INSPEKTOR DS. LOGISTYKI Kolbuszowa oferta pracy PCC INTERMODAL SP脫艁KA AKCYJNA
Stanowisko: INSPEKTOR DS. LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 2聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Nadz贸r nad terminow膮 realizacj膮 zlece艅 za艂adunkowych oraz transportowych, kontrola faktur za us艂ugi transportu drogowego, sporz膮dzanie codziennych raport贸w przewozowych oraz tworzenie plan贸w na nast臋pne dni.
Data publikacji: 2016-12-07
Lokalizacja: Kolbuszowa (podkarpackie)
Pracodawca: PCC INTERMODAL SP脫艁KA AKCYJNA
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:KS . RUCZKI, 36-100 Kolbuszowa, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Nadz贸r nad terminow膮 realizacj膮 zlece艅 za艂adunkowych oraz transportowych, kontrola faktur za us艂ugi transportu drogowego, sporz膮dzanie codziennych raport贸w przewozowych oraz tworzenie plan贸w na nast臋pne dni.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽500 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. LOGISTYKI
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Kolbuszowa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: podkarpackie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: kolbuszowski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Kolbuszowa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pracownik dzia艂u logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 02.01.2017
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko:
艣rednie zawodowe, techniczne, kierunek: Logistyka
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pracownik dzia艂u logistyki
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wy偶sze (w tym licencjat), techniczne, kierunek: Transport, Logistyka
Nazwa pracodawcy: PCC INTERMODAL SP脫艁KA AKCYJNA
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Kolbuszowej
Adres pracodawcy:
Hutnicza 16, 81-061 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby bezrobotne zarejestrowane w urz臋dzie, kt贸re posiadaj膮 ustalony I lub II profil pomocy i spe艂niaj膮 wymagania pracodawcy zg艂oszone w ofercie, proszone s膮 o zg艂oszenie si臋 do swojego doradcy klienta,kt贸ry wyda skierowanie do pracy. Pozosta艂e osoby proszone s膮 o bezpo艣redni kontakt z pracodawc膮 - numer telefonu 723 585 943
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Hutnicza
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Kolbuszowej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pracownik dzia艂u logistyki
Data dodania oferty pracy: 07.12.2016
Oferta pracy wa偶na do: 24.12.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 07.12.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 07.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie ewidencji i ksi臋gowo艣ci pozabilansowej w szczeg贸lno艣ci: zaanga偶owanie wydatk贸w, wzajemnych rozlicze艅 mi臋dzy jednostkami oraz kontrola realizacji i przygotowywanie sprawozdawczo艣ci w tym zakresie;dekretowanie dowod贸w ksi臋gowych ;bie偶膮ce ksi臋gowanie dowod贸w 藕r贸d艂owych w systemie finansowo ksi臋gowym;uzgadnianie prawid艂owo艣ci zapis贸w na kontach;roczne uzgadnianie obrot贸w i sald mi臋dzy jednostkami;prowadzenie ewidencji i ksi臋gowo艣ci w zakresie dochod贸w, kontrola realizacji oraz przygotowywanie sprawozdawczo艣ci w tym zakresie;dekretowanie dowod贸w ksi臋gowych;uzgadnianie prawid艂owo艣ci zapis贸w na kontach;prowadzenie rejestru sprzeda偶y VAT oraz przygotowywanie deklaracji VAT;wystawianie faktur na podstawie zawartych um贸w;roczne uzgadnianie sald kontrahent贸w zgodnie z przepisami o rachunkowo艣ci;bie偶膮ce ksi臋gowanie dowod贸w 藕r贸d艂owych w systemie finansowym;bie偶膮ca kontrola i dekretacja dokument贸w 藕r贸d艂owych sporz膮dzanych przez pracownik贸w innych dzia艂贸w/sekcji;prowadzenie gospodarki pieni臋偶nej w tym: pobieranie got贸wki z banku, dokonywanie wyp艂at z kasy, sporz膮dzanie raport贸w kasowych.
Miejski Zarz膮d Komunikacji w Tychach - 2018-03-16 - Tychy (艣l膮skie)
za艂adunek / roz艂adunek towaru, kompletacja towaru
SANPRO INTERIM BPO SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2017-06-14 - Robakowo (wielkopolskie)
Nadz贸r techniczny nad pracami budowlano-remontowymi.
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa "Micha艂" - 2016-11-02 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)
Sprz膮tanie klatek schodowych
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Opieka nad m艂odzie偶膮 wykonuj膮c膮 prace wakacyjne w O艣rodku Wypoczynkowym nad morzem.
kontakt przez OHP - 2016-07-08 - Przemy艣l (podkarpackie)
zgodny ze stanowiskiem
Zesp贸艂 Szk贸艂 im. ks. Teodora Kurpisza w Buk贸wcu G贸rnym - 2017-11-07 - Buk贸wiec G贸rny (wielkopolskie)
praca w biurze i terenie, nadz贸r nad inwestycjami w ogr贸dkach, nadz贸r nad remontami w ogr贸dkach
Polski Zwi膮zek Dzia艂kowc贸w Okr臋gowy Zarz膮d - 2018-02-20 - Zielona G贸ra (lubuskie)
prace pomocnicze przy produkcji element贸w betonowych
Przedsi臋biorstwo Produkcji Beton贸w "PUBR" Sp贸艂ka z o.o. - 2016-03-17 - Mi臋dzyrzecz (lubuskie)
Utrzymanie sprawno艣ci linii produkcyjnej w zakresie hydrauliki, mechaniki. Kontrola stanu technicznego maszyn, urz膮dze艅, usuwanie awarii. Organizacja procesu produkcji, zapewnianie obsady.
SUPERBET J. ZAWADZKI I WSP脫LNICY - SP脫艁KA JAWNA - 2016-09-09 - Zakrze (mazowieckie)
wprowadzanie danych do systemu, skanowanie dokument贸w, archwizacja dokument贸w
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Radom (mazowieckie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Gorlice (ma艂opolskie)
ZAKRES ZADA艃Przyjmowanie i rejestracja wniosk贸w o wykonanie czynno艣ci metrologicznych.Fakturowanie i sporz膮dzanie sprawozda艅.Prowadzenie telefonicznej i e-mailowej obs艂ugi klient贸w (m.in.zapytania ofertowe).Obs艂uga firm spedycyjnych (przyjmowanie i przygotowywanie do wysy艂ki paczek z przyrz膮dami pomiarowymi).
Okr臋gowy Urz膮d Miar w Bydgoszczy - 2017-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace budowlane
WYTW脫RNIA BETON脫W PREFABRYKOWANYCH "PREDOM" S.A - 2018-01-04 - Lubin (dolno艣l膮skie)
do艣wiadczenie na ww stanowisku,
ZPUH Jarko Jaros艂aw Pluci艅ski - 2016-10-07 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
- fakturowanie- wydawanie kluczy najemcom- pobieranie op艂at parkingowych- rejestrowanie zg艂osze艅 o usterkach- rejestrowanie dokument贸w wchodz膮cych i wychodz膮cych oraz nadz贸r nad ich prawid艂owym obiegiem
LASER sp. z o.o. Sp.k. ZPCh - 2018-06-06 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
1. Prowadzenie rejestru podmiot贸w zajmuj膮cych si臋 ubojem zwierz膮t rze藕nych, rozbiorem i przetw贸rstwem mi臋sa, skupem i przetw贸rstwem mi臋sa zwierz膮t 艂ownych, przetw贸rstwem ryb, skorupiak贸w, mi臋czak贸w i ich przetwor贸w, przetw贸rstwem i przechowywaniem 艣rodk贸w spo偶ywczych pochodzenia zwierz膮t, w tym mleka i jego przetwor贸w.2. Kontrola przestrzegania wymaganych warunk贸w weterynaryjnych i sanitarnych.3. Realizacja programu bada艅 monitoringowych.4. Pobieranie pr贸bek do cel贸w diagnostycznych.5. Kontrola prawid艂owo艣ci realizacji zada艅 przez urzedowych lekarzy weterynarii.6. Wydawanie decyzji administracyjnych i postanowie艅 w zakresie badania zwierz膮t rze藕nych i mi臋sa oraz warunk贸w zdrowotnych 偶ywno艣ci.7. Przeprowadzanie post臋powania mandatowego oraz przygotowywanie wniosk贸w do odpowiednich s膮d贸w i prokuratur.8. Wsp贸艂praca w zakresie sparw merytorycznych z organizacjami rz膮dowymi, samorz膮dowymi i innymi organizacjami zajmuj膮cymi si臋 ocen膮 jako艣ci 艣rodk贸w spo偶ywczych pochodzenia zwierz臋cego.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-06-28 - Wejherowo (pomorskie)
obs艂uga krajalnicy i krojenie chleba, wyk艂adanie pieczywa na p贸艂ki sprzeda偶owe, przyjmowanie towaru
LEKS Sp贸艂ka z o.o. - 2017-06-01 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
dekretacja i ksi臋gowanie dokument贸w, prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych, uzgadnianie sald
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Krak贸w (ma艂opolskie)
odpowiedzialno艣膰 za rozw贸j sieci sprzeda偶y, t艂umaczenie tekst贸w um贸w handlowych i redagowanie ofert dla klient贸w wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Jab艂onowo (mazowieckie)
wprowadzanie danych do systemuprzygotowanie kalkulacjiumawianie spotka艅Sta偶 odbywa膰 si臋 b臋dzie na Bartodziejach
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- kontrola dom贸w pomocy spo艂ecznej, 艣rodowiskowych dom贸w samopomocy oraz plac贸wek zapewniaj膮cych ca艂odobow膮 opiek臋 osobom niepe艂nosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podesz艂ym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepis贸w o dzia艂alno艣ci gospodarczej, - prowadzenie post臋powa艅 i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewod臋 jednostkom pomocy merytorycznej w rozwi膮zywaniu problem贸w wynikaj膮cych z ich statutowej dzia艂alno艣ci,- rozpatrywanie skarg, za偶ale艅 i wniosk贸w dotycz膮cych dzia艂alno艣ci dom贸w pomocy spo艂ecznej i 艣rodowiskowych dom贸w samopomocy oraz plac贸wek zapewniaj膮cych ca艂odobow膮 opiek臋 osobom niepe艂nosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podesz艂ym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepis贸w o dzia艂alno艣ci gospodarczej,- analiza sk艂adanych do Wojewody wniosk贸w samorz膮du gminnego i powiatowego dotycz膮cych rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej; obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋, praca w terenie, krajowe wyjazdy s艂u偶bowe, czas pracy zgodnie z przepisami o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I pi臋trze w pokoju biurowym (budynek C, wej艣cie od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace stolarskie
MEBLE GIBON Marcin D臋bowski - 2018-07-03 - Chorz贸w (艣l膮skie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Ostro艂臋ka (mazowieckie)
pakowanie w臋gla do work贸w; magazynowanie work贸w z w臋glem; godziny pracy 8.00-16.00, sob. 8.00-12.00
SK艁AD OPA艁U Kostiha-Krusche - sp贸艂ka cywilna - 2017-05-24 - Zgorzelec (dolno艣l膮skie)
prowadzenie domu i opieka nad osob膮 starsz膮
kontakt przez OHP - 2017-06-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie ewidencji okres贸w podlegania ubezpieczeniu spo艂ecznemu i zdrowotnemu rolnik贸w i cz艂onk贸w ich rodzin,ewidencjonowanie sk艂adek,ustalanie obowi膮zku ubezpieczenia,rozliczenia z p艂atnikami sk艂adek,wystawianie za艣wiadcze艅 o okresach podlegania ubezpieczeniu spo艂ecznemu i zdrowotnemu
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego Oddzia艂 Regionalny w Bydgoszczy - 2015-12-29 - Golub-Dobrzy艅 (kujawsko-pomorskie)
wycena produkt贸w,przygotowanie dokumentacji przetargowej, sporz膮dzenia raportu z przetargu w excelu,kontakt z dostawcami, monitorowanie stanu realizacji przetargu.
FURINEO Sp. z o. o. - 2016-10-07 - Siedlce (mazowieckie)
montowanie konstrukcji, spawanie, szlifowanie
PHU PIOTR PIOTR JUREK - 2017-05-19 - Ruda 艢l膮ska (艣l膮skie)
OBS艁UGA KASY FISKALNEJ, WYSTAWIANIE FAKTUR, OBS艁UGA KLIENTA, OBS艁UGA STRON INTERNETOWYCH
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Skierniewice (艂贸dzkie)
kontrola i zwalczanie chor贸b zaka藕nych zwierz膮t, w tym zapobieganie ich wyst臋powania, wykrywanie i likwidacja oraz prowadzenie sprawozdawczo艣ci z zakresu chor贸b zaka藕nych zwierz膮t,kontrola i zwalczanie zoonoz i wywo艂uj膮cych je biologicznych czynnik贸w chorobotw贸rczych, kontrola przestrzegania wymaga艅 weterynaryjnych przez podmioty podejmuj膮ce lub prowadz膮ce dzia艂alno艣膰 zwi膮zan膮 ze zwierz臋tami, zwanymi podmiotami prowadz膮cymi dzia艂alno艣膰 nadzorowan膮, w tym prowadzenie rejestr贸w i wykaz贸w, kontrola zwierz膮t wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierz膮t w handlu i wywozie w rozumieniu przepis贸w o kontroli weterynaryjnej w handlu -wystawianie 艣wiadectw zdrowia,kontrola zdrowia zwierz膮t przeznaczonych do rozrodu i materia艂u biologicznego, jaj wyl臋gowych drobiu oraz przesy艂ek zwierz膮t i materia艂u biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymaga艅 weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obr贸bki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materia艂u biologicznego, jak r贸wnie偶 prowadzenie punkt贸w kopulacyjnych, prowadzenie rejestru i kontrola os贸b wyznaczonych do zwalczania chor贸b zaka藕nych zwierz膮t, prowadzenie spraw zwi膮zanych z opracowywaniem, aktualizacj膮 i realizacj膮 plan贸w gotowo艣ci zwalczania chor贸b zaka藕nych zwierz膮t,Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:- praca w siedzibie Inspektoratu,- praca w terenie - obszar powiatu nowodworskiego,- wyjazdy s艂u偶bowe,- udzia艂 w szkoleniach.Informacja o naborze na wolne stanowisko pracy znajduje si臋 na stronie internetowej Inspektoratu www.piw-nowydworgdanski.lo.pl
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2016-05-06 - Nowy Dw贸r Gda艅ski (pomorskie)