FAKTURZYSTKA/ KASJERKA Zamość oferta pracy PUBLIMAR Spółka Jawna Lucjan Staniszewski i Spółka
Stanowisko: FAKTURZYSTKA/ KASJERKA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Wystawianie faktur klientom, sprzedaż towarów, obsługa kasy fiskalnej.
Data publikacji: 2018-09-10
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: PUBLIMAR Spółka Jawna Lucjan Staniszewski i Spółka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Górna 44, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wystawianie faktur klientom, sprzedaż towarów, obsługa kasy fiskalnej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ premia uznaniowaGodziny pracy: 5.00-13.00; 13.00-21.00; 21.00-5.00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: FAKTURZYSTKA/ KASJERKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: fakturzystka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i kasy fiskalnej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: książeczka sanitarno-epidemiologiczna
Nazwa pracodawcy:
PUBLIMAR Spółka Jawna Lucjan Staniszewski i Spółka
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Plac Wolności 1, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV. Kontakt osobisty po wcześniejszym telefonie pod nr 512 650 126
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Plac Wolności
Numer budynku pracodawcy: 1
Nazwisko osoby zgłaszającej: Wiesław Kabziński
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: fakturzystka
Data dodania oferty pracy: 10.09.2018
Oferta pracy ważna do: 09.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Szczepanki (kujawsko-pomorskie)
wulkanizacja opon
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Bychawa (lubelskie)
1) przygotowywanie projektu dochodów i wydatków do budżetu gminy oraz informacji ostanie mienia komunalnego;2) przygotowywanie sprawozdania oraz informacji z wykonania budżetu;3) wykonywanie prawa pierwokupu w przypadku sprzedaży nieruchomości nabytej uprzednio od Skarbu Państwa lub od gminy, jeżeli nie zostały zabudowane na podstawie pozwolenia na budowę;4) wyrażanie zgody na podział nieruchomości wspólnej;5) ustalanie wywoławczych stawek czynszu za najem lub dzierżawę gruntów stanowiących mienie komunalne;6) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej przy wyposażaniu jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, instytucji i jednostek pomocniczych wydzielonymi nieruchomościami: dokumentacja geodezyjna oraz określająca wartość nieruchomości;7) uwłaszczanie komunalnych osób prawnych posiadających w dniu 5 grudnia 1990r. grunty wzarządzie;8) realizacja ustawy o zasadach przekazywania zakładowych budynków mieszkalnych przez przedsiębiorstwa państwowe;9) wyposażanie pracowniczych ogrodów działkowych w grunty;10) prowadzenie spraw związanych z poświadczeniem oświadczenia nabywcy oosobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego oraz o łącznej powierzchni użytków rolnych wchodzących w skład gospodarstwa rodzinnego;11) administrowanie lasami komunalnymi;12) wyrażanie zgody na dysponowanie na cele budowlane działkami gminnymi nie będącymi drogami;13) prowadzenie spraw związanych ze stawkami czynszu i opłat za lokale: nieruchomości budynkowe;14) prowadzenie spraw w zakresie podziałów nieruchomości;15) prowadzenie spraw w zakresie rozgraniczeń nieruchomości;16) wydawanie decyzji o ustaleniu opłat adiacenckich;17) odszkodowania za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne;18) przygotowywanie nieruchomości do zamiany lub darowizny;19) oddawanie nieruchomości w trwały zarząd;20) przygotowywanie wniosków na dokonanie wpisów do ksiąg wieczystych: zmiana wpisu, założenie księgi wieczystej oraz uzyskanie odpisu;21) prowadzenie spraw w zakresie ewidencji miejscowości, ulic i adresów;22) przyjmowanie, rozpatrywanie i analizowanie wniosków oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do sprzedaży samodzielnych lokali mieszkalnych iużytkowych w formie przetargu;23) współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy i Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o. o. w zakresie działania referatu - udział w zebraniach wspólnot;24) udział w komisjach przetargowych;25) prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości IPE;26) prowadzenie sprawozdawczości z zakresu prowadzonych spraw;27) przygotowywanie projektów umów, opinii, regulaminów, zarządzeń oraz uchwał;28) prowadzenie ewidencji i rejestrów z zakresu prowadzonych spraw;29) przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;30) współudział w opracowywaniu planów, analiz i sprawozdań na potrzeby Rady Miejskiej Mieroszowa i jej komisji;31) uczestniczenie w pracach Rady Miejskiej Mieroszowa oraz jej komisji;32) kierowanie i nadzór nad całością prac referatu i jego pracowników.- Warunki pracy na stanowisku:1) praca na kierowniczym stanowisku urzędniczym;2) praca jednozmianowa w wymiarze 1 etatu;3) praca biurowa z obsługą sprzętu m. in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonu;4) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie;5) praca w terenie.-Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:W miesiącu marcu 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mieroszowie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Urząd Miejski w Mieroszowie - 2018-04-29 - Mieroszów (dolnośląskie)
fakturowanie sprzedaży, rozliczanie sprzedaży, prowadzenie zapisów z zakresu HACCP.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Suwałki (podlaskie)
malowanie buziek, gry i zabawy
kontakt przez OHP - 2016-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kształtowanie u dzieci postaw i nawyków pozdrowotnych w zakresie higieny i żywienia, wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych i higienicznych w grupie niemowlęcej, przeprowadzanie okresowych kontroli higienicznych w żłobku, prowadzenie dokumentacji medycznej związanej ze zdrowiem i higieną dzieci, prowadzenie apteczki żłobka, w tym zaopatrywanie jej w leki i środki opatrunkowe oraz nadzorowanie ich wydawania.
Gdański Zespół Żłobków - 2018-09-12 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
LAPS SP Z O.O. - 2017-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
pomoc kucharzowi w przygotowywaniu posiłków kuchni indyjskiej
Tandoor - Kuchnia Indyjska Urszula Sharma - 2017-06-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Montaż instalacji opartych na odnawialnych źródłach energii, montaż sieci/instalacji grzewczych i wod-kan.Mile widziana osoba z tytułem czeladnikadoświadczenie zawodowe
F.H.U. Piotr Czyszczoń - 2018-04-30 - Kłodzko (dolnośląskie)
- prowadzenie rejestru kontrahentów- wystawianie faktur sprzedaży i korygujących- archiwizowanie kopii dokumentów sprzedaży- sporządzanie rejestrów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Łódź (łódzkie)
Krawiectwo. Szycie spodni i odzieży wierzchniej
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
do uzgodnienia
PIR INVEST Sp. z o. o. S.K. - 2017-08-22 - Radom (mazowieckie)
Prace ślusarskie
Przemysłowy Instytut Maszyn Budowlanych - 2018-08-27 - Kobyłka (mazowieckie)
Korygowanie FV, wprowadzanie FV do systemu informatycznego, wystawianie FV.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Fordon-2
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Tradycyjna kuchnia polska.
SERWIS SMAKU S.C. - 2016-10-28 - Gdynia (pomorskie)
sprzątanie, słanie łóżek, utrzymywanie obiektu w czystości
MANSOR Monika Stala - 2018-03-29 - Ząbki (mazowieckie)
nauka wystawiania faktur vatsprawdzanie poprawności faktur otrzymanychwprowadzanie dokumentów do systemuarchiwizacja i wysyłka dokumentówStaż odbywać się będzie na Okolu
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż towarów, obsługa klientów sklepu.
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Pustyny (podkarpackie)
prace na linii produkcyjnej (branża automotive)
kontakt przez OHP - 2018-04-10 - Gliwice (śląskie)
pomoc mechanikowi w naprawach i przeglądach agregatów chłodniczych thermo-king oraz samochodów ciężarowych, pomoc w kontrolowaniu stanu technicznego i układów, pomoc w utrzymaniu czystości na warsztacie, mycie samochodów ciężarowych
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Piaseczno (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Ostrołęka (mazowieckie)
-obługa klienta, wprowadzanie faktur, wystawianie i metkowanie towaru,-obsługa kasy, sprawdzanie stan towaru,-obsługa komputera,-przyjmowanie towaru, rozmowy z przedstawicielami.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Dąbrowa (małopolskie)
wystawianie faktur sprzedaży;wystawianie faktur korygujących;weryfikowanie i akceptowanie not korygujących;archiwizowanie kopii dokumentów sprzedaży;sporządzanie rejestrów sprzedaży;
Zakład Mięsny "WIERZEJKI" J.M. Zdanowscy Spółka Jawna - 2017-07-27 - Płudy (lubelskie)
pisanie faktur i zleceń na komputerze
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2018-02-14 - Dęblin (lubelskie)
Zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Kluczbork (opolskie)
Odkurzanie i mycie posadzek, mycie sanitariatów, odkurzanie bibelotów, mycie pomieszczeń gospodarczych, mycie kuchni, i stołówki, wymienianie worków na śmieci, uzupełnianie srodków higienicznych, sprzątanie szatni, sprzątanie pomieszczeń biurowych.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Graniczna Kontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja (at) cag24.pl, + 48 730 402 880godziny pracy 18:00-22:00około 80 h pracy w miesiącu Sala B
P.H.U. Marta Matusiak-Bożemska - 2017-07-28 - Wrocław (dolnośląskie)
dbanie o czystść, porządek i estetyczny wygląd pomieszczeń, wykonywanie poleceń zleconych przez przełożonego,przestrzegoanie przepisów bhp i p.poż
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Żuromin (mazowieckie)
Wystawianie w-z i faktur, utrzymywanie kontaktu z klientami, rozliczanie dokumentów magazynowych.
FIRMA HANDLOWA "GRAGO" - GRAŻYNA HUSZALUK - 2018-07-24 - Łęczna (lubelskie)
Prace glazurnicze na zewnatrz i wewnątrz budynków.
ZAKŁAD Remontowo Budowlany Mieczysław Skupniewicz - 2018-07-09 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)