INSPEKTOR DS. KOSZTÓW I FUNDUSZU REMONTOWEGO (STAŻ) Jelenia Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KOSZTÓW I FUNDUSZU REMONTOWEGO (STAŻ)
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2017-02-06
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. KOSZTÓW I FUNDUSZU REMONTOWEGO (STAŻ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: zarządzanie budynkami mieszkalnymi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.02.2017
Data dodania oferty pracy: 06.02.2017
Oferta pracy ważna do: 28.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-07-10 - Warszawa (mazowieckie)
Naprawa maszyn, diagnoza i usuwanie usterek, kontrola pracy maszyn, dokonywanie przeglądów planowych i biezących, konserwacja.
kontakt przez OHP - 2016-10-24 - Katowice (śląskie)
Brak danych
PRYWATNE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE "PRZYSZŁOŚĆ" W BYDGOSZCZY - 2017-12-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca w dziale utrzymania ruchu. Praca w systemie 3-zmianowym w przedziale czasowym: 6-14, 14-22, 22-6. Zgłoszenia osobiste do pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Łódź (łódzkie)
j.w
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. - 2017-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
Udzielanie pomocy żywnościowej z POPŻ 2014- 2020 Podprogram 2018 i inne
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kasjer - sprzedawca na stacji paliw Lotos
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
całokształt spraw związanych z nadzorem i wykonawstwem instalacji wod.-kan., c.o. , zasobów istniejących i noworealizowanych, wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem obiektów w należytym stanie techniczym
ŁOWICKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-05-23 - Łowicz (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw administracyjnych ZAOO, organizacja dowozu uczniów do szkół, kontrola obowiązku nauki mieszkańców, rejestrowanie korespondencji, naliczanie dotacji dla szkół, świadczenia pomocy zdrowotnej, dofinansowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli, prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych, prowadzenie dokumentacji kadrowej dyrektorów szkół i pracowników ZAOO, prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji związanej z konkursami na stanowiska dyrektorów placówek oraz stanowiska w ZAOO, kontrola faktur, prowadzenie archiwum zakładowego
ZESPÓŁ ADMINISTRACYJNEJ OBSŁUGI OŚWIATY W SIANOWIE - 2018-05-11 - Sianów (zachodniopomorskie)
obsługa pilarki formatowej, w tym uruchamianie, ustawianie i bieżąca konserwacja, udział w procesie produkcyjnym
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Świętochłowice (śląskie)
Samodzielna obsługa tokarki konwencjonalnej, obróbka skórowania, toczenie średnio małych gabarytem detali, wykonanie wierceń, gwintowanie wytoczonych wcześniej elementów, wykonywanie pomiarów kontrolnych obrabianych metali
Demarko Komarec Spółka Jawna - 2015-12-01 - Świętochłowice (śląskie)
Praca cieśli szalunkowego, kompletacja i składanie szalunków, prace budowlane. Montaż szalunków, zbrojeń, wykonywanie konstrukcji systemowych
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Zielona Góra (lubuskie)
Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30; szczegółowo w BIP ofert pracy na stronie www.zimslupsk.com
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2018-04-10 - Słupsk (pomorskie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub wyższe np. matematyka, informatyka w ekonomii oraz studia podyplomowe z zakresu rachunkowości, finansów, podatku, podatku VAT; 3 lata stażu pracy w zakresie wymaganego lub pożądanego wykształcenia; biegła obsługa komputera; nieposzlakowana opinia; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2018-07-17 - Knurów (śląskie)
Prowadzenie ewidencji majątku Spółki, udział w inwentaryzacji majątku i jej rozliczanie, przygotowanie informacji do ubezpieczenia majątku, bieżące zgłaszanie ewentualnych zmian i szkód, archiwizacja dokumentów.
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o. - 2016-06-03 - Tychy (śląskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,- Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów;d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-09-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- obsługa płatności bezpośrednich i mechanizmów Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich w zakresie przyjmowania, kontrolowania oraz rejestrowania wniosków w tym wniosków o przyznanie renty strukturalnej i rolnośrodowiskowych, - obsługa wniosku o wpis do ewidencji producentów w zakresie wprowadzania danych do systemu informatycznego oraz kontrolowania jego zgodności i kompletności,- sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych,- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,- udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich,- realizacja czynności z zakresu instrumentów Kodeksu Postępowania Administracyjnego zgodnie z procedurami.
AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA - 2017-09-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wydawanie i przyjmowanie towarów, obsługa klienta, workowanie węgla, transport towarów do klienta
LECHO-TRANS Sp. z o.o. - 2018-07-31 - Ryczywół (wielkopolskie)
montaż akumulatorów małogabarytowych, elementów elektrycznych, lutowanie itp.
K SYSTEM KRZYSZTOF SZOJA - 2017-05-23 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa maszyn (wtryskarki, prasy), kontrola jakości wyrobów, obsługa pieców wulkanizacyjnych. Praca od pn do pt, trzyzmianowa w Czechowicach-Dziedzicach. Zatrudnienie przez agencję zatrudnienia w ramach umowy o pracę tymczasową (umowy dwutygodniowe - przedłużane z zachowaniem ciągłości pracy).
INTERIM M.JAWORSKA&M.RACZAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-01 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Wymagane wykształcenie średnie techniczne, wyższe kierunkowe: budownictwo, gospodarka nieruchomościami, obsługa komputera w tym pakietu Office, umiejętność kosztorysowania, znajomość programu NORMA. Charakterystyka pracy: biegła umiejętność kosztorysowania, nadzór nad prowadzonymi robotami remontowymi i instalacjami wod-kan, gaz, elektryczne, prowadzenie Książki obiegu budowlanego, przygotowywanie planów remontów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA POŁUDNIE - 2017-12-15 - Rybnik (śląskie)
wykształcenie średnie, prawo jazdy kat B.Zarządzanie grupą konsultantów finansowych, realizacja celów operacyjnych, praca w terenie.
Euro Providus S.A - 2017-05-18 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Operator obrabiarek sterowanych numerycznie
WB.PRECISION MACHINING MARCIN WÓJCIK, ROBERT BANIAK S.C. - 2018-08-17 - Bytom (śląskie)
Praca na stanowisku kierowca-logistyk.Cotygodniowe ukladanie planu trasy dla pozostalych przewoznikow.Koordynacja i nadzor nad ich praca.Wyjazdy na kursy zwiazane z transportem osob z pracy i do pracy (samochoód sluzbowy)
Verso Group Sp. z o.o - 2017-08-02 - Komorniki (wielkopolskie)
Koordynator grup sprzątających, kontrakty z klientami, obsługa systemu płac i zamówień. Praca na terenie woj. podlaskiego
"AMLUX" Sp. z o.o. - 2016-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem projektów rozwiązań dotyczących informatyzacji pracy w jednostkach obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, zapewnienie pełnej obsługi informatycznej dla wskazanych jednostek, zarządzanie bezpieczeństwem informatycznym oraz zarządzanie procesem certyfikatów i podpisów elektronicznych we wszystkich jednostkach obsługiwanych przez CUW. Analiza zapotrzebowania na sprzęt i organizacja stanowisk komputerowych w jednostkach obsługiwanych przez CUW.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-07-11 - Płock (mazowieckie)
Wykształcenie: zawodowe; rok doświadczenia; dyspozycyjność w godz.6-24; pomoc w przygotowywaniu sali na imprezy okolicznościowe odbywające się w różnych godzinach; zmianowość do uzgodnienia z pracodawcą; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Gliwice (śląskie)
Załadunek i rozładunek kontenerów, mocowanie i rozmocowanie ładunków, prace na wysokości związane z przeładunkiem towarów.
Grupacon Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Gdańsk (pomorskie)
PRACA PRZY LINII PRODUKCYJNEJ, ZALEWANIE FORM Z MASY POLIMEROBETONOWYCH.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2017-12-21 - Polkowice (dolnośląskie)