INSPEKTOR W REFERACIE PLANOWANIA I ROZLICZEŃ SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Kętrzyn oferta pracy Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Stanowisko: INSPEKTOR W REFERACIE PLANOWANIA I ROZLICZEŃ SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - przygotowywanie i rozliczanie dowodów księgowych wpływających i wychodzących z Sekcji oraz ujmowanie ich w prowadzonej ewidencji w zakresie wydatków grupy 7, celem zapewnienia prawidłowości operacji finansowych,- opracowywanie sprawozdań z wykonania wydatków budżetowych i przedstawianie bieżących informacji o przewidywanych zagrożeniach celem minimalizacji ryzyka w zakresie nie wydatkowania środków finansowych oraz realizacji zobowiązań oddziału,- prowadzenie ewidencji środków trwałych z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania komputerowego celem ujęcia zasobów nieruchomości w ewidencji głównej oraz dokumentowanie wszelkich zmian dotyczących posiadanych zasobów,- przygotowywanie planów oraz analiz w zakresie wydatków budżetowych sekcji, analiza wydatków budżetowych z lat poprzednich, zbieranie i analizowanie potrzeb na kolejny rok budżetowy oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów planistycznych celem zapewnienia płynności finansowej oraz realizowania zobowiązań finansowych W-MOSG, w tym wynikających z obowiązujących aktów prawnych,- sporządzanie i uzgadnianie rozliczeń zadań inwestycyjnych i remontowych celem wykazania i podsumowania nakładów poniesionych na zadania budowlane,- kompletowanie, segregowanie i archiwizowanie dokumentów celem przekazania ich do Archiwum Zakładowego W-MOSG lub Centralnego Archiwum SG.
Data publikacji: 2016-08-19
Lokalizacja: Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - przygotowywanie i rozliczanie dowodów księgowych wpływających i wychodzących z Sekcji oraz ujmowanie ich w prowadzonej ewidencji w zakresie wydatków grupy 7, celem zapewnienia prawidłowości operacji finansowych,- opracowywanie sprawozdań z wykonania wydatków budżetowych i przedstawianie bieżących informacji o przewidywanych zagrożeniach celem minimalizacji ryzyka w zakresie nie wydatkowania środków finansowych oraz realizacji zobowiązań oddziału,- prowadzenie ewidencji środków trwałych z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania komputerowego celem ujęcia zasobów nieruchomości w ewidencji głównej oraz dokumentowanie wszelkich zmian dotyczących posiadanych zasobów,- przygotowywanie planów oraz analiz w zakresie wydatków budżetowych sekcji, analiza wydatków budżetowych z lat poprzednich, zbieranie i analizowanie potrzeb na kolejny rok budżetowy oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów planistycznych celem zapewnienia płynności finansowej oraz realizowania zobowiązań finansowych W-MOSG, w tym wynikających z obowiązujących aktów prawnych,- sporządzanie i uzgadnianie rozliczeń zadań inwestycyjnych i remontowych celem wykazania i podsumowania nakładów poniesionych na zadania budowlane,- kompletowanie, segregowanie i archiwizowanie dokumentów celem przekazania ich do Archiwum Zakładowego W-MOSG lub Centralnego Archiwum SG.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W REFERACIE PLANOWANIA I ROZLICZEŃ SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kętrzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:- wykształcenie średnie,- doświadczenie zawodowe: 1 rok w prowadzeniu księgowości,- znajomość przepisów o finansach publicznych i rachunkowości budżetowej,- umiejętność argumentowania,- umiejętność pracy w zespole,- posiadanie obywatelstwa polskiego,- korzystanie z pełni praw publicznych,- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Adres pracodawcy:
Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Miejsce składania dokumentów: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynieim.gen.bryg. Stefana Pasławskiegoul. Gen. Władysława Sikorskiego 7811-400 KętrzynKANCELARIA JAWNADOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:- życiorys/CV i list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego /stażu pracy,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.Dokumenty należy składać od dn. 19 sierpnia 2016r. do dn. 29 sierpnia 2016 r.Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.Dokumenty można składać osobiście w Kancelarii Jawnej lub nadsyłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Lista kandydatów/kandydatek spełniających wymagania formalne zostanie zamieszczona w BIP W-MOSG.Osoby spełniające wymagania formalne, zostaną powiadomione pisemnie o dalszych czynnościach kwalifikacyjnych. Oferty odrzucone na wstępie lub oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegną komisyjnemu zniszczeniu.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: 29.08.2016 r., Godziny : 7.30 do 15.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: kętrzyński
Gmina pracodawcy: Kętrzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kętrzyn
Adres strony pracodawcy: www.wm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 78
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.08.2016
Data dodania oferty pracy: 19.08.2016
Oferta pracy ważna do: 29.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
dokonywanie zakupów materiałów i wyrobów u wietnamskich dostawców, wspomaganie pracy wietnamskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z wietnamskimi produktami, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca na terenie Niemiec.
Usługi I Wykonawstwo Konstrukcji Stalowych J.M Kielce - 2016-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie prac inspekcyjno-kontrolnych, rejestrowanie i interpretacja tych prac, które dot. całokształtu zagadnień związanych z ochroną powietrza przed zanieczyszczeniem w nadzorowanych zakładach, a w szczególności prowadzenie kontroli w zakładach oraz sprawdzanie prawidłowości prowadzenia procesu inwestycyjnego w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych w zakresie ochrony powietrza.Przestrzeganie i prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i decyzjach administracyjnych. Opracowywanie wniosków z przeprowadzonych prac kontrolno-pomiarowych i inspekcyjnych, zarządzeń pokontrolnych, decyzji administracyjnych, projektów wystąpień do organów Prokuratury oraz Sądów Rejonowych; interpretowanie wyników pomiarów emisji i imisji; współpraca z organami samorządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska.Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa.Przygotowywanie projektów dokumentów administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków użytkowania środowiska oraz dotyczących kosztów kontroli w zakresie ochrony powietrza w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Przygotowywanie projektów dokumentów pokontrolnych w celu wyegzekwowania od podmiotów oraz organów administracji przestrzegania przepisów prawa a w stosunku do podmiotów również obowiązków wynikających z decyzji administracyjnych. Weryfikacja rocznych raportów emisji CO2 w celu sprawdzenia poprawności raportu do uczestnictwa podmiotu we wspólnotowym systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2016-09-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zgodnie z zawodem
Zakłady Górniczo-Metalowe ZĘBIEC w Zębcu Spółka Akcyjna - 2017-07-17 - Starachowice (świętokrzyskie)
Obsługa sprzętu mechanicznego (zamiatarka), oczyszczanie miasta
PTHU TRANS KRUSZ S.C. - 2017-05-12 - Puławy (lubelskie)
- Pomoc lakieronikowi.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do jednego miesięca. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane --> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 501-779-783) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Kolejowa 57, 40-602 Katowice) lub e-mail: astromobil (at) astromobil.pl
ASTROMOBIL PALIWODA KRZYSZTOF - 2016-05-25 - Katowice (śląskie)
ZESPÓŁ TŁUMACZY K. LITWIN, J. CZERNIA S.C. Z SIEDZIBĄ W RZESZOWIE ZATRUDNI OSOBĘ NA STANOWISKO: PRACOWNIK BIUROWY Z J. UKRAIŃSKIM. WYMAGANIA:- WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE II STOPNIA (MAGISTERSKIE),- BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I POLSKIEGO,- DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO,- DOKŁADNOŚĆ, PRECYZJA I DOBRA ORGANIZACJA PRACY, - DOBRA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, - WYSOKA KULTURA OSOBISTA. ZAINTERESOWANE OSOBY PROSIMY O PRZESŁANIE CV WRAZ Z LISTEM MOTYWACYJNYM NA ADRES: TLUMACZENIA (at) ZESPOLTLUMACZY.PL Z ADNOTACJĄ W TYTULE: „PRACOWNIK BIUROWY Z J. UKRAIŃSKIM”.NA ROZMOWĘ KWALIFIKACYJNĄ ZAPROSIMY WYŁĄCZNIE WYBRANYCH KANDYDATÓW.
Zespół Tłumaczy K. LITWIN, J. CZERNIA S.C. - 2018-07-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2017-09-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
j.w
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. - 2017-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.bip.powiatwolsztyn.pl, praca na 1/2 etatu
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2017-07-06 - Wolsztyn (wielkopolskie)
obsluga klienta
SALON FRYZJERSKI "WENUS" - JAROSŁAWA MOŻDŻAN-GÓRECKA - 2016-04-15 - Lębork (pomorskie)
Koordynowanie pracy magazynu, ewidencja w zakresie przychodów i rozchodów, dostwy towaru, rozładunek, załadunek. Praca na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Kraków (małopolskie)
Opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchi, analizowanie czynników wywierających wpływ na poziomie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków, wszystkie inne prace związane z w/w stanowiskiem
kontakt przez OHP - 2016-06-01 - Ustka (pomorskie)
przyjmowanie towarów do magazynu, załadunek towarów na samochód, rozładunek i układanie towarów na magazynie, sporządzanie dokumentacji magazynowej, dbanie o porzadek i czystość na magazynie
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Pastwiska (warmińsko-mazurskie)
Szycie inletów na maszynie przemysłowej w akordzie
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
usługi pielęgnacyjne, porządkowe, prowadzenie domu
ANNA BOGDANOWSKA CENTRUM OPIEKI DOMOWEJ "HELP-MED" NAZWA SKRÓCONA: "HELP-MED" - 2017-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
Nauczanie języka angielskiego dzieci w wieku 3-6 lat.
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Podłęże (małopolskie)
Inspektor technicznego utrzymania nieruchomości
15 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-02-19 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, celem umożliwienia klientom uzyskanie paszportu- uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, celem potwierdzenia tożsamości osób uprawnionych do złożenia tych wniosków- uczestniczenie w czynnościach związanych z personalizacją paszportu tymczasowego, a także prowadzenie magazynu książeczek paszportowych i wklejek- udzielanie informacji klientom w zakresie spraw paszportowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-12-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór techniczny nad pracami budowlano-remontowymi.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Michał" - 2016-11-02 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń, obsługa połączeń przychodzących - praca na infolinii; praca dwuzmianowa w godz. 7-22. Wynagrodzenie 13zł za godzinę + premia. Praca w Elblągu, ul. Polna 18
CONTACT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
rozładunek i załadunek towaru, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-04-07 - Mława (mazowieckie)
według stanowiska
Wojciech Nosal Zakład Handlowo Usługowy NOMAX - 2016-04-04 - Wola Zachariaszowska (małopolskie)
Porządkowanie dokumentów, księgowanie, tworzenie teczek akt osobowych
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Praca pzry spawaniu ogrodzeń i bram metodą MIG/MAG.
Randstad Polska - 2016-08-04 - Reńska Wieś (opolskie)
Sprzątaczka biurowa
PATRON FIRMA REMONTOWO - WYKOŃCZENIOWA Józef Maciąg - 2016-08-02 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Recepcjonistka
EUROBUD Chajewscy Sp. Jawna - 2016-09-28 - Starogard Gdański (pomorskie)
prace biurowe, pisanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Mława (mazowieckie)