INSPEKTOR Koszalin oferta pracy Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: pomoc w organizowaniu i kierowaniu bieżącym usuwaniem awarii, usterek oraz realizacją pozostałych zadań o charakterze remontowo-konserwacyjnym, planowanie izaopatrzenie Referatu Budownictwa w potrzebne materiały budowlane, sanitarne i elektryczne, przeprowadzanie badań rynku oraz sporządzanie zleceń, planowanie i realizowanie zaopatrzenia na potrzeby Referatu Budownictwa w środkiczystości, materiały biurowe i kwaterunkowe materiały eksploatacyjne, rozliczanie materiałów wykorzystywanych do prac konserwacyjnych, prace o charakterze administracyjno-kadrowym (planowanie urlopów pracownikom Referatu Budownictwa, nadzór nad ewidencją pracy, ewidencjonowanie, wydawanie i rozliczanie Książek pracy konserwatora)
Data publikacji: 2016-09-21
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pomoc w organizowaniu i kierowaniu bieżącym usuwaniem awarii, usterek oraz realizacją pozostałych zadań o charakterze remontowo-konserwacyjnym, planowanie izaopatrzenie Referatu Budownictwa w potrzebne materiały budowlane, sanitarne i elektryczne, przeprowadzanie badań rynku oraz sporządzanie zleceń, planowanie i realizowanie zaopatrzenia na potrzeby Referatu Budownictwa w środkiczystości, materiały biurowe i kwaterunkowe materiały eksploatacyjne, rozliczanie materiałów wykorzystywanych do prac konserwacyjnych, prace o charakterze administracyjno-kadrowym (planowanie urlopów pracownikom Referatu Budownictwa, nadzór nad ewidencją pracy, ewidencjonowanie, wydawanie i rozliczanie Książek pracy konserwatora)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
1765 zł brutto + 5% premii regulaaminowej +dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.10.2016
Data zakończenia pracy: 17.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie, doświadczenie zawodowe - 4 lata, umiejętność obsługi edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych (Microsoft Office), prawo jazdy kat. B, mile widziane: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej
Nazwa pracodawcy:
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dodatkowe informacje: Wymagane dokumenty i oświadczenia: - podanieo przyjęcie do pracy kierowane na adres Komendanta COS SG ze wskazaniem stanowiska pracy, o które ubiega się kandydat, - wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie z załącznikiem znajdującym się na stronie internetowej www.cos.strazgraniczna.pl- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe wraz z oryginałami dokumentów w celu potwierdzenia zgodności kopii zoryginałami. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami). Wynagrodzenie:1076 zł brutto+ 5% premii regulaminowej+ dodatek za wysługę lat,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Marszałka Józefa Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 92
Profil działalności pracodawcy: szkolenie funkcjonariuszy Straży Granicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.09.2016
Data dodania oferty pracy: 21.09.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rozwóz towarów i paczek do klienta
DKBUDOWNICTWO-SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-31 - Tarnowskie Góry (śląskie)
j/w
Stołeczny Zarząd Infrastruktury Wojskowa Administracja Koszar nr 2 - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
-przygotowywanie dań-przygotowywanie warzyw i owoców (ważenie, mycie, obieranie)-przygotowywanie potraw zgodnie z wytycznymi szefa (dania z mięsa, z ryb, przygotowywanie sosów, ciepłych przystawek, zup, sałatek oraz deserów)-monitorowanie terminu wazność produktów znajdującyh się na kuchni-dbanie o zaopatrzenie-zachowanie czystości miejsca pracy
Waldhotel Eiche GmbH - 2016-03-31 - Niemcy (Niemcy)
Główne obowiązki:- rozpatrywanie wniosków, gromadzenie dokumentacji i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie stwierdzania reprezentacji Skarbu Państwa oraz wykonywania praw właścicielskich Skarbu Państwa w stosunku do: śródlądowych wód płynących, wód podziemnych, gruntów pokrytych tymi wodami, nieruchomości gruntowych położonych m.in. w międzywału i pod wałami przeciwpowodziowymi, położonych na tych nieruchomościach budynków, budowli i innych urządzeń wodnych,- rozpatrywanie wniosków, gromadzenie dokumentacji i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie stwierdzenia ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarb Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne,- rozpatrywanie wniosków, gromadzenie dokumentacji i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w przedmiocie uwłaszczenia państwowych osób prawnych, w szczególności Polskich Kolei Państwowych i uczelni publicznych, - przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-3, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta w sklepie spożywczym
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA PATMEX MARIA PAŚCIAK - 2017-08-22 - Hyżne (podkarpackie)
Ochrona obiektu zakładów produkcyjnych oraz parkingu zarządu.
MADEJ WRÓBEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-09 - Ruda Śląska (śląskie)
Krojenie, suszenie, mierzenie, koloryzowanie skór
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Gniezno (wielkopolskie)
Prowadzenie całokształtu prac związanych z zajęciem pasa drogowego, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zajęcia pasa drogowego, przygotowywanie decyzji admnistracyjnych na: lokalicację zjazdów z dróg publicznych, lokalizację w pasie drogowym urządzeń związanych i niezwiązanych z zarządzaniem drogami, prowadzeniespraw związanych z obsługą płatnych miejsc parkingowych.
Sekcja Dróg Miejskich - 2018-02-09 - Oleśnica (dolnośląskie)
dbanie o relacje z klientami uzbeckimi, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, wykonywanie poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Uwaga! Oferta na stanowisko refundowane przez PUP, dla osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w PUP.Zakres obowiązków:opieka nad dziećmi i pełnienie roli wychowawczej, prowadzenie zajęć dydaktycznych i dodatkowych
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
- Samodzielne wykonywanie zadań związanych z wykończeniem wnętrz (karton-gips, sufity i ścicanki, malowanie, gładzie). Praca na terenie Katowic oraz miast ościennych (Ruda Śląska, Mysłowice, Tychy, Jaworzno).- Wynagrodzenie AKORDOWE: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do jednego miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe jako samodzielny pracownik do wykończenia wnętrz. Samodzielność na stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 602-373-392) w godzinach: 8:00-16:00
WESTEP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-07 - Katowice (śląskie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo - 2018-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, przyjmowanie towaru, wykładanie towaru, dbanie o czysość na sali, sprzedaż w magazynie
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Łęczna (lubelskie)
prowadzenie kontroli stanu ppoż
Jednostka Wojskowa 1156/ Jednostka Wojskowa 2823 / 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH - 2017-06-07 - Poznań (wielkopolskie)
zakup materiałów i wyrobów u wietnamskich dostawców, wspomaganie pracy wietnamskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1) Prowadzenie postępowań w sprawie oceny oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć (weryfikacja wniosków, kart informacyjnych przedsięwzięcia, raportów; opiniowanie/uzgadnianie z właściwymi organami współuczestniczącymi w postępowaniu; przygotowywanie projektów postanowień i decyzji wraz z uzasadnieniem; zapewnienie udziału społeczeństwa w postępowaniach wymagających takiego udziału). 2) wprowadzanie do baz danych informacji o prowadzonych postępowaniach, 3) popularyzacja i propaganda ochrony środowiska (przygotowywanie materiałów informacyjnych dla mieszkańców miasta, zwłaszcza w zakresie wymaganych dokumentów na etapie uzgodnień inwestycji w zakresie ochrony środowiska oraz informowanie mieszkańców o prowadzonych postępowaniach), 4) udział w monitorowaniu i aktualizacji Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Kędzierzyna-Koźla.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/2913/inspektor-ds-analiz-ocen-i-planowania-ochrony-srodowiska
Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle - 2017-06-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
opis techniczny map, przyłączy wod.-kan., pomoc przy sporządzaniu projektów technicznych (praca w: Piotrkowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o., Piotrków Trybunalski ul. Przemysłowa 4, tel: 44 645 16 01) oferta dla osób do 30 toku życia - art. 150 f ustawy...
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
prowadzenie całokształtu spraw związanych z technicznycm utrzymaniem budynków (prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego, zlecanie, nadzorowanie i odbieranie prac konserwacyjnych, odpowiedzi na wnioski najemców),przygotowywanie planów remontów bieżących i gruntowych w oparciu na potrzeby remontowe wynikające z indywidualnych wniosków i przeglądów,opracowywanie przedmiarów i kosztorysów remontów bieżących wraz z kontrolą wykonywania,przygotowywanie dokumentów technicznych potrzebnych do przejmowania i zasiedlania mieszkań
INOWROCŁAWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W INOWROCŁAWIU - 2018-04-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie robót konstrukcyjno-budowlanych. Praca jeden dzień w tygodniu.
I.B.R Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-25 - Głuchołazy (opolskie)
przygotowywanie zleceń, przetwarzanie przyjętych zleceń na karty pracy.
"LIGĘZA" Sp. z o.o. - 2016-08-16 - Rogoźnik (śląskie)
-obsługa kasy fiskalnej-wykonywanie bukietów okolicznościowych-wykonywanie wieńców i wiązanek pogrzebowych-przygotowywanie kwiatów do sprzedaży-obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
1.Przygotowywanie postępowań przetargowych.2.Przygotowywanie dokumentów do urzędów w sprawach administracyjnych związanych z przygotowaniem, prowadzeniem i oddaniem do użytkowania inwestycji.3.Przygotowywanie dokumentacji wstępnej, programów funkcjonalno użytkowych, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji i innych niezbędnych do zaplanowania i Nwdrożenia danego zadania.4.Uzyskiwanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i użytkowania obiektów.5.Koordynacja procesu inwestycyjnego zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.6.Organizacja procesu inwestycyjnego.7.Organizacja napraw i remontów nieruchomości.Praca w godz. 7-14.35
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - 2017-01-10 - Nowa Dęba (podkarpackie)
prace wykończeniowe
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY JACEK NIEDŹWIECKI - 2015-12-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
organizowanie własnego stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami bhp i p.poż., przestrzeganie warunków sanitarnych sprzedaży, przygotowanie produktów do sprzedaży oraz ich wyeksponowanie, układanie na połkach, obsługiwanie nabywcy sprzedawanych towarów w handlu detalicznym, drukowanie etykiet cenoeych, obsługa skanera (straty i przeceny), obsługa krajalnicy
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Turek (wielkopolskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru inwestorskiego w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych. Sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych. Potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych. W okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań. Sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wykonania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej. Sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych. Sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją. Monitorowanie i koordynowanie procesu sporządzania dokumentacji technicznej. Prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami postępowania. Prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami i zainteresowanymi stronami. Sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów. Przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń budowlanych. Udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną. Udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw. Udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W maju 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 11.08.2017).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-06-28 - Katowice (śląskie)
czyszczenie i załadunek buraków czyszczarko - ładowarką "Ropa"
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WUREX M Bojar - 2016-08-10 - Zamość (lubelskie)
prace konserwacyjne na sieci wodociągowej, usuwanie awrii na sieci wodociągowej i przyłaczach wodnych, usuwanie awarii na kanalizacji
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa i koordynacja połączeń telefonicznych;Prowadzenie ewidencji korespondencji (w tym elektronicznej) przychodzącej i wychodzącej Spółki oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie;Prowadzenie bazy danych adresowych i telefonicznych na potrzeby spółki;Obsługa urządzeń biurowych;Tworzenie pism na potrzeby biura;Prowadzenie kalendarza spotkań na Sali konferencyjnej;Przygotowanie i obsługa konferencji, narad, spotkań biznesowych;Dbanie o wyposażenie biura w materiały biurowe.Liczymy na długofalową współpracę.Osoba stająca się o zatrudnienie musi być zarejstrowana jak bezrobotna w PUP.Zachęcamy do kontaktu.
Studio O2 Projektant Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Łańcut (podkarpackie)
Praca na stałe, wykształcenie zawodowe, zaangażowanie, umiejetność pracy w zespole. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Wynagrodzenie: Podstawa miesięczna+ premia + atrakcyjny fundusz socjalny.
ZMK Delikates Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Dobiegniew (lubuskie)