INSPEKTOR/KONTROLER WETERYNARYJNY DS OCHRONY ZDROWIA ZWIERZĄT I ZWALCZANIA CHORÓB ZAKAŹNYCH ZWIERZĄT Olecko oferta pracy POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W OLECKU
Stanowisko: INSPEKTOR/KONTROLER WETERYNARYJNY DS OCHRONY ZDROWIA ZWIERZĄT I ZWALCZANIA CHORÓB ZAKAŹNYCH ZWIERZĄT
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia zwierząt i zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie dokumentacji z zakresu realizowanych zadań, pobieranie próbek do badań oraz koordynacja badań kontrolnych zakażeń zwierząt, prowadzenie spraw z zakresu ochrony zwierząt
Data publikacji: 2018-09-11
Lokalizacja: Olecko (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W OLECKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Leśna 40, 19-400 Olecko, powiat: olecki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia zwierząt i zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie dokumentacji z zakresu realizowanych zadań, pobieranie próbek do badań oraz koordynacja badań kontrolnych zakażeń zwierząt, prowadzenie spraw z zakresu ochrony zwierząt
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR/KONTROLER WETERYNARYJNY DS OCHRONY ZDROWIA ZWIERZĄT I ZWALCZANIA CHORÓB ZAKAŹNYCH ZWIERZĄT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olecko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olecko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik weterynarii*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), weterynaryjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu: Pakiet MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania według ogłoszenia dostępnego na stronie: nabory.kprm.gov.pl (nr ogłoszenia 32441).
Nazwa pracodawcy: POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W OLECKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
Adres pracodawcy:
Leśna 40, 19-400 Olecko, powiat: olecki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia oraz prawo wykonywania zawodu.Dokumenty należy złożyć do 17 września 2018r. Miejsce składania dokumentów: Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Leśna 40, 19-400 Olecko z dopiskiem: "Nabór kandydatów na stanowisko Inspektora weterynaryjnego".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: olecki
Gmina pracodawcy: Olecko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olecko
Ulica pracodawcy: Leśna
Numer budynku pracodawcy: 40
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie w zakresie efektywności gospodarowania.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik weterynarii*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.09.2018
Data dodania oferty pracy: 11.09.2018
Oferta pracy ważna do: 17.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie podstawowe; książeczka sanepidowska lub gotowość do jej wyrobienia; prace porządkowe na terenie Szpitala Wielospecjalistycznego w Gliwicach w godz. 6:00-18:00; mile widziane osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
"NIRO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-12 - Gliwice (śląskie)
Szkolenia BHP
Zespół Szkól Nr 4 - 2017-01-12 - Jaworzno (śląskie)
do uzgodnienia
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-15 - Rzeszów (podkarpackie)
zakwaterowanie gości, pomocnicze prace gastronomiczne, utrzymywanie porządku na terenie hotelu i otoczenia
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Frombork (warmińsko-mazurskie)
pracownik ogólnobudowlany
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Rętwiny (kujawsko-pomorskie)
wewnątrzakładowe szkolenia BHP, kierowanie pojazdami osobowymi, przygotowanie dokumentacji BHP
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wójcin (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. Wykształcenie min. średnie (technik bhp), preferowane wyższe o kierunku bhp, znajomość rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bhp oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bhp, doświadczenie zawodowe w zakresie bhp. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2018-08-20 - Wędrzyn (lubuskie)
- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: Nadzorowała realizację przez dyrektorów publicznych przedszkoli, szkół i placówek oświatowych przepisów w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie: Dokonywania przez komisje powołane przez dyrektorów kontroli stanu techniczno-sanitarnego budynku i jego otoczenia. Prawidłowości i postępowania powypadkowego w placówkach oświatowych. Uczestniczyła w pracach zespołu powypadkowego w przypadku odwołania się rodzica od przyjętego protokołu powypadkowego. Prowadzenia postępowania w przypadku odwołania się rodzica od przyjętego protokołu powypadkowego. Przeprowadzała analizę jakościowo-ilościową wypadków w szkołach, przedszkolach, placówkach oświatowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Katowice. Opracowywała zestawienia statystyczne w powyższym zakresie. - Wynagrodzenie: 1450 do 1750 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony sześć miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od marca 2018r. rozstrzygnięciu naboru ok. 01.02.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp lub studia podyplomowe w zakresie bhp. Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat pracy w służbach bhp. Znajomość kodeksu pracy, przepisów wykonawczych do kodeksu pracy w zakresie bhp, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie oświaty, znajomość obsługi komputera MS Word i Excel, znajomość topografii miasta Katowice.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)
obowiązki służby bhp zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 02.09.1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy., WYMAGANIA: wykształcenie średnie technik bhp, umiejętność pracy w zespole oraz nawiązywania kontaktów; KONTAKT: podania wysyłać drogą pocztową lub osobiście
Jednostka Wojskowa 4101 Lubliniec - 2016-06-01 - Lubliniec (śląskie)
Kompletacja produktów, realizacja zamówień. Praca 5 dni w tygodniu (poniedziałek-niedziela), na trzy zmiany 6:00-14:15, 14:00-22:15, 22:00-6:00. Pracodawca zapewnia darmowe obiady. Możliwość pracy na część etatu lub tylko w weekendy. Wynagrodzenie 2750 zł brutto + premia za obecność w pracy oraz premia za wyniki sklepu. Praca w Modlnicy.
JERONIMO MARTINS Polska S.A. - 2018-06-21 - Modlnica (małopolskie)
Prace kancelaryjne
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Gliwice (śląskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-09-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
WYKSZTAŁCENIE GASTRONOMICZNE, STAŻ PRACY MIN. 1 ROK NA STAN. KUCHARZ KUCHNI ORIENTALNEJ, PRZYGOTOWANIE DAŃ TRADYCYJNEJ KUCHNI ORIENTALNEJ: ADANA, KEBAB, DALMA, SARMA, KUZ-KUZ, MANTY,
MAYAH - MN_COM - 2017-01-10 - Radzymin (mazowieckie)
obsługa klienta, sporządzanie ofert, umów, obsługa komputera
MikroLan Sp. z.o.o. - 2016-08-26 - Błonie (mazowieckie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Lębork (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, sprzedaż towarów
SKLEP MIĘSNO-SPOŻYWCZY DOROTA MIELCZAREK - 2017-11-07 - Sieradz (łódzkie)
-
Andrzej Nowaczyk ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY "INSTALATOR" - 2016-08-18 - Ślesin (kujawsko-pomorskie)
Nadzór i organizacja pracy magazynierów stacji paliw, sprzedaż paliw i innych towarów na stacji paliw, obsługa klienta
Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe SP ZOZ w Lublinie - 2017-01-24 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie umów i dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych. Prowadzenie sprawozdawczości kadrowej. Prowadzenie akt osobowych i ewidencji czasu pracy zgodnie z wymogami kodeksowymi. Ustalanie uprawnień pracowniczych oraz ich dokumentowanie. Współpraca z komórką płacową w zakresie naliczania płac pracowników. Prowadzenie nadzoru na dyscyliną czasu pracy. Prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień oraz innych absencji. Prowadzenie spraw związanych z działalnością socjalną. Prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji dla pracowników.
Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS "SASANKA" - 2017-05-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wykonywanie wszelkich prac związanych z przygotowaniem terenu pod budowę wyrównanie terenu wykonywanie wykopów, fundamentów, pomoc w układzaniu kostki
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Łuków (lubelskie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu - wykonywania pomiarów oraz badań detali - wykonywanie kontroli wejściowej materiału,
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedawca oferta pracy dla osób do 30 roku życiasprzedawca w delikatesach, obsługa klienta detalicznego, współpraca w zespole
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Chłopice (podkarpackie)
Nadzór nad zapewnieniem właściwej eksploatacji instalacji elektrycznych, wymaganymi pomiarami elektrycznymi i dielektrycznymi; nadzór nad konserwacją i eksploatacją infrastruktury technicznej i urządzeń; nadzór nad realizacją zadań konserwacyjnych i remontowych zgodnie z posiadaną specjalnością budowlaną; nadzór nad przygotowaniem i realizacja robót budowlanych (w systemie zleconym) nie wymagających zgłoszenia do organów architektoniczno-budowlanych; uczestnictwo w odbiorach robót zrealizowanych w ramach Planów remontów oraz Planu Centralnego
31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZGIERZU (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2573) - 2018-08-07 - Zgierz (łódzkie)
-kierowanie pojazdem pow. 7,5 tony -codzienna obsługa pojazdu
RADKRIS Usługi Transportowe Krzysztof Grzendzicki - 2017-04-10 - Gdańsk (pomorskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności: realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór, planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych, współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów, prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Umowa na czas określony powyżej 6 miesięcy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.- Praca w godzinach: 07:30-15:30.Kandydat ubiegający się o pracę powinien:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,7) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) powinien być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego,11) powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej, oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa.Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1446 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-09-05 - Katowice (śląskie)
Udział w pracach nad przygotowywaniem do publikacji katalogów wymienionych w art. 52a ustawy o Instytucie Pamięci Narodowej Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu z 18.12.1998 r. z późn.zm. oraz art. 22 ust. 1 ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów z 18.10.2006 r. z późn.zm. Przeprowadzanie kompleksowych kwerend archiwalnych na potrzeby przygotowywanych postępowań lustracyjnych oraz ww. katalogów. Analiza i opis materiałów archiwalnych. Prowadzenie korespondencji i dokumentacji spraw. Tworzenie komputerowych baz danych. Pozostałe obowiązki zlecone przez przełożonych.
Instytut Pamięci Narodowej-Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu - 2018-02-06 - Gdańsk (pomorskie)
Bieżące monitorowanie, gromadzenie i udostępnianie informacji nt. możliwości ubiegania się o dofinansowanie ze środków zewnętrznych, w tym: krajowych, zagranicznych i unijnych. Przygotowanie wniosków o dofinansowanie oraz kompletowanie pozostałych dokumentów niezbędnych w procesie aplikowania. Rozliczanie oraz nadzorowanie prawidłowej realizacji projektów współfinansowanych ze środków krajowych, zagranicznych i unijnych. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do sprawozdawczości i rozliczenia projektu, w tym: przygotowanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności. Współudział w przygotowaniu dokumentów strategicznych firmy. Gromadzenie danych nt. srodków pozyskanych w ramach projektów.
Urząd Gminy w Kolbudach - 2017-02-17 - Kolbudy (pomorskie)
Samodzielne wykonywanie konstrukcji odzieży, sporządzanie dokumentacji technolog.-technicznej, sporządzanie komentarzy do wzorów, wykonywanie szablonów, stopniowalnia układów kroju, wykonywanie dokumentacji i komentarzy w pr. Corel Draw
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Kraków (małopolskie)