INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA Poznań oferta pracy 12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/Regio
Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: przestrzeganie przepisów ochrony środowiska, opracowanie dokumentów związanych z infrastrukturą wojskową, gromadzenie i aktualizacja przepisów dotyczących ochrony środowiska, planowanie przedsięwzięć organizacyjno- szkoleniowych z zakresu ochrony środowiska
Data publikacji: 2018-03-22
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: 12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/Regio
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:DOJAZD 30, 60-631 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przestrzeganie przepisów ochrony środowiska, opracowanie dokumentów związanych z infrastrukturą wojskową, gromadzenie i aktualizacja przepisów dotyczących ochrony środowiska, planowanie przedsięwzięć organizacyjno- szkoleniowych z zakresu ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto+dodatek z wysługę lat, premia regulaminowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.03.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie - 1 rok
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska lub inżynierii środowiska, uprawnienia w zakresie wykonywanego zawodu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/Regionalna Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Poznaniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
DOJAZD 30, 60-631 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM, świadectwo pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: DOJAZD
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony środowiska
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.03.2018
Data dodania oferty pracy: 22.03.2018
Oferta pracy ważna do: 20.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie dostaw, składanie zamówień, eksponowanie towaru.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
przewóz towarów samochodem do m3,5 tony po Europie
KMIECIAK SŁAWOMIR "KMIECIAK" - 2016-08-19 - Myślakowice-Kolonia (mazowieckie)
Praca na dachu hali TESCO, przy układaniu ocieplenia i papy. Miejsce pracy: Śląsk.
ARTMILLER INSTALACJE ELEKTRYCZNE JACEK MILLER - 2016-11-30 - Zabrze (śląskie)
- udział w przeprowadzaniu procedury zamówień publicznych,- nadzór nad inwestycjami budowlanymi,- rozliczanie inwestycji, sprawozdawczość okresowa, kontrola procesu budowlanego.- kontakt telefoniczny z klientami Urzędu,- obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie),
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2018-05-10 - Gdańsk (pomorskie)
MONTAŻ WYZNACZONYCH ELEMENTÓW;WYMAGANIA: WYKSZTŁCENIE ZAWODOWE TECHNICZNE, UMIEJĘTNOŚĆ MONTAŻU, BADANIA WYSOKOŚCIOWE POWYŻEJ 3M, MIN. 5 LAT DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodny z wykonywany zawqosdem
PHU ELEKTRA Wieczorek Arkadiusz - 2017-08-25 - Będzin (śląskie)
-Praca przy robotach związanych z budową dróg,-Godziny pracy 07:00 - 15:00 lub według potrzeb,-Kontakt telefoniczny 601-66-45-97 w godz. 09:00 - 16:00,-Kontakt e-mail: terra47_2008 (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE TERRA MIROSŁAW GOLEC - 2018-04-05 - Tczew (pomorskie)
Obsługa programu ENOVA, finanse i księgowość SYMFONIA.
Biuro Rachunkowe Mirosław Szulc - 2016-04-22 - Niepołomice (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Radom (mazowieckie)
mieszanie zaprawy, polewanie bloczków, układanie kostki brukowej, murowanie, gipsowanie, malowanie, docieplanie
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Serock (kujawsko-pomorskie)
czyszczenie elementów plastikowych, nadawanie połysku, montaż w zależności od stopnia zniszczenia, segregowanie wyczyszczonych elementów
FIRMA INŻYNIERYJNA TOMASZ KRZYSZTOF DĄBROWSKI - 2017-12-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie klientów, kontrahentów dla przedsiębiorstw
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp.zoo - 2017-05-19 - Sady (wielkopolskie)
obsługa administracyjno - biurowa pracowników
kontakt przez PUP - 2017-05-27 - Rumin (wielkopolskie)
Mile widziane doświadczenie zawodowe; dyspozycyjność do pracy także w weekendy, komunikatywność; umiejętność pracy w zespole; chęci do pracy; praca w butiku odzieżowym; miejsce pracy: C.H. Forum Gliwice
Firma "REMI" Michał Rompalski - 2015-12-11 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta w punkcie handlowo-gastronomicznym przy Tężni Solankowej, obsługa kasy fiskalnej/praca wg harmonogramu , także w weekendy i święta
PGKiM Sp. z o.o. - 2018-04-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przewóz żywych zwierząt, praca na terenie całego kraju.
"AGRO-MAX" Krzysztof Kamil Zawadzki - 2016-08-31 - Kamionka (lubelskie)
Kierowanie ciągnikiem z przyczepą, przewóz materiałów i osób, załadunek i rozładunek z i na przyczepę ciągnika: materiałów, trawy, liści, krzewów, drzew, nieczystości stałych, odpadów i przedmiotów wielkogabarytowych, wykonywanie drobnych napraw w tym konserwacyjnych, prace porządkowe, koszenie trawy, przycinanie gałęzi i żywopłotów, oczyszczanie terenu ze śniegu, lodu,błota, posypywanie chodników piaskiem, praca na wysokości 3 metrów
Miejski Zarząd Nieruchomości - 2017-12-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
PRACE BIUROWE, PRZYGOTOWYWANIE I OBSŁUGA KORESPONDENCJI
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Skierniewicach - 2017-03-31 - Skierniewice (łódzkie)
przeprowadzanie kontroli warunków bytowych zwierząt, podejmowanie i transportowanie zwierząt. Transport karmy dla zwierząt oraz darowizn.
TOWARZYSTWO OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI "FAUNA" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ - 2017-10-31 - Ruda Śląska (śląskie)
pozyskiwanie srodków fionansowych z Unii Europejskiej oraz programów krajowych, wysokość wynagrodzenia uzalezniona od doświadczenia
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski - 2016-05-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Cięcie sadu, zbiór i sortowanie owoców, sadzenie i wiązanie drzewek, stawianie rusztowań, rozkładanie nawodnienia, formowanie drzew, szczepienie, przygotowanie gleby do uprawy, nawożenie
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Dębie (mazowieckie)
-koordynacja działań związanych ze sprzedażą zleceń bieżących i kontraktowych, bieżące prowadzenie raportów sprzedaży,- prowadzenie centralnego rejestru przyjętych do realizacji zleceń i złożonych zamówień u podwykonawców oraz analiza porównawcza związanych z realizacją kosztów rzeczywistych z kosztami normatywnymi,-analiza zgodności stanu faktycznego zrealizowanych zamówień u podwykonawców z otrzymanymi fakturami, wprowadzenie do zatwierdzenia merytorycznego faktur w systemie Axapta,-udział w tworzeniu rzeczowych planów produkcji i harmonogramów produkcji,-współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie opracowania planów techniczno-ekonomicznych spółki,-udział w bieżącej analizie stosowanych rozwiązań organizacyjnych i techniczno-technologicznych oraz wdrażanie zmian i postępu technicznego, zapewniających obniżenie kosztów produkcji,-udział w przygotowywaniu budżetów i okresowych planów kosztów produkcji wydziałów produkcyjnych i przychodów ze sprzedaży oraz bieżąca kontrola ich realizacji
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-03-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Konserwacja i remont dróg gminnych
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Szczutowo (mazowieckie)
dokonywanie oceny jakości produktów; dostarczanie danych do bieżących analiz i identyfikowanie problemów dotyczących wyrobu/procesu; kontrola materiałów/wyrobów przychodzących i wychodzących; informowanie bezpośredniego przełożonego o dostrzeżonych nieprawidłowościach dotyczących jakości wytwarzanych produktów; współpraca z organem BHP podczas szkoleń; tłumaczenie na j. ukraiński informacji przekazywanych podczas szkolenia, tłumaczenie szkoleń stanowiskowych na język ukraiński, tłumaczenie dokuemntów na język ukraiński itp.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Strzelce Opolskie (opolskie)
wg stanowiska
Firma Handlowo - Usługowa "MARCINIAK" W. Marciniak Międzychód - 2016-05-25 - Międzychód (wielkopolskie)
- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu.- Kandydat ubiegający się o pracę:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,7) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) powinien być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego,11) powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub instalacyjnej, oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa.- Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1446 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-09-27 - Katowice (śląskie)
prace biurowe, realizacja zadań należących do kompetencji samorządu województwa
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów na saloniku prasowym oraz na terenie Poczty Polskiej
ANNA MUSZYŃSKA - 2016-09-20 - Zielona Góra (lubuskie)
- Szczegóły oferty na stronie BIP: http://bip.katowice.eu/jednostki/mosir/dokument.aspx?id=1372- Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - ul. Z. Nałkowskiej 10A Katowice ogłasza nabór kandydata (ów) na stanowisko: Inspektor ds. płac.- Główne obowiązki: Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac; Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie Płatnik; Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS; Archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; Obsługa potrąceń dobrowolnych i komorniczych; Rozliczanie umów cywilnoprawnych; Przygotowywanie analiz i zestawień finansowych dotyczących Funduszu Pracy.- Informacja o warunkach zatrudnienia: pełny wymiar czasu pracy; miejsce pracy siedziba MOSiR; praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca kontaktów telefonicznych i bezpośrednich, w szczególności z innymi komórkami organizacyjnymi i innymi obiektami MOSiR; praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności.- Wynagrodzenie: 2700 do 2800 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na czas określony na 6 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne: Posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; Posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; Osoba nie karana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; Wykształcenie min. średnie i min. 4 letni staż na podobnym stanowisku lub wykształcenie wyższe i min. 2 letni staż na podobnym stanowisku; Znajomość przepisów: Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych; Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych; Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych; Ustawy o pracownikach samorządowych; Ustawy o finansach publicznych; K.P.A.; Ustawy o ochronie informacji niejawnych; Ustawy o dostępie do informacji publicznych; Biegła znajomość komputera (środowisko MS Office, szczególnie Excel). Wymagania dodatkowe: Znajomość programu Symfonia Kadry i Płace oraz FK; Znajomość programu Płatnik;Samodzielność i zaangażowanie; Gotowość do pracy pod presją czasu; Umiejętność pracy zespołowej; Komunikatywność; Dobra organizacja pracy własnej; Rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań.
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI - 2018-03-27 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)