INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. ELEKTRYCZNYCH Zielona Góra oferta pracy Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. ELEKTRYCZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 580 PLN
Zakres obowiązków: kontrolowanie realizacji robót budowlanych, dostaw i usług dla zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontów nieruchomości w zakresie zgodności z umową, pozwoleniem na budowę, dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, Polskimi Normami, przepisani ppoż, bhp, ochrony srodowiskai innymi w ramach sprawowanego nadzoru inwestorskiego
Data publikacji: 2016-02-04
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chrobrego 7, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontrolowanie realizacji robót budowlanych, dostaw i usług dla zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontów nieruchomości w zakresie zgodności z umową, pozwoleniem na budowę, dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, Polskimi Normami, przepisani ppoż, bhp, ochrony srodowiskai innymi w ramach sprawowanego nadzoru inwestorskiego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 580 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. ELEKTRYCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik elektryk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 580 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
średnie techniczne,- kierunek elektryczny lub elektroenergetyczny, 10 lat pracy na budowie, uprawnienia budowlane w specjalości instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, praktyczna znajomość obsługi komputera pakietu MS Office, Norma PRO, znajomość ustawy Prawo Budowlane, świadectwa kwalifikacyjne Dozoru i Eksploatacji, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, stan zdrowia pozwalający na pracę na wysokości powyżej 3 m.
Nazwa pracodawcy: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Chrobrego 7, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys - CV, list motywacyjny (wniosek o zatrudnienie), oświadczenie o niekaralności lub poświadczenie bezpieczeństwa, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kserokopie świadectw pracy, kserokopie świadectw potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych uprawniwniach, świadectwach kwalifikacyjnych, kursach, szkoleniach, kandydat może dołączyć również inne dokumenty potwierdzające wiedzę lub zdobyte doświadczenie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Chrobrego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik elektryk*
Data dodania oferty pracy: 05.02.2016
Oferta pracy ważna do: 19.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadzór nad uczniami w zawodzie tapicer, stolarz
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wieruszów (łódzkie)
Rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów i surowców w magazynie. Prawidłowe oznaczenie miejsc składowania. Zabezpieczenie ich przed ubytkami. Obsługa wózka widłowego. Praca w godzinach 7.00-15.00
FRUCTOPLANT SP.ZOO. - 2017-04-10 - Gąbin (mazowieckie)
- prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej i przestrzegania przepisów oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego w 25 WOG zgodnie z "Planem kontroli i nadzorów słuzbowych 25 WOG w 2016 r." i kolejnych latach,- informowanie Komendanta 25 WOG o stwierdzonych zagrożeniach pożarowych lub innych miejscowych zagrożeniach stwarzających niebezpieczeństwo dla ludzi lub mienia,- opracowywanie i aktualizację dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej w tym "Planu ochrony przeciwpożarowej i działań ratowniczych dla Kompleksu Wojskowego Nr 8080 w Białymstoku",- opracowywanie nie rzadziej niż raz w roku analizy stanu ochrony przeciwpożarowej w 25 WOG,- opracowywanie dokumentacji praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych w zakresie ochrony przeciwpozarowej
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-12-06 - Białystok (podlaskie)
Wykształcenie średnie/wyższe, kierunek: bezpieczeństwo i higiena pracy, prawo jazdy kat. B. Kontakt telefoniczny oraz osobisty z pracodawcą (wcześniejszy kontakt telefoniczny).
KANCELARIA DORADCZA LEGITIME ŚWIERCZEWSKI RAFAŁ - 2015-12-02 - Rybnik (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SKALA K.NOWACKI, A.WĘSIERSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-20 - Brusy (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - przygotowywanie i rozliczanie dowodów księgowych wpływających i wychodzących z Sekcji oraz ujmowanie ich w prowadzonej ewidencji w zakresie wydatków grupy 7, celem zapewnienia prawidłowości operacji finansowych,- opracowywanie sprawozdań z wykonania wydatków budżetowych i przedstawianie bieżących informacji o przewidywanych zagrożeniach celem minimalizacji ryzyka w zakresie nie wydatkowania środków finansowych oraz realizacji zobowiązań oddziału,- prowadzenie ewidencji środków trwałych z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania komputerowego celem ujęcia zasobów nieruchomości w ewidencji głównej oraz dokumentowanie wszelkich zmian dotyczących posiadanych zasobów,- przygotowywanie planów oraz analiz w zakresie wydatków budżetowych sekcji, analiza wydatków budżetowych z lat poprzednich, zbieranie i analizowanie potrzeb na kolejny rok budżetowy oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów planistycznych celem zapewnienia płynności finansowej oraz realizowania zobowiązań finansowych W-MOSG, w tym wynikających z obowiązujących aktów prawnych,- sporządzanie i uzgadnianie rozliczeń zadań inwestycyjnych i remontowych celem wykazania i podsumowania nakładów poniesionych na zadania budowlane,- kompletowanie, segregowanie i archiwizowanie dokumentów celem przekazania ich do Archiwum Zakładowego W-MOSG lub Centralnego Archiwum SG.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-08-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Transport pomiędzy wskazanymi obszarami.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Vicotel" Sp. z o.o. - 2018-05-16 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Brak danych
MARTEX OPAKOWANIA JANUSZ PODGÓRSKI - 2017-09-22 - Chmielniki (kujawsko-pomorskie)
znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie ustawy o finansach publicznych,doświadczenie zawodowe w kontroli finansowej, doświadczenie zawodowe w kontroli jednostek oświatowych, doświadczenie zawodowe w instytucjach administracji samorządowej, umiejętność obsługi komputera, pakiet office 2016
Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim - 2017-06-09 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
montaż zbrojenia
AŁPBUDPROM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-09 - Opole (opolskie)
j/w
Stołeczny Zarząd Infrastruktury Wojskowa Administracja Koszar nr 2 - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzorowanie i przestrzeganie przepisów ochrony środowiska w jednostce wojskowej oraz właściwej eksploatacji użytkowanych nieruchomości i infrastruktury technicznej, opracowywanie informacji o stanie środowiska, opracowywanie planów zadań ochronnych i planów ochrony w odniesieniu do użytkowanych terenów, przeprowadzanie badań poziomów pól eklektromagnetycznych w środowisku.Wymiar etatu 1/2 etatu, umowa na zastępstwo.kontakt z pracodawcą: e-mail: jw2644 (at) sp.mil.pl, fax 261-669-855.Miejsce pracy: ul. Graniczna 13 Wrocław.Informacja o ofercie w sali D.
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Montaż instalacji elektrycznej budynków; montaż odpowiednich materiałów elektrycznych; prace ziemne (wykopy pod kable energetyczne); obróbka kabli elektrycznych; montaż rozdzielni elektrycznych; montaż opraw oświetleniowych; kucie bruzd pod kable elektryczne.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie przedmiotów i kosztorysów na zadania z konserwacji, napraw i remontów nieruchomości, opracowywanie wytycznych doprojektowania i opinii do programów organizacyjno - użytkowych, wykonywanie rozliczeń i elaboratów do planowanych zadań, wykonywanie częściowych robót budowlanych, udział w komisjach odbioru robót końcowych
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-04-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-04-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
nadzorowanie właściwego prowadzenia gier karcianych lub cylindrycznych przez krupierów, prowadzenie gier karcianych lub cylindrycznych
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Poznań (wielkopolskie)
aktualizowanie bazy klientów, opracowywanie ofert książek, sprzedaż książek przez telefon
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Częstochowa (śląskie)
przetwarzanie danych osobowych gromadzonych w podsystemie kadra, rejestrowanie czasu pracy oraz absencji w SWOP Zarządu, kompletowanie dokumentacji dot. urlopów, pracy w godzinach nadliczbowych i zwolnień lekarskich, opracowanie na dany rok budżetowy zapotrzebowania określającego wielkość środków finansowych potrzebnych na zakup odzieży, sprzętu kwaterunkowego, techniki policyjnej, przeznaczonych na szkolenia i realizację pozostałych potrzeb dla prawidłowego funkcjonowania Zarządu i wydziałów zamiejscowych, organizowanie procesu obiegu dowodów rzeczowych, przyjmowanie, ewidencjonowanie, wydanie, współpraca z Sądami, Prokuraturami i Urzędami Skarbowymi, zapewnienie właściwego funkcjonowania powierzonego mienia i wyposażenia osobistego policjantów. Dbanie o konserwację i zgłaszanie naprawy uszkodzonego sprzętu, opracowanie dokumentacji związanej z zapotrzebowaniem komórek organizacyjnych Zarządu w sprzęt kwaterunkowy, sprzęt techniki policyjnej i techniki biurowej. Prowadzenie dokumentacji pomocniczej sprzętu kwaterunkowo-biurowego Zarządu, prowadzenie dokumentacji środków transportu, dokonywanie kontrolnego badania trzeźwości funkcjonariuszy i pracowników Zarządu, redagowanie pism oraz korespondencji okolicznościowej na polecenie przełożonego w celu wsparcia w bieżącej pracy kierownictwa Zarządu, zamawianie materiałów kancelaryjno-biurowych oraz prowadzenie ich dystrybucjiWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- zagrożenie naciskami grup przestępczychMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- naturalne i sztuczne oświetlenie;- wymuszona pozycja ciała;- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;- budynek dwupiętrowy, I i II piętro bez windy
CENTRALNE BIURO ŚLEDCZE POLICJI - 2016-05-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonawstwo, montaż, naprawa i konserwacja przyrządów i narzedzi. Montowanie, demontowanie, naprawianie oraz ustawianie: narzędzi skrawających składanych, narzędzi specjalistycznych.
Z-dy Mechaniczno-Kuźnicze "WOSTAL" - 2016-02-15 - Wolbrom (małopolskie)
bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym (obsługa kasowa). Bieżąca obsługa Klientów w zakresie bezgotówkowym (czynności dysponenckie). Promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów Banku.
Bank Pekao S.A. - 2018-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa urządzeń linii produkcyjnej, inne czynności związane z działalnością zakładu zlecone przez przełożonego
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2016-07-21 - Leżachów (podkarpackie)
wykonywanie, montaż konstrukcji z profili pod zabudowę z G-K, układanie, montaż sufitów podwieszanych
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kielce (świętokrzyskie)
układanie bruku
G.T. BAU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
1. Obsługa solarium.2. Pomoc przy zabiegach kosmetycznych.3. Obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Łęczyca (łódzkie)
Planowanie tras ciężarówek oraz załadunku na międzynarodowych trasach. Pozyskiwanie klientów. Wsparcie pracowników – kierowców. Obliczanie i negocjowanie cen oraz warunków transportu.
kontakt przez OHP - 2018-05-16 - Austria (Austria)
1.Obsługa sekretariatu Sektora Produktów Powszechnego Użytku WPN.2.Ewidencja i archiwizacja dokumentów, 3.Współpraca z Wydziałem Zasobów Ludzkich w zakresie dyscypliny pracy i spraw administracyjno-socjalnych.4.Współpraca z Wydziałem Administracyjnym w zakresie sporządzania i rozliczania dyspozycji finansowych.5.Współpraca z Koordynatorem Sekcji Technicznej w zakresie rozliczania umów związanych z opracowywaniem tematów normalizacyjnych.6.Zaopatrywanie w materiały biurowe pracowników.7.Prowadzenia ewidencji w tym zakresie oraz pomoc konsultantom przy wykonywaniu prac normalizacyjnych.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2016-12-09 - Łódź (łódzkie)
praca przy obsłudze gości, kasa, kuchnia
Przedsiębiorstwo Andrzej Maziarz - 2016-09-13 - Cieszyn (śląskie)
szycie wyrobów służących do rehabilitacji
BOGDAN STRÓŻ PPHU "eREHABILITANT" - 2017-09-22 - Rawicz (wielkopolskie)
wykonywanie czynności sprzątających
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Sosnowiec (śląskie)
czyszczenie przewodów kominowych
Twój Kominiarz Roner Bandurski - 2017-03-21 - Piła (wielkopolskie)