INSPEKTOR DS. PRZECIWPOŻAROWYCH W WYDZIALE KONTROLI Chełm oferta pracy Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Stanowisko: INSPEKTOR DS. PRZECIWPOŻAROWYCH W WYDZIALE KONTROLI
Wynagrodzenie: od 2 576 PLN
Zakres obowiązków: przeprowadzanie czynności kontrolno - rozpoznawczych z zakresu ochrony ppoż. w Komendzie oraz placówkach Oddziału, prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi NOSG, udział w ocenie założeń dot. modernizacji obiektów, w odbiorach technicznych nowych/remontowanych budynków, w opracowywaniu/aktualizowaniu planów ochrony ppoż. oraz wewnętrznych zarządzeń i regulaminów w tym zakresie, przeprowadzanie szkoleń wstępnych z zakresu ochrony ppoż. osób przyjmowanych do służby/pracy, określanie rodzajów oraz miejsc rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, instrukcji ppoż., znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych, nadzorowanie terminowego prowadzenia przez służby techniczne NOSG przeglądów, konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, ogrzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urządzeń pożarowych, kontrolowanie stanu zabezpieczenia wodnego oraz stanu dróg i dojazdów do punktu czerpania wody, współpraca z jednostkami Państwowej Straży Pożarnej oraz komórkami organizacyjnymi Komendy Oddziału właściwymi w sprawach logistyki, opracowywanie dla Komendanta NOSG rocznej oceny stanu ochrony ppoż. wraz z wnioskami dot. podniesienia poziomu bezpieczeństwa ppoż. i proponowanymi zaleceniami do realizacji
Data publikacji: 2016-07-19
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przeprowadzanie czynności kontrolno - rozpoznawczych z zakresu ochrony ppoż. w Komendzie oraz placówkach Oddziału, prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi NOSG, udział w ocenie założeń dot. modernizacji obiektów, w odbiorach technicznych nowych/remontowanych budynków, w opracowywaniu/aktualizowaniu planów ochrony ppoż. oraz wewnętrznych zarządzeń i regulaminów w tym zakresie, przeprowadzanie szkoleń wstępnych z zakresu ochrony ppoż. osób przyjmowanych do służby/pracy, określanie rodzajów oraz miejsc rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, instrukcji ppoż., znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych, nadzorowanie terminowego prowadzenia przez służby techniczne NOSG przeglądów, konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, ogrzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urządzeń pożarowych, kontrolowanie stanu zabezpieczenia wodnego oraz stanu dróg i dojazdów do punktu czerpania wody, współpraca z jednostkami Państwowej Straży Pożarnej oraz komórkami organizacyjnymi Komendy Oddziału właściwymi w sprawach logistyki, opracowywanie dla Komendanta NOSG rocznej oceny stanu ochrony ppoż. wraz z wnioskami dot. podniesienia poziomu bezpieczeństwa ppoż. i proponowanymi zaleceniami do realizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 576 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. PRZECIWPOŻAROWYCH W WYDZIALE KONTROLI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony przeciwpożarowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 576 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor ochrony przeciwpożarowej (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:-wykształcenie średnie i uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej lub kwalifikacje do wykonywania zawodu technik pożarnictwa-bardzo dobra znajomość zasad i przepisów przeciwpożarowych-wysokie zdolności interpersonalne, organizacyjne-2 lata doświadczenia w ochronie przeciwpożarowejWYMAGANIA DODATKOWE:-inżynier pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego-umiejętność obsługi edytorów tekstowych-prawo jazdy kat. BDokumenty należy złożyć do: 28 lipca 2016 r.-Decyduje data: nadania stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu-Miejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej ul. Trubakowska 2 22-100 Chełm
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanieżyciorys/CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego posiadania uprawnień inspektora ochrony ppoż., kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego posiadania kwalifikacji do wykonywania zawodu technika pożarnictwa, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Trubakowska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony przeciwpożarowej
Data dodania oferty pracy: 19.07.2016
Oferta pracy ważna do: 28.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace montażowe w zakresie instalacji elektrycznych oraz budowlanych
EN-WIP Agnieszka Pietrzykowska - 2017-11-07 - Zduńska Wola (łódzkie)
Przegląd naprawa maszyn, regeneracja maszyn
kontakt przez PUP - 2014-05-26 - Nowe Bielice (zachodniopomorskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Kraków (małopolskie)
roboty ogólnobudowlane i ciesielsko-betoniarskie przy budowie drogi S8-okolice m. Krajewo -Korytki
Usługi Inżynieryjno-Budowlane KS CONSTRUCTION Łukasz Klempert - 2016-10-05 - Krajewo-Korytki (podlaskie)
Dostęny pod adresem : http://mzktychy.ssdip.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/1617_nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-dziale-organizacji-i-kontroli-komunikacji.html
Miejski Zarząd Komunikacji w Tychach - 2016-03-10 - Tychy (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Radom (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Warszawa (mazowieckie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
prace ogólnobudowlane
Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe "JAMRÓZ" Franciszek Jamróz - 2018-03-14 - Siedliska (małopolskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-placowej. Sporządzanie dokumentacji i zestawieńpłacowych. Obsługa płacowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia itp.). Rozliczanie czasupracy pracowników (listy obecności, urlopy, zwolnienia, harmonogramy). Odpowiedzialność za prawidłowość iterminowość rozliczeń ZUS, PIT, US. Przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji związanej z umowamicywilnoprawnymi. Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowychdo ZUS.Tworzenie, nadzór i realizacja polityki personalnej. Raportowanie na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-10-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- przygotowywanie towaru do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Wyrzysk (wielkopolskie)
obsługa klienta w sklepie spożywczym
N12 MARKET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-Praca w salonie sukien ślubnych: wykonywanie drobnych poprawek,-Miejsce pracy: Starogard Gd.,-Godziny pracy 10-18, w soboty 10-14,-Kontakt telefoniczny 501-66-12-63.
SALON SUKIEN ŚLUBNYCH "ALICJA" ALICJA BRZEZIŃSKA - 2016-10-13 - Starogard Gdański (pomorskie)
- Czynności porządkowo - czystościowe na zewnątrz i wewnątrz budynków. Praca na terenie Katowic (Dzielnica: Kostuchna, Murcki).- Wynagrodzenie: od 960-1500 zł/brutto/miesięcznie (w zależności od terenu). Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy. UWAGA: Zleceniobiorca ponosi koszty badań lekarskich przed podjęciem pracy. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz po zrobieniu badań.- Zlecenie od poniedziałku do piątku w godzinach: 6:00-13:00 (ok. 4-7 godzin dziennie) + soboty, niedziele i święta w zależności od warunków atmosferycznych. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 32-240-74-53) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Śmiłowicka 24, 41-706 Ruda Śląska).
KAWIDO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-18 - Katowice (śląskie)
Dozór elektroniczny. Praca z osobami skazanymi.
Impel Security Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zakres podstawowych zadań: 1) sporządzanie projektów planów kontroli i informacji o ich wykonaniu,2) kontrola działalności finansowo-gospodarczej jednostek i zakładów budżetowych podległych Burmistrzowi Miasta Ustka,3) kontrole finansowe dotacji przyznanych organizacjom pozarządowym i instytucjom kultury,4) kontrole funkcjonowania poszczególnych wydziałów Urzędu Miasta Ustka,5) kontrole spółek miejskich w ramach nadzoru właścicielskiego prowadzonego przez Burmistrza Miasta Ustka,6) sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli oraz projektów wystąpień pokontrolnych,7) prowadzenie teczek spraw związanych z prowadzonymi kontrolami,8) współdziałanie z instytucjami kontroli (NIK, RIO) w zakresie prowadzonych kontroli,9) prowadzenie czynności doradczych i konsultacji w sprawach związanych z przedmiotem kontroli. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca wykonywana w siedzibie Urzędu Miasta oraz poza siedzibą. Budynek biurowy bez windy, ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w pełnym wymiarze czasu pracy w Wydziale Audytu i Kontroli. 5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu kwietniu 2017 r. w Urzędzie Miasta Ustka nie przekroczył 6 %. Wynagrodzenie zasadnicze mieszczące się w przedziale od 2500 zł do 3700 zł brutto za 1 miesiąc.
Urząd Miasta Ustka - 2017-05-10 - Ustka (pomorskie)
Kontrola jakości dostaw, walidacja materiałów (nowych oraz do produkcji bieżącej), kontrola i klasyfikacja materiału poprodukcyjnego, znakowanie materiału niezgodnego, prowadzenie rejestrów i ewidencji materiałów do nadzoru nad materiałem niezgodnym, przygotowanie materiału niezgodnego do zwrotu lub utylizacji, weryfikowanie wadliwego materiału zwracanego z produkcji.
ASSEL sp. z o.o. - 2016-06-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
wykształcenie zawodowestaż pracy min. 3 lataumiejętność czytania rysunku technicznegopraca w systemie akordowymmożliwość pracy w nadgodzinach
KUŹNIA OSTRÓW WIELKOPOLSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-11 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Kierowanie pojazdem cięzarowym z ładunkiem po krajach Europy Zachodniej, Polski, Ukrainy. Sprawdzenie stanmu technicznego przed jazdą, zabezpieczenie przewożonego ładunku przed uszkodzeniem, uzupełnianie dokumentacji przy zakladunku i rozładunku.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
kontrolowanie realizacji robót budowlanych, dostaw i usług dla zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontów nieruchomości w zakresie zgodności z umową, pozwoleniem na budowę, dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, Polskimi Normami, przepisani ppoż, bhp, ochrony srodowiskai innymi w ramach sprawowanego nadzoru inwestorskiego
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-02-04 - Zielona Góra (lubuskie)
1) Rejestracja oraz przygotowywanie i udostępnianie danych do zgłoszeń prac geodezyjnych wpływających drogą tradycyjną i elektroniczną,2) bieżąca realizacja zgłoszeń zleceń i zamówień na dokumentację z zasobu geodezyjno-kartograficznego,3) rozliczanie zleceń i zamówień,4) bieżąca modernizacja istniejących baz danych mapy zasadniczej,5) gromadzenie, ewidencjonowanie i archiwizacja opracowań geodezyjnych,6) wykonywanie reprodukcji i zabezpieczeń map i dokumentów zgromadzonych w zasobie.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu przy ul. Gryfitów 4-6.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-12-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wykonywanie czynności regularnych (konserwacje i naprawy); wykonywanie przeglądów okresowych maszyn; budowa i modernizacja maszyn pod potrzeby produkcyjne; wszelkie prace spawalnicze i inne naprawy w zakładzie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe AGAPLAST Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
1) prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego,2) zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów, 3) organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego,4) opracowywanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego w zakresie działania sekcji ds. kadrowo-organizacyjnych oraz prowadzenie ich ewidencji,5) prowadzenie ewidencji i rejestrów dokumentów przychodzących i wychodzących,6) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,7) prowadzenie rejestru faktur i przestrzeganie terminów zapłaty, 8) wprowadzanie dowodów księgowych do programu finansowo-księgowego,9) sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowych dowodów księgowych,10) naliczanie i sporządzanie list płac oraz należności, pochodnych i podatków,11) wydawanie i prowadzenie ewidemcji delegacji służbowych,12) prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych,13) załatwianie bieżących spraw wynikających z zakresu zadań na stanowisku.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej - 2016-11-18 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
- Kontrola jakości wykonywanych robót, zgodności z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa i współczesnej wiedzy technicznej.- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi pracami remontowymi (sporządzanie, weryfikacja i zatwierdzenie kalkulacji kosztorysowych), uczestnictwo w odbiorach robót budowlanych.- Bieżący udział w wizjach lokalnych, współpraca z administracjami.- Prowadzenie korespondencji w sprawach technicznych z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Spółdzielni oraz Mieszkańcami zasobów BSM.- Doskonalenie zawodowe poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach z zakresu wykonywanych obowiązków.- Sporządzanie opinii technicznych, protokołów konieczności i notatek służbowych z wizji.- Uczestnictwo w komisjach i wizjach dotyczących stanu technicznego zasobów mieszkalnych, użytkowych BSM i ich elementów.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-09-08 - Bytom (śląskie)
-Prace fizyczne przy uboju i rozbiorze drobiu,-Kontakt telefoniczny 58-536-67-65,-E-mail: biuro (at) buchholc.pl
ZAKŁAD DROBIARSKI WOJCIECH BUCHHOLC - 2016-10-19 - Gniszewo (pomorskie)
Ustalanie zakresu potrzeb remontowych, zlecenie prac remontowych, udział w zebraniu wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie sprawozdań i analiz z zakresu remontów, prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
ENTER sp. z o.o. - 2018-04-13 - Opole (opolskie)
Prowadzenie ewidencji głównej części zamiennych, podzespołów do pojazdów, akcesoriów, ogumienia, akumulatorów, narzędzi, MPiS. Prowadzenie ewidencji głównej zgodnie z przyjętym katalogiem. Dokonywanie wyceny wydanych z magazynu części zamiennych, podzespołów do pojazdów, akcesoriów, ogumienia, akumulatorów. Dokonywanie wyceny z zapasów magazynowych na koniec roku i na żądanie organów finansowych. Uzgadnianie co najmniej raz na kwartał ewidencji głównej z ewidencja magazynową. Prowadzenie teczek napraw pojazdów służbowych. Sporządzanie zestawień MPiS na podstawie dokumentacji wytworzonej w magazynie technicznym. Praca w Płocku.
Mazowiecka Komenda Wojewódzka Policji w Radomiu - 2017-11-15 - Płock (mazowieckie)
prowadzenie KPiR skladanie deklaracji w ZUS i US - naliczanie plac, prowadzenie kadr
VICAR Doradztwo Personalne Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-03-16 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
międzynarodowy transport towarów
USŁUGI TRANSPORTOWE OGRODNICTWO HANDEL ZBIGNIEW FUCZEK - 2016-08-01 - Szklary Górne (dolnośląskie)