INSPEKTOR DS. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH Częstochowa oferta pracy Samorządowy Ośrodek Doskonalenia
Stanowisko: INSPEKTOR DS. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: 1)Przygotowanie placówki do stosowania RODO.2)Informowanie administratorów, podmiotów przetwarzających oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy RODO oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych.3)Doradzanie podmiotom o których mowa w lit. a w zakresie obowiązków wynikających z RODO i innych przepisów. 4)Monitorowanie przestrzegania RODO, innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych osobowych.5)Monitorowanie przestrzegania polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych. 6)Doradztwo w zakresie podziału obowiązków (np. pomiędzy współadministratorami, administratorem a podmiotem przetwarzającym lub pomiędzy członkami personelu tych podmiot
Data publikacji: 2018-04-06
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: Samorządowy Ośrodek Doskonalenia
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kosmowskiej 5, 42-224 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)Przygotowanie placówki do stosowania RODO.2)Informowanie administratorów, podmiotów przetwarzających oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy RODO oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych.3)Doradzanie podmiotom o których mowa w lit. a w zakresie obowiązków wynikających z RODO i innych przepisów. 4)Monitorowanie przestrzegania RODO, innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych osobowych.5)Monitorowanie przestrzegania polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych. 6)Doradztwo w zakresie podziału obowiązków (np. pomiędzy współadministratorami, administratorem a podmiotem przetwarzającym lub pomiędzy członkami personelu tych podmiot
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony danych osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : bardzo dobra znajomość krajowych i europejskich przepisów o ochronie danych osobowych (ogólnie RODO)[Umiejętność 1] : doświadczenie i umiejętności pozwalające w praktyce samodzielnie wypełniać zadania Inspektora Ochrony Danych o których mowa w art. 39 RODO.[Inne] : 1) wiedza z zakresu działania i funkcjonowania systemu oświaty (przedszkoli, szkół i placówek oświatowych),2) preferowane kursy, szkolenia z zakresu bezpieczeństwa informacji, w tym ochrony danych osobowych,3) ukończone formy doskonalenia zawodowego z zakresu prawa i praktyk w dziedzinie ochrony danych - studia podyplomowe, szkolenia,4) wiedza z zakresu bezpieczeństwa informatycznego,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Samorządowy Ośrodek Doskonalenia
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Kosmowskiej 5, 42-224 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV (dokładnym opisem przebiegiem pracy zawodowej), kwestionariusz osobowy, kserokopia dok. potwierdzające wykształcenia i posiadane kwalifikacje zawodowe, oświadcznie o niekaralności, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych (włanoreczny poodpis), oświadczenie kandydata o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych (własnoręczny podpis), można wydać skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Kosmowskiej
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony danych osobowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.04.2018
Data dodania oferty pracy: 05.04.2018
Oferta pracy ważna do: 20.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opracowanie harmonogramów i określenie zakresów przeglądów instalacji gazowej, elektrycznej, odgromowej i wentylacyjnej nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego, udział w opracowaniu planów finansowo-rzeczowych remontów i konserwacji nieruchomości, prowadzenie rejestru potrzeb remontowych
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy - 2016-02-02 - Tychy (śląskie)
Szycie bielizny damskiej.
VENA MARIUSZ ZALEWSKI - 2017-08-07 - Białystok (podlaskie)
- Prowadzenie baz danych w dziale handlowym. Realizacja założonych planów sprzedaży na powierzonym terenie. Bieżąca obsługa telefoniczna i osobista stałych klientów. Opracowywanie i wysyłanie ofert. Wystawianie faktur, potwierdzeń zamówień- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto (po okresie próbnym podstawa + prowizja/premia). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w branży stomatologiczno-protetycznej. Komunikatywność, operatywność, zdolności organizatorskie, umiejętność obsługi pakietu MS Office. Mile widziana znajomość programu Comarch ERP. Czynne prawo jazdy kat. B, znajomość języków obcych. Kontakt telefoniczny (tel. 32-318-01-44) w godz.: 08:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) fh-grabowski.pl
GRABOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-14 - Katowice (śląskie)
prace ogólnobudowlane
Modrzejewski Consulting Paweł Modrzejewski (KRAZ 14774) - 2017-02-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
-
Zakład Remontowo-Budowlany MAC-BUD - 2017-06-26 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt. Nadzór nad podmiotami prowadzącymi działalność w zakresie: organizowania targów, wystaw, pokazów, obrotu zwierzętami. Prowadzenie kontroli zakaźeń zwierząt. Pobieranie oraz wysyłka prób do badań diagnostycznych i monitoringowych. Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Pozostali mechanicy pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Witoszyn (zachodniopomorskie)
Praca administracyjno - biurowaI zmiana: 07.30 - 15.30 pn-pt
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Nakładanie i wydawanie posiłków klientom, rejestrowanie sprzedaży na kasie fiskalnej, dbanie o wizerunek linii wydawczej, dbanie o czystość na sali konsumpcyjnej, w miarę możliwości wspieranie pracowników kuchni, udział w przygotowywaniu kanapek, surówek, deserów,
Eurest Poland Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Montaż maszyn specjalnego przeznaczenia. mile widziana znajomość pneumatyki. Mile widziana znajomość języka niemieckiego.
AWP Group Polen Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Bożejowice (dolnośląskie)
szczegóły na stronie: http://bip.um.augustow.pl/
Urząd Miejski w Augustowie - 2017-05-29 - Augustów (podlaskie)
Wykonywanie czynności związanych z kontrola metrologiczna przyrządów do pomiaru masy, objętości. Opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z kontrolą przyrządów pomiarowych. Przygotowanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy - Prawo o miarach oraz ustawy o towarach paczkowanych, ustawy o systemie oceny zgodności. Prowadzenie prac administracyjno - biurowych, obsługa Punkt Obsługi Klienta. Aktualizacja dokumentów systemu zarządzania.
Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu - 2016-03-10 - Legnica (dolnośląskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2016-12-15 - Tczew (pomorskie)
spawanie elementów metalowych
KRISMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Przyjęcie towarów na magazyn; ustalanie ilości przyjmowanych towarów; rozmieszczenie i ułożenie przyjętych towarów; zabezpieczenie przed ubytkami, kradzieżami; utrzymywanie porządku i czystości w magazynie; wydawanie towarów na podstawie dokumentów; kontrolowanie stanu.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż i obsługa klienta,
Sklepy Wielobranżowe Żurek Marian - 2016-11-22 - Radzionków (śląskie)
Nadzór nad realizacją robót budowlanych branży sanitarnej, dokonywanie odbiorów częściowych, końcowych, pogwaranyjnych. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie spraw związanych z obsługą sekretariatu oraz innych czynnościadministracyjnych. Obsługa korespondencji tj. poczty przychodzącej iwychodzącej oraz kompletowanie dokumentacji. Praca od 7-15.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - 2018-04-20 - Opole (opolskie)
- obsługa maszyn- demontaż zsee
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "PESTAR" PIECHOWSKI EUGENIUSZ - 2017-04-12 - Starogard Gdański (pomorskie)
wykaszanie rowów melioracyjnych, prace zieleniarskie (praca: Zielona Góra - okolice)
PAWEŁ BUBLIS SAIKEI - 2016-03-15 - Zielona Góra (lubuskie)
kompletacja towaru zgodnie z zaleceniami, obsługa skanera, wprowadzanie danych do komputera, zważenie kontrolne skompletowanego towaru, przygotowanie towaru do wysyłki na rampie załadunkowej, współpraca z kierowcami i innymi działami
kontakt przez OHP - 2018-04-09 - Ruda Śląska (śląskie)
jw
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-09-10 - Warszawa (mazowieckie)
-
MERAMONT SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-18 - Września (wielkopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: kontrola i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobieganie ich występowania, wykrywanie i likwidacja, kontrola i zwalczanie zoonoz i wywołujących je biologicznych czynników chorobotwórczych, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące i prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną w tym prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrola zwierząt wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierząt w handlu i wywozie w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu wystawianie świadectw zdrowiakontrola zdrowia zwierząt przeznaczonych do rozrodu i materiału biologicznego, jaj wylęgowych drobiu oraz przesyłek zwierząt i materiału biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obróbki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materiału biologicznego, jak również prowadzenia punktów kopulacyjnychprowadzenie rejestru i kontrola osób wyznaczonych do zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie spraw związanych z opracowaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,prowadzenie sprawozdawczości z zakresu chorób zakaźnych zwierząt. Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1.życiorys i list motywacyjny, 2.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,3.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych4.oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe5.kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie6.kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego7.kopie dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii 8.kopia prawa jazdy.Termin składania dokumentów: 22-09-2017 Miejsce składania dokumentów: Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Tczewska 28, 82-100 Nowy Dwór Gdański z dopiskiem ,,Oferta zatrudnienia" Inne informacje: Oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem oraz otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod listem motywacyjnym i pod oświadczeniami.Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefoniczne o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (0-55) 247-26-35.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-09-07 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Referat Gospodarki Przestrzennej, Geodezji i Mienia: zapoznanie się z pracą w Referatach, wykonywanie podstawowych prac biurowych, między innymi obsługa komputera, kserokopiearki, internetu, przygotowywanie i wysyłanie pism na zewnątrz, wykonywanie prac zleconych w obszarze Referatu, udział w realizowanych w referacie zadaniach
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Pawłowice (śląskie)
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej, kontrola zgodności realizacji inwestycji z projektem oraz przepisami, bieżący nadzór nad jakością, terminowością oraz zgodnością z dokumentacją wykonywanych robót, przygotowywanie, prowadzenie i udział w odbiorach robót, stosowanie procedur jakościowych.
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Białystok (podlaskie)
produkcja i montaż mebli
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "IDEAL" BĘBENEK ANDRZEJ - 2016-01-19 - Osiek (małopolskie)
nadzór nad pracami konserwacyjno-remontowymi, wykonywanie przeglądów obiektów budowlanych, kosztorysowanie oraz przygotowywanie dokumentów do przetargów, udział w odbiorach robót konserwacyjno-remontowych, sprawozdawczość
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu - 2017-10-11 - Brzeg (opolskie)
Obsługa klientów z wykorzystaniem znajomości prowadzenia rozmowy handlowej, wykonywanie działań prosprzedażowych, sporządzanie dokumentacji. Wymagane: wykształcenie min. średnie (preferowane ekonomiczne), doświadczenie w sprzedaży - 2 lata. Praca na terenie Sulęcina. Tel.: 607 665 576 Agnieszka Staszewska. Adres e-mail: a.staszewska (at) aikonfinanse.pl
AIKON FINANSE 1 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-02 - Sulęcin (lubuskie)
Pomoc w obsłudze magazynu
SOFTINELKA Sp. z o. o. - 2016-06-10 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)