INSPEKTOR (OFERTA KONKURSOWA) Tarnowskie Góry oferta pracy MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW
Stanowisko: INSPEKTOR (OFERTA KONKURSOWA)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: bip.mzuim.tarnowskiegory.pl
Data publikacji: 2016-02-04
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piastowska 8, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: bip.mzuim.tarnowskiegory.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR (OFERTA KONKURSOWA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs: "prawa jazdy kategorii B"
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze: bip.mzuim.tarnowskiegory.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Piastowska 8, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: bip.mzuim.tarnowskiegory.plWymagane dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 15.02 2016 r. w siedzibie Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów ul. Piastowska 8 pokój nr 305 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisku INSPEKTORA NADZORU SPECJALNOŚCI DROGOWEJ lub wysłać drogą pocztową.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
Ulica pracodawcy: Piastowska
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT LĄDOWY
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 04.02.2016
Oferta pracy ważna do: 15.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca na stanowisku piekarza
Piekarnia - Cukiernia T.J.D. Nowak S.C. - 2018-04-16 - Brzeźce (śląskie)
- Sprzątanie obiektu piekarni
IMPULS Sp. z. o. o. - 2017-11-03 - Kliniska Wielkie (zachodniopomorskie)
nadzór nad pracą maszyny, naprawa maszyn i urządzeń, przezbrajanie maszyn, usuwanie usterek, aktywny udział w projektach modernizacyjnych
Klar Glass Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Pobiedziska (wielkopolskie)
Wykonywanie programów robót i kosztorysów inwestorskich,prowadzenie ewidencji : urządzeń podlegających DT, eksploatacyjno - remontowej, prowadzenie KOB, wykonywanie analizy kosztów pozyskania energii, opracowanie harmonogramów robót, prowadzenie ewidencjii umów na roboty budowlane, przygotowanie dokumentów technicznych do przetargów
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Sulechów (lubuskie)
Obsługa biurowa firmy.
Temax Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Płock (mazowieckie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Wyszków (mazowieckie)
Czynności opiekuńcze, podawanie leków.
Dom Pomocy Społecznej w Goślicach - 2016-06-07 - Goślice (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Szkoła Podstawowa Nr 13 Leszno - 2016-08-11 - Leszno (wielkopolskie)
Kontrola jakości wyrobów gotowychMiejsce pracy Tczew
ACTIO HR SP. Z O.O. - 2017-08-24 - Tczew (pomorskie)
transport towarów na terenie kraju
Usługi Transportowe Bogusław Franczak Słopnice 458 - 2016-01-04 - Słopnice (małopolskie)
.
PPHU "Portal" Krzysztof Sobol - 2016-04-14 - Wałbrzych (dolnośląskie)
wytaczanie na maszynie konwencjonalnej, frezowanie
ZPUH GACMET P.Gacka, G.Gacka Sp.j. - 2018-03-27 - Miedary (śląskie)
Areszt Śledczy w Elblągu poszukuje 1 kandydata - na stanowisko: referent/starszy referent działu ewidencji wymiarze 1 etatu pracownik cywilny.
Areszt Śledczy - 2017-06-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad stanem bhp oraz ochrony srodowiska w Stacjach paliw, prowadzenie szkoleń bhp,kontrole prac inwestycyjnych,- dopuszczanie i nadzór nad pracami niebezpiecznymi,opracowywanie instrukcji bhp, ochrony srodowiska dla stacji paliw,badanie wypadków przy pracy,opiniowanie dokumentacji projektowej w zakresie bhp i oś
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Białystok (podlaskie)
pomoc w przygotowywaniu towaru
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Karczmiska Pierwsze (lubelskie)
operator maszyn
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Stary Pilczyn (mazowieckie)
- obsługa w zakresie technicznego utrzymania zasobów Spółdzielni i nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych;- przygotowywanie projektów planów gospodarczych w zakresie remontów i konserwacji;- sporządzanie i sprawdzanie kosztorysów;- przygotowywanie dokumentów wg przyjętych procedur przetargowych na roboty budowlane i usługi;- nadzór nad prowadzonymi pracami konserwacyjnymi i remontowymi;- prowadzenie książek obiektów budowlanych.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "METALURG" - 2018-01-16 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Nadzór nad terminową realizacją zleceń załadunkowych oraz transportowych, kontrola faktur za usługi transportu drogowego, sporządzanie codziennych raportów przewozowych oraz tworzenie planów na następne dni.
PCC INTERMODAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-07 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Intendent odpowiada za menu oraz skład jakościowy i ilościowy przygotowywanych potraw. Zaopatruje magazyny w towary, utrzymuje stały poziom ilościowy produktów w magazynach.
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Krynicy-Zdroju - 2018-03-09 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Pomoc przy montażach reklam.
Marek Wiśniewski-Usługi Montażowo-Budowlane - 2017-09-11 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
zadania służby zgodnie z przepisami, praca w/g harmonogramu.
ŁĘCZYŃSKA ENERGETYKA Sp. z o. o. - 2017-02-02 - Bogdanka (lubelskie)
Praca polega na kontroli procesu produkcji, auditu wyrobu gotowego, kontroli jakości wykonywanych produktów, szkoleniu operatorów.
Trenkwalder Patron Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-02-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Realizacja zakupu dostaw, usług i robót budowlanych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych i regulaminy wewnętrzne,Prowadzenia dokumentacji zakupów,Dbałość o utrzymanie budynku, sprzętu i wyposażenia DPS w należytym stanie technicznym, w tym prowadzenie spraw dotyczących terminowych przeglądów technicznych oraz ich właściwe dokumentowanie, a także utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z wykonawcami w sprawach dotyczących usuwania wad fizycznych i usterek objętych gwarancją, a w przypadku wystąpienia awarii, organizowanie niezbędnych sił i środków zapobiegawczych,Prowadzenie spraw dotyczących dozoru obiektu i zabezpieczenia mienia przed zniszczeniem lub kradzieżą,Organizowanie transportu dla potrzeb DPS oraz czuwanie nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji samochodu służbowego, Czuwanie nad właściwą eksploatacją pojazdów, maszyn i urządzeń będących własnością DPS,Dbałość o utrzymanie pomieszczeń DPS w należytym stanie sanitarno-higienicznym,Dbałość o utrzymanie wyposażenia DPS w należytym stanie technicznym,Organizowanie prac związanych z utrzymaniem terenu wokół DPS w należytym stanie, w tym pielęgnacją zieleni, konserwacją ogrodzenia i ławek, utrzymaniem porządku dróg i alejek oraz odśnieżaniem w okresie zimowym, Prowadzenie zakładowej składnicy akt,Prowadzenie rejestrów i ewidencji w zakresie kompetencji działu, w tym w szczególności ewidencji środków trwałych, Prowadzenie książek obiektu DPS.
Dom Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2016-03-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami i innymi oddziałami firmy, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, opracowywanie zleceń transportowych, dbanie o wysoki poziom jakości świadczonych usług, sporządzanie analiz i raportów, kontrola kosztów, kontrolowanie terminowości dostaw i odbiorów przesyłek, wprowadzanie danych do systemu, obsługa przesyłek celnych. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
DACHSER SP. Z O. O. - 2017-08-10 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
Wystawianie faktur klientom, sprzedaż towarów, obsługa kasy fiskalnej.
PUBLIMAR Spółka Jawna Lucjan Staniszewski i Spółka - 2018-09-10 - Zamość (lubelskie)
SPRZEDAWCA W SKLEPIE ODZIEŻOWYM
FIRMA HANDLOWA MARKUS MAREK KAWA - 2018-11-08 - Dębica (podkarpackie)
- Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony wód, uwalniania do wód organizmów genetycznie zmodyfikowanych, preparatów biobójczych, substancji chemicznych i ich mieszanin, stosowania nawozów oraz sprawdzanie prawidłowości prowadzenia procesu inwestycyjnego w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych.- Wykonywanie interwencyjnych prac kontrolnych w przypadkach okresowego nadmiernego zanieczyszczenia wód oraz opracowywanie wyników rozpoznania terenowego w celu stwierdzenia wielkości przekroczeń. - Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, zawiadomień o stwierdzonych przekroczeniach dopuszczalnych warunków odprowadzania ścieków i poboru wody oraz wniosków o zastosowanie sankcji karnych w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, a także wystąpień do Sądu lub Prokuratury oraz współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony wód w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska. - Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwoleń wodnoprawnych i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów korzystających ze środowiska w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. - Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz dotyczących kosztów kontroli; prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych; kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony wód w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ.- Weryfikacja rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ; administrowanie bazą PRTR w celu sprawdzenia ich poprawności. - Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska. https://bipwios.e-wojewoda.pl/pl/c/inspektor-ds-kontroli-w zakresie-ochrony-wod-w-wydziale-inspekcji-kedzierzn-kozle-09018.html
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-10-02 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Kaszuny (warmińsko-mazurskie)
znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość wszystkich obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń z zakresu prawa pracy, prowadzenie akt osobowych dla pracowników zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, prowadzenie spraw dot. ewidencji czasu pracy, wypełnianie niezbędnych dokumentów na emerytury i renty dla pracowników, sporządzanie wszelkich sprawozdań dot. spraw kadrowych w systemie informatycznym GUS i SAC, sporządzanie deklaracji PFRON w systemie informatycznym, prowadzenie spraw dot. Zakładowego Funduszu Socjalnego oraz znajomość aktualnych przepisów w tym zakresie, prowadzenie Archiwum Zakładowego oraz znajomość przepisów w tym zakresie, prowadzenie sekretariatu
Dom Pomocy Społecznej Lubsko - 2016-12-09 - Lubsko (lubuskie)
Nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznychGodzina zakończenia pracy : 15:30Praca na okres próbny : 3 miesiące, później na czas określonyKontakt kandydatów z pracodwacą: biuro (at) atena-hjw.plsala B
ATENA&HJW Sp. z o.o. - 2018-03-26 - Wrocław (dolnośląskie)