INSPEKTOR W REFERACIE INWESTYCJI I UTRZYMANIA OBIEKTÓW (ZESPÓL DS. PROJEKTÓW I INWESTYCJI BUDOWLANYCH)W DEPARTAMENCIE MAJĄTKU I GEODEZJI Gdańsk oferta pracy Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego
Stanowisko: INSPEKTOR W REFERACIE INWESTYCJI I UTRZYMANIA OBIEKTÓW (ZESPÓL DS. PROJEKTÓW I INWESTYCJI BUDOWLANYCH)W DEPARTAMENCIE MAJĄTKU I GEODEZJI
Wynagrodzenie: 2 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - udział w przeprowadzaniu procedury zamówień publicznych,- nadzór nad inwestycjami budowlanymi,- rozliczanie inwestycji, sprawozdawczość okresowa, kontrola procesu budowlanego.- kontakt telefoniczny z klientami Urzędu,- obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie),
Data publikacji: 2018-05-10
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- udział w przeprowadzaniu procedury zamówień publicznych,- nadzór nad inwestycjami budowlanymi,- rozliczanie inwestycji, sprawozdawczość okresowa, kontrola procesu budowlanego.- kontakt telefoniczny z klientami Urzędu,- obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie),
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W REFERACIE INWESTYCJI I UTRZYMANIA OBIEKTÓW (ZESPÓL DS. PROJEKTÓW I INWESTYCJI BUDOWLANYCH)W DEPARTAMENCIE MAJĄTKU I GEODEZJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:- wykształcenie wyższe techniczne,- min. 3-letni staż pracy,- znajomość ustawy prawo budowlane oraz ustawy prawo zamówień publicznych,- uprawnienia do projektowania i/lub do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń,- komunikatywna znajomość języka angielskiego,- znajomość regulacji prawnych dotyczących samorządu województwa,- znajomość obsługi komputera MS Office (Word, Excel, Power Point),- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.2. WYMAGANIA DODATKOWE:- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- list motywacyjny oraz informacje (np. CV), o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2016.1666 z późn. zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,- kserokopia świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy,- kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie,- kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,- oświadczenie kandydata o niekaralności, posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenia na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata lub biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U.2016.902 z późn. zm.), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Osoby zainteresowane (mile widziane osoby niepełnosprawne) prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Departament Organizacji 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27, z dopiskiem: Oferta Pracy nr 35/18 w terminie do dnia 24 maja 2018 r. do godz. 15:45. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/) dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Okopowa
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 10.05.2018
Oferta pracy ważna do: 24.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Kontrola montażu konstrukcji stalowych i urządzeń dla przemysłu wydobywczego i energetycznego, wsparcie kierownika robót montażowych w w/w zakresie. Kontrola postępu prac. Kontrola dostaw i ich realizacji w terminach umownych. - Wynagrodzenie: min. 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 6:30-14:30. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne kierunek - budownictwo, maszyny i urządzenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora montażowego. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt osobisty (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: katarzyna.kruczek (at) famak.com.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą na adres (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice).
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie zawodowe; ks. sanepidu; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
BISTRO S.C. BEATA STASIEWSKA, MICHAŁ JASIŃSKI - 2016-09-05 - Gliwice (śląskie)
Oferta w ramach refundacji kosztów wynagrodzenia dla bezrobotnych do 30r.ż.Pomoc w przedszkolu, podawanie posiłków, sprzątanie budynku przedszkola: sale, wc, pomieszczenia socjalne
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Otwock (mazowieckie)
Prowadzenie szkoleń dla pracowników telekomunikacji w języku ukraińskim.
Paweł Wilke SZTUKA NAUKI - 2015-12-07 - Gdynia (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Radom (mazowieckie)
1)Poszukiwanie informacji o wszelkich projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych w szczególności z funduszy unijnych na realizacje zadań gminy, analiza tych programów. 2)Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych wraz z załącznikami do dofinansowania realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów, prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu, 3) Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych dotyczących dofinansowania. 4) Aktualizacja i udział w tworzeniu dokumentów strategicznych. 5) Prowadzenie działań o charakterze informacyjnym w zakresie warunków i możliwości pozyskiwania środków publicznych przez przedsiębiorców, pracodawców, rolników, organizacji pozarządowych, sołectw oraz innych grup zawodowych i społecznych. 6) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją projektów finansowanych przy współudziale środków unijnych oraz dotacji celowych państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. 7) Sporządzanie i składanie wniosków o płatność, rozliczanie otrzymanych zaliczek, rozliczanie dotacji. 8) Stała współpraca i nawiązywanie kontaktów z instytucjami i firmami zaangażowanymi w proces pozyskiwania funduszy unijnych. 9) Udział w tworzeniu projektu budżetu gminy i jego wykonanie w zakresie realizowanych zadań. 10) Przygotowywanie kalkulacji, rozliczeń końcowych z wykonania powierzonych zadań, zgodnie z budżetem gminy oraz obowiązującym prawodawstwem i regulaminami wewnętrznymi. 11) Sporządzanie sprawozdań (w tym zwłaszcza na sesję Rady Miejskiej), planów, harmonogramów, informacji, odpowiedzi na korespondencję, w zakresie realizowanych zadań. 12) Przygotowywanie artykułów, informacji, relacji na strony internetowe wewnętrzne i zewnętrzne oraz do mediów w odniesieniu do realizowanych zadań. 13) Dbanie o pozytywny wizerunek Burmistrza i gminy Barczewo.
Urząd Miejski w Barczewie - 2017-03-10 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.
Przedsiębiorstwo Prod. Handlowo Usługowe Zalmet Sp. Jawna W.M.P. Zaleśkiewicz - 2017-07-18 - Rusinowo (kujawsko-pomorskie)
- konstruowanie pism urzędowych,- wpisywanie poczty do dziennika korespondencyjnego,- prace biurowe,- pomoc przy realizacji świadczeńrodzinnych,
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Kaźmierz (wielkopolskie)
do uzgodnienia
Studio Fryzur damsko-męskich Dariusz Procyk - 2016-11-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Szczegóły naboru na stronie http://www.knurow.bip.info.pl/index.php?idmp=720&r=oWykształcenie wyższe techniczne lub średnie kierunek informatyczny, telekomunikacja, elektryczny; staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - 1 rok pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym, w przypadku wykształcenia średniego - 3 lata pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym; konieczna znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych,ustawy o dostępie do informacji publicznej; biegła znajomość obsługi komputera, w szczególności systemów operacyjnych Windows 7/8/10 serwer 2008, 2012, oprogramowania biurowego Microsoft Office; znajomość sprzętu sieciowego i komputerowego, znajomość zagadnień baz i administrowania bazami danych SQL i Firebird, znajomość i umiejętność konfiguracji systemów serwerowych; miejsce pracy: Knurów;
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-12-27 - Knurów (śląskie)
Obsługa klienta za barem, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Chyżne (małopolskie)
działalność inspekcyjno kontrolna w zakresie wynikajacym z ustawy prawo budowlane, opracowywanie protokołów z przeprowadzonych kontroli, prowadzenie postepowań administracyjnych wynikających z właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego oraz postępowań egzekucyjnych, przygotowywanie decyzjii i postanowień administracyjnych, przyjmowanie interesantów, inne zadania zlecone przez powitowego inspektora nadzoru budowlanego
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2016-06-13 - Łask (łódzkie)
sprzątanie pomieszczeń socjalno-biurowych
STEEL CONSTRUCTION INDUSTRY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Zgorzelec (dolnośląskie)
jw
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "ŁAD" SPÓŁKA CYWILNA Teresa Huruk, Łukasz Lange, Jan Lange - 2017-05-26 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie; sprzątanie pomieszczeń; jedna zmiana; praca w centrum Gliwic
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Gliwice (śląskie)
Czyszczenie kominów, praca na wysokości.
Spółdzielnia Pracy Usług Kominiarskich - 2016-07-04 - Gdynia (pomorskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: informowała pracodawcę jako administratora danych lub przetwarzającego dane osobowe oraz pracowników o obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych, prowadziła doradztwa w tym zakresie, monitorowała procesy przetwarzania danych osobowych, monitorowanie operacji przetwarzania danych osobowych w systemach informatycznych, przeprowadzanie szkoleń pracowników w zakresie ochrony danych osobowych, przeprowadzanie audytów, dokonywała oceny skutków działań (analiza ryzyka) dla ochrony danych osobowych, wydawała zalecenia oraz monitorowała ich wykonanie, pełniła punkt kontaktowy dla pracodawcy w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, współpracowała z organem Urzędem Ochrony Danych Osobowych (UODO).- Wynagrodzenie: 2100-2520 zł brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%) . Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 1 września 2018r.- Praca w godz.: 7:30-15:30- wg harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające prawidłową realizację powierzonej funkcji. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat, a przy wyższym 4 lata pracy. Wymagana znajomość krajowych i europejskich przepisów i norm w zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych w szczególności RODO, znajomość polskich przepisów wykonawczych i ustawy o ochronie danych osobowych, znajomość procedur administracyjnych, prawa oświatowego i funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego. Dodatkowo: doświadczenie w pełnieniu funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-07-18 - Katowice (śląskie)
- Przyjmowanie odpadów medycznych do magazynu i ich ważenie, przekazywanie odpadów firmie odbiorczej, utrzymanie w należytej czystości pomieszczeń magazynu odpadów medycznych, utrzymanie w należytej czystości (dezynfekcja) pojemników na odpady, kontrola temperatury pomieszczeń magazynu odpadów,zgłaszanie potrzeby wywozu odpadów do Działu Administracyjno- Gospodarczego, prowadzenie kart przekazania odpadu, prowadzenie w formie elektronicznej zestawień przekazanych odpadów z Oddziałów Szpitala, wykonywanie innych czynności związanych z odbiorem i przekazywaniem odpadów medycznych,- Wynagrodzenie: 1050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca na 1/2 etatu w godzinach: 7:00-14:35 - do uzgodnienia indywidualnego. Wymagana zdolność samoorganizacji pracy, odpowiedzialność za powierzone obowiązki, komunikatywność. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-13:30) (Tel. 32-25-91-666, 32-25-91-661) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowice) lub e-mail: kadry (at) spskm.katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH - 2018-08-17 - Katowice (śląskie)
wykształcenie zawodowe - elektryczne, doświadczenie mile widzianepraca w delegacji: Polska
Usługi Elektroinstalacyjne EM-Mir Mirosław Gawroński - 2016-04-04 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wg stanowiska
FOOD HUB Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Kielce (świętokrzyskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapisywanie przesyłek do systemu komputerowego i ich rodział. Rozliczanie przesyłek wsystemie komputerowm. Praca w wymiarze 0,625 etatu w systemie 2 zmianowym (06:30-10:30, 16:30-20:30). Proponowane wynagrodzenie 1406 zł + premia. Miejsce wykonywania pracy Bolesławiec ul. Kaszubska 5.
Poczta Polska S.A. - 2018-08-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie systematycznej kontroli wizualnej zgodnie z Planem Kontroli Jakości dla danego wyrobuwykonywanie prac mających na celu uniknięcie zagrożenia niedostarczenia do klienta w wymaganej przez niego ilości zamawianych elementówkontrola zgodności procesutechnologicznego z instrukcjamiidentyfikacja i izolowanie wadliwych części
KOAM Spółka z o.o. - 2015-12-02 - Skoczów (śląskie)
Montaż ogumienia, wykonywanie prac wulkanizacyjnych.
TORUS JELEŃ I NOWAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-09 - Kraków (małopolskie)
obsługa maszyn CNC (laser, wykrawarka, prasa krawędziowa), praca na podstawie rysunku technicznego, stanowiskowa kontrola jakości, wykonywanie poleceń przełożonego, zachowywanie na stanowisku pracy porządku i czystości, przestrzega zasad BHP; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (7-15).
KRAT-MET DARIUSZ, PRZEMYSŁAW I HELENA SZYMANIUK SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-13 - Kobylnica (pomorskie)
nadzór nad placówkami nauczania i wychowaniaORL wypoczynku dzieci i młodzieży
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-07-22 - Cieszyn (śląskie)
Przygotowywanie oraz dokonywanie wypłat wynagrodzeń dla jednostek obsługiwanych przez CUWPP, prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników obsługiwanych przez CUWPP jednostek, rozliczanie funduszu świadczeń socjalnych w obsługiwanych przez CUWPP jednostkach, kompletowanie dokumentacji dot. naliczania zasiłków.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-06-02 - Płock (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie w szczególności za wdrażanie i monitoring standardów zarządzania energią, podejmowania działań zmierzających do osiągnięcia oszczędności energii w sektorze publicznym, wykorzystanie OZE, podnoszenie efektywności energetycznej oraz planowanie i opiniowanie działań inwestycyjnych pod względem energetycznym.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu; nadzór nad realizacją polityki energetycznej na obszarze Miasta określonej w "Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupsk"; koordynacja i monitorowanie realizacji planów gospodarki niskoemisyjnej i energetycznej; organizowanie i monitorowanie procesu wyboru podmiotów mających świadczyć różnego rodzaju usługi (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej (m.in. W budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście; opiniowanie uzgadnianie dla odbiorców energii wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji i dla obiektów modernizowanych; opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie dla inwestycji miejskich; przygotowywanie planów termomodernizacyjnych; uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach Miasta oraz udział w odbiorach tych robót; inicjowanie działań modernizacyjnych istniejącego oświetlenia ulicznego i oświetlenia wewnętrznego; opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe; podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m.in.: koordynacja prac związanych z utworzeniem, prowadzeniem Słupskiej Grupy Zakupowej zawiązanej w celu wspólnego zakupu energii elektrycznej; analiza i aprobata umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu; analizowanie zapotrzebowania placówek gminnych w media, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, mocy zamówionych oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie; monitoring i analiza zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach); monitorowanie budowlanych zmian termomodernizacyjnych i związanych z sieciami energetycznymi w miejskich obiektach publicznych; zapewnienie udziału Miasta w unijnych i międzynarodowych programach i projektach z zakresu efektywnego wykorzystania energii, wody oraz ochrony środowiska; współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią; rozpowszechnienie dobrych praktyk, informacji na temat wdrażanych zadań i projektów, w tym: propagowanie pro energetycznych i pro ekologicznych zachowań wśród nie energetyków, w szczególności propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie gminy, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 4000 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji + dodatki.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-05-09 - Słupsk (pomorskie)
Sprzedaż towaru w ustalonych limitach
Przedsiębiorstwo Reklamowo-handlowe VIPROM - 2016-06-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
analiza akcji promocyjnych, cen, rabatów,zapasów, sprzedaży i zakupów
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Kraków (małopolskie)