INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH ZESPOŁU OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ CUDZOZIEMCÓW STRZEŻONEGO OŚRODKA DLA CUDZOZIEMCÓW PLACÓWKI STRAŻY GRANICZNEJ Biała Podlaska oferta pracy Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH ZESPOŁU OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ CUDZOZIEMCÓW STRZEŻONEGO OŚRODKA DLA CUDZOZIEMCÓW PLACÓWKI STRAŻY GRANICZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie postępowań egzekucyjnych w stosunku do cudzoziemców umieszczonych w ośrodku (przygotowanie i wydawanie postanowień o zabezpieczeniu majątkowym, zarządzeń zabezpieczenia oraz tytułów wykonawczych, dokumentowanie sytuacji majątkowej).2. Prowadzenie postępowań w celu wydania decyzji o ustaleniu oraz zmianie wysokości kosztów związanych z wydaniem i wykonaniem decyzji o zobowiązaniu cudzoziemca do powrotu.3. Sporządzanie zestawień kosztów doprowadzenia cudzoziemca do strzeżonego ośrodka, kosztów pobytu w tym ośrodku oraz kosztów doprowadzenia cudzoziemca do granicy państwa4. Prowadzenie cyklicznych kontroli zgodności księgowych zapisów ewidencyjnych stanu zdeponowanych środków finansowych w depozycie strzeżonego ośrodka.5. Udział w inwentaryzacjach okresowych i zdawczo-odbiorczych środków pieniężnych oraz przedmiotów wartościowych w depozycie strzeżonego ośrodka.6. Prowadzenie statystyk dot. cudzoziemców przyjętych, przebywających i zwolnionych z ośrodka.7. Archiwizowanie dokumentacji służbowej.(godziny pracy 7.30-15.30)
Data publikacji: 2018-10-12
Lokalizacja: Biała Podlaska (lubelskie)
Pracodawca: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dokudowska 19, 21-500 Biała Podlaska, powiat: m. Biała Podlaska, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Prowadzenie postępowań egzekucyjnych w stosunku do cudzoziemców umieszczonych w ośrodku (przygotowanie i wydawanie postanowień o zabezpieczeniu majątkowym, zarządzeń zabezpieczenia oraz tytułów wykonawczych, dokumentowanie sytuacji majątkowej).2. Prowadzenie postępowań w celu wydania decyzji o ustaleniu oraz zmianie wysokości kosztów związanych z wydaniem i wykonaniem decyzji o zobowiązaniu cudzoziemca do powrotu.3. Sporządzanie zestawień kosztów doprowadzenia cudzoziemca do strzeżonego ośrodka, kosztów pobytu w tym ośrodku oraz kosztów doprowadzenia cudzoziemca do granicy państwa4. Prowadzenie cyklicznych kontroli zgodności księgowych zapisów ewidencyjnych stanu zdeponowanych środków finansowych w depozycie strzeżonego ośrodka.5. Udział w inwentaryzacjach okresowych i zdawczo-odbiorczych środków pieniężnych oraz przedmiotów wartościowych w depozycie strzeżonego ośrodka.6. Prowadzenie statystyk dot. cudzoziemców przyjętych, przebywających i zwolnionych z ośrodka.7. Archiwizowanie dokumentacji służbowej.(godziny pracy 7.30-15.30)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH ZESPOŁU OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ CUDZOZIEMCÓW STRZEŻONEGO OŚRODKA DLA CUDZOZIEMCÓW PLACÓWKI STRAŻY GRANICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biała Podlaska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Biała Podlaska
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biała Podlaska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Preferowane wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, zarządzanie i marketing lub ekonomia.Znajomość języka rosyjskiego lub angielskiego na poziomie podstawowym.Co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub w komórce finansowej.Znajomość przepisów ustawy o cudzoziemcach (w zakresie dot. wydawania decyzji kosztowych, postępowania egzekucyjnego oraz pobytu cudzoziemca w strzeżonym ośrodku).Znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 30.12.2015 r. w sprawie postępowania wierzycieli należności pieniężnych.Znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.Znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego.Posiadanie obywatelstwa polskiego.Korzystanie z pełni praw publicznych.Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Nazwa pracodawcy:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Życiorys/CV i list motywacyjny. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego co najmniej 6 miesięcznego w administracji publicznej lub w komórce finansowej. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego o kierunku: administracja, zarządzanie i marketing lub ekonomia. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań administracyjnych.TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Dokumenty należy złożyć do: 22 października 2018 r. Miejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej ul. Trubakowska 2 22-100 ChełmINNE INFORMACJE: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczeń dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca-
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Trubakowska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 12.10.2018
Oferta pracy ważna do: 22.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzątanie wyznaczonych terenów na zewnątrz i wewnątrz budynków, w tym czyszczenie elewacji, podług, mycie okien, urządzeń sanitarnych oraz ewentualne odśnieżanie w okresie zimowym.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Żmigrodzka,dyspozycyjność wg potrzeb, min. 160 h pracy w miesiącuSala B
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) prowadzenie zakupów dostaw lub usług w zakresie podstawowej działalności Oddziału Gospodarczego;2) planowanie, realizacja zaopatrzenia oraz wyposażenie Sądu Okręgowego w materiały, meble, maszyny i środki trwałe;3) prowadzenie gospodarki samochodowej, w szczególności pełnienie funkcji dyspozytora, prowadzenie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji i sporządzanie wymaganych sprawozdań.- Wynagrodzenie: od 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czac określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru. wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach. Praca: 7:30-15:30. Praca: 7:30-15:30. Kandydat ubiegający się o pracę powinien:1) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 5) posiadać zdolności analityczne i umiejętności sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,6) posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 7) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,8) posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Excel, Word),9) być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętności samodzielnej i efektywnej organizacji pracy oraz efektywnej pracy w zespole, umiejętność pracy wielozadaniowej.Dodatkowe atuty:1) odpowiedzialność i konsekwencja w działaniu,2) wykształcenie z zakresu prawa, administracji, transportu samochodowego,3) znajomość przepisów prawnych dotyczących organizacji i działania jednostek sądownictwa powszechnego (praktyka w resorcie sprawiedliwości będzie dodatkowym atutem),4)znajomość obowiązujących przepisów prawnych w zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-03-29 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Gniezno (wielkopolskie)
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem letniego i zimowego utrzymania dróg, udział w prowadzeniu spraw związanych z eksploatacją i utrzymaniem nawierzchni drogi, urządzeń odwadniających oraz zieleni przydrożnej, opracowywanie projektów dokumentów dotyczących zamówień publicznych z zakresu bieżącego utrzymania dróg oraz uczestnictwo w komisjach odbioru robót, współpraca z pracownikami Obwodów Drogowych przy dokonywaniu objazdów dróg i kontroli prowadzonych robót oraz przeglądów obiektów inżynierskich, udział w przygotowaniu propozycji planów robót krótko i średniookresowych przesyłanych do Oddziału, współpraca z właściwymi służbami, w szczególności Policją i Strażą Pożarną, uczestnictwo w prowadzeniu spraw z zakresu likwidacji szkód komunikacyjnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach: zajęcia pasa drogowego oraz kar za jego zajęcie, przywrócenia do stanu poprzedniego pasa drogowego, a także kar za wybudowanie lub przebudowę zjazdu bez zezwolenia
GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD - 2018-01-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Projektowanie, urządzanie i pielęgnacja roślinnych obiektów architekturykrajobrazu (terenów zielonych Administracji Osiedla), godziny pracy: 07:00-15:00
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2016-02-23 - Opole (opolskie)
Dbanie o rozwój portfela klientów, nadzorowanie, zarządzanie obiegiem dokumentów, realizacja zadań administracyjno-biurowych, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, budowanie długotrwałych relacji, wykonywanie kalkulacji ubezpieczeń
AGENCJA FINANSOWO- UBEZPIECZENIOWA TOMASZ GALIK - 2016-03-17 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowanie do realizacji zadań remontowych, nadzory inwestorskie zadań remontowych, kontrole techniczne obiektów, prowadzenie bieżących spraw lokalowych, sprawozdania z wykonanego zakresu obowązków.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa kasowa, sprzedaż produktów i usług bankowych.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-16 - Żary (lubuskie)
prace ogólnobudowlane w budownictwie
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Wojciechów (opolskie)
Układanie terakoty i gresu na posadzkach, praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15
Barbara Radzaj Zakład Remontowo - Budowlany - 2016-01-08 - Reguły (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Głogów (dolnośląskie)
usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania chorego
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Popowie - 2017-07-24 - Zawady (śląskie)
Wykładanie towaru, zamawianie towaru, obsługa klienta
DOMINIA Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
praca w dziale kadr dużej firmy produkcyjnej w branży metalowej
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2018-03-14 - Poznań (wielkopolskie)
mile widziane doświadczenie w malowaniu natryskowym lub osoba do przyuczenia
PHPU Olejnik Jacek - 2016-09-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
1. Gromadzenie i ewidencjonowanie cenników, warunków dostaw oraz zbieranie informacji towarowo-handlowych dotyczących warunków sprzedaży materiałów będących podmiotem handlu,2. Przyjmowanie
"POLIFOLIA" Sp. z o.o. - 2017-12-11 - Poniatowa (lubelskie)
pomocnicze prace budowlane
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Emilianów (lubelskie)
Przewóz opału po terenie woj. podkarpackiegoWYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat. "C", pozwolenie na przewóz rzeczy, mile widziane doświadczenie zawodoweKONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL. 505 094 615
Dariusz Chrobak FPHU INCO-PLUS - 2017-01-10 - Rokietnica (podkarpackie)
pielęgnacja twarzy, henna, stylizacja paznokci
SALON KOSMETYCZNY Małgorzata Gibska - 2016-09-01 - Łęczyca (łódzkie)
pomoc w opiece nad dziećmi w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Głowno (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Swarzędz (wielkopolskie)
Praca na stanowisku nauczyciela - prowadzenie zajęć dydaktycznych z młodzieżą. Wynagrodzenie według karty nauczyciela.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Nysie - 2018-04-30 - Nysa (opolskie)
Inspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej. Umowa o pracę na czas określony - 6 m-cy, z możliwością przedłużenia.Więcej na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓR"
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2018-02-05 - Jaraczewo (wielkopolskie)
obsługa biura
MILA PAPIER Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Ustalanie zakresu potrzeb remontowych, zlecenie prac remontowych, udział w zebraniu wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie sprawozdań i analiz z zakresu remontów, prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań. Praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Opole (opolskie)
przygotowywanie projektów dokumentów, opinii prawnych, prowadzenie spraw realizacji umów lub dochodzonych roszczeń, prowadzenie egzekucji, przygotowywanie projektów pozwów oraz dalszych pism procesowych, obsługa biurowa Radcy Prawnego, prowadzenie ewidencji spraw w zakresie środków ochrony prawnej lub w postępowaniu sądowym, przygotowywanie projektów pism procesowych do Krajowej Izby Odwoławczej, sprawdzanie pod względem prawnym projektów umów i aneksów do umów oraz przedstawianie ich Radcy Prawnemu do akceptacji, prowadzenie ewidencji załatwionych i prowadzonych spraw Radcy Prawnego, udzielanie pomocy prawnej przy rozpatrywaniu próśb zażaleń skarg i wniosków, odbieranie i przekazywanie kierowanej do Radcy Prawnego korespondencji. Umowa na około 54 miesiące; godziny pracy: 7.30- 15.30
6 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-08-17 - Lędowo-Osiedle (pomorskie)
praca na łodzi
-Grzegorz Kulas "GREGOR"- KAM 8 - 2017-05-29 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Weryfikacja oraz księgowanie, wsparcie działu księgowości.
Spółdzielnia Mleczarska "MLECZWART" - 2018-09-17 - Wartkowice (łódzkie)
Zakres obowiązków - teoretyczna i praktyczna znajomość zagadnień z zakresu przepisów prawa pracy, podatkowych, ubezpieczeń społecznych, zaangażowanie, systematyczność, sprawna organizacja pracy własnej, zdolność szybkiego podejmowania decyzji, zdolność do efektywnej pracy pod presją czasu.Zadania - naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac.
SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - 2018-04-12 - Dziekanów Leśny (mazowieckie)
Realizacja przyjęć towarów,Wprowadzanie przyjęć do systemu,Odpowiednie rozmieszczenie przyjętego towaru na regałach,Realizacja zgodnie ze zleceniem wydań towarów dla Klienta zewnętrznego i wewnętrznego,Dbałość o powierzony towar,Aktywne uczestnictwo w zaplanowanych inwentaryzacjach,Praca w programie magazynowo NAVIREODyspozycyjność praca w systemie zmianowym
BIOFEED SP. Z O.O - 2017-09-18 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)