INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHMOŚCI Rzeszów oferta pracy 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Data publikacji: 2016-06-01
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KRAKOWSKA 11B, 35-111 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +5 % premii + wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
UPRAWNIENIA DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: -znajomość kosztorysowania- Norma
Nazwa pracodawcy: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
KRAKOWSKA 11B, 35-111 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: KRAKOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 11B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 01.06.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie posiłków zgodnie z zamówieniami klientów
Jureczka Jerzy Restauracja "Chata Staropolska" - 2016-09-08 - Mszana (śląskie)
Prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, prowadzenie inspekcji w zakresie właściwości utrzymania obiektów budowlanych, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstawania katastrof budowlanych,przygotowywanie projektów decyzji i postanowień z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddawania obiektów do użytkowania. Wykształcenie średnie, uprawnienia budowlane,prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy za pośrednictwem linka: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/inspektor-nadzoru-budowlanego,21088. Dokumenty składać do 2.02.2018 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2018-01-23 - Rybnik (śląskie)
wykładanie towaru na półki oraz prace porządkowe w hipermarketach w Białymstoku, dbanie o ekspozycję na przydzielonym dziale
kontakt przez OHP - 2017-09-01 - Białystok (podlaskie)
1. Wykonywanie zadań zleconych przez kucharza i szefa kuchni2. Pomoc przy obróbce produktów i przygotowywaniu posiłków3. Odpowiedzialność za czystość w restauracji4. Sprzątanie i mycie restauracji i zaplecza
UniContract Spółka Cywilna M. Wydrzyński, M. Levchenko - 2017-02-27 - Łódź (łódzkie)
Inspektor
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Czempiń (wielkopolskie)
Obsługa maszyn przy produkcji wyrobów firmy, tj. małe AGD
AGD Pasterski Spółka Jawna - 2016-10-13 - Kobyłka (mazowieckie)
nauczanie edukacji dla bezpieczeństwa w szkole podstawowej 1/18 etatu
Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Kijewie - 2018-06-11 - Kijewo (kujawsko-pomorskie)
- ochrona obiektu produkcyjnego SLA.WIA w Tucholi
Solid Security Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie potraw kuchni polskiej. Praca w godz. 8-18 (2 dni pracy - 2 dni wolne).
NOWOHUCKI SŁOIK S.C. JOANNA MIC, MARTA SYROWIECKA - 2016-10-18 - Kraków (małopolskie)
transport międzynarodowy-plandeka (Niemcy)
Czerniak Piotr PUH Blacharstwo, lakiernictwo i mechanika samochodowa - 2016-08-18 - Jaksice (kujawsko-pomorskie)
okuwanie okien i drzwi
FABRYKA OKIEN I DRZWI DZIADEK SPÓŁKA ZOO - 2016-11-30 - Bielice (warmińsko-mazurskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Zabrze (śląskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na stronie: bip.powiat.slupsk.pl
Starostwo Powiatowe w Słupsku - 2017-12-01 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa i badanie potrzeb klienta, telefoniczna sprzedaż usług.
Grupa BIZNES POLSKA - Wnorowski i wspólnicy spółka jawna - 2017-05-09 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
prowadzenie szkoleń z zakresu BHP i PPOŻ według zleceń
Konsulting Szkolenia Ubezpieczenia Socha Magdalena - 2017-12-13 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Kontrola i nadzór BHP, szkolenia.
EXPRESS BHP Marcin Gradzik - 2017-06-20 - Zabrze (śląskie)
1. Koordynacja działań Urzędu oraz jednostek organizacyjnych gminy w celu pozyskiwania i wykorzystywania środków dostępnych w ramach zewnętrznych funduszy.2. Pozyskiwanie i aktualizacja informacji dotyczących funduszy oraz zasad aplikowania w konkursach na realizację projektów.3. Analiza danych niezbędnych do właściwego przygotowania wniosków - opracowywanie projektów/propozycji pozyskania środków zewnętrznych.4. Przygotowanie, kompletowanie i składanie dokumentacji aplikacyjnych na konkursy dotacji.5. Współpraca z samorządami/partnerami zagranicznymi w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych oraz w celu realizacji projektów partnerskich.6. Monitoring sposobu rozliczania projektów, przygotowywania oraz składania sprawozdań finansowych z ich realizacji.7. Współpraca z Instytucjami Zarządzającymi i Pośredniczącymi oraz dotacjodawcami w procesie aplikowania, oceny wniosków oraz realizacji projektów.8. Udział w pracach związanych z przygotowaniem sprawozdań, ankiet i innych opracowań dla potrzeb Wójta oraz instytucji zewnętrznych dotyczących wdrażania projektów. 9. Promowanie informacji na temat europejskiej polityki regionalnej, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy strukturalnych.10. Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i aktualizacją koncepcji, planów i strategii dotyczących rozwoju Gminy Wyryki.11. Koordynacja wdrażania dokumentów programowych z innymi wydziałami i jednostkami organizacyjnymi w celu ich prawidłowej realizacji.12. Przygotowanie materiałów oraz imprez promocyjnych Gminy Wyryki.
Urząd Gminy Wyryki - 2017-08-30 - Wyryki-Połód (lubelskie)
Wykonywanie izolacji termicznej budynków, tynkowanie, stawianierusztowań, wykonywanie zapraw oraz inne prace ogólnobudowlane.
Vesko Paweł Serafin - 2018-04-18 - Opole (opolskie)
1) Rejestracja oraz przygotowywanie i udostępnianie danych do zgłoszeń prac geodezyjnych wpływających drogą tradycyjną i elektroniczną,2) bieżąca realizacja zgłoszeń zleceń i zamówień na dokumentację z zasobu geodezyjno - kartograficznego,3) rozliczanie zleceń i zamówień,4) bieżąca modernizacja istniejących baz danych mapy zasadniczej,5) gromadzenie, eweidencjonowanie i archiwizacja opracowań geodezyjnych,6) wykonywanie reprodukcji i zabezpieczeń map i dokumentów zgromadzonych w zasobie.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu przy ul. Gryfitów 4-6.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-12-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
praca jako kucharz
Firma Handlowo-Usługowa Tomasz Tomków - 2017-10-25 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
- Dekretowanie oraz księgowanie wyciągów bankowych, rachunków i faktur od kontrahentów. Wystawianie rachunków dla odbiorców oraz innych dokumentów księgowych. Prowadzenie księgi właściciel. Sporządzanie kosztów i przychodów. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych. Sporządzanie zeznań i deklaracji podatkowych do urzędu skarbowego. Prowadzenie rozliczeń przez rachunek bankowy. Sporządzanie rozliczeń za dostawę mediów. Sporządzanie naliczeń miesięcznych zaliczek na poczet utrzymania nieruchomości wspólnej. Przygotowywanie zawiadomień o zmianie stawek dla wspólnot mieszkaniowych. Prowadzenie bieżącej korespondencji z właścicielami i innymi instytucjami. Obsługa klientów w zakresie szczegółowego udzielania informacji. Prowadzenie podstawowych działań windykacyjnych. Przygotowywanie informacji do wniosków kredytowych.- Wynagrodzenie: 2200,60 zł/brutto (1600 zł netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w obsłudze wspólnot mieszkaniowych. Obsługa programów do rozliczenia wspólnot. Kontakt e-mai: ula.knapik (at) vp.pl
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI URSZULA KNAPIK-KWAS - 2017-07-10 - Katowice (śląskie)
obsluga gości w hotelu, przyjmowanie rezerwacji
HOTEL "WODNIK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-14 - Łeba (pomorskie)
zgodnie z umowa
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Opatów (świętokrzyskie)
wyksz. wyższe- kierunkowe,uprawnienie branżowe oraz aktualne zaświadczenie Izby Inżynierów Budownictwa,nadzorowanie robót elektrycznych przy budowie obiektu handlowego,umowa-zlecenie,wynagrodzenie do uzgodnienia: minimum 300 zł za jeden pobyt na budowie,miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
I.B.R. Sp.zo.o. - 2017-10-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Sprzątanie hotelu.
SZELĄGÓWKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Szelągówka (warmińsko-mazurskie)
Praca na warsztacie przy taśmach transportujących, pasach napędowych motoreduktorach
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Koło (wielkopolskie)
a)przyjmowanie wniosków, prowadzenie postępowania i sporządzanie decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń w szczególności: na pokrycie kosztów utrzymania dziecka, dotyczących zwiększenia kosztów utrzymania dziecka, dotyczących wypoczynku poza miejscem zamieszkania dziecka, na pokrycie niezbędnych wydatków związanych z potrzebami przyjmowanego dziecka, na pokrycie niezbędnych wydatków związanych z wystąpieniem zdarzeń losowych, na utrzymanie lokalu mieszkalnego,na pokrycie kosztów związanych z przeprowadzeniem niezbędnego remontu lokalu mieszkalnego, dodatku wychowawczego,dla pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej zgodnie z przepisami,b)prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawie odpłatności rodziców za pobyt dzieci w pieczy zastępczej, umarzania w części lub w całości łącznie z odsetkami, odraczania terminu płatności, rozłożenia na raty lub odstąpienia od ustalenia opłaty,c)sporządzanie decyzji administracyjnych zmieniających oraz zobowiązujących do zwrotu nienależnie pobranych świadczeń,d)ustalanie sytuacji osobistej, dochodowej i majątkowej pełnoletnich wychowanków niezbędnej do przyznania świadczenia,e)prowadzenie dokumentacji dotyczącej kosztów pobytu dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie innego powiatu,f) bieżąca analiza dochodów i wydatków dotycząca dzieci pochodzących spoza terenu powiatu tureckiego oraz dzieci z terenu powiatu tureckiego przebywających na terenie innych powiatów, przygotowywanie porozumień, g)prowadzenie dokumentacji związanej ze współfinansowaniem pobytu dzieci w pieczy zastępczej przez gminy, h) obsługa programu POMOST: wprowadzanie do systemu danych osobowych i wszystkich decyzji administracyjnych dotyczących rodzin zastępczych oraz pełnoletnich wychowanków, aktualizacja istniejącej bazy danych POMOST, przygotowanie i zatwierdzanie list wypłat dla rodzin zastępczych oraz pełnoletnich wychowanków w systemie, sprawozdania, aktualizacja systemu,i)kompletowanie dokumentów finansowych odzwierciedlających dokonane operacje finansowe, przygotowywanie list wypłat świadczeń, j)dbałość o bieżącą znajomość przepisów i wytycznych w zakresie prowadzonych spraw, k)wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez Dyrektora Centrum.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU - 2016-07-14 - Turek (wielkopolskie)
wykonywanie robót ziemnych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe EUROPOL Marek Czopek - 2018-01-25 - Ryki (lubelskie)
- Wykonywanie, konserwacja i administracja systemami elektronicznych zabezpieczeń. Wykonywanie, konserwacja sieci łączności przewodowej i bezprzewodowej. Zapewnianie aktualności i dostępności sieci łączności. Zapewnianie bezpieczeństwa sieci łączności. Archiwizacja danych systemów łączności. Prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji związanej z administracja systemami łączności. Projektowanie i rozbudowa bazy pomocy dydaktycznych z zakresu sprzętu łączności. Przygotowywanie sprzętu multimedialnego obiektów dydaktycznych. Opieka nad wyposażeniem technicznym multimedialnych obiektów dydaktycznych. Wsparcie techniczne dla osób realizujących zajęcia dydaktyczne. Zabezpieczenie techniczne i osobowe przedsięwzięć i uroczystości.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy z możliwością kontynuowania zatrudnienia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem: wykształcenie średnie i co najmniej 4-letni staż pracy, znajomość obsługi sprzętu łączności przewodowej i bezprzewodowej, umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych. Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem: wykształcenie średnie elektroniczne, doświadczenie w zakresie naprawy sprzętu elektronicznego i komputerowego, umiejętność obsługi i programowania cyfrowych centrali telefonicznych, znajomość obsługi systemów alarmowych i monitoringu.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2016-02-11 - Katowice (śląskie)
- pobieranie próbek, - wykonywanie badań surowców i wyrobów stosowanych w budownictwie oraz sporządzanie dokumentacji z wykonanych badań
RIMIX Sp. z o.o - 2017-02-21 - Krzeszowice (małopolskie)