INSPEKTOR DS. KADR I PŁAC Słupsk oferta pracy Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.35-15.00
Data publikacji: 2017-01-20
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lotha 26, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.35-15.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość przepisów prawa pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kadry i płace
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Lotha 26, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Lotha
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.01.2017
Data dodania oferty pracy: 19.01.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działek realizacji zamówień
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2017-10-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
współpraca z kontrachentami i pośrednikami związanymi z dostawą towaru, opracowywanie tras transportu
DAKPOL Sp. z o.o. Wolsztyn - 2016-02-16 - Wolsztyn (wielkopolskie)
udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie geologii, analiza aktów prawnych z zakresu obowiązków służby mierniczo- geologicznej, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych, pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2018-03-05 - Kraków (małopolskie)
Prace ogólnobudowlane, w tym prace murarskie.
Usługi Remontowo - Budowlane Tomasz Gajcy - 2018-07-18 - Łęka (mazowieckie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku bengalskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą bengalskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa maszyn hydraulicznych siłowych
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Czermno-Kolonia (świętokrzyskie)
obsługa wózka widłowego
"DREWBET" GRZYB-KOTYNIA-ROGACZEWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-18 - Kłobuck (śląskie)
- obsługa i naprawa pojazdów
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE STACJA KONTROLI POJAZDÓW BRUKIEWICZ LECH - 2018-03-09 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
Kontrola części produkcyjnych oraz nadzór nad dokumentacją kontrolnąpraca w godz. 7-15, 15-23
CAV Aerospace sp. z o. o. - 2016-10-12 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Kontrola jakościowa komponentów samochodowych oraz ich naprawa zgodnie z instrukcją przekazaną od przełożonego. Rapotowanie wykonywanych czynności.
Formeld Polska Sp.z.o.o. - 2016-02-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie ewidencji budynków,
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
- przeprowadzanie czynności kontrolnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w komendzie oddziału i jego jednostkach organizacyjnych, a także prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,- określanie rodzaju i miejsca rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrolowanie przestrzegania terminów legalizacji i przeglądu sprzętu gaśniczego,- prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu ochrony ppoż celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracowników z przepisami przeciwpożarowymi w tym informuje o sposobach postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia celem wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa oraz wskazania trybu postępowania w przypadku zagrożenia pożarem,- współpracowanie z komórkami organizacyjnymi komendy oddziału przy opracowywaniu szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego prac pożarowo niebezpiecznych oraz kontrolowanie ich przestrzegania,- kontrolowanie stanu zaopatrzenia wodnego oraz stanu dróg pożarowych i dojazdów do punktu czerpania wody,- nadzorowanie terminowego prowadzenia przez służby techniczne przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, grzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urządzeń przeciwpożarowych,- prowadzenie rejestru pożarów i innych miejscowych zagrożeń, a także opracowywanie i przekazywanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej pisemnych meldunków o pożarach i innych miejscowych zagrożeniach,- opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w oddziale wraz z wnioskami dotyczącymi podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz proponowanie zaleceń do realizacji.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-09-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Pabianice (łódzkie)
Bieżąca eksploatacja techniczna zasobów eksploatowanych przez spółkę. Opracowywanie specyfikacji technicznych, kosztorysów, realizowanie zamierzeń spółki w zakresie remontów, nadzór nad tymi robotami. Planowanie prac eksploatacyjnych i remontowych.
...Domaro Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-04 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Bezpośrednia i internetowa obsługa klientów.Miejsce wykonywania pracy: Stojadła ul. Warszawska 83 lub Mińsk Maz. ul. Warszawska 117
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Gałązka" Stanisław Gałązka - 2018-04-27 - Stojadła (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Ostrołęka (mazowieckie)
Wykonywanie manicure zwykłego, hybrydowego, japoński, Obsługa klienta, dobra znajomość używanych produktów, dbanie o higienę i porządek miejsca pracy. Miejsce wykonywania pracy: Centrum Handlowe AURAwyn. h/brutto
Manicure Express sp.z o.o. - 2017-06-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
kontrola i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobieganie ich występowania, wykrywanie i likwidacja oraz prowadzenie sprawozdawczości z zakresu chorób zakaźnych zwierząt,kontrola i zwalczanie zoonoz i wywołujących je biologicznych czynników chorobotwórczych, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące lub prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną, w tym prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrola zwierząt wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierząt w handlu i wywozie w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu -wystawianie świadectw zdrowia,kontrola zdrowia zwierząt przeznaczonych do rozrodu i materiału biologicznego, jaj wylęgowych drobiu oraz przesyłek zwierząt i materiału biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obróbki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materiału biologicznego, jak również prowadzenie punktów kopulacyjnych, prowadzenie rejestru i kontrola osób wyznaczonych do zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca w siedzibie Inspektoratu,- praca w terenie - obszar powiatu nowodworskiego,- wyjazdy służbowe,- udział w szkoleniach.Informacja o naborze na wolne stanowisko pracy znajduje się na stronie internetowej Inspektoratu www.piw-nowydworgdanski.lo.pl
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2016-05-06 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych. Rozliczanie roczne podatku dochodowego dla pracowników (PIT 4R,PIT 8AR, PIT-11, PIT-40) oraz ich przekazywanie w formie elektronicznej do Urzędu Skarbowego.Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie płac i kadr. Zastępowanie Głównego Księgowego w okresach nieobecności. Sporządzanie niezbędnych terminowych sprawozdań w szczególności RB 27S, RB 28S,RB-N, RB-Z oraz innych wynikających z przepisów, wysyłanie ich w wersji elektronicznej w systemie SJO BESTIA i papierowej do organu prowadzącego. Inne prace zlecone.
Gminne Przedszkole nr 1 w Karczewie - 2017-08-10 - Karczew (mazowieckie)
prace elekltroinstalacyjne, czytanie projektów
PEK Agnieszka Główczewska - 2017-01-18 - Malbork (pomorskie)
podawanie leków, współpraca z lekarzem, wykonywanie opatrunków, współpraca z innym personelem
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W NIEMOJOWICACH - 2016-07-20 - Niemojowice (łódzkie)
- przygot. dokumentów pobranych od klienta - ułożenie wg. rodzaju sprawdzanie pod względem merytorycznym i rachunkowym,- księgowanie w programie operacyjnym i sprawdzanie poprawności,- sporządzanie zestawień.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Łódź (łódzkie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: informowała pracodawcę jako administratora danych lub przetwarzającego dane osobowe oraz pracowników o obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych, prowadziła doradztwa w tym zakresie, monitorowała procesy przetwarzania danych osobowych, monitorowanie operacji przetwarzania danych osobowych w systemach informatycznych, przeprowadzanie szkoleń pracowników w zakresie ochrony danych osobowych, przeprowadzanie audytów, dokonywała oceny skutków działań (analiza ryzyka) dla ochrony danych osobowych, wydawała zalecenia oraz monitorowała ich wykonanie, pełniła punkt kontaktowy dla pracodawcy w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, współpracowała z organem Urzędem Ochrony Danych Osobowych (UODO).- Wynagrodzenie: 2100-2520 zł brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%) . Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 1 września 2018r.- Praca w godz.: 7:30-15:30- wg harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające prawidłową realizację powierzonej funkcji. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat, a przy wyższym 4 lata pracy. Wymagana znajomość krajowych i europejskich przepisów i norm w zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych w szczególności RODO, znajomość polskich przepisów wykonawczych i ustawy o ochronie danych osobowych, znajomość procedur administracyjnych, prawa oświatowego i funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego. Dodatkowo: doświadczenie w pełnieniu funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-07-18 - Katowice (śląskie)
Kompleksowa obsługa magazynuPrzyjmowanie dostaw towarówPrawidłowe przechowywanie towarówWydawanie towarów z magazynuUtrzymanie porządku w magazynie
MEBLE.PL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-21 - Kraków (małopolskie)
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2017-07-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
dbanie o materiał roślinny, kwiaty cięte i doniczkowe, obsługa kasy, dbanie o porządek
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Jankowice (śląskie)
Kompletowanie i przygotowywanie dokumentów i wniosków do wydawania decyzji wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych i wychowawczych.Kompletowanie i przygotowywanie dokumentów w sprawie wypłaty świadczenia z programu Dobry Start 300+Przyjmowanie wniosków o wydanie Karty Dużej Rodziny.
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Ostrówek (łódzkie)
praca na magazynie części samochodowych: zamówienia towaru, układanie towaru, wydawanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Pomoc przy pracach fizycznych
TRANS-AMADEO Jacek Nowak - 2015-12-01 - Stawiszyn (wielkopolskie)
wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zdrowia zwierzat oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie obowiązującej dokumentacji w zakresie realizowanych zadań,prowadzenie sprawozdawczości.
Powiatowy Inspektorat Weterynariii w Chełmie - 2018-01-04 - Chełm (lubelskie)