INSPEKTOR LUB PODINSPEKTOR DS. EWIDENCYJNO KSIĘGOWYCH Sieroszewice oferta pracy GMINNY ZAKŁAD EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI
Stanowisko: INSPEKTOR LUB PODINSPEKTOR DS. EWIDENCYJNO KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: osoba, która spełnia jeden z poniższych warunków:a)ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,b)ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,c)jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,d)posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.w przypadku kwalifikacji z ppkt a) 3 lata w księgowości, ppkt b) 6 lat w księgowości,osoba, która nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;Komputerowe powadzenie ksiąg rachunkowych, sprawdzanie oraz dekretowanie dowodów księgowych, sporządzanie przelewów dotyczących faktur i rachunków, prowadzenie księgowości analitycznej zobowiązań i należności z kontrahentami, sporządzanie planów finansowych dochodów i wydatków, inne zadania powierzone przez kierownika jednostki;
Data publikacji: 2016-04-14
Lokalizacja: Sieroszewice (wielkopolskie)
Pracodawca: GMINNY ZAKŁAD EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ostrowska 65, 63-405 Sieroszewice, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
osoba, która spełnia jeden z poniższych warunków:a)ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,b)ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,c)jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,d)posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.w przypadku kwalifikacji z ppkt a) 3 lata w księgowości, ppkt b) 6 lat w księgowości,osoba, która nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;Komputerowe powadzenie ksiąg rachunkowych, sprawdzanie oraz dekretowanie dowodów księgowych, sporządzanie przelewów dotyczących faktur i rachunków, prowadzenie księgowości analitycznej zobowiązań i należności z kontrahentami, sporządzanie planów finansowych dochodów i wydatków, inne zadania powierzone przez kierownika jednostki;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR LUB PODINSPEKTOR DS. EWIDENCYJNO KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sieroszewice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sieroszewice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0: Księgowy
Nazwa pracodawcy:
GMINNY ZAKŁAD EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Ostrowska 65, 63-405 Sieroszewice, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobistykontakt telefoniczny:62/739-60-76 wew. 349email: oswiata (at) sierowszewice
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Sieroszewice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sieroszewice
Ulica pracodawcy: Ostrowska
Numer budynku pracodawcy: 65
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 14.04.2016
Oferta pracy ważna do: 13.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ustala pracodawca
kontakt przez OHP - 2016-10-04 - Limanowa (małopolskie)
magazynier w hurtowni materiałów budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Stargard (zachodniopomorskie)
Dokonywanie analiz stanu bezpieczeństwa stanowisk pracy. Szkolenia kadsry w zakresie BHP i P. Poż. zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi. Sporządzanie protokołów powypadkowych. Opiniowanie szczegołowych instrukcji dotyczących BHP na poszczególnych stanowiskach. Kontrola oraz sporządzanie niezbędnych zestawień, list dot. właściwego zaopatrzenia pracowników w odzież ochronną oraz sprzęt ochronny.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL" - 2017-09-13 - Gdańsk (pomorskie)
Ocena ogłoszonych konkursów w ramach projektów unijnych pod kątem ich przydatności dla Rodzinnych Ogrodów Działkowych- promowanie prowadzenia inwestycji w ROD dofinansowanych z funduszy europejskich i krajowych- przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy europejskich i krajowych, w tym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, - analiza możliwości finansowania projektów, weryfikacja terminów i rodzajów naborów wniosków,- obsługa projektów w obszarze wymogów formalnych, przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów - prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem rzeczowym i finansowym projektów
Polski Związek Działkowców stowarzyszenie ogrodowe z siedzibą w Warszawie Okręg w Gdańsku - 2016-06-03 - Gdańsk (pomorskie)
wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Radomsko (łódzkie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) prowadzenie spraw z zakresu podziału nieruchomości,2) prowadzenie spraw scalania nieruchomości i ich ponownego podziału,3) ustalanie opłat adiacenckich oraz planistycznych,4) nadawanie numerów porządkowych nieruchomości oraz prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa ulic,5) przygotowywanie dokumentacji przetargowej w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,6) ustanawianie służebności przesyłu, 7) zlecanie czynności związanych z pracą wydziału tj. robót geodezyjnych, robót wykonywanych przez rzeczoznawcę majątkowego, nadzór nad terminowością ich wykonania,8) kontrola wykorzystania środków przyznanych budżetem, w zakresie dokonywanych zleceń,9) prowadzenie księgowości wydziałowej,10) współudział w opracowaniu dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego oraz decyzji w zakresie zadań na zajmowanym stanowisku pracy. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta na II piętrze. Budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami. Wynagrodzenie zasadnicze miesięczne brutto w przedziale od 2700 zł do 3100 zł plus dodatek za wieloletnią pracę.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ustka.
Urząd Miasta Ustka - 2017-08-03 - Ustka (pomorskie)
przygotowywanie posiłków, wydawanie posiłków- pomoc
"GOMI" S.C. ZBIGNIEW GÓRKA KATARZYNA GÓRKA - 2017-02-24 - Poniatowa (lubelskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Grajewo (podlaskie)
sprzedaż towarów, obsługa klienta, utrzymywanie porządku w sklepie, wypiek pieczywa, pieczenie kurczaków
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Ruda Śląska (śląskie)
- Prowadzenie dokumentacji BiHP,- Organizacja i prowadzenie szkoleń,- Kontrola BiHP w firmachKontakt: telefon 609-706-431; e-mail: piotr (at) biuropiomar.pl
BIURO OBSŁUGI FIRM PIO-MAR S.C. PIOTR BUCIOR I MAREK MRÓZ - 2016-08-18 - Tczew (pomorskie)
kierowanie działem Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w zakładzie
Grupa Sadownicza"Owoc Sandomierski" Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Bilcza (świętokrzyskie)
ZGODNIE Z ZAKRESEM CZYNNOŚCI
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Grójec (mazowieckie)
praca w sklepie ogólnospożywczym
"Społem" Kamiennogórska Spółdzielnia Spożywców - 2016-08-09 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
- obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne- wprowadzanie produktów do sklepu www- aktualizacja cen, opisów istniejących produktów- przygotowanie opisów dla produktów- przygotowanie zdjęć dla produktów- nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym- informacje o zmianach i nowościach w social mediach i na forach- wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży online, - pozyskiwanie nowych klientów internetowych poprzez prowadzone działania marketingowe,
Akwarystyczny 24 Andrzej Konarski - 2018-01-10 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Prace ogólnobudowlane, w tym m.in. roboty przygotowawcze, murarskie, wykończeniowe, posadzkarskie, izolacyjne, prace związane z załadunkiem i rozładunkiem towarów. Wykształcenie zawodowe. Kontakt telefoniczny z pracodawca
REMONT-EX SP. ZO.O - 2017-09-01 - Rybnik (śląskie)
Organoizowanie stanowiska pracy, rozliczanie czasu i wydajności.
Producent Wyrobów z Drewna Czesław Grzesik - 2016-03-11 - Powałki (pomorskie)
prowadzenie kancelarii, wykonywanie czynności z zakresu zamówień publicznych i obsługa programu, obsługa recepcji
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KWIDZYNIE - 2017-02-01 - Kwidzyn (pomorskie)
1)Przygotowanie placówki do stosowania RODO.2)Informowanie administratorów, podmiotów przetwarzających oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy RODO oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych.3)Doradzanie podmiotom o których mowa w lit. a w zakresie obowiązków wynikających z RODO i innych przepisów. 4)Monitorowanie przestrzegania RODO, innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych osobowych.5)Monitorowanie przestrzegania polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych. 6)Doradztwo w zakresie podziału obowiązków (np. pomiędzy współadministratorami, administratorem a podmiotem przetwarzającym lub pomiędzy członkami personelu tych podmiot
Samorządowy Ośrodek Doskonalenia - 2018-04-06 - Częstochowa (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa interesantów: ubezpieczonych, emerytów, rencistów w zakresie ubezpieczenia społecznego rolników,rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie decyzji w zakresie prawa do emerytur i rent rolniczych oraz ich wysokości.Warunki pracy:Budynek PT KRUS we Włocławku nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.Praca biurowa w pozycji siedzącej, w tym przy komputerze. Praca wewnątrz pomieszczenia na I piętrze.Narzędzia i materiały używane w pracy: urządzenia biurowe (np. komputer, skaner, niszczarka, kserokopiarka, drukarka).Umowa na zastępstwo.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-01-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
aktywna sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych klientom indywidualnym, profesjonalna obsługa klientów w zakresie sprzedaży produktów Banku Pocztowego S.A oraz produktów ubezpieczeniowych, realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych, doręczanie korespondencji
Poczta Polska S.A. - 2017-01-19 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
prace ogólnobudowlane
PIOTR MATYSIAK DP-BUD - 2016-09-21 - Rawicz (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Gostkowo (kujawsko-pomorskie)
Obsługa toalnet na dworcu PKP i PKS. Praca na umowę zlecenie przez 120 godz. w miesiącu w godz. 5-14, 14-22 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowo-Usługowo-Komunalne "DELTA" - 2016-05-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyn
CB Spółka Akcyjna - 2016-10-14 - Chrząstowice (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.35-15.00
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2017-01-20 - Słupsk (pomorskie)
dowóz pracowników samochodem służbowym do miejsca wykonywania pracy oraz wykonywanie nawierzchni z kostki brukowej, betonowej, granitowej, prawidłowe wykonywanie podbudowy oraz planu, wykonywanie schodów i stopni z elementów betonowych
IB s.c J. Domachowska, P. Domachowski - 2018-03-13 - Ruda Śląska (śląskie)
Przewóz materiałów budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Trybsz (małopolskie)
montowanie, skręcanie elementów meblowych
H.P.U. ALPIN Pinas Aleksander - 2016-02-15 - Tarnów (małopolskie)
Główne obowiązki:- przygotowywanie uzgodnień: projektów rozporządzeń wydawanych przez poszczególnych dyrektorów Regionalnych Zarządów Gospodarki wodnej, prezesa Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie; projektów zarządzeń wydawanych przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska; projektów uchwał Sejmiku Samorządowego w zakresie ochrony przyrody, ochrony środowiska i gospodarki wodnej,- uczestniczenie w zespole kontrolującym spółki wodne,- przygotowywanie oceny merytorycznej uchwał Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu,- wykonywanie zadań wynikających z obowiązków, uprawnień i zadań wojewody z zakresu administracji rządowej zleconych powiatowym jednostkom samorządu terytorialnego dotyczące lasów niebędących własnością Skarbu Państwa.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, wyjazdy służbowe.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-3, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)