SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Moszna-Wieś oferta pracy DACHSER SP. Z O. O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 400 PLN
Zakres obowiązków: utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami i innymi oddziałami firmy, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, opracowywanie zleceń transportowych, dbanie o wysoki poziom jakości świadczonych usług, sporządzanie analiz i raportów, kontrola kosztów, kontrolowanie terminowości dostaw i odbiorów przesyłek, wprowadzanie danych do systemu, obsługa przesyłek celnych. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Data publikacji: 2017-08-10
Lokalizacja: Moszna-Wieś (mazowieckie)
Pracodawca: DACHSER SP. Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Moszna Parcela 29, 05-840 Moszna-Wieś, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami i innymi oddziałami firmy, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, opracowywanie zleceń transportowych, dbanie o wysoki poziom jakości świadczonych usług, sporządzanie analiz i raportów, kontrola kosztów, kontrolowanie terminowości dostaw i odbiorów przesyłek, wprowadzanie danych do systemu, obsługa przesyłek celnych. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Moszna-Wieś
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brwinów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie, umiejętność kreatywnego podejścia do powierzonych zadań, skuteczność i samodzielność w działaniu, łatwość nawiązywania kontaktów, bardzo dobra organizacja i dyscyplina pracy, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, dobra znajomość programu Excel, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym umozliwiający kontakt w tym języku, mile widziana znajomość drugiego języka obcego.
Nazwa pracodawcy: DACHSER SP. Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Sosnowiec 15G, 95-010 Stryków, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zgierski
Gmina pracodawcy: Stryków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stryków
Ulica pracodawcy: Sosnowiec
Numer budynku pracodawcy: 15G
Profil działalności pracodawcy: Transport drogowy towarów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.08.2017
Data dodania oferty pracy: 07.08.2017
Oferta pracy ważna do: 31.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa mailowa oraz telefoniczna klientów słowacko-języcznych, telefoniczne oraz mailowe przyjmowanie zleceń, obsługa posprzedażowa, kontakt z dostawcami, przygotowywanie zamówień dla dostawców oraz ich kontrola, otwieranie zleceń
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2017-11-27 - Tarnów (małopolskie)
- Obsługa urządzeń biurowych, obsługa telefoniczna klienta, prowadzenie terminarza spotkań, pomoc w administracji biurowej, kontakt mailowy z klientami, wprowadzanie dokumentów do bazy danych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzianch: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. obsługa maszyn biurowych i komputera. Gotowość do nauki i pracy. Kontakt e-mail: biuro (at) hdawork.com
HDA WORK SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie danych do wycen na podstawie dokumntacji technicznej, rozsyłanie, prowadzenie korespondencji mailowej, sporządzanie ofert, analiza.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Cieszyn (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa maszyn stolarskich ( po przeszkoleniu ), montaż elementów mebli
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
oklejanie pojazdów, obsługa plotera tnącego, , drukującego, obsługa maszyny laminującej, oklejanie szyb, rozklejanie pojazdów
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Wierzbie (łódzkie)
Obsługa komputera. Współpraca z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Gdańsk (pomorskie)
Prace monterskie na liniach montażowych, przygotowywanie komponentów.Umowa o pracę tymczasową, trzy zmiany.Kontakt z pracodawcą: 607208903
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa klientów,doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów,koordynacja dostaw,
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Sieniczno (małopolskie)
- Sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji ZUS, sporządzanie rachunków do umów cywilnoprawnych. Prowadzenie akt osobowych.- Wynagrodzenie: 3500 do 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie zawodowe w biurze rachunkowym. Wymagana znajomość zagadnień kadrowo - płacowych. Mile widziana znajomość programu ENOVA. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) e-fresz.com.pl
USŁUGI KSIĘGOWE FRESZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-15 - Katowice (śląskie)
Specjalista ds.Administracji
"ADECCO POLAND" Sp. z.o.o - 2017-01-20 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
* PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH ZE STOSUNKIEM PRACY (ZATRUDNIANIE, ZMIANY W UMOWACH, ROZWIĄZANIE UMOWY* PRZYGOTOWYWANIE DANYCH DO LIST PŁAC; WYPŁATA WYNAGRODZEŃ* PRZYGOTOWYWANIE I WYPŁACANIE RACHUNKÓW Z UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH* WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI INNYCH DZIAŁÓW DOTYCZĄCA ZATRUDNIONEGO PERSONELU* INNE OBOWIĄZKI ZWIĄZANE ZE SPRAWAMI KADROWYMI (URLOPY, EWIDENCJA CZASU PRACY, ZESTAWIENIA, ITP)
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2016-06-29 - Rzeszów (podkarpackie)
praca zagodnie ze stanowiskiemjedna pn-pt, godziny pracy 7-15praca na terenie Elblągawynagrodzenie od 2100 wzwyż w zależności od posiadanych umiejętnościpierwsza umowa o pracę na okres próbny z możliwością dalszego przedłużenia na czas określony
CONECT Grażyna Kubala - 2018-08-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
organizacja wysyłek, zakupy produkcyjne, wsparcie pozostałych działów.
NEOTOSEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Bełchatów (łódzkie)
-pomoc studentom w rozwiązywaniu trudności wynikających z użytkowania konta, telefoniczny kontakt ze studentami (połączenia wychodzące oraz przychodzące),- obsługa programu dedykowanego obsłudze kont studentów, zarządzanie kontami oraz bieżącą dokumentacją,-monitorowanie i egzekwowanie należności związanych z procesem studiowania,-współpraca z wewnętrznymi wydziałami w celu zapewniania najlepszej obsługi oraz zrealizowania założonego targetu i strategii.
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Mroków (mazowieckie)
1.Tworzenie oraz realizacja planu zakupów oraz kalendarza postępowań zakupowych na podstawie poszczególnych komórek organizacyjnych po uprzedniej akceptacji Dyrektora Szkoły.2.Nawiązywanie kontaktów osobistych, mailowych, telefonicznych z potencjalnymikontrahentami, instytucjami (analiza cen). Prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, itp.).3.Dokonywania rozeznania rynku poprzez przeprowadzanie zapytań ofertowych zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 30 000,00 euro netto.4.Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: sporządzania i opiniowania wniosków zakupowych, projektów ogłoszeń.5.Ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacji prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej).6.Sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych we współpracy z główną księgową.7.Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.8.Dokonywanie zakupów na określony sprzęt i usługi zgodnie z Ustawą o Zamówieniach Publicznych oraz Instrukcją Kontroli Obiegu Dokumentów.9.Prowadzenie rejestru zamówień i zakupów.10.Reklamowanie towarów i usług, prowadzenie rejestrów gwarancji.11.Tworzenie wzorów dokumentów obowiązujących w obszarze zakupów.12.Przechowywanie dokumentacji i prowadzenie archiwizacji postępowań z zakresu zamówień.13.Opracowywanie dokumentów dotyczących darowizn dla PZS Nr 1 w Krzyżowicach.14.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w szczególności z księgową i magazynierem w zakresie prawidłowego i terminowego rozliczania rachunków.15.Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej w PZS Nr 1 w Krzyżowicach,16.Zaopatrywanie wszystkich pracowników PZS Nr 1 w Krzyżowicach w przysługujące im deputaty i świadczenia we współpracy z pracownikiem służb BHP.17.Obsługa kancelaryjna parkingu strzeżonego. Udzielanie stosownych informacji w zakresie funkcjonowania parkingu strzeżonego. Kontakt z Wydziałem Komunikacji w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu w ramach obsługi parkingu strzeżonego. Sporządzanie sprawozdań z obsługi parkingu strzeżonego.18.Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kontakt z pracodawcą: Kazimierska Marta; Referent ds. kadr; 071311-84-79 wew:43, sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-04-19 - Krzyżowice (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
Ochrona osób i mienia.Patrolowanie i ochrona obiektów na terenie Barlinka (firmy KLAUS BORNE, INT TRANSPORT, HACON). Możliwe przesunięcia pracowników pomiędzy obiektami. Kontrola samochodów.
Impuls Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Barlinek (zachodniopomorskie)
proste prace pomocnicze
Kambra Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie kadr w szkole, dokumentacja pracownicza, znajomość Karty Nauczyciela, Kodeks pracy, naliczanie wynagrodzeń pracownikom pedagogicznym, administracji i obsłudze, znajomość programu Vulcan - kadry i płace, obsługa Systemu Informacji Oświatowej
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Przedmościu - 2017-10-17 - Przedmoście (dolnośląskie)
-Praca na wewnętrznych systemach zgodnie z przyjętymi standardami firmy-wprowadzanie danych do systemu wewnętrznego-kontrola stanów magazynowych i list zamówień,-prowadzenie rozmów z dostawcami i partnerami handlowymi-tworzenie i wysyłanie zamówień do dostawców-utrzymywanie długofalowych relacji z dostawcami -poszukiwanie nowych dostawców oraz penetrowanie rynku dostawców określonych towarów i usług,-negocjowanie kontraktów na dostawy komponentów-usprawnienia w łańcuchu dostaw-optymalizacja kosztów zakupów
P. W. ELMAR LESZEK KRZYWICKI - 2018-07-18 - Nowy Dwór (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń
Łużyckie Centrum Medyczne NZOZ s.c. - 2017-08-28 - Żary (lubuskie)
jw.
Uniwersytet Warszawski - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie pracowników
DAY&NIGHT LOGISTICS PAWEŁ PALACZ, MACIEJ RÓŻAŃSKI S.C. - 2018-07-23 - Drzecin (lubuskie)
przygotowanie dokumentacji procesu produkcji, ocena możliwości technicznych, kalkulacja wagowa, optymalizacja odpadów, analiza rysunków budowlanych na zgodność z zamówieniemwynagrodzenie do uzgodnienia
"DROZAPOL-PROFIL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zamawianie towarów u dostawców; pozyskiwanie ofert cenowych; negocjacje cen; pozyskiwanie dostawców; analiza zapotrzebowania na materiały
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Szamotuły (wielkopolskie)
• Przyjmowanie i kontrola dostaw;• Przygotowywanie dokumentacji spedycyjnej;• Koordynowanie przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych;• Realizacja postawionych celów dotyczących poziomu zapasów oraz terminowości dostaw;• Planowanie, wdrażanie i kontrola działań w całym łańcuchu dostaw;• Kontrola i optymalizacja stanów magazynowych;• Kontakt z dostawcami oraz klientami;• Obsługa kontroli wagowej;• Współpraca z innymi działami firmy;
Alumetal Poland Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Nowa Sól (lubuskie)