INSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKU DS. OBSŁUGI POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W BIURZE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W URZĘDZIE MIEJSKIM W PRZEMYŚLU Przemyśl oferta pracy Urząd Miejski w Przemyślu
Stanowisko: INSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKU DS. OBSŁUGI POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W BIURZE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W URZĘDZIE MIEJSKIM W PRZEMYŚLU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku objętym naborem dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu w BIP: www.bip.przemysl.pl
Data publikacji: 2016-10-03
Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Przemyślu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 1, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku objętym naborem dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu w BIP: www.bip.przemysl.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKU DS. OBSŁUGI POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W BIURZE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W URZĘDZIE MIEJSKIM W PRZEMYŚLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2016
Data zakończenia pracy: 30.04.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, ekonomia. Wymagania dodatkowe dostępne na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu w BIP: www.bip.przemysl.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Przemyślu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Adres pracodawcy:
Rynek 1, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny, 2) życiorys zawodowy, 3) kwestionariusz osobowy uwzględniający m.in. dane osobowe, miejsce zamieszkania i posiadane obywatelstwo, 4) kserokopię dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, uprawnienia, 5) kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających: staż pracy, doświadczenie zawodowe, prowadzenie działalności gospodarczej, 6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 7) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oksarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzenie danych osobowych o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 j.t.).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i dopiskiem "Oferta na stanowisko inspektora - wieloosobowe stanowisko do spraw obsługi postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w Biurze Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu" w terminie do dnia 10 października 2016r. Oferty należy składać do Kancelarii Ogólnej bądź do Wydziału Organizacji, Kadr i Kontroli (II piętro, pokój nr 34) Urzędu Miejskiego w Przemyślu, Rynek1, 37-700 Przemyśl lub przesłać za pośrednictwem urzędu pocztowego. Dokumenty, które zostaną złożone lub wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie wskazanego wyżej terminu - nie będą rozpatrywane.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Przemyśl
Gmina pracodawcy: Przemyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przemyśl
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: administracja samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 03.10.2016
Oferta pracy ważna do: 10.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa zamówień telefonicznych i przygotowanie ich do wysyłki, obsługa magazynu
ASYA-PACK POLSKA SP. Z O.O. - 2017-02-27 - Stargard (zachodniopomorskie)
W/g zawodu.
Multipak - 2016-08-23 - Sitkówka (świętokrzyskie)
Prace związane z obróbką skóry.
Industry Personel Services Sp z o.o. Wrocław - 2017-06-22 - Bolesławiec (dolnośląskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nabór dotyczy zatrudnienia na stanowisku: inspektor od 01.09.2017 r , w pełnym wymiarze czasu pracy z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony może być poprzedzona umowa na czas próbny / określony.Zakres zadań podstawowych wykonywanych na stanowisku:1. wykonywanie zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z zasadamii trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w Domu Pomocy Społecznej MORS,2. prowadzenie i sporządzanie pełnej dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań przetargowych ( sporządzanie specyfikacji, umów, protokołów ),3. udział w pracach komisji przetargowej,4. udział w opracowywaniu rocznego planu zamówień publicznychprzewidzianych do realizacji przez jednostkę,5. sporządzanie wniosków dotyczących udzielania zamówień, których wartość nie przekracza 30000 euro organizowanie zakupów, towarów, usług i materiałów zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,6. przygotowywanie zleceń i umów w zakresie bieżących napraw, remontów i konserwacji,7. udział w pracach związanych z przeprowadzeniem kasacji sprzętu będącego na wyposażeniu jednostki,8. udział w pracach komisji do przyjmowania darowizn pieniężnych i niepieniężnych, sporządzanie protokołów,9. wystawianie i prowadzenie ewidencji kart drogowych i rozliczenie zużycia paliwa pojazdów służbowych DPS MORS w Stegnie,10. udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących DPS MORS w Stegnie,11. przygotowanie i umów cywilno-prawnych w zakresie dzierżawy terenów i pomieszczeń Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie.Wymagania dokumenty:1) kserokopię dowodu osobistego,2) wypełniony kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,3) życiorys (CV ) i list motywacyjny,4) kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,5) kserokopię świadectw pracy,6) oświadczenia własnoręcznie podpisane:a) o stanie zdrowia pozwalającemu na prace na ww. stanowisku b) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,c) oświadczenie o nie poszlakowanej opinii,d) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm. ).Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem : Nabór na wolne stanowisko inspektora w Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie w terminie do dnia 30 .06.2017 r. w kadrach Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie ul. Morska 11, 82-103 Stegna do godz. 14:00.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.nowydworgdanski.pl/ oraz na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie.Dokumenty nie wykorzystane w procesie rekrutacji nie będą odsyłane.
Dom Pomocy Społecznej MORS w Stegnie - 2017-06-14 - Stegna (pomorskie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.sa.gov.pl w zakładce "Oferty pracy"- Ogłoszenie Dyrektora Sądu Apelacyjnego w Katowicach z dnia 5 marca 2018 r. o konkursie - nr O.Kdr-111-4/18. Dyrektor Sądu Apelacyjnego w Katowicach na podstawie art. 3b ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz.U. z 2017 r., poz. 246 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 stycznia 2008 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze (Dz.U. z 2014 r., poz. 400) ogłasza nabór kandydatów w drodze konkursu na stanowisko inspektora/specjalisty ds. inwestycji i remontów w oddziale inwestycji i remontów w Sądzie Apelacyjnym w Katowicach.- Do zakresu zadań wykonywanych na docelowym stanowisku pracy należeć będzie m.in.:- opracowywanie planów w zakresie remontów i inwestycji wraz z elementami rozliczania nadzorowanych zadań,- opracowaniei weryfikacja kosztorysów inwestorskich i powykonawczych oraz przedmiarów/obmiarów robót,- opracowywanie danych wyjściowych dla projektantów wykonujących dokumentację techniczną do realizacji przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych wraz z dokonywaniem niezbędnych uzgodnień w imieniu inwestora z organami nadzoru,- sprawowanie bezpośredniego nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowymi lub inwestycyjnymi, docelowo pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie, uczestnictwo w odbiorach technicznych realizowanych robót,- udział w przygotowywaniu przetargów w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych.- Praca: 7:30-15:30.- Wynagrodzenie: 3000 (stażysta) -4200 (inspektor/specjalista) zł/brutto. Praca na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po rozstrzygnięciu konkursu: kwiecień/maj 2018r.- Wymagania niezbędne:Kandydować może osoba:- która ma pełną zdolność do czynności prawnych,- o nieposzlakowanej opinii,- która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,- która ukończyła studia pierwszego lub drugiego stopnia na kierunku odpowiednim dla specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie),- posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.Wymagania pożądane:- posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,- udokumentowany co najmniej trzyletnia praktyka zawodowa polegająca na prowadzeniu/wykonywaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych,- przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualny wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane - zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) (o ile podlega temu obowiązkowi),- posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2017r. poz. 2187 ze zm.),- zdolność analitycznego myślenia,- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, oraz programami Word, Excel i kosztorysowymi,- komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność i odporność na stres,- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,- umiejętność pracy w zespole,- wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej.Dodatkowym atutem będzie:- umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i prawo zamówień publicznych oraz procedur udzielania zamówień publicznych w trybie tej ustawy,- wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,- znajomość systemu ZSRK-SAP.
Sąd Apelacyjny w Katowicach - 2018-03-08 - Katowice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
praca na produkcji w Nestle - Froneri
RANDSTAD SP.ZO.O. AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ - 2017-01-20 - Namysłów (opolskie)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych z uczniami. Praca na umowę o pracę w godz. 8-15.30.
Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Marynarzy Polskich w Kołobrzegu - 2017-10-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych i opieka nad dziećmi w wieku 3-5 lat
PUBLICZNE PRZEDSZKOLE "DĘBOWE LUDKI" - 2016-12-28 - Józefów (mazowieckie)
W zakresie sprzątaczki biurowej.
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Przechlewo (pomorskie)
pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
- obsługa klienta - dobór odpowiednich gatunków roślin- kierowanie pracami związanymi z pielęgnacją zieleni- przygotowywanie kosztorysu ofert handlowych
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ZIELENI W LUBLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Lublin (lubelskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych przy użyciu parownicy. Odkurzanie, czyszczenie podłóg, ścieranie kurzy. Dezynfekcja i dbałość o pomieszczenia sanitarne. Mycie okien, wyrzucznie śmieci. Praca 35h/tydzień
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Łódź (łódzkie)
Obowiązki pracownika BHP na budowie, praca od godz.6:00.Wynagrodzenie od 2000-4000 zł brutto
Mostostal Płock - 2016-02-12 - Brzezie (opolskie)
praca w budownictwo- deweloperka
IVOLTMAR - IWONA KAŁEK - 2016-01-27 - Poznań (wielkopolskie)
kierowca samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony, transport drogowy szkła, obsługa specjalistycznej naczepy do przewozu szkła
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Sosnowiec (śląskie)
szczegółowych informacji na temat oferty pracy udziela Urząd Pracy oraz Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wolsztynie pod nr telefonu 683845611
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W WOLSZTYNIE - 2015-12-01 - Wolsztyn (wielkopolskie)
prace brukarskie
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Marciszów (dolnośląskie)
staż, wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Białogard (zachodniopomorskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-09-08 - Warszawa (mazowieckie)
znajomość kuchni ukraińskiej i polskiej, przygotowanie i wydawanie posiłków. Praca 40 godz./tyg., od poniedziałku do niedzieli w godzinach do ustalenia
USŁUGI OPIEKUŃCZE WOJCIECH MATAN - 2017-02-06 - Stara Wieś (mazowieckie)
przewóz różnych towarów
Usługi Transportowe Danuta Loranty - 2016-05-17 - Brzezie (świętokrzyskie)
Przygotowywanie i wypiek pizzy. Praca w godzinach: 15.00-22.00.
Restauracja i Pizzeria PYSZNOŚCI PO CAŁOŚCI Tomasz Gąsiorek - 2017-10-06 - Siedlce (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Szpiegowo (kujawsko-pomorskie)
segregacja przerobionego drewna, odnoszenie desek i kontówek na odpowiednie miejsce, układanie desek i przygotowywanie ich do wywozu, dbanie o porządek na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Czarnotrzew (mazowieckie)
Prowadzenie dochodzeń powypadkowych i spraw związanych z odszkodowaniami powypadkowymi; prowadzenie szkoleń w zakresie BHP, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy oraz związanych ze służbą wojskową, a także chorób zawodowych, współpraca z laboratoriami do wykonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; przeprowadzenie regularnych i doraźnych kontroli na stanowiskach pracy i służby w zakresie BHP; opiniowanie instrukcji ogólnych i stanowiskowych dot. BHP; opracowanie ryzyka zawodowego występującego na stanowiskach pracy;
Jednostka Wojskowa Nr 4938 - 2018-03-29 - Grójec (mazowieckie)
prace manualne na lini produkcyjnej, właściwa i terminowa realizacja planów produkcyjnych, obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych, utrzymanie maszyn i urządzeń we właściwym stanie technicznym, nadzorowanie ciągłości procesów produkcyjnych, kontrola parametrów produkcji, praca w systemie 3 zmianowym lub 4 brygadowym
MANPOWERGROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-13 - Legnica (dolnośląskie)
praca w Atrium Biała w Białymstoku
Rella Investments Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Białystok (podlaskie)
OBSŁUGA RECEPCJI, PROWADZENIE DOKUMENTACJI W ZAKRESIE GOSPODAROWANIA KLUCZAMI, PROWADZENIE DZIENNIKA ZMIAN/SŁUŻB, OBSŁUGA ZAAWANSOWANYCH SYSTEMÓW ALARMOWYCH I PPOŻ, OBSŁUGA SYSTEMÓW MONITORINGU WIZYJNEGO ORAZ WERYFIKACJA DANYCH WIZYJNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, PRAWO JAZDY KAT B+E, UPRAWNIENIA: KWALIFIKOWANY PRACOWNIK OCHRONY, DOŚWIADCZEBNIE ZAWODWE 3 LATA, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB NIEMIECKIEGO, PRACODAWCXA PROSI O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL: sekretariat (at) visiongroup.inb.pl
VISION GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)