INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY 1/2 ET. Bogdanka oferta pracy ŁĘCZYŃSKA ENERGETYKA Sp. z o. o.
Stanowisko: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY 1/2 ET.
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: zadania służby zgodnie z przepisami, praca w/g harmonogramu.
Data publikacji: 2017-02-02
Lokalizacja: Bogdanka (lubelskie)
Pracodawca: ŁĘCZYŃSKA ENERGETYKA Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:21-013 Bogdanka, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zadania służby zgodnie z przepisami, praca w/g harmonogramu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY 1/2 ET.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bogdanka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Puchaczów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Technik bezpieczeństwa i higieny pracy* (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe 4-letnie, inne, kierunek: technik bhp
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), inne, specjalizacja: bezpieczeństwo i higiena pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
średnie lub wyższe kierunkowe + dopświadczenie zawodowe.
Nazwa pracodawcy: ŁĘCZYŃSKA ENERGETYKA Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Adres pracodawcy:
21-013 Bogdanka, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV drogą elektroniczną
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łęczyński
Gmina pracodawcy: Puchaczów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bogdanka
Adres strony pracodawcy: www.lebog.com.pl
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 02.02.2017
Oferta pracy ważna do: 27.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wyksz. wyższe- kierunkowe,uprawnienie branżowe oraz aktualne zaświadczenie izby Inżynierów Budownictwa,wynagrodzenie do uzgodnienia: minimum 300 zł za jeden pobyt na budowie,miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
I.B.R. Sp.zo.o. - 2017-10-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
sprzedaż produktów spożywczych, przygotowywanie kanapek/tostów, pilnowanie na bieżąco stanów magazynowych
Vinet - Łukasz Moskwa - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie technicznej dokumentacji - książki obiektów budowlanych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, przygotowanie i opiniowanie propozycji remontowych, sporządzanie przeglądów technicznych obiektów, nadzór techniczny nad prowadzonymi pracami remontowymi, prowadzenie sprawozdawczości z nadzoru prac. Praca na terenie woj. śląskiego.
TERMA - DOM Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Zabrze (śląskie)
- przygotowywanie i wydawanie posiłków
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Węgierska Górka (śląskie)
Praca w Jednostce Wojskowej 2644. Nadzorowanie i przestrzeganie przepisów ochrony środowiska w jednostce wojskowej oraz właścicwej eksploatacji użytkowanych nieruchomości i infrastruktury technicznej, opracowywanie informacji o stanie środowiska, opracowywanie planów zadań ochronnych i planów ochrony w odniesieniu do użytkowanych terenów, przeprowadzanie badań poziomów pól elektromagnetycznych w środowisku, prowadzenie szkoleń z zakresu ochorny środowiska. Praca w godz.: 7:00-15:30. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: jw2644 (at) wp.mil.pl, tel.: 261 669 855.
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-10-22 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji BHP, bieżąca kontrola warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP, analiza zdarzeń wypadkowych i zapobieganie
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Mława (mazowieckie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w Kielcach, - 2016-11-17 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa Klientów instytucjonalnych, indywidualnych w zakresie depozytów, rozliczenia pieniężne, zastępstwa w kasie
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Babiak (wielkopolskie)
prace brukarskieoferta pracy przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
TRANSGRABEN Usługi Budowlano-Transportowe Stanisław Bardel - 2017-11-08 - Lipnik (małopolskie)
spawanie detali, szlifowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Wilków (dolnośląskie)
pomoc przy produkcji kurczaków z rożna
Handel Obwoźny JANCEL Damian Sołtysiak - 2016-11-22 - Leszno (wielkopolskie)
wykładanie towaru na hali sprzedaży, obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2018-08-09 - Strzyżów (podkarpackie)
j.w
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. - 2017-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w dziale technicznym
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wyższe - preferowane administracyjne lub ekonomiczneSzczegółowe informacje dot. wymaganych umiejętności zostały zamieszczone w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.krus.gov.pl/bip w zakładce praca w KRUS.1 zmianawynagrodzenie: 2300 zł brutto + dodatek stażowy
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-04-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, - weryfikowanie, bądź sporządzanie umów zawieranych w zakresie udzielonych zamówień,- prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i kompletowaniem dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o dofinansowanie zadań ze środków pozabudżetowych,- monitorowanie procedur wynikających z przyznania środków finansowych na określone projekty, we współpracy z wydziałami Urzędu, zgodnie z warunkami zawartych umów,- rozliczanie przyznanego dofinansowania na poszczególne zadania, w trakcie realizacji przedsięwzięcia i po jego zakończeniu oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie, - uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w postępowaniach prowadzonych przez innych pracowników Oddziału Zamówień Publicznych i Inwestycji,- współudział w prowadzeniu spraw związanych z planowaniem zamówień centralnych, współpraca w tym zakresie z wydziałami oraz z Centrum Obsługi Administracji Rządowej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Planowanie, prowadzenie i nadzorowanie przebiegu zaopatrzenia - dostaw artykułów i materiałów medycznych, gospodarczych i biurowych na rzecz Szpitala zgodnie z regulaminem zamówień publicznych.
Szpitale Pomorskie Sp. z o. o. - 2018-03-20 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z zawodem
GMINNA SPÓŁDZIELNIA SAMOPOMOC CHŁOPSKA W ROZOGACH - 2016-01-05 - Rozogi (warmińsko-mazurskie)
Inspektor ds. technicznych w sklepie Leroy Merlin Polska zapewnia bezawaryjnie funkcjonowanie infrastruktury. Zakres odpowiedzialności: - utrzymanie stanu technicznego budynku i otoczenia zgodnie z przepisamiprawa oraz standardami bezpieczeństwa firmy; - kontrolowanie stanutechnicznego obiektu i wszystkich instalacji; - reagowanie na bieżąco na zaistniałe usterki i nieprawidłowości; - sprawność sprzętu technicznego oraz zlecanie jego napraw; - planowanie i przeprowadzanie prackonserwacyjnych oraz wykonywanie bieżących prac naprawczych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.Praca w godzinach od 8-16
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Opole (opolskie)
Wykształcenie: średnie; uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych; umiejętność kosztorysowania robót i ich rozliczania; znajomość programu do kosztorysowania; zakres obowiązków: prowadzenie nadzoru technicznego nad funkcjonowaniem urządzeń i instalacji gazowych, c.o.; wod.kan; p.poż; dokonywanie przegądów instalacji; udział w sporządzaniu planów remontów oraz modernizacji instalacji; odbiory remontów; prowadzenie dok. technicznej; nadzór nad pracami konserwacyjnymi i instalacyjnymi; obsługa radiowego systemu monitorowania wodomierzy i dokonywanie odczytu; realizacja całokształtu spraw technicznych; miejsce pracy: Knurów
LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-10-22 - Knurów (śląskie)
praca w charakterze inspektora ogólnobudowlanego, nadzór, przeprowadzanie postępowań przetargowych na remonty, przeglądy techniczne, nadzór inwestorski.
Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. Kętrzyn - 2017-06-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
praca na stanowisku fryzjer-stylista
Atelier Fryzjerskie Edyta Gryko - 2017-04-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zamiatanie, grabienie, przygotowywanie do wywozu śmieci z terenów zieleni,utrzymanie w czystości chodników,parkingów, placów wokół obiektów, zamiatanie podjazdów i parkingów, utrzymanie w czystości pomieszczeń gospodarczych
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, zawieranie umów handlowych z klientami
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
załadunek, rozładunek, wypełnianie dokumentów, kierowanie pojazdami CE na terenie kraju oraz Unii Europejskiej.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Zabrze (śląskie)
transport towarów na terenie UE
PTHU "KOWALSKI" Zbigniew Kowalski - 2016-04-26 - Kroczyce (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Dźwierzuty (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie czynności wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r.(obowiązki inwestora, inspektora nadzoru inwestorskiego),Sprawowanie bieżącej kontroli nad stanem dróg (wraz z infrastrukturą towarzysząca) będących w utrzymaniu ZDP. Organizowanie i podział pracy pomiędzy podległych pracowników drogowych Obwodu Drogowego Trzebnica, wraz z rozliczaniem tej pracy.Szczegółowe dane o naborze na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Trzebnicy (http://bip.powiat.trzebnica.pl), stronie internetowej ZDP (www.drogi.trzebnica.pl)
Zarząd Dróg Powiatowych - 2017-10-09 - Trzebnica (dolnośląskie)
- Udział w koordynacji dokumentacji projektowych. Prowadzenie spraw w zakresie uzgodnień terenowo - prawnych zgód oraz decyzji dla prowadzonych zadań. Weryfikacja i koordynacja spraw własnościowych dla prowadzonych zadań. - Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęca pracy - marzec-kwiecień 2018 r. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w firmie realizującej procesy inwestycyjne. Wymagana znajomość ustawy Prawo Budowlane, znajomość procesów inwestycyjnyc, zadań wykonawczych oraz projektowych, znajomość przepisów z zakresu KPiA. Kontakt wyłącznie e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-13 - Katowice (śląskie)
obsługa stoiska mięsno-wędliniarskiego, przyjmowanie towaru, wykładanie, kontrola zatowarowania
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Kutno (łódzkie)