INSPEKTOR SEKCJI KADR I SPRAW SOCJALNYCH Rzeszów oferta pracy SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W RZESZOWIE
Stanowisko: INSPEKTOR SEKCJI KADR I SPRAW SOCJALNYCH
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów na zakup i sprzedaż świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów zleceń, umów kontraktowych- sporządzanie ofert na świadczenia zdrowotne- prowadzenie marketingu usług medycznych
Data publikacji: 2017-03-27
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W RZESZOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krakowska 16, 35-111 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów na zakup i sprzedaż świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów zleceń, umów kontraktowych- sporządzanie ofert na świadczenia zdrowotne- prowadzenie marketingu usług medycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR SEKCJI KADR I SPRAW SOCJALNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: preferowane: prawo, administracja
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, kodeksu cywilnego, ustawy z dn. 15.04.2011 r. o działalności leczniczej- znajomość obsługi programu PŁATNIK- umiejętność obsługi pakietu MS Office w stopniu bardzo dobrym- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 3 lata (doświadczenie w pracy w podmiocie leczniczym na podobnym stanowisku mile widziane)- umiejętność szybkiego uczenia się- odpowiedzialność, sumienność i zaangażowanie
Nazwa pracodawcy:
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W RZESZOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Krakowska 16, 35-111 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty należy składać na adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiAul. Krakowska 16, 35-111 RzeszówProsimy o dopisanie klauzuli: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Krakowska
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 27.03.2017
Oferta pracy ważna do: 07.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych. Rozliczanie roczne podatku dochodowego dla pracowników (PIT 4R,PIT 8AR, PIT-11, PIT-40) oraz ich przekazywanie w formie elektronicznej do Urzędu Skarbowego.Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie płac i kadr. Zastępowanie Głównego Księgowego w okresach nieobecności. Sporządzanie niezbędnych terminowych sprawozdań w szczególności RB 27S, RB 28S,RB-N, RB-Z oraz innych wynikających z przepisów, wysyłanie ich w wersji elektronicznej w systemie SJO BESTIA i papierowej do organu prowadzącego. Inne prace zlecone.
Gminne Przedszkole Nr 2 w Karczewie "TĘCZOWA KRAINA" - 2017-08-10 - Karczew (mazowieckie)
montaż urządzeń energoelektronicznych i szaf rozdzielczo-sterowniczych
APATOR CONTROL Spółka z o.o. - 2016-02-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
Naprawa urządzeń samochodowych
PETRO GUM SERWIS Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Otorowo (wielkopolskie)
Oferty sprzedaży paliw, współpraca z odbiorcami, windykacja należności.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TARPAL - 2017-04-27 - Targowisko (małopolskie)
Obowiązki:- bezpośrednia obsługa klienta: życzliwa i sprawna- obsługa krajalnic, wag etc.- dbałość o jakość sprzedawanego towaru m.in. poprzez kontrolę dat przydatności oraz kontrolę czystości na stoisku.Miejsce pracy: - ul. Świdnicka 40, Wrocław - D.H. Renoma - tel. 71 759 8010- ul. Powstańców śl. 2-4, Wrocław - C.H. Arkady - tel. 71 334 1400- ul. Czekoladowa 9, Bielany Wrocławskie - Aleja Bielany - tel. 71 375 0210.System pracy: dwuzmianowy w godzinach: 06:30 do 22:00. Umowa: 1-sza na okres próbny 3- miesięczny; kolejna na czas określony 3-letni. Zgadzamy się zwracać koszty dojazdu do Wrocławia (za komunikację publiczną) osobom spoza miasta Wrocław. Kontakt z pracodawcą: : telefoniczny, mailowy (dyrektor.renoma (at) almamarket.pl ), osobisty, od poniedziałku do soboty .
Alma Market S.A. - 2015-12-03 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, osługa punktów sprzedaży Dziennika Elbląskiego, pozyskiwanie nowych punktów sprzedażowych
kontakt przez OHP - 2016-01-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
w/g potrzeb
Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Kielcach - 2018-02-02 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie kasy, prowadzenie obsługi bankowej (przelewy, wyciągi),rozliczanie podróży służbowych (delegacji), obrót i ew idencja środków trw ałych i wartości niem aterialnych i prawnych rozliczanie sum depozytowych, planowanie i rozliczanie zapotrzebowań na środki finansowe
PROKURATURA OKRĘGOWA W TORUNIU - 2018-04-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
SPÓŁDZ MIESZKANIOWA PROJEKTANT - 2016-08-30 - Rzeszów (podkarpackie)
pełnienie nadzoru inspektora robót sanitarnych na podczas budow obiektu w Sanoku
I.B.R. Sp. z o.o. - 2016-03-29 - Sanok (podkarpackie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
integracja sensoryczna.praca e-mail: przedszkolepolwica (at) wp.pl
Przedszkole Publiczne w Polwicy - 2016-08-10 - Domaniów (dolnośląskie)
Załadunek i rozładunek kontenerów, mocowanie i rozmocowanie ładunków, prace na wysokości związane z przeładunkiem towarów.
Grupacon Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Gdańsk (pomorskie)
Szycie odzieży, haftowanie
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Bytów (pomorskie)
- Obsługa Klienta,- Przygotowanie i kontrola towaru do wydania,- Fakturowanie wydanego towaru,- Praca 1-zmianowa w godz. 3:00-11:00 lub 7:00-15:00Kontakt:-Telefon 506-761-002-E-mail: ksiegowosc (at) masarnia-bielawki.pl
ST. RĄBAŁA SP. Z O.O. - 2016-04-05 - Bielawki (pomorskie)
.....
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Koło (wielkopolskie)
Sprawowanie kontroli nad zgodnością realizacji prac technicznych z projektem; realizowanie planów remontów nieruchomości; usuwanie awarii i zagrożeń; kontrola nad jakością wykonywanych robót; prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań; zatwierdzanie faktur do realizacji, praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
ENTER sp. z o.o. - 2017-04-27 - Opole (opolskie)
Prowadzenie i nadzorowanie całokształtu spraw w zakresie nadzoru budowlanego a w szczególności nadzorowanie eksploatacji i remontów prowadzonych w budynkach Spółdzielni.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Ruczaj-Zaborze" - 2017-07-07 - Kraków (małopolskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne PEBIS - 2018-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z umową.
"RUD-CAR" Grzegorz Rudny - 2016-11-30 - Ostrów (podkarpackie)
Prowadzenie ksiąg kontowych, w tym ewidencjonowanie wydatków z podziałem na poszczególne grupy i pozycje budżetowe oraz monitorowanie zgodności wydatków z planem finansowym.Opisywanie faktur i rachunków, sprawdzanie ich zgodności z zawartymi umowami, wprowadzanie poleceń przelewu do systemu informatycznego.Opracowywanie projektu planu finansowego w zakresie rozliczanych pozycji budżetowych, sporządzanie kwartalnych analiz z realizacji planu, uczestniczenie przy opracowywaniu planu zamówień publicznych.Uzgadnianie z Pionem Głównego Księgowego kont analitycznych i syntetycznych wydatków i wpływów.Prowadzenie rejestru faktur otrzymanych od kontrahentów, rejestru szkód w mieniu Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej.Prowadzenie postepowań szkodowych w mieniu Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej.Ewidencjonowanie środków trwałych, dokonywanie wyceny i rozliczenia inwentaryzacji.Sporządzanie wyliczeń kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-08-16 - Chełm (lubelskie)
Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2017-09-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Rozlicznie wpłat, fakturowanie, kontakt z księgowością
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Kraków (małopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń na stacji paliw oraz na myjni.
Firma Transportowa Mirko Spółka Cywilna - 2016-12-27 - Łąka (dolnośląskie)
strzyżenie włosów; mile widziana osoba chcąca się nauczyć fryzjerstwa, pracodawca jest w stanie przeszkolić do wykonywania zawodu
SALON FRYZJERSKI MĘSKI "CRIS" JOLANTA PURZYCKA - 2016-10-04 - Słupsk (pomorskie)
Sprzątanie hal, toalet, terenu zastrzeżonego, utrzymanie czystości w magazynie, obsługa maszyn sprzątających, sortowanie i wywóz nieczystości
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Belsk Duży (mazowieckie)
Przetwarzanie i przewożenie surowców na miejsce wykonywania prac, mycie i czyszczenie maszyn i urządzeń, sortowanie produktów, przeprowadzanie obróbki wstępnej surowca wg okreslonych receptur przy zastosowaniu maszyn i urzadzeń, wykonywanie innych zadań pokrewnych.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Karczew (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, ewidencji czasu pracy, przygotowanie umów o pracy, sporządzanie list plac, rozliczanie danin publiczno-prawnych (podatek, ZUS), sporządzanie deklaracji ZUS, ewidencja zwolnień lekarskich, sprawozdania GUS
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2017-03-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)