INSPEKTOR W SEKCJI DS. KADROWO-ORGANIZACYJNYCH - ZASTĘPSTWO CZŁONKA KORPUSU SŁUŻBY CYWILNEJ Pisz oferta pracy Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
Stanowisko: INSPEKTOR W SEKCJI DS. KADROWO-ORGANIZACYJNYCH - ZASTĘPSTWO CZŁONKA KORPUSU SŁUŻBY CYWILNEJ
Wynagrodzenie: od 2 060 PLN
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego,2) zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów, 3) organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego,4) opracowywanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego w zakresie działania sekcji ds. kadrowo-organizacyjnych oraz prowadzenie ich ewidencji,5) prowadzenie ewidencji i rejestrów dokumentów przychodzących i wychodzących,6) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,7) prowadzenie rejestru faktur i przestrzeganie terminów zapłaty, 8) wprowadzanie dowodów księgowych do programu finansowo-księgowego,9) sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowych dowodów księgowych,10) naliczanie i sporządzanie list płac oraz należności, pochodnych i podatków,11) wydawanie i prowadzenie ewidemcji delegacji służbowych,12) prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych,13) załatwianie bieżących spraw wynikających z zakresu zadań na stanowisku.
Data publikacji: 2016-11-18
Lokalizacja: Pisz (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Olsztyńska 40A, 12-200 Pisz, powiat: piski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego,2) zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów, 3) organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego,4) opracowywanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego w zakresie działania sekcji ds. kadrowo-organizacyjnych oraz prowadzenie ich ewidencji,5) prowadzenie ewidencji i rejestrów dokumentów przychodzących i wychodzących,6) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,7) prowadzenie rejestru faktur i przestrzeganie terminów zapłaty, 8) wprowadzanie dowodów księgowych do programu finansowo-księgowego,9) sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowych dowodów księgowych,10) naliczanie i sporządzanie list płac oraz należności, pochodnych i podatków,11) wydawanie i prowadzenie ewidemcji delegacji służbowych,12) prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych,13) załatwianie bieżących spraw wynikających z zakresu zadań na stanowisku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 060 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W SEKCJI DS. KADROWO-ORGANIZACYJNYCH - ZASTĘPSTWO CZŁONKA KORPUSU SŁUŻBY CYWILNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pisz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pisz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 060 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i instrukcji kancelaryjnej, umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych, umiejętność przygotowywania pism urzędowych, mile widziany 2-letni staż pracy w jednostkach administracji publicznej, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwo umyślne lub przestępstwo umyślne skarbowe.
Nazwa pracodawcy: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piszu
Adres pracodawcy:
Olsztyńska 40A, 12-200 Pisz, powiat: piski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego, kopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu, kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatek(ów), zamierzających korzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek(ów)Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Komendy Powiatowej PSP w Piszu lub listownie- z dopiskiem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej na zastępstwo Inspektor w sekcji ds. kadrowo-organizacyjnych" na adres:Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Piszuul. Olsztyńska 40a12-200 Pisz
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: piski
Gmina pracodawcy: Pisz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pisz
Adres strony pracodawcy: www.straz.pisz.pl/
Ulica pracodawcy: Olsztyńska
Numer budynku pracodawcy: 40A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.11.2016
Data dodania oferty pracy: 18.11.2016
Oferta pracy ważna do: 28.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrola obiektów budowlanych; Kontrola wykonywania robótbudowlanych; Przeprowadzanie kontroli obowiązkowych budów, pozakończeniu robót budowlanych; Kontrola przestrzeganie przepisów prawabudowlanego przez uczestników procesu budowlanego, właścicieli izarządców obiektów; Prowadzenie postępowań w związku z zaistniałymikatastrofami budowlanymi; Przygotowywanie wniosków do właściwej izbysamorządu zawodowego o karanie zawodowe osób wykonującychsamodzielne funkcje techniczne w budownictwie; Wykonywanie zadań zzakresu zarządzania kryzysowego; Przygotowywanie projektów pism doorganów administracji publicznej, stron postępowań i innych osób ipodmiotów; Przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawyoraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień; Kompletowanie i porządkowanieakt, zgodnie z instrukcją kancelaryjną
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu - 2017-08-03 - Opole (opolskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Starachowice (świętokrzyskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku objętym naborem dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu w BIP: www.bip.przemysl.pl
Urząd Miejski w Przemyślu - 2017-02-14 - Przemyśl (podkarpackie)
Prace porządkowe: wykaszanie rowów i poboczy przydrożnych, grabienie liści sprzątanie terenów i dróg gruntowych utrzymanie czystości przy kontenerach sanitarnych i czyszczenie chodników przydrożnych.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Włodawa (lubelskie)
przygotowywanie posilków typu fastfood. Praca w godzinach I 8-14 II 14-20
AmRest Sp. z o.o. - 2017-05-05 - Opole (opolskie)
praca w Stacji Segregacji Odpadów, ręczne sortowanie odpadów na poszczególne frakcje, przestrzeganie procedur i instrukcji technologicznych.
MIĘDZYGMINNY KOMPLEKS UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW PRONATURA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie biblioteki szkolnej. Praca na 13/18 etatu
Zespół Szkół i Przedszkola im. Ks. Prof. Józefa Tischnera - 2016-07-21 - Domosławice (małopolskie)
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu przy ul. Gryfitów 4-6.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-10-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy.
Jednostka Wojskowa 1986 Wędrzyn - 2016-09-21 - Wędrzyn (lubuskie)
wykształcenie zasadnicze zawodowe, obsługa wózka widłowego, doświadczenie mile widziane, prawo jazdy kat. BPraca na linii produkcyjnej - obsługa maszyny, pakowanie towarów
Mech-Rol-Plast Sp. z o. o. - 2017-08-21 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Rozbiór, filetowanie drobiu, trybowanie, patroszenie, wykrawanie, pakowanie mięsa. Praca w godzinach 6.00-22.00, umowa zlecenie. Wymagane: pożądaen wykształcenie średnie i książeczka sanepidarno - epidemiologiczna, konieczne doświadczenie w tym zawodzie (przy uboju drobiu min. 3 miesiące) oraz umiejętności rozbioru droniu i zdolności manulane. Wysokość wynagrodzenia 1850,00 zł miesięcznie. Adres miejsca wykonywania pracy: ul. Podgórna 3, 83-332 Dzierżążno. Kontakt w celu umówienia się na termin i miejsce spotkania: 786-865-101 (od poniedziałku do piątku) lub magdalena (at) ipf.jobs
IPF JOBS Sp. z o. o. - 2016-03-25 - Dzierżążno (pomorskie)
Obsługa klienta, rozkładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej. Praca w systemie dwuzmianowym w przedziale czasowym 06:00-24:00. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na 1/2 etatu z możliwością dopracowania do całego etatu. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
Tesco Polska Sp. Z.O.O - 2016-08-31 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów budżetowych. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Klasyfikowanie wydatków strukturalnych. Sporządzenie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym obsługiwanych jednostek. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Prowadzenie dokumentacji majątku obsługiwanych jednostek, w tym dokonywanie jego wyceny i rozliczanie inwentaryzacji. Obsługa finansowa z zakresu interwencji kryzysowej, rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących refundacji środków finansowych między powiatami oraz między powiatem a gminami w związku z pobytem dziecka w pieczy zastępczej. Prowadzenie zestawienia refundacji środków finansowych dla gmin i powiatów. Naliczanie wysokości świadczeń dla osób przebywających w zastępczych formach opieki uprawnionych do otrzymywania dofinansowania do wypoczynku. Przyjmowanie not księgowych i sporządzanie wystąpień do Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Płocku w sprawie przekazania środków finansowych na podstawie zawartych porozumień w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Prowadzenie rejestru otrzymanych not księgowych i wysokości zrefundowanych wydatków w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym list na wpłatę świadczeń pieniężnych dla rodzicielstwa zastępczego, w tym w ramach programu ,,500+'' oraz przygotowywanie przelewów w tym zakresie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2018-06-18 - Płock (mazowieckie)
pakowanie obuwia
POLLUX ACCOUNTANT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-25 - Polkowice (dolnośląskie)
Komunikatywność i zaangażowanie, znajomość j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Obsługa programu do obsługi zleceń i fakturowania, komunikacja z kontrahentami firmy z obszaru UE. Kontakt z pracodawcą osobisty.Rybnicki oddział licencjonowanej firmy transportowo-spedycyjnej poszukuje osoby do obsługi kwestii burowych. Firma zapewnia szkolenia wdrożeniowe, możliwość rozwoju zawodowego, przyjazną atmosferę pracy.
BROKERCARGO SP. Z O.O. - 2016-02-15 - Rybnik (śląskie)
Wykształcenie zawodowe, mile widziane 3 letnie doświadczenie, mile widizany kurs do obsługi koparki JCB oraz wózków widłowych. Kontakt z pracodawcą osobisty oraz telefoniczny.
JASTEF SP. Z O.O. - 2017-01-27 - Rudy (śląskie)
-
Przedsiębiorstwo Handlu Sprzętem Rolniczym Agroma Spółka z o.o. - 2018-09-07 - Kościerzyna (pomorskie)
obsługa klienta w sklepie spożywczym, przyjęcie towaru, dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Świętochłowice (śląskie)
- Ustalanie prawa do świadczeń emerytalno-rentowych zgodnie z ustawą i przepisami wykonawczymi w sprawie zaopatrzenia emerytalnego żołnierzy zawodowych oraz ich rodzin.- Obowiązek poddania się postępowaniu sprawdzającemu na podstawie Ustawy o ochronie informacji niejawnych. (ZASTRZEŻONE)- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące. Kolejna umowa na zastępstwo na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (w tym licencjat). Doświadczenie NIE jest wymagane.
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE KATOWICE - 2017-11-20 - Katowice (śląskie)
Pielęgnacja gminnej zieleni,utrzymanie porządkui czystości w gminie
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Powidz (wielkopolskie)
Zgodnie z zakresem czynności. Kontakt tel. 504 212 300
Firma Handlowa Jezierski Cztery Wiatry Spa & Sport Resort - 2016-03-25 - Korytnica (świętokrzyskie)
Murarz
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Ruda (podkarpackie)
- Wykonywanie napraw instalacji i urządzeń elektrycznych,Kontakt: telefon 58 531-50-64; e-mail: gladyszgladpol (at) wp.pl
P.H.U. GLADPOL STANISŁAW GŁADYSZ - 2016-05-31 - Tczew (pomorskie)
Obsługa klientów w zakresie korzystania z usług. Sprzedaż usług, Prowadzenie spraw kasowo-finansowych, sporządzanie raportów kasowych. Udzielanie informacji o świadczonych usługach. Obsługa kas fiskalnych
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
czuwanie nad przestrzeganiem z z-dzie pracy zasad i przepisów BHP, prowadzenie kontroli warunków pracy, dokonywanie okresowych analiz stanu BHP, dbanie o przestrzeganie przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych, instalacyjnych i technologicznych, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypadków przy pracy, prowadzenie wstępnych szkoleń dla pracowników w dziedzinie BHP i p/poż, dbałość o stan urządzeń p/poż, wykonywanie innych zadań wynikajacych z przepisów Rozporządzenia RM z 02.09.1997 (Dz.U. z 1999nr. 109 poz. 704 ze zm),
Prokuratura Okręgowa - 2018-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie, sprawdzanie kosztorysów, planów, dokumentacji technicznych. Przeprowadzanie przeglądów budowlanych, wykonywanie czynności inspektora nadzoru określone w Prawie Budowlanym. Kontrolowanie prac budowlano remontowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa-Bałtyk - 2016-06-29 - Gdynia (pomorskie)
Kierowca C+E
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWE MAZUR TRANSPORT MIROSŁAW MAZUR - 2016-01-19 - Sampława (warmińsko-mazurskie)
SZKOLENIA NA TEMAT SPRZEDAWANYCH URZĄDZEŃ TECHNIKI GRZEWCZEJ POPRZEZ OSOBISTE SZKOLENIA WIZYTUJĄCYCH FIRMĘ PRZEDSTAWICIELI PRODUCENTÓW ORAZ POPRZEZ SŁUCHANIE ROZMÓW DOŚWIADCZONYCH PRACOWNIKÓW Z KLIENTAMI, SPORZĄDZANIE PRZYKŁADOWYCH OFERT DLA KLIENTÓW HURTOWYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z OBSZAREM DZIAŁALNOŚCI PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO, POZNANIE TRAS, ZAPOZNANIE SIĘ Z FUNKCJAMI PROGRAMU CORAX, NA KTÓRYM PRACUJE FIRMA FABA
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
praca jako ratownik
Ce-Bo Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Świeradów-Zdrój (dolnośląskie)