25 - Chełm (lubelskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE / WYŻSZE KIERUNKOWE ELEKTRYCZNE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ BRANŻY INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, W ZAKRESIE ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI LUB PROJEKTOWANIA W BRANŻY TELEKOMUNIKACYJNEJ MILE WIDZIANE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452083 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-11-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa i serwisowanie urządzeń medycznych
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny - 2017-07-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
popmoc w kuchni restauracyjnej przy wydawaniu posiłków, proste prace: krojenie, szatkowanie, panierowanie
PRZYSTANEK TLEŃ SP Z O.O.( dawniej PENJSONAT RESTAURACJA SAMOTNIA NAD WDĄ ) - 2017-04-14 - Tleń (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad procesami windykacyjnymi, promowanie zmiain w procesach windykacyjnych
CAPITAL SERVICE Spółka Akcyjna - 2016-02-03 - Ostrołęka (mazowieckie)
1. Obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, w tym między innymi:- rejestracja pism przychodzących do kancelarii ogólnej;- wprowadzanie do systemu wszystkich danych o dokumencie;- zamiana postaci papierowej dokumentów w wersję elektroniczną poprzez jej skanowanie i dołączanie do systemu;- przekazywanie dokumentów do rozpatrzenia dysponentom.2. Obsługa poczty elektronicznej.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2018-03-26 - Płock (mazowieckie)
prowadzenie spraw biurowych firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Kraków (małopolskie)
Koszenie, przycinanie trawników, pielęgnacja ogrodów, sprzątanie chodników, odśnieżanie w okresie zimowym oraz grabienie liście w sezonie jesiennym. Praca na terenie szkoły.
V Liceum Ogólnokształcące - 2018-10-04 - Gdańsk (pomorskie)