INSPEKTOR DS. ADMINISTRACJI I HANDLU Grudziądz oferta pracy OPEC - BIO Sp. zo.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACJI I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: •obsługa stanowiska recepcji w budynku portierni Grupy OPEC,•obsługa klientów w zakresie detalicznej sprzedaży węgla i innych towarów,•prowadzenie spraw administracyjno - biurowych, •przygotowywanie deklaracji dla podatku akcyzowego od wyrobów węglowych,•nadzór nad gospodarką magazynową i zaopatrzeniową w podległym zakresie, sporządzanie odpowiednich umów i nadzór nad ich realizacją, •wystawianie i przekazywanie klientom kopii świadectw jakości dla wyrobów węglowych, •obsługa kasy fiskalnej i terminala płatności elektronicznej,•obsługa wewnętrznych systemów informatycznych: wprowadzanie faktur, korespondencja wewnętrzna (AXAPTA i KOM-BOK).
Data publikacji: 2018-11-19
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: OPEC - BIO Sp. zo.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Budowlanych 7, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•obsługa stanowiska recepcji w budynku portierni Grupy OPEC,•obsługa klientów w zakresie detalicznej sprzedaży węgla i innych towarów,•prowadzenie spraw administracyjno - biurowych, •przygotowywanie deklaracji dla podatku akcyzowego od wyrobów węglowych,•nadzór nad gospodarką magazynową i zaopatrzeniową w podległym zakresie, sporządzanie odpowiednich umów i nadzór nad ich realizacją, •wystawianie i przekazywanie klientom kopii świadectw jakości dla wyrobów węglowych, •obsługa kasy fiskalnej i terminala płatności elektronicznej,•obsługa wewnętrznych systemów informatycznych: wprowadzanie faktur, korespondencja wewnętrzna (AXAPTA i KOM-BOK).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACJI I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik administracji*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa pakietu Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : •minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu spraw administracyjno – biurowych,•minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta,•komunikatywność, dokładność oraz dobra organizacja pracy własnej.Dodatkowym atutem będzie: •umiejętność obsługi kasy fiskalnej i terminala płatności elektronicznej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: OPEC - BIO Sp. zo.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Adres pracodawcy:
Budowlanych 7, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV+skierowanie, kontakt tel. 56/45-06-144 oraz osobisty
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Grudziądz
Gmina pracodawcy: Grudziądz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grudziądz
Ulica pracodawcy: Budowlanych
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 19.11.2018
Oferta pracy ważna do: 30.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w księgowości
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Kraków (małopolskie)
bieżące zbieranie odpadów z linii produkcyjnych oraz budynków administracyjnych, sortowanie odpadów oraz gromadzenie ich w przygotowanych do tego celu oznakowanych i opisanych pojemnikach zgodnie z katalogiem odpadów. Oferta przeznaczona również dla osób z orzeczeniem niepełnosprawności
Solcom Bayard sp. z o.o - 2017-05-26 - Tychy (śląskie)
Gromadzenie baz danych, administrowanie stroną internetową, projektowanie i wykonywanie projektów reklamowych, udział w organizacji prezentacji dla klientów
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Lubaczów (podkarpackie)
prowadzenie zajęć, pozyskiwanie klientów, obsługa klienta, sprzedaż. Pracodawca zapewnia szkolenia
EWETOM S.C. EWELINA KUFEL TOMASZ BRYK - 2018-01-19 - Tychy (śląskie)
nadzór BHP na budowie - praca Opole
SAFETY PREVENT - 2016-11-10 - Brzezie (wielkopolskie)
.
Szymon Wabiński, Renata Wabińska "TODO" s.c. - 2018-07-23 - Czachorowo (wielkopolskie)
- Prowadzenie pojazdu ciężarowego powyżej 12 ton, punktualne stawianie się w miejscu pracy na załadunkach i rozładunkach, wypełnianie niezbędnej dokumentacji, informowanie na bieżąco przełożonych o postępie pracy, awariach, problemach. Praca na terenie krajów Unii Europejskiej.- Wynagrodzenie: 15 zł/brutto/godzina (około 2400 zł/brutto/miesięcznie). Praca na umowę zlecenie na okres trzech lat.- Zlecenie wykonywane od poniedziałku do piątku oraz w soboty, niedziele i święta. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane min. 1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu ciągnika siodłowego z naczepą. Wymagana umiejętność prowadzenia pojazdu samochodu ciężarowego pow. 12 ton.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Katowice (śląskie)
Praca przy wykopach wodnokanalizacyjnych
"EKOINSTAL" Sp.z o.o. - 2016-05-23 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
osoba, która spełnia jeden z poniższych warunków:a)ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,b)ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,c)jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,d)posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.w przypadku kwalifikacji z ppkt a) 3 lata w księgowości, ppkt b) 6 lat w księgowości,osoba, która nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;Komputerowe powadzenie ksiąg rachunkowych, sprawdzanie oraz dekretowanie dowodów księgowych, sporządzanie przelewów dotyczących faktur i rachunków, prowadzenie księgowości analitycznej zobowiązań i należności z kontrahentami, sporządzanie planów finansowych dochodów i wydatków, inne zadania powierzone przez kierownika jednostki;
GMINNY ZAKŁAD EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI - 2016-04-14 - Sieroszewice (wielkopolskie)
- wykonywanie oceny wniosków, z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań.- autoryzowanie wniosków o płatność, wystawianie dokumentów płatniczych, wprowadzanie danych i obsługa w aplikacji wniosków z poszczególnych programów realizowanych przez Agencję zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami.- ocena spełniania zobowiązań wieloletnich wynikających z wydanych decyzji i zawartych umów.- monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.- rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie. kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-09-21 - Gdynia (pomorskie)
Nadzór nad realizacją robót budowlanych branży sanitarnej, dokonywanie odbiorów częściowych, końcowych, pogwaranyjnych. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)
prace stolarskie
UNIMEX Zenon Paryska i Krzysztof Paryska sp. jawna - 2016-11-25 - Szepietowo (podlaskie)
Przeróbki krawieckie (garnitury, sukienki)1/2 etatu, Godzina zakończenia pracy: 12:00Praca na czas określony: 1 rok
JADWIGA RYNIA FIRMA PĘTELKA - 2017-01-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierowanie produkcją mebli i zespołem osób
IWOMEBLE IWONA SPRINGER - 2016-08-23 - Szamotuły (wielkopolskie)
Telefoniczny kontakt z dłużnikami, monitorowanie płatności oraz negocjowanie warunków spłaty, analiza dokumentów wraz z korespondencją, dbanie o portfel powierzonych spraw. Kontakt z pracodawcą: KRZYSZTOF.SEDACKI (at) HOISTFINANCE.COM lub 728405554.
Hoist Polska sp. z o.o. - 2016-03-10 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
kontrolowanie stanu ochrony przeciwpożarowej, przestrzeganie przepisów przeciwpożarowychi techniczno- budowlanych, szkolenie żołnierzy zawodowych, żołnierzy OT oraz pracowników RON w zakresie ochrony przecipożarowej, opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej w tym praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych, sporządzanie wykazów i należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzątu technicznego, opracowanie analizy stanu ochrony przeciwpożarowej
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2018-09-07 - Białystok (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Gostków (dolnośląskie)
ogólny nadzór nad przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w Sądzie Rejonowym w Tarnowskich Górach, prowadzenie szkoleń pracowników z zakresu bhp, prowadzenie spraw bhp i spraw ochrony przeciwpożarowej, planowanie i realizacja zadań związanych z zadaniami obrony cywilnej. Wiecej informacji zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.tgory.sr.gov.pl
SĄD REJONOWY W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-07-17 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów. Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości. Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki. Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów. Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów. Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D). Analiza jakościowa braków produkcyjnych. Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-21 - Tczew (pomorskie)
pakowanie batonów, prace manualne, obsługa maszyn, prace porządkowe, paletyzacja
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-05 - Skarbimierz (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2018-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-07-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Fryzjer damsko-męski. Wymagania: wykształcenie kierunkowe, doświadczenie, profesjonalne podejście do klienta oraz wykonywania powierzonych zadań, wysoka kultura osobista. Pracodawca jest również zainteresowany podjeciem wspólpracy na 1/2 etatu. Wynagrodzenie uzależnione jest od umiejetności i kwalifikcji kandydatów.
Usługi Fryzjerskie Jarosław Pisała - 2018-01-04 - Wejherowo (pomorskie)
pracownik produkcji(produkcja okien PCV)
"ALUMARK" FIRMA JAROSŁAW STRZEBOŃSKI - 2018-07-25 - Juszczyn (małopolskie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów" - 2018-08-20 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola i utrzymanie należytego stanu tech. instalacji wod.- kan.sanitarnej, CO i kominów, nadzór nad grupą konserwatorów wod-kan. Nadzór na zleconymi robotami, naprawami bieżącymi , rozliczanie mediów. Kontakt tel: 041 331-75-56
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Wichrowe Wzgórze" w Kielcach, ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 73 - 2016-05-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
KAZBUD - 2016-04-06 - Gałków Duży (łódzkie)
praca na giełdzie transportowej, wyszukiwanie ładunków, kontakt z klientem
Firma Handlowo Usługowo GTX Grzegorz Trapiło - 2016-10-05 - Bolesław (małopolskie)