INSPEKTOR DS. KONTROLI CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH Bolesławiec oferta pracy Formeld Polska Sp.z.o.o.

Stanowisko: INSPEKTOR DS. KONTROLI CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH

Wynagrodzenie: od 1 950 PLN

Zakres obowiązków: Kontrola jakościowa komponentów samochodowych oraz ich naprawa zgodnie z instrukcją przekazaną od przełożonego. Rapotowanie wykonywanych czynności.

Data publikacji: 2016-02-17

Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)

Pracodawca: Formeld Polska Sp.z.o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Przemysłowa 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Kontrola jakościowa komponentów samochodowych oraz ich naprawa zgodnie z instrukcją przekazaną od przełożonego. Rapotowanie wykonywanych czynności.

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 950 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KONTROLI CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kontroler jakości wyrobów przemysłowych

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 950 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie minimum średnie zawodowe. Doświadczenie w pracy na produkcji będzie dodatkowym atutem. Spostrzegawczość. Umiejętność pracy w grupie. Dyspozycyjność. Prawo jazdy kategorii B.

Nazwa pracodawcy: Formeld Polska Sp.z.o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Adres pracodawcy:
Toszecka 101, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą drogą e-mail na adres: justyna.szeliga (at) formeld.com lub telefoniczny na numer 607129886.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Gliwice

Gmina pracodawcy: Gliwice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gliwice

Ulica pracodawcy: Toszecka

Numer budynku pracodawcy: 101

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości wyrobów przemysłowych

Data dodania oferty pracy: 17.02.2016

Oferta pracy ważna do: 09.03.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

BLACHARZ - 18 - 22 PLN

Prace blacharskie na wysokości.
"JMP-TECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Bełchatów (łódzkie)

INSPEKTOR DO SPRAW TRANSPORTU WEWNĘTRZNEGO - od 2 500 PLN

1. Przyjmowanie powiadomień o planowanych i nagłych transportach sanitarnych.2.Przyjmowanie powiadomień o transportach krwi.3.Przyjmowanie powiadomień o konieczności transportu personelu medycznego do pacjenta w ramach świadczeń Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej.4.Przyjmowanie powiadomień o transporcie dokumentów medycznych (konsultacje), dokumentów administracyjnych.5.Planowanie wyjazdów transportowych.6.Kontakt z firmą zewnętrzną wykonującą medyczne transporty sanitarne.7.Zlecanie wyjazdów kierowcom transportu wewnętrznego oraz firmie zewnętrznej.8.Prowadzenie dokumentacji wyjazdów.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2017-12-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - od 2 000 PLN

przewóz rzeczy samochodem ciężarowym
Usługi Transportowe Janusz Workowski WORMX - 2017-07-11 - Łowicz (łódzkie)

KIEROWCA-SERWISANT - od 2 100 PLN

zgodnie ze stanowiskiemdwie zmainy 6-14, 14-22
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 100 PLN

wywóz towarów, załadunek/ rozładunek, praca na magazynie
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Stojkowo (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

Kompleksowa obsługa personalna pracowników, przygotowywanie umów, ewidencja czasu pracy, obliczanie płac i sporządzanie list płac, sporządzanie rozliczeń.
South Energy Partners Sp. z o. o. - 2016-11-21 - Radlin (śląskie)

INSPEKTOR/PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - OFERTA STAŻU DLA OSOBY BEZROBOTNEJ (0042) - 997,4 PLN

praca biuriowa, obsługa komputera , praca w godz. 7.30-15.30 , możliwość wyjazdu w teren
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Wykształcenie średnie/wyższe, znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Chałupki (śląskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - 2 500 - 2 700 PLN

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-03-28 - Tczew (pomorskie)

INSPEKTOR DS. INWESTYCJI - do 3 300 PLN

•organizowanie, prowadzenie i nadzór ogólny nad inwestycjami w ROD,•przygotowywanie planów w zakresie inwestycji i remontów w ROD,•koordynowanie i nadzór ogólny nad inwestycjami w ROD,•współpraca zarządami ROD i jednostkami samorządu terytorialnego w celu pozyskiwania środków na realizację inwestycji i remontów w ROD,•nadzór nad prawidłowym i terminowym rozliczeniem środków finansowych przekazywanych na inwestycje i remonty w ROD, w tym dotacji zewnętrznych pozyskiwanych na ten cel,•prowadzenie i rozliczanie inwestycji polegających na zakładaniu lub odtwarzaniu ROD przez okręgowe zarządy PZD,•współpraca z inspektorami ds. terenowo-prawnych w zakresie prowadzenia i nadzorowania procesów likwidacji ROD lub czasowego zajęcia terenu.
Polski Związek Działkowców Pomorski Okręg w Gdańsku - 2016-09-20 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR DS. PROWADZENIA EWIDENCJI MATERIAŁOWO-WARTOŚCIOWEJ SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 000 PLN

Prowadzenie ewidencji materiałowej środków trwałych, pozostałych środków trwałych i materiałów w zakresie gospodarki przedmiotami mundurowymiSporządzanie dowodów księgowych przychodowych i rozchodowych, dokumentów sprawozdawczychProwadzenie kart wyposażenia osobistego pracownikówProwadzenie ewidencji przedmiotów mundurowych wydawanych funkcjonariuszom
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-06-01 - Chełm (lubelskie)

INSPEKTOR - od 2 500 PLN

1. Przygotowywanie wniosków do dyrekcji w sprawie wykonywania prac oraz wstępna wycena wnioskowanych prac. 2. Przygotowywanie zleceń na zatwierdzone przez dyrektora prace. 3. Kompletowanie ofert i dokumentów niezbędnych do wykonywania zleconych prac. 4. Tworzenie projektów umów na wykonywane prace. 5. Tworzenie projektu specyfikacji istotnych warunkówzamówienia publicznego na zlecone prace. 6. Kontakty zpracownikami firm zewnętrznych (uzgadnianie terminówwykonywanych prac, jej zakresu, stawek, płatności, odbiorów, kompletacja ofert i dokumentów niezbędnych przy wykonywaniu prac i ustalenie innych istotnych szczegółów związanych z wykonywanymi pracami przez te firmy na rzecz szpitala). 7. Negocjacje cenowe z firmami zewnętrznymi. 8. Reklamowanie usterek wykonanych prac na terenie szpitala. 9. Odbiór i sporządzanie protokołów odbioru na wykonywane prace przez firmy zewnętrzne. 10. Zbieranie i uaktualnianie danych technicznych i statystycznych związanych z bieżącą działalnością szpitala. 11. Obliczanie i wykonywanie sprawozdania miesięcznego opłat jednostek zewnętrznych z zużycia mediów i nośników energii. 12. Przeliczanie danych związanych z zużyciem mediów dla celów rozliczeń i statystycznych. 13. Współpraca z urzędami i jednostkami administracji państwowej. 14. Pisanie pism, sprawozdań, notatek służbowych z prac różnego rodzaju zakładowych komisji oraz na zlecenie Kierownika Działu. 15. Przygotowywanie dokumentacji na sprzedaż urządzeńtechnicznych. 16. Sprawdzanie zgodności wykonywanych prac z zarządzeniami jednostek nadrzędnych. 17. Prowadzenie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów szpitala. 18. Wypożyczanie dokumentacji technicznej. 19. Pilnowanie terminów realizowanych umów. 20. Sprawdzenie poprawności wykonaniaprotokołów oraz kontrola ważności wykonanych pomiarówelektrycznych w budynkach szpitala. 21. Uczestniczenie wodbiorach prac wykonywanych w szpitalu. 22. Wykonywanie sprawozdań do GUS (też w wersji elektronicznej). 23. Sporządzanie zbiorczych zestawień informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz wysokości należnych opłat. 24. Sporządzanie projektów rocznych harmonogramów prac. 25. Analizowanie zapotrzebowania jednostek szpitala na urządzenia techniczne i wyposażenie. 26. Sporządzanie projektów pism do jednostek nadrzędnych, urzędów, jednostek współpracujących na zlecenie przełożonych. 27. Współpraca z jednostkami szpitala w tym z Działem Zamówień Publicznych. 28. Aktualizacja wskaźnikówośrodków kosztów działalności podstawowej. 29. Wykonywanie pomiarów powierzchni zajmowanych przez jednostki szpitala. 30. Współuczestnictwo w pracach różnych komisji powołanych na doraźne potrzeby szpitala. 31. Opisywanie dokumentów finansowych wg obowiązujących w szpitalu zasad. 32. Wpisywanieodpowiednich danych w dokumentach, który jest zobowiązany prowadzić Dział Techniczny ( książka korespondencji, rejestr faktur, rejestr zgłoszeń itp.) w zakresie realizowanych zadań, a w razie potrzeby również w zakresie prowadzonych przez innych pracowników Działu Technicznego. 33. Opisywanie faktur: podpisanie zleceń, klasyfikację podatku Vat, klasyfikacja kosztów.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2018-01-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - 2 500 - 2 700 PLN

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-04-26 - Tczew (pomorskie)

INSPEKTOR DS. NADZORU BUDOWLANEGO - od 5 000 PLN

planowanie i realizacja zadań remontowych i inwestycyjnych obiektów budowlanych
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2018-03-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

DORADCA KLIENTA R96/4255-1627/16 - 2 500 - 5 000 PLN

-fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu,- kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy,- sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych.
TERG SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

POMOCNIK ELEKTRYKA - od 13 PLN

przygotowanie opraw do montażu, montaże gniazd, włączników
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Leszno (wielkopolskie)

INSPEKTOR/ GŁÓWNY SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI - od 2 700 PLN

Główne obowiązki:Monitoring zawartych umów najmu i o dostawy mediów tj. woda, co, energia, śmieci itp.Administrowanie i zarządzanie lokalami użytkowanymi przez jednostki organizacyjne OR.Przygotowanie i realizacja adaptacji i remontów lokali.Przygotowywanie sprawozdań i analiz w związku z zawartymi umowami najmu i o dostawy mediów tj. woda, co, energia, śmieci itp. oraz posiadanymi lokalami.Prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczeń nieruchomości, w tym likwidacja szkód. Szczegóły dot. oferty dostępne są na stronie: http://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or10bor1717.html
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , Podlaski Oddział Regionalny - 2017-03-31 - Łomża (podlaskie)

INSPEKTOR - od 3 052,49 PLN

prowadzenie spraw pracowniczych wynikających z przepisów ustaw: o służbie cywilnej oraz o pracownikach urzędów państwowych, w tym nabór kandydatów do pracy, dokonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec osób zatrudnionych (nawiązywania, trwanie i rozwiązywania stosunku pracy), ustalanie wynagrodzenia dla pracowników Inspektoratu oraz sporządzanie dokumentacji w tym zakresie, sporządzanie wspólnie z Wydziałem finansowo-księgowym list płac na podstawie umów o pracę, umów zleceń, umów o dzieło oraz innych dokumentów stanowiących podstawę do ich sporządzania, terminowe sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS oraz deklaracji podatkowych do US itp, sprawozdawczość do GUS, ZUW, itp. , prowadzenie ZFŚS - funduszu socjalnego zgodnie z przepisami
WOJEWÓDZKI INSPEKTRORAT TRANSPORTU DROGOWEGO W SZCZECINIE - 2018-01-08 - Lubieszyn (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY/ POMOCNIK MURARZA - od 2 100 PLN

Pomoc na budowie.
KOCZUK JANUSZ LARGO - 2018-06-28 - Wołów (dolnośląskie)

DEKARZ - od 1 500 PLN

Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Piaseczno (mazowieckie)

INSPEKTOR / STARSZY INSPEKTOR DS. BHP (3/4 ETATU) - 1 800 - 2 100 PLN

- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: przeprowadzała kontrolę warunków pracy; informowała pracodawcę o zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń; dokonywała oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą przez pracowników w zakładzie pracy; współpracowała z właściwymi komórkami organizacyjnymi w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bhp; sporządzała dla pracodawcy okresowe analizy stanu bhp; udział w ramach zespołu badającego okoliczności i przyczyny wypadku przy pracy/z pracy; prowadziła szkolenia wstępne, ogólny instruktaż w zakresie bhp. Miejsce wykonywania pracy: ul. Mariacka 23, Katowice; ul. Starowiejska 18, Katowice - obsługiwane jednostki oświatowe. - Od 01.01.2017r. Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych będzie występował pod nazwą: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach.- Od. 01.04.2017r. miejsce pracy: ul. Wita Stwosza 7, Katowice.- Wynagrodzenie: 1800 do 2100 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony sześć miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru ok. 01.02.2017r.- Praca: 7:30-13:30. Poziom wykształcenia i staż pracy dla stanowiska: 1) Inspektor ds. bhp - średnie technik bhp 2) Starszy inspektor ds. bhp - technik bhp i co najmniej 3 letni staż pracy w służbach bhp lub wyższe o kierunku bhp lub studia podyplomowe w zakresie bhp. Umiejętności: znajomość kodeksu pracy, przepisów wykonawczych do kodeksu pracy w zakresie bhp, ustawy o pracownikach samorządowych , ustawy o systemie oświaty, znajomość obsługi komputera MS Word i Excel, znajomość topografii miasta Katowice.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-12-13 - Katowice (śląskie)

MURARZ - od 2 500 PLN

wykonywanie podmurówek pod płyty wielowarstwowe
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KOMA Dróżdż Jolanta - 2016-06-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

INSPEKTOR - od 1 300 PLN

1) prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska;2) sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników;3) przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie;4) kontrola przestrzegania dyscypliny pracy;5) zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie;6) udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym;7) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach;8) kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp;9) kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie;10) współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników;11) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego;12) przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-03-01 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - 997,4 PLN

wszelkie robobty ciesielskie, montazowe, rozbiórkowe
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Smardzewo (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 500 PLN

Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji prac interwencyjnych. Zakres obowiązków: docieplenia, tynkowanie budynków, prace remontowe. Kontakt osobisty z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Rybnik (śląskie)

KOSMETYCZKA-STYLISTKA PAZNOKCI - do 2 000 PLN

Zabiegi kosmetyczne, henna, depilacja. Stylizacja paznokci, akryl. żel, pedicure.
MONALIZA Salon Urody-Fryzjersko-Kosmetyczny - 2017-03-31 - Trzebnica (dolnośląskie)

DZIEWIARZ - od 2 000 PLN

Obsługa maszyn dziewiarskich
kontakt przez OHP - 2017-10-02 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

INSPEKTOR NADZORU SPAWALNICZEGO - od 3 000 PLN

badanie spoiw spawalniczych
Instytut Mechaniki Sp. Z o.o. - 2017-07-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)


Wybierz powiat