INSPEKTOR DS POZYSKIWANIA SRODKÓW FINANSOWYCH Z UE Toruń oferta pracy POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski
Stanowisko: INSPEKTOR DS POZYSKIWANIA SRODKÓW FINANSOWYCH Z UE
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie srodków fionansowych z Unii Europejskiej oraz programów krajowych, wysokość wynagrodzenia uzalezniona od doświadczenia
Data publikacji: 2016-05-13
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubicka 12 A, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie srodków fionansowych z Unii Europejskiej oraz programów krajowych, wysokość wynagrodzenia uzalezniona od doświadczenia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS POZYSKIWANIA SRODKÓW FINANSOWYCH Z UE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.05.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser) (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: referencje
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Lubicka 12 A, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, świadectwa pracy, list motywacyjny, mile widziane referencje, e-mail: biuro (at) pzdtorun.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Adres strony pracodawcy: www.ozpzd-tw.org
Ulica pracodawcy: Lubicka
Numer budynku pracodawcy: 12 A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data dodania oferty pracy: 13.05.2016
Oferta pracy ważna do: 13.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa finansowo-księgowa oddziału regionalnego oraz placówek terenowych, sporządzanie przelewów elektronicznych w systemach bankowych, wprowadzenie do systemów bankowych plików w formie elektronicznej, sporzadzanie zapotrzebowania na środki finansowe na wypłatę świadczeń z Funduszu Składkowego, sporządzanie dowodów księgowych
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-06-27 - Poznań (wielkopolskie)
klatki schodowe, teren wokól budynków mieszkalnych
A.S. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Obsługiwanie klientów w zakresie wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego zgodnie z przydzielonym zakresem ulic ustalanym rokrocznie na podstawie liczby podatników.2. Udzielanie informacji, wyjaśnień, przyjmowanie oraz kontrola prawidłowości sporządzanych przez podatników wykazów w zakresie wymiaru w/w podatków. 3. Sporządzanie decyzji wymiarowych w/w podatkach.4. Uzgadnianie rejestru przypisów i odpisów z ewidencją księgową.5. Ustalanie danych do sprawozdań budżetowych.6. Rozpatrywanie wniosków oraz odwołań od decyzji wymiarowych.7. Wydawanie zaświadczeń o pomocy de minimis, o figurowaniu w ewidencji podatkowej.8. Dokonywanie czynności sprawdzających zgodnie z zapisami Działu V Ordynacji podatkowej.9. Prowadzenie ewidencji obejmującej dane niezbędne do wymiaru i poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego.10. Kontrolowanie dokumentacji podatkowej oraz wnoszenie o przeprowadzenie kontroli podatkowej osób fizycznych.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP ->REKRUTACJA ->Aktualne oferty pracy ->Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-11-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
1. Przygotowywanie terenu.2. Wysiewanie nasion, sadzenie i przesadzanie roślin.3. Przycinanie, nawożenie i nawadnianie roślin.4. Zakładanie, pielegnacja, grabienie trawników.5. Usuwanie chwastów.6. Wykonywanie zabiegów z zakresu ochorny roślin.7. Koszenie terenów zielonych - obsługa ksy spalinowej.8. Opróżnianie koszy ulicznych.9. Inne prace zlecone przez Dyrektora Jednostki.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Łęczyca (łódzkie)
Mycie ciśnieniowe linii produkcyjnych
IMPEL FOOD HYGIENE "COMPANY" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-01-25 - Suwałki (podlaskie)
świadczenie usług pielęgnacyjnych na rzecz mieszkańców, udzielanie pomocy w podstawowych czynnościach życiowych, pielęgnacji mieszkańców
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2016-05-18 - Poznań (wielkopolskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bhp. Nadzorowanie stanu bhp w jednostce (szkolenia wstępne, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, opracowanie dokumentacji wypadkowej
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Tarnowskie Góry (śląskie)
przygotowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łódź (łódzkie)
Uczestniczenie w przeglądach użytkowanych obiektówWypisywanie zapotrzebowań na materiały w celu wystawienia dowodów przychodowo-rozchodowychKontrolowanie prawidłowego wykorzystania materiałówWykonywanie rozliczeń prac remontowychRejestrowanie wydatków poniesionych na konserwację obiektówNadzór nad prawidłowym prowadzeniem książek pracy konserwatoraProwadzenie rejestru zgłoszonych usterekProwadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy pracowników zespołu.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-12-04 - Chełm (lubelskie)
- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców;dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót; dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów; przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. Miejsce wykonywania pracy: ul. Mariacka 23, Katowice; ul. Stawowa 6, Katowice - obsługiwane jednostki oświatowe. - Od 01.01.2017r. Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych będzie występował pod nazwą: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach.- Od. 01.04.2017r. miejsce pracy: ul. Wita Stwosza 7, Katowice.- Wynagrodzenie: 3600 do 4100 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony sześć miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru ok. 01.02.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne. Uprawnienia budowlane w specjalności - konstrukcyjno - budowlanej. Doświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie; przy wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCE. Znajomość ustawy prawo-budowlane, ustawy zamówień publicznych, kodeksu cywilnego w zakresie robót budowlanych.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-12-13 - Katowice (śląskie)
1. Obsługiwanie klientów w zakresie wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego zgodnie z przydzielonym zakresem ulic ustalanym rokrocznie na podstawie liczby podatników.2. Udzielanie informacji, wyjaśnień, przyjmowanie oraz kontrola prawidłowości sporządzanych przez podatników wykazów w zakresie wymiaru w/w podatków. 3. Sporządzanie decyzji wymiarowych w/w podatkach.4. Uzgadnianie rejestru przypisów i odpisów z ewidencją księgową.5. Ustalanie danych do sprawozdań budżetowych.6. Rozpatrywanie wniosków oraz odwołań od decyzji wymiarowych.7. Wydawanie zaświadczeń o pomocy minimis, o figurowaniu w ewidencji podatkowej.8. Dokonywanie czynności sprawdzających zgodnie z zapisami Działu V Ordynacji podatkowej.9. Prowadzenie ewidencji obejmującej dane niezbędne do wymiaru i poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego.10. Kontrolowanie dokumentacji podatkowej oraz wnoszenie o przeprowadzenie kontroli podatkowej osób fizycznych.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP ->REKRUTACJA ->Aktualne oferty pracy ->Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-11-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac szalunkowych na budowie
RD-DUBOWSKI Spółka zo.o. - 2017-04-27 - Żary (lubuskie)
sortowanie przesyłek kurierskich
kontakt przez OHP - 2017-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
projektowanie, dobór, programowanie i integrowanie systemów wizyjnych; tworzenie aplikacji i modułów w jęz. C# (środowisko MS Visual Studio); współpraca w zespole programistów; wdrażanie oraz testowanie dostarczonych rozwiązań / aplikacji; uczestniczenie w rozruchu maszyn i urządzeń w zakresie systemów wizyjnych; diagnozowanie i usuwanie błędów oprogramowania u klienta; dbałość i aktualizowanie dokumentacji technicznej, instrukcji, procedut; wykonywanie poleceń przełożonego.
elPLC Sp. z o.o. - 2016-09-19 - Tarnów (małopolskie)
1. Realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu w czystości i porządku w gminach w zakresie: a. Nadzór nad realizacją obowiązków właścicieli nieruchomości związanych z utrzymaniem czystości i porządku, b. Przygotowanie decyzji nakazujących wykonanie ww. obowiązku, c. Wysyłanie wezwań do osób, które nie złożyły deklaracji lub do złożenia korekt, d. Przyjmowanie i weryfikacja złożonych deklaracji, e. Wysrawianie decyzji związanych z opłatą śmieciową, f. Obsługa systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, g. Prowadzenie spraw związanych z wywozwm nieczystości stałych, h. prowadzenie kontroli w zakresie wyposażenia nieruchomości w kontenery.2. Wykonywanie innych zadań z zakresu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Świebodzin (lubuskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Radom (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Samławki (warmińsko-mazurskie)
Praca w charakterze murarza-tynkarza-kafelkarza.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "SUPROMAR" Mariusz Suprowicz - 2017-05-09 - Racibórz (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: -bieżące prowadzenie i aktualizacja komputerowej kadrowej bazy danych funkcjonariuszy Straży Granicznej, niezbędnych do comiesięcznej transmisji i naliczania przez pion finansowy uposażeń oraz innych należności finansowych;-zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;-bieżące sporządzanie rozkazów personalnych mających formę decyzji administracyjnych na okoliczność mianowania funkcjonariuszy do służby stałej oraz przyznania nagrody jubileuszowej;-wydawanie dokumentacji służbowej oraz wszelkiej korespondencji dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem doręczenia zainteresowanym, a także udzielania informacji niezbędnych do sporządzania dokumentacji służbowej osobom upoważnionym.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-02-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Zapoznanie bezrobotnego ze specyfiką pracy na stanowisku pracownik gospodarczy, wykonywanie prac porządkowych na terenie stacji uzdatniania wody oraz oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Gostynin, koszenie terenów wokół budynków oraz pompowni ścieków i rowów melioracyjnych, wykonywanie nieskomplikowanych robót budowlanych w budynkach SUW i oczyszczalni, utrzymanie w należytym stanie i czystości sprzętów gospodarczych oraz urządzeń na SUW i oczyszczalni ścieków.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Solec (mazowieckie)
Obsługa klienta, zapoznanie sie ze stanowiskiem pracy, przepisami BHP oraz innymi przepisami w miejscu pracy, zapoznanie sie z asortymentem sklepu, nauka przygotowania produktów do sprzedaży i ich eksponowania, obsluga kasy fiskalnej , obsługa terminala kart płatniczych, przygotowanie stanowiska pracy, dbanie o czystość i estetykę miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Wierzchosławice (małopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klenta, wykładanie, układanie towarów, przyjmowanie dostaw
SPS HANDEL S.A. - 2018-08-16 - Białystok (podlaskie)
Praca na stanowisku osoba do obsługi klienta w serwisie samochodowym. Wymagania: osoba ze znajomością obsługi klienta w branży samochodowej, osoba pracująca na podobnym stanowisku i mająca doświadczenie w tym zakresie pracy, znajomość motoryzacji oraz mechaniki samochodowej.
SAAB-RUMIA Zbigniew Boćkowski - 2018-05-08 - Rumia (pomorskie)
praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Lubaczów (podkarpackie)
obsługa przedsiębiorstw w zakresie BHP, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie szkoleń i kursów BHP, praca w biurze i w terenie Jawora
Firma Doradczo-Usługowa "BHP profes" Grzegorz Kamiński - 2018-01-31 - Świdnica (dolnośląskie)
zbieranie i analizowanie danych,sporządzanie raportów i sprawozdań,budżetowanie, opracowywanie i przygotowanie dokumentów potrzebnych do zawarcia transakcji, analizowanie i monitorowanie prowadzonych projektów,przygotowywanie prognoz ekonomicznych,
IGD-WORK Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- organizowanie wydarzeń okolicznościowych - opracowywanie projektów zarządzeń Wojewody Kujawsko-Pomorskiego i Dyrektora Generalnego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy oraz innych regulacji wewnętrznych- przeprowadzanie analiz z zakresu bieżącego funkcjonowania Urzędu, ocena ich skuteczności i efektywności- nadzorowanie merytoryczne, redagowanie oraz zamieszczanie informacji w wewnętrznym systemie informacji - IntranetWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa imprez okolicznościowych
kontakt przez OHP - 2017-06-20 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
nadzór nad produkcją,obrotem pasz, nadzór nad obecnymi produktami pochodzenia zwierzęcego, prowadzenie i realizacja badań kontrolnych pasz
Inspekcja Weterynaryjna w Żninie - 2016-03-14 - Żnin (kujawsko-pomorskie)