INSPEKTORW REFERACIE DS. FUNKCJONARIUSZYSEKCJI SPRAW OSOBOWYCH WYDZIAŁU KADR I SZKOLENIA Kętrzyn oferta pracy Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Stanowisko: INSPEKTORW REFERACIE DS. FUNKCJONARIUSZYSEKCJI SPRAW OSOBOWYCH WYDZIAŁU KADR I SZKOLENIA
Wynagrodzenie: od 2 370 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: -bieżące prowadzenie i aktualizacja komputerowej kadrowej bazy danych funkcjonariuszy Straży Granicznej, niezbędnych do comiesięcznej transmisji i naliczania przez pion finansowy uposażeń oraz innych należności finansowych;-zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;-bieżące sporządzanie rozkazów personalnych mających formę decyzji administracyjnych na okoliczność mianowania funkcjonariuszy do służby stałej oraz przyznania nagrody jubileuszowej;-wydawanie dokumentacji służbowej oraz wszelkiej korespondencji dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem doręczenia zainteresowanym, a także udzielania informacji niezbędnych do sporządzania dokumentacji służbowej osobom upoważnionym.
Data publikacji: 2018-02-14
Lokalizacja: Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: -bieżące prowadzenie i aktualizacja komputerowej kadrowej bazy danych funkcjonariuszy Straży Granicznej, niezbędnych do comiesięcznej transmisji i naliczania przez pion finansowy uposażeń oraz innych należności finansowych;-zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;-bieżące sporządzanie rozkazów personalnych mających formę decyzji administracyjnych na okoliczność mianowania funkcjonariuszy do służby stałej oraz przyznania nagrody jubileuszowej;-wydawanie dokumentacji służbowej oraz wszelkiej korespondencji dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem doręczenia zainteresowanym, a także udzielania informacji niezbędnych do sporządzania dokumentacji służbowej osobom upoważnionym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 370 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTORW REFERACIE DS. FUNKCJONARIUSZYSEKCJI SPRAW OSOBOWYCH WYDZIAŁU KADR I SZKOLENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kętrzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 370 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n e:wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe: 6 miesięcy udokumentowanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy w sporządzaniu dokumentacji kadrowej,znajomość: rozdziału 2, 8-11 i 13 ustawy o Straży Granicznej, przepisów o ochronie informacji niejawnych, przepisów o ochronie danych osobowych, przepisów Zarządzenia Komendanta Głównego Straży Granicznej w sprawie prowadzenia dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem służbowym funkcjonariuszy SG,umiejętność posługiwania się komputerowymi pakietami biurowymi,umiejętność pracy w zespole,umiejętność argumentowania,łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,posiadanie obywatelstwa polskiego,korzystanie z pełni praw publicznych,nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe.d o d a t k o w e:doświadczenie zawodowe w sporządzaniu dokumentacji kadrowej funkcjonariuszy,przeszkolenie w zakresie przetwarzania danych osobowych i ochrony informacji niejawnych,posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych,umiejętność działania w sytuacjach znacznego okresowego spiętrzenia zadań,umiejętność pracy pod presją czasu.
Nazwa pracodawcy:
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Adres pracodawcy:
Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE-życiorys/CV i list motywacyjny,kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,-kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego /stażu pracy, -oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,-oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,-oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE-kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,-kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego z przeszkolenia w zakresie przetwarzania danych osobowych i ochrony informacji niejawnych,kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych.TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy składać od dn. 13 lutego 2018r. do dn. 26 lutego 2018r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzęduWarmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznejim. gen. bryg. Stefana Pasławskiegoul. gen. Wł. Sikorskiego 7811-400 KętrzynBIURO PODAWCZE
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: kętrzyński
Gmina pracodawcy: Kętrzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kętrzyn
Adres strony pracodawcy: www.wm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Gen. Władysława Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 78
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.02.2018
Data dodania oferty pracy: 13.02.2018
Oferta pracy ważna do: 26.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Utrzymanie strony internetowej firmy. Zarządzanie sieciami. teleinformatycznymi firmy. Praca na instalacjach sieciowych. Praca przy wdrażaniu systemów. Przygotowywanie nowych projektów. Konieczność znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym ze względu na branżową lekturę.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 i pół roku udokumentowanego doświadczenia na ww. stanowisku. Wymagana umiejętność konfiguracji i doboru urządzeń sieciowych, znajomość systemów CMS, PRESTA, SHOP, PHP, znajomość tematów związanych z budową sieci teleinformatycznych. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu zaawansowanym, w piśmie w stopniu zaawansowanym.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Katowice (śląskie)
projektowanie okablowania
UNI-KAT Sp. z o.o. - 2017-10-19 - Grabowiec (kujawsko-pomorskie)
prace porządkowe na placu budowy, pomoc przy rozładunku, wymiar etatu 1/8 Pracodawca zapewnia pakiety socjalne
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Łódź (łódzkie)
nadzór inwestorski nad robotami elektrycznymi, wymagane uprawnienia branżowe oraz zaświadczenie z Izby inżynierów.Praca w racach umowy zlecenie na okres 3-6 m-cy (do oddania budynku). Wynagrodzenie 300 zł brutto za każdy dzień prowadzonego nadzoru na budowie.
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
- kompletacja leków z użyciem skanera,- rozlokowanie produktów na półki,- pakowanie i kompletowanie towaru na wysyłki
MK Interim - 2016-09-17 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku objętym naborem dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu w BIP: www.bip.przemysl.pl
Urząd Miejski w Przemyślu - 2016-10-03 - Przemyśl (podkarpackie)
praca przy produkcji okien i drzwi, montaż, szlifowanie, okuwanie, przygotowywanie do magazynowania i transportu
Mazury Job Plus sp. z o.o. - 2017-03-21 - Białogard (zachodniopomorskie)
- Tworzenie schematów elektrycznych,- Projektowanie oraz przygotowywanie rysunku technicznego i dokumentacji technicznej w języku koreańskim,- Nadzór nad montażem oraz przeprowadzanie testów,- Realizacja zadań w ramach prowadzonych projektów i wdrożeń,- Nadzór nad zespołem projektowym oraz prac na terenie budowy,- Inne zadania wynikające ze specyfikacji stanowiska pracy.Miejsce pracy: plac budowy LG Chem Wrocław Energy Sp. z o.o.ul. LG 1A, Biskupice Podgórne, 55-040 Kobierzyce
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
praca w biurze i terenie, nadzór nad inwestycjami w ogródkach, nadzór nad remontami w ogródkach
Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd - 2018-02-20 - Zielona Góra (lubuskie)
ucharz, praca w systemie: 07.00-19.00, 19.00-07.00, 2 dni wolne, proponowane wynagrodzenie: 2000 zł w okresie próbnym.
Soley Areca Sp. z o.o. Sp.K. - 2017-08-11 - Osła (dolnośląskie)
Obsługa księgowa wspólnot mieszkaniowych, windykacja należności właścicieli mieszkań, bieżące kontrole zaległości w opłatach za mieszkania, prowadzenie teczek właścicieli mieszkań, naliczanie i rozliczanie opłat za lokale, dekretowanie oraz obsługa spraw bankowych wspólnot mieszkaniowych.
TERMA - DOM Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Zabrze (śląskie)
utrzymanie czystości na terenie Małej Wsi oraz na terenie gminy, wycinka krzewów przy drogach, pomoc przy pracach remontowych, inne prace zlecone, staż w godz.7-15
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Mała Wieś (mazowieckie)
przeprowadzenie kontroli i stanowisk pracy oraz obiektu, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, sporządzxanie oceny ryzyka zawodowego, przeprowadzenie postępowań powypadkowych i ustaleń przyczyn oraz okoliczności wypadków przy pracy, przeprowadzanie cyklicznych audytów BHP zgodnie z wewnętrznymi procedurami, zarządzanie magazynem odziaży roboczej oraz środków ochronnych.
LEROY MERLIN POLSKA SPÓŁKA Z O.O. - 2015-11-09 - Konin (wielkopolskie)
WYKONYWANIE MASAŻU TAJSKIEGO Z UWZGLĘDNIENIEM TECHNIK ORAZ SPECJALISTYCZNYCH OLEJKÓW, KOMPRESÓW ZIÓŁ; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ WYKONYWANIA MASAŻU TAJSKIEGO, ZNAJOMOŚĆ KOSMETYKÓW I ZIÓŁ TAJSKICH, 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE, CERTYFIKAT MASAŻYSTY, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, NIEMIECKIEGO; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY;
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
SAMODZIELNA POMOC KUCHENNA W RESTAURACJI AMBROZJA
Katarzyna Cyza-Gałkowska CREATIV - 2018-08-21 - Dębica (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kraków (małopolskie)
NAPRAWA SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH I DOSTAWCZYCH WYNAGRODZENIE UZALEŻNIONE OD POSIADANYCH UMIEJĘTNOŚCI
PPUH POLMAX - 2018-01-03 - Rogoźnica (podkarpackie)
prace malarskie
Dariusz Rutkowski Firma Budowlano-Wykończeniowa "RENOMA" - 2017-04-18 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Przewóz betonu
Firma Handlowo-Usługowa " POL KRUSZ " Zbigniew Wojno - 2017-04-04 - Kolno (podlaskie)
praca w pomieszczeniu i na otwartej przestrzeni, obsługa komputera, praca na wysokości pow. 3 m
12 Wojskowy Oddział Gospodarczy Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia - 2017-11-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
obsługa kasy
CARREFOUR Polska Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Asystent ds. spedycji międzynarodowej (staż)
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Tychy (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2018-07-24 - Rybnik (śląskie)
praca przy remontach klatek schodowych,
"ART BUD" Bogusław Król - 2016-04-26 - Mysłowice (śląskie)
Produkcja elementów meblowych, produkcja mebli na wymiar, obsługa elektronarzędzi, składanie mebli, montaż mebli u klienta. Wymagania: wykształcenie zawodowe, umiejętność obsługi elektronarzędzi, umiejętność czytania rysunku technicznego, staż pracy min. 2 lata. Forma kontaktu z Pracodawcą: kontakt telefoniczny: tel. 697-077-999 w godz. 7-18, przez e-mail: biuro (at) msmeble.com, osobiście: Wejherowo ul. Gdańska 47.
MS MEBLE Marek Szymański - 2015-12-02 - Wejherowo (pomorskie)
praca z dziećmi
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 8 LĘBORK - 2018-02-07 - Lębork (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji bhp zgodnie z przepisami regulacjami prawnymi i wewnętrznymi, przeprowadzanie szkoleń wstępnych z zakresu bhp, obsługa RZI w dziedzinie bhp
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-11-29 - Zielona Góra (lubuskie)