INSPEKTOR W DZIALE ORGANIZACYJNYM Płock oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO
Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE ORGANIZACYJNYM
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie archiwum zakładowego, 2. Przygotowywanie projektów Zarządzeń Dyrektora Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, 3. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu, 4. prowadzenie rejestru wyżej wymienionych aktów prawa wewnętrznego, 5. Przygotowywanie porozumień dotyczących współpracy z jednostkami Powiatu Płockiego, 6. Prowadzenie spraw socjalnych.
Data publikacji: 2016-09-29
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie archiwum zakładowego, 2. Przygotowywanie projektów Zarządzeń Dyrektora Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, 3. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu, 4. prowadzenie rejestru wyżej wymienionych aktów prawa wewnętrznego, 5. Przygotowywanie porozumień dotyczących współpracy z jednostkami Powiatu Płockiego, 6. Prowadzenie spraw socjalnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE ORGANIZACYJNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kurs archiwalny pierwszego stopnia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo wysoka kultura osobista
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana sumienność, rzetelność i odpowiedzialność. Więcej informacji pod numerem telefonu 24-267-46-63.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. List motywacyjny własnoręcznie podpisany,2. Życiorys (CV) własnoręcznie podpisany,3. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,4. Kserokopie dokumentu/ów poświadczających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,5. Kserokopie świadectw pracy i zaświadczenie dokumentujące obecne zatrudnienie,6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż w art. 22 Kodeksu Pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu Pracy,8.Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego (IV piętro p.405) lub przesłać pocztą na adres: Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, Bielska 59 p. 405, 09-400 Płock w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru nr 1 na stanowisko inspektor do dnia 07.10.2016r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Bielska
Numer budynku pracodawcy: 59
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.09.2016
Data dodania oferty pracy: 29.09.2016
Oferta pracy ważna do: 07.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w księgowości
START TRAVEL Sp. z o.o. - 2018-01-10 - Dosłońce (małopolskie)
w/g potrzeb
10 ŚWIĘTOKRZYSKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 33 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2018-01-30 - Kielce (świętokrzyskie)
Zapoznanie się ze strukturą i zadaniami służb nadzoru budowlanego oraz przepisami je regulującymi. Przygotowanie projektów pism procesowych oraz projektów rozstrzygnięć w prostych sprawach.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE - 2015-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa pieca piekarniczego, odpiek pieczywa, pbsługa lad, przygotowywanie ekspozycji towarów, towarowanie stoiska, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Sosnowiec (śląskie)
j.w
ANTAKARANA Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
kierowca w transporcie międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Świętochłowice (śląskie)
Prowadzenie obsługi księgowo - finansowej, dekretowanie dowodów księgowych, przygotowywanie projektów planów finansowych, prowadzenie ewidencji wydatków bieżących, rzeczowych i inwestycyjnych, prowadzenie analiz związanych w realizacją wydatków. Pierwsza umowa - o pracę na czas określony 4 m-ce, docelowo na czas nieokreślony. Praca od 7.30 do 15.30. Zatrudnienie od lipca.
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PILE - 2018-06-11 - Piła (wielkopolskie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
wykształcenie min. średnie, doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych, obsługa programu Comarch Optima ,
Kancelaria KNOW HOW sp.zo.o - 2016-08-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Głogów (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, - weryfikowanie, bądź sporządzanie umów zawieranych w zakresie udzielonych zamówień,- prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i kompletowaniem dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o dofinansowanie zadań ze środków pozabudżetowych,- monitorowanie procedur wynikających z przyznania środków finansowych na określone projekty, we współpracy z wydziałami Urzędu, zgodnie z warunkami zawartych umów,- rozliczanie przyznanego dofinansowania na poszczególne zadania, w trakcie realizacji przedsięwzięcia i po jego zakończeniu oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie, - uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w postępowaniach prowadzonych przez innych pracowników Oddziału Zamówień Publicznych i Inwestycji,- współudział w prowadzeniu spraw związanych z planowaniem zamówień centralnych, współpraca w tym zakresie z wydziałami oraz z Centrum Obsługi Administracji Rządowej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2018-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie zawodowe lub średnie; doświadczenie na produkcji bedzie dodatkowym atutem; spostrzegawczośc; dobra pamięć; systematyczność; konsekwencja w działaniu; dobry wzrok; zdolności manualne; zakres obowiązków: kontrola jakości komponentów samochodowych oraz ich naprawa zgodnie z przekazaną instrukcją, raportowanie wykonanych czynności do przełozonego; umowa zlecenie; miejsce pracy: Strefa Ekonomiczna Gliwice;
"FORMEL D POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Gliwice (śląskie)
jw.
Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia w Warszawie - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie ruchu maszyn (tokarek)
SKRAW-TECH S.C.A.JANIKOWSKI K.JANIKOWSKI ZAWADZKIE - 2017-09-11 - Zawadzkie (opolskie)
Praca z dziećmi z trudnościami w uczeniu się , z trudnościami z przystosowaniem społecznym , z dziećmi posiadającymi orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego.
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE Nr 3 "WESOŁY SMYK" - 2018-02-27 - Chodzież (wielkopolskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2018-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie zleceń, kontakt z mieszkańcami, przygotowywanie kosztorysów i rozliczanie robót, nadzór, praca na umowę na czas określony, na jedną zmianę, miejsce wykonywania pracy: Wrocław- Fabryczna, kontakt kandydatów z pracodawcą mailowy jolanta_sadowska (at) op.pl lub telefoniczny 71-362-17-88, oferta dostępna w sali D
ADMIROM-5 Sp.z.o.o - 2015-11-20 - Wrocław (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami i remontami realizowanymi przez gmine.
GMINA LGOTA WIELKA - 2018-06-28 - Lgota Wielka (łódzkie)
Pełnienie funkcji inspektora do spraw budowlanych, inwestycji i remontów,w tym: kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi, prowadzonymi w okresie realizacji umowy przez inspektoraoraz sprawowanie kontroli technicznej obiektu Aquapark. Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestycyjny całego procesu inwestycyjnego we wszystkichbranżach robót wynikających z opracowanych projektów budowlanych oraz wszystkich czynności wynikających z prawa budowlanego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U.z 2002r. Nr 108, poz. 953) i umów zawartych pomiędzy inwestorem a wykonawcą robót budowlanych.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2018-06-11 - Polkowice (dolnośląskie)
wg. zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Radomsko (łódzkie)
obsługa kotła centralnego ogrzewania, dozór nad posesją
"STOLLAR-SYSTEMY OKIENNE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-31 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad przestrzeganiem przepisów dotyczących ochrony przeciwpożarowej w zakładnie pracy, kontrola przepisów techniczno-budowlanychpraca na umowę na okres próbny (1/2/ etatu), praca w godzinach 7:00-15:30oferta dostępna w sali F
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-04-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych. Doradztwo i obsługa dotychczasowych klientów banku
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-14 - Żary (lubuskie)
Montaż, demontaż opon, wyważanie kół, naprawy ogumienia8.00-16.00, 10.00-18.00pon- pt
Szot Arkadiusz Asgum - 2017-01-10 - Złotniki (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Porąbka Iwkowska (małopolskie)
OCHRONAWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWEMIEJSCE PRACY-STOCZNIA SZCZECIŃSKAKONTAKT Z PRACODAWCĄ WYŁĄCZNIE TELEFONICZNY
STALKON SP. Z O.O. - 2017-05-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów, pomoc w produkcji.
"REWOP" Wojciech Poręba - 2016-09-09 - Wola Ducka (mazowieckie)