INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY BUDOWLANEJ K/M Warszawa oferta pracy Stołeczny Zarząd Infrastruktury Wojskowa Administracja Koszar nr 2
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY BUDOWLANEJ K/M
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: j/w
Data publikacji: 2017-11-29
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Stołeczny Zarząd Infrastruktury Wojskowa Administracja Koszar nr 2
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleje Jerozolimski 97, 00-909 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j/w
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY BUDOWLANEJ K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.11.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor nadzoru budowlanego (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: budownictwo
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi- bez ograniczeń (wymagany staż - lata: 3)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie: średnie zawodowe kierunek budownictwo, uprawnienia budowlane, doświadczenie zawodowe 3 lata. Zakres obowiązków: realizacja inwestycji i remontów. Kontakt osobisty Al. Jerozolimskie 97, CV na maila b.blim (at) ron.mil.pl , tel. 261846274. Praca w godzinach 7-15.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Stołeczny Zarząd Infrastruktury Wojskowa Administracja Koszar nr 2
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Aleje Jerozolimski 97, 00-909 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Aleje Jerozolimski
Numer budynku pracodawcy: 97
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 29.11.2017
Oferta pracy ważna do: 17.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Bezpośrednia sprzedaż usług finansowych w placówce. Obsługa systemu wewnętrznego.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży finansowej. Umiejętności: organizacja pracy własnej, praca w zespole. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) mtim.eu
MONEY TRADE & MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Katowice (śląskie)
Rejestrowanie sprzedaży oraz wydruk paragonu fiskalnego; pobieranie gotówki; weryfikowanie przyjmowanego towaru pod względem ilościowym i jakościowym z dokumentem dostawy.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
bieżące tłumaczenia (ustne i pisemne) związane z działalnością firmy, codzienna komunikacja z niemieckim oddziałem firmy w celu zapewnienia ciągłości działań, koordynowanie działań wewnątrz firmy między poszczególnymi działami w ramach międzynarodowych procedur zamówieniowych, prowadzenie dokumentacji firmowej w ramach realizowanych zadań
EMAKS spółka z o.o. spółka komandytowa - 2016-09-15 - Zielona Góra (lubuskie)
Dozorowanie obiektu i prace porządkowe
Zakłady Odzieżowe Wybrzeże Gdynia - 2015-12-02 - Gdynia (pomorskie)
sprzątanie sklepu według zakresu prac,godz. pracy 8.00-10.00
Amlux Sp. z o.o. - 2015-12-30 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w Przygotowywaniu posiłków potraw kuchni arabskiej i bengalskiej oraz grilla
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Sieradz (łódzkie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
transport międzynarodowy towarów (Unia Europejska)
Jactrans Usługi Transportowe T. Jackiewicz - 2016-12-01 - Sedranki (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie robót malarskich, posadzkarskich; obsługa wyrzynarki, szlifierki
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Łódź (łódzkie)
przegląd portfela kredytowego Banku w celu identyfikacji i oceny ryzyka kredytowego,pomiar i monitorowanie ryzyka kredytowego,przeprowadzanie testów warunków skrajnych w zakresie ww ryzyka, ocena produktów bankowych pod kątem potencjalnego wpływu na poziom ryzyka,monitorowanie stopnia wykorzystania limitów,sprawozdanie zewnętrzne i wewnętrzne
Bank Spółdzielczy w Człuchowie - 2017-10-05 - Człuchów (pomorskie)
uzgadnianie wymagań z dostawcą na podstawie wewnętrznych procedór oraz procesów, dbanie o zapewnienie ciągłości procesu zakupowego, najkorzystniejszych cen oraz warunków współpracy, koordynowanie procesów zakupów materiałów i usług, telefoniczny kontakt z dostawcami w j. niemieckim, prowadzenie negocjacji z dostawcami, nadzorowanie wyników dostawców w zakresie terminów dostaw, jakości, rozwiązywanie problematycznych sytuacji, monitorowanie przyjęć towarów na magazyn oraz faktur dla poszczególnych dostaw, wystawianie zamółwień w systemie, potwierdzanie dat dostaw z dostawcami, dbanie o poprawność danych wprowadzonych do systemu
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Kraków (małopolskie)
jw.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ Pracownika Oświaty - 2017-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Ręczna i mechaniczna obróbka metali; wykonywanie konstrukcji; cięcie, kształtowanie prętów oraz sprężyn metodą nitową lub spawaniem
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Zgniłe Błoto (łódzkie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, sporządzanie protokołów pokontrolnych, ocena zagrożeń, przegląd stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, ocena ryzyka zawodowego, współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, uczestniczenie w konsultacjach w pracach komisji bezpieczeństwa, które zajmują się zapobieganiem choroba zawodowym i wypadkom w pracy.
Komenda Miejska Policji w Świnoujściu - 2017-11-29 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-placowej. Sporządzanie dokumentacji i zestawieńkadrowych. Obsługa kadrowo-płacowa pracowników ( umowy o pracę, zaświadczenia itp.). Rozliczanie czasupracy pracowników (listy obecności, urlopy, zwolnienia, harmonogramy). Odpowiedzialność za prawidłowość iterminowość rozliczeń ZUS, PIT, US. Przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji związanej z umowamicywilnoprawnymi. Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowychdo ZUS. Tworzenie, nadzór i realizacja polityki personalnej. Raportowanie na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-02-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sprzedaż bezposrednia, obsługa klienta, przyjmowanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Chroberz (świętokrzyskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie w systemie teleinformatycznym rejestru jednostek systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego (PRM) oraz rejestru jednostek współpracujących z systemem PRM i przekazywanie danych z rejestru do centralnego systemu informacji w ochronie zdrowia, - prowadzenie w systemie teleinformatycznym ewidencji centrów urazowych, centrów urazowych dla dzieci i jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego,- weryfikowanie wniosków pod względem formalnym oraz załączonych dokumentów składanych przez podmioty ubiegające się o wpis przez Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego na listę podmiotów uprawnionych do prowadzenia kursu doskonalącego ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie i udział w konstruowaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych, zlecanie i opiniowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowanych lubmodernizowanych i remontowanych obiektówbudowlanych, opracowywanie opisu przedmiotuzamówienia, projektów umów, szacowaniewartości zamówienia oraz innych niezbędnychdokumentów dotyczących przeprowadzeniapostępowań o udzielenie zamówień, załatwianiespraw technicznych i formalnych inwestycji iremontów w fazie przygotowania oraz uzyskaniepozwolenia na użytkowanie nowo budowanych,modernizowanych lub remontowanych obiektów,nadzór nad realizowanymi zadaniami w nowobudowanych, modernizowanych lubremontowanych obiektach budowlanych, ichzgodności rzeczowej, finansowej i terminowej zplanami inwestycyjnymi, dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę oraz obowiązującym prawem i sztuką budowlaną, udział w organizacji i odbiorach oraz przekazywaniu do użytku obiektów,merytoryczna i formalna kontrola faktur, rozliczanie budowy i kompletowanie dokumentów odbiorowych, udział w okresowych kontrolach stanu technicznego obiektów.
Poczta Polska S.A. - 2017-09-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie ewidencji materiałowej środków trwałych, pozostałych środków trwałych i materiałów w zakresie gospodarki przedmiotami mundurowymiSporządzanie dowodów księgowych przychodowych i rozchodowych, dokumentów sprawozdawczychProwadzenie kart wyposażenia osobistego pracownikówProwadzenie ewidencji przedmiotów mundurowych wydawanych funkcjonariuszom
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-06-01 - Chełm (lubelskie)
staż dla osób do 30 r.ż - przygotowywanie projektów pism, decyzji i postanowień, zapoznanie się z obiegiem dokumentów, z procesem archiwizacji dokumentacji, uczestniczenie w wizjach lokalnych
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Otwock (mazowieckie)
Nadzór wykonywanych prac prze wykonawców i pracowników, sporządzanie faktur za remonty, wykonywnaie przeglądów budynków, współpraca z Towarzystwem Ubezpieczeniowym, składanie zamówień na materiały
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA SKARBEK - 2016-10-05 - Łęczna (lubelskie)
organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów na zakup i sprzedaż świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów zleceń, umów kontraktowych- sporządzanie ofert na świadczenia zdrowotne- prowadzenie marketingu usług medycznych
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W RZESZOWIE - 2017-03-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzór nad robotami budowlanymi branży sanitarnej, rozliczanie inwestycji. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową. Wykonywanie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestroskich wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji do uruchomienia procedur przetargowych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2015-12-10 - Gdynia (pomorskie)
praca administracyjno biurowa
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Lipka (wielkopolskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót inwestycyjnych, remontowych, rozbiórkowych; reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych; przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania; koordynowanie czynności na obiekcie, dla którego ustanowiono inspektorów nadzoru w zakresie różnych specjalności; w okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań; sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych; sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; sporządzanie programów funkcjonalno- użytkowych dla planowanych inwestycji; sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wykonania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej; sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych; sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją; monitorowanie i koordynowanie procesu sporządzania dokumentacji technicznej; prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami postępowania; prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami i zainteresowanymi stronami; sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów; przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń na budowę/rozbiórkę; udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną; udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw; udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W lutym 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 10.04.2017).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-03-07 - Katowice (śląskie)
przeprowadzanie czynności kontrolno - rozpoznawczych z zakresu ochrony ppoż. w Komendzie oraz placówkach Oddziału, prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi NOSG, udział w ocenie założeń dot. modernizacji obiektów, w odbiorach technicznych nowych/remontowanych budynków, w opracowywaniu/aktualizowaniu planów ochrony ppoż. oraz wewnętrznych zarządzeń i regulaminów w tym zakresie, przeprowadzanie szkoleń wstępnych z zakresu ochrony ppoż. osób przyjmowanych do służby/pracy, określanie rodzajów oraz miejsc rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, instrukcji ppoż., znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych, nadzorowanie terminowego prowadzenia przez służby techniczne NOSG przeglądów, konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, ogrzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urządzeń pożarowych, kontrolowanie stanu zabezpieczenia wodnego oraz stanu dróg i dojazdów do punktu czerpania wody, współpraca z jednostkami Państwowej Straży Pożarnej oraz komórkami organizacyjnymi Komendy Oddziału właściwymi w sprawach logistyki, opracowywanie dla Komendanta NOSG rocznej oceny stanu ochrony ppoż. wraz z wnioskami dot. podniesienia poziomu bezpieczeństwa ppoż. i proponowanymi zaleceniami do realizacji
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-07-19 - Chełm (lubelskie)
Dbałość o czystość i porządek miejsca pracy - obiektu stacji paliw, Przyjmowanie dostaw towarów, sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym; przygotowywanie produktów do sprzedaży (czyszczenie, sortowanie itp.). Eksponowanie, oraz informowanie nabywcy o walorach sprzedawanych produktów; pomoc nabywcy przy wyborze produktu; Sprawna realizacja zamówień składanych przez nabywców inkasowanie należności za sprzedane produkty; dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży
BP SERVICE CENTER MICHAŁ ZIELIŃSKI - 2017-06-06 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Dokonywanie analiz stanu bezpieczeństwa stanowisk pracy. Szkolenia kadsry w zakresie BHP i P. Poż. zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi. Sporządzanie protokołów powypadkowych. Opiniowanie szczegołowych instrukcji dotyczących BHP na poszczególnych stanowiskach. Kontrola oraz sporządzanie niezbędnych zestawień, list dot. właściwego zaopatrzenia pracowników w odzież ochronną oraz sprzęt ochronny.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL" - 2017-09-13 - Gdańsk (pomorskie)
- Prowadzenie ewidencji wydatków finansowych w zakresie uzbrojenia i techniki specjalnej- Opisywanie i ewidencjonowanie faktur za dokonane zakupy w książce kontowej oraz wprowadzanie przelewów do programu finansowego w celu dokonania płatności- Prowadzenie ewidencji głównej ilościowo-wartościowej w zakresie sprzętu uzbrojenia i techniki specjalnej- Sporządzanie i rejestrowanie dowodów obrotu materiałowego w celu wydania/przyjęcia sprzętu z/do magazynu- Udział w planowaniu potrzeb finansowych na zakup sprzętu i materiałów techniki specjalnej, środków przymusu bezpośredniego i materiałów wybuchowych w zależności od zużytej ilości lub utraty gwarancji- Porównywanie ewidencji głównej z ewidencją prowadzoną w Pionie Głównego Księgowego, ewidencją magazynową oraz pomocniczą prowadzoną w granicznych jednostkach organizacyjnych- Sporządzanie sprawozdań okresowych i wykazów, archiwizowanie wytworzonej dokumentacji
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-07-17 - Chełm (lubelskie)