INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH K/M Warszawa oferta pracy DOM POMOCY SPOŁECZNEJ Pracownika Oświaty
Stanowisko: INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH K/M
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-08-22
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ Pracownika Oświaty
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Parkowa 7a, 00-759 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Data zakończenia pracy: 31.08.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: ekonomiczny, dwa lata doświadczenia zawodowego, umiejętności: obsługa finansowo-księgowa, obowiązki: prowadzenie całokształtu spraw związanych z naliczaniem i rozliczaniem wynagrodzeń pracowników, rozliczanie miesięczne i roczne podatku dochodowego od osób fizycznych wraz z wystawieniem wymaganych przez Urząd Skarbowy dokumentów, prowadzenie ewidencji i rozliczanie odpłatności za pobyt mieszkańców, w tym wyliczanie zwrotów za nieobecności mieszkańców, dokonywanie płatności w wersji elektronicznej, praca jednozmianowa, w godzinach 8-14, niepełny wymiar czasu pracy. Zgłoszenie: sekretariat (at) dpsparkowa.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ Pracownika Oświaty
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
00-759 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.08.2017
Data dodania oferty pracy: 22.08.2017
Oferta pracy ważna do: 25.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
"HASS" Wasiluk Spółka Jawna - 2016-03-30 - Białystok (podlaskie)
- udział w opracowywaniu programów i planówremontowych, - sporządzanie/weryfikacja kosztorysów robótremontowo-budowlanych, - nadzór nad realizacją prowadzonych pracremontowo-budowlanych, - dbanie o właściwy stan techniczny budynkówSpółdzielni, - prowadzenie książek obiektów budowlanych, - organizowanie i nadzór nad kontrolami i przeglądami technicznymi obiektów budowlanych, -prowadzenie korespondencji w sprawach technicznych, - inne, niezbędne do wykonywania powierzonych zadań.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "PRZYJAŹŃ" w Krzeszowicach - 2016-11-07 - Krzeszowice (małopolskie)
Prowadzenie ewidencji głównej sprzętu techniki specjalnej, sprzętu sportowego i kulturalno oświatowego, w celu racjonalnej gospodarki mieniem. Przygotowywanie i wystawianie dokumentów przychodowo rozchodowych na sprzęt i materiały techniki specjalnej w celu dokonania właściwego obrotu sprzętu lub materiału; kompletowanie wszystkich dowodów materiałowych, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów między sekcją a Pionem Głównego Księgowego; dokonywanie porównań ewidencji magazynowej, warsztatowej oraz komórek i granicznych jednostek organizacyjnych z ewidencją główną w Sekcji , w celu sprawdzenia zgodności stanów ewidencyjnych; sporządzanie sprawozdań o stanie ilościowym, wartościowym i jakościowym mienia techniki specjalnej, w celu właściwego planowania ewentualnych potrzeb w tym zakresie
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-11-02 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej. Udzielanie instruktażu. Prowadzenie dokumentacji ppoż. Uczestnictwo w odbiorach technicznych nowych pomieszczeń.
Jednostka Wojskowa Nr 4938 w Radomiu - 2016-07-07 - Olszewnica Stara (mazowieckie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań organu administracji architektoniczno-budowlanej wyższego stopnia w stosunku do starostów, w tym rozpatrywanie odwołań od decyzji organu administracji architektoniczno-budowlanej i odpowiadanie na skargi na decyzje własne- rozpatrywanie wniosków o stwierdzenie nieważności decyzji organów administracji architektoniczno-budowlanej- rozpatrywanie wniosków o wznowienie postępowania zakończonego ostateczną decyzją wydaną przez organ administracji architektoniczno-budowlanejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Strzyżenie, dbanie o stanowisko pracy.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Gąsów (mazowieckie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Jankowice (podkarpackie)
- Obsługa pojazdów na terenach w Polsce i na terenach międzynarodowych (kraje UE i spoza UE).- Miejsce wykonywania pracy: na terenie województwa Sląskiego, na terenie Rzeczpospolita Polska, na terenie Unii Europejskiej, spoza Unii Europejskiej.- Wynagrodzenie: 13 złoty/godzina/brutto (około 2080 zł/brutto/miesięcznie). Praca na umowę zlecenie na 1 rok.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 7:30-15:30 + soboty. Wymagane wykształcenie średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat na podobnym stanowisku. Wymagany aktualny paszport.
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Katowice (śląskie)
Prace budowlane.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Sitkówka (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
1.Wykonywanie sprawozdań osób, pojazdów, rzeczy, dokumentów, podmiotów dla uprawnionych osób w bazach informatycznych.2.Zapewnienie ciągłości, terminowości i prawidłowości wprowadzania danych do systemów informatycznych.3.Prowadzenie dokumentacji niezbędnej przy wykonywaniu wyżej wymienionych czynnoci.4. Sprawdzanie, rejestracja, modyfikacja w niejawnych bazach danych.5.Archiwizacja dokumentów statystyczno-informatycznych.
Komenda Powiatowa Policji w Wyszkowie - 2016-04-20 - Wyszków (mazowieckie)
PRZEGLĄDY I NAPRAWY MASZYN BUDOWLANYCH I GÓRNICZYCH, NAPRAWY ZESPOŁÓW DO MASZYN BUDOWLANYCH I GÓRNICZYCH, PRZEGLĄDY I NAPRAWY SILNIKÓW WYSOKOPRĘŻNYCH STOSOWANYCH W MASZYNACH BUDOWLANYCH I GÓRNICZYCH, DOCELOWO PRACA POD ZIEMIĄ W ZAKŁADACH GÓRNICZYCH KGHM POLSKA MIEDŹ S.A.
WIGROPOL Sp. z o. o. - 2018-03-19 - Polkowice (dolnośląskie)
- obsługa spraw związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych o ustaleniu odszkodowań za działki gruntu zajęte w dniu 31.12.1998r. po drogi publiczne gminne oraz działki, które na mocy decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych stały się własnością gminy lub powiatu,- regulacja stanów prawnych nieruchomości Skarb Państwa,- prowadzenie spraw związanych z obrotem nieruchomościami powiatu, w tym: sprzedaż, zamiana, darowizna, nabywanie do nieruchomości do zasobu powiatu.
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2018-08-14 - Cieszyn (śląskie)
Sprzątanie sal lekcyjnych, sali gimnastycznej oraz pozostałych pomieszczeń w szkole, utrzymanie w czystości pomieszczeń sanitarnych oraz toalet, mycie posadzek, ścian, mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i armatury
Zespół Szkół im. Jana Kasprowicza - 2016-11-08 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Obsługa klientów firmy na terenie woj. Podlaskiego i Mazowieckie: m.in. doradztwo, sprzedaż biostymulatorów. Elastyczne godziny pracy. Praca w terenie.
Agroconsult Jerzy Maciejewski - 2018-01-26 - Serock (mazowieckie)
Obowiązki pracownika BHP na budowie, praca od godz.6:00.Wynagrodzenie od 2000-4000 zł brutto
Mostostal Płock - 2016-02-12 - Brzezie (opolskie)
zarządzanie portfolio klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Kraków (małopolskie)
PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z ZADANIAMI INWESTYCYJNO-REMONTOWYMI, PROWADZENIE ZAGADNIEŃ Z DZIEDZINY WODNO-KANALIZACYJNEJ
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Dębica (podkarpackie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-10/16 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-07-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie wykopów pod kable energetyczne. Praca 100 % w delegacji, wyjazdy na dwa tygodnie, wyłącznie na terenie Polski. Pracodawca zapewnia wyżywienie i zakwaterowanie. Pierwsza umowa zawierana jest na okres próbny, następna oferta zawierana będzie na czas nieokreślony. Wykształcenie min. zawodowe, 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy na koparkach, wymagane są uprawnienia na mini koparkę, mile widziane prawo jazdy kat. B.
B&B ANDRZEJ BELA - 2015-12-02 - Linia (pomorskie)
przewozy pracownicze, międzynarodowe oraz turystyka krajowa
FIRMA KRY-CHA WOJCIECH CHADŻY - 2016-03-01 - Łomnica (dolnośląskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Zagórz (podkarpackie)
realizacja zadań i procedur wynikająych z przepisó BHP, organizacja szkoleń dla pracownikówz zakresu BHP
SOKPOL KONCENTRATY Sp. zo.o. - 2016-07-11 - Zagłoba (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Jarosław (podkarpackie)
Brak danych
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. - 2018-02-13 - Kościerzyna (pomorskie)
Zapewnienie ciągłości pracy na dziale automatów montażowych oraz prowadzenie napraw i regulacji automatów montażowych.
HTL - Strefa S.A. - 2017-11-13 - Ozorków (łódzkie)
prca na kasie w stacji paliw
Firma-Handlowo-Usługowa "Areda" Dawid Andrzejewski - 2016-04-21 - Ługi (pomorskie)
- Kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami firmy w celu przedstawienia oferty firmy. Budowanie długotrwałych relacji z klientami. Obsługa klienta zamożnego. Utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie bez znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku telemarketera. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 882-520-005) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Dąbrówki 16, 40-081 Katowice) lub e-mail: praca (at) smart-hr.pl
Smart-HR Anna Pycia-Pytlik - 2016-10-21 - Katowice (śląskie)
1. Prowadzenie archiwum zakładowego, 2. Przygotowywanie projektów Zarządzeń Dyrektora Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, 3. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu, 4. prowadzenie rejestru wyżej wymienionych aktów prawa wewnętrznego, 5. Przygotowywanie porozumień dotyczących współpracy z jednostkami Powiatu Płockiego, 6. Prowadzenie spraw socjalnych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-09-29 - Płock (mazowieckie)
Nauczyciel doradztwa zawodowego
Szkoła Podstawowa im. Jacka Malczewskiego - 2018-07-03 - Faściszowa (małopolskie)