INSPEKTOR WETERYNARYJNY Chełm oferta pracy Powiatowy Inspektorat Weterynariii w Chełmie
Stanowisko: INSPEKTOR WETERYNARYJNY
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zdrowia zwierzat oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie obowiązującej dokumentacji w zakresie realizowanych zadań,prowadzenie sprawozdawczości.
Data publikacji: 2018-01-04
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Powiatowy Inspektorat Weterynariii w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Browarna 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zdrowia zwierzat oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie obowiązującej dokumentacji w zakresie realizowanych zadań,prowadzenie sprawozdawczości.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR WETERYNARYJNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: lekarz weterynarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Lekarz weterynarii
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), weterynaryjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: kontakt tel. 82 565-50-58
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Inspektorat Weterynariii w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Browarna 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Browarna
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: lekarz weterynarii
Data dodania oferty pracy: 04.01.2018
Oferta pracy ważna do: 12.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2017-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dochodzeń powypadkowych i spraw związanych z odszkodowaniami powypadkowymi;prowadzenie szkoleń w zakresie BHP, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy oraz związanych ze służbą wojskową, a także chorób zawodowych, współpraca z laboratoriami do wykonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; przeprowadzenie regularnych i doraźnych kontroli na stanowiskach pracy i służby w zakresie BHP; opiniowanie instrukcji ogólnych i stanowiskowych dot. BHP; opracowanie ryzyka zawodowego występującego na stanowiskach pracy;
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3411 - 2018-02-15 - Grójec (mazowieckie)
Nadzoruje realizację robót pod względem zgodności z projektem technicznym i zawartą umową, pozwoleniem na budowę i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej.Współuczestniczy w prowadzeniu dokumentacji technicznej obiektów – wprowadza zmiany powykonawcze w dokumentacji.Sporządza obmiary, kosztorysy, kalkulacje i przygotowuje inne niezbędne dokumenty na roboty wynikające z planu remontów lub bieżących potrzeb pod kątem danych wyjściowych do przetargu lub zlecenia.Wydaje warunki techniczne na roboty sanitarne.Okres zatrudnienia 1 rok. Praca w godzinach: poniedziałek 8-16, wtorek-piątek 7-15.
Słupska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Czyn" - 2018-02-13 - Słupsk (pomorskie)
praca w instytucie naukowym na stanowisku analityka medycznego
Instytut Przemysłu Organicznego Oddział w Pszczynie - 2017-04-13 - Pszczyna (śląskie)
Kurier
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Utrata (wielkopolskie)
transport towarów
Usługi Transportowe Jolanta Żerkowska - 2016-03-15 - Jastrowie (wielkopolskie)
Pracując z nami będziesz odpowiedzialny za:•porządkowanie i dbałość o korespondencję napływającą do firmy,•ewidencjonowanie dokumentacji,•przekazywanie przetworzonych dokumentów do archiwizacji,•przenoszenie kartonów z dokumentami do archiwum,•porządkowanie i segregowanie korespondencji przed wydaniem jej do firmy archiwizującej,•kontakt z archiwum w celu wydania przygotowanej dokumentacji, zamawiania oryginałów, wyjaśniania nieścisłości. Kontakt z pracodawcą e-mail: krzysztof.sedacki (at) hoistfinance.com.
Hoist Polska sp. z o.o. - 2016-06-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa gości restauracji,hotelu,kultura osobista,operatywność,doświadczenie zawodowe ok 2 lat.Komunikatywność.
Hotel "Tęczowy Młyn" w Kielcach Sp. z o. o. - 2016-08-23 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
PHPU RYSTAL Pleszew - 2016-05-20 - Pleszew (wielkopolskie)
Wykonywanie czynności spawania różnymi metodami.Przygotowywanie powierzchni i materiałów do spawania oraz zgrzewania, lutowania i przecinania powierzchni.Działania w zakresie napraw, serwisów, remontów urządzeń i maszyn przemysłowych.Trzy zmianyKontakt z pracodawcą: 664168114
Bilfinger Industrial Services Polska Sp. z o.o. - 2018-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)
kompleksowe opracowywanie projektów graficznych, projektowanie grafik na potrzeby serwisów społecznościowych, projektowanie graficzne na potrzeby komunikacji marketingowej, przygotowywanie projektów do druku, utrzymywanie kontaktów z drukarnią, budowanie komunikacji wizualnej, archiwizacja projektów
Urząd Miasta Żyrardowa - 2016-03-14 - Żyrardów (mazowieckie)
prace magazynowe polegające na doklejaniu zestawów promocyjnych do jogurtów (magnesy, patyczki) - praca na magazynie chłodnym - ok. 6 st. C
kontakt przez OHP - 2016-05-17 - Gliwice (śląskie)
obsługa programów Płatnik, Excel, znajomośc prawa pracy i ubezp. społecznych, ustawy o PDOF
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-PRZYJMOWANIE, WYKŁADANIE I PRZEBIERANIE OWOCÓW I WARZYW,-OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, - PRACE PORZĄDKOWE.ADMINISTRATOREM DANYCH JEST FRAC HANDEL SP. Z O.O. AUTO-MARKET S.K.A. Z SIEDZIBĄ W RZESZOWIE, KOD POCZTOWY 35-959 RZESZÓW, UL. LWOWSKA 6. DANE ZBIERANE SĄ DLA POTRZEB OBECNEJ REKRUTACJI, A W PRZYPADKU WYRAŻENIA PRZEZ PANIĄ/PANA WYRAŹNEJ I DOBROWOLNEJ ZGODY TAKŻE DLA POTRZEB PRZYSZŁYCH REKRUTACJI. DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE W CELU POZYSKANIA NOWYCH PRACOWNIKÓW (ART.6 UST.1 LIT.F RODO) PRZEZ OKRES NIEZBĘDNY DO ZAPEŁNIENIA WOLNYCH WAKATÓW, A PO TYM OKRESIE DLA CELÓW I PRZEZ CZAS ORAZ W ZAKRESIE WYMAGANYM PRZEZ PRZEPISY PRAWA. MA PANI/PAN PRAWO DOSTĘPU DO TREŚCI SWOICH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA, PRAWO DO COFNIĘCIA ZGODY W DOWOLNYM MOMENCIE BEZ WPŁYWU NA ZGODNOŚĆ Z PRAWEM PRZETWARZANIA,
FRAC HANDEL SP. Z O. O. AUTO-MARKET S.K.A. - 2018-08-24 - Sanok (podkarpackie)
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami zleconymi przez BTBS zgodnie z przepisami ,,Prawo budowlane".Sprawdzanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej nadzorowanych robót.Ocena stanu technicznego budynków.
Białogardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Białogard (zachodniopomorskie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych d o sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów niderlandzkich- wymagany kontakt z klientem mailowy i telefoniczny- przygotowywanie faktur dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie średnie (technik hotelarz); doświadczenie mile widziane; komunikatywność; prezencja; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; obsługa komputera, klienta, rezerwacje, meldunki; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
"MTM MIKULSKI" RYSZARD MIKULSKI - 2017-03-29 - Gliwice (śląskie)
Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów. Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości. Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki. Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów. Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów. Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D). Analiza jakościowa braków produkcyjnych. Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-03 - Tczew (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
KONKURS; szczegóły na stronie www.bip.pyskowice.pl w zakładce "Nabór na stanowiska urzędnicze".Wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe, kier. ekonomia; min. 3 lata stażu pracy; zakres obowiązków: prowadzenie kasy, rozliczanie inwentaryzacji środków trwalych i wyposażenia; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
URZĄD MIEJSKI W PYSKOWICACH - 2017-05-08 - Pyskowice (śląskie)
konserwator - prace techniczne
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-06-01 - Rzeszów (podkarpackie)
pomoc w archiwizowaniu dokumentów, przyjmowanie wniosków, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Świętochłowice (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Radom (mazowieckie)
Obsługa klienta banku.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Siedlce (mazowieckie)
sortowanie, mierzenie , tubowanie jelit naturalnych
"SARRIS DARM" Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Czechów (lubuskie)
weryfikacja kosztorysów (program Zuzia) oraz ich sporządzanie, opracowywanie sprawozdań, analiz, prognoz. Przygotowywanie dokumentacji, opracowywanie zbiorchych planów remontów.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KRAKUS" - 2016-02-05 - Kraków (małopolskie)
rozbiór drobiu, czyszczenie porcji
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Chrzanów (małopolskie)
Prowadzenie rejestru kontrahentów, wystawianie faktur sprzedaży, wystawianie faktur korygujących, weryfikowanie i akceptowanie not korygujących, archiwizowanie kopii dokumentów sprzedaży, sporządznie rejestrów sprzedaży, praca w środowisku dwujęzycznym, współpraca z rosyjskojęzycznymi oraz ukraińskojęzycznymi beneficjentami.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Kraków (małopolskie)