INSPEKTOR DS ADMINISTRACYJNO - FINANSOWYCH Kielce oferta pracy Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Kielcach

Stanowisko: INSPEKTOR DS ADMINISTRACYJNO - FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: w/g potrzeb
Data publikacji: 2018-02-02
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Kielcach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Targowa 18, 25-520 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: w/g potrzeb
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS ADMINISTRACYJNO - FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali kierownicy do spraw finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.02.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Nazwa pracodawcy: Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Kielcach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Targowa 18, 25-520 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wskazany kontakt tel; kontakt osobisty wraz z CV lub tel; 41/ 343-04-42
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 10.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Targowa
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kierownicy do spraw finansowych
Data dodania oferty pracy: 02.02.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
spawanie stali
RSTECHNOLOGY Adam Rachfał - 2016-12-14 - Gniewczyna Tryniecka (podkarpackie)
Przeprowadzanie kontroli w jednostkach samorządu terytorialnego i innych podlegających kontroli podmiotach zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, dokonywanie w sposób obiektywny ustaleń kontroli oraz rzetelne jej dokumentowanie, sporządzanie protokołu kontroli oraz projektu wystąpienia pokontrolnego, przygotowywanie projektu odpowiedzi na skierowane do Izby skargi i wnioski w zakresie przeprowadzonej kontroli, przygotowywanie projektów zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych oraz projektów wniosków o ukaranie z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych, dokonywanie wstępnej oceny odpowiedzi na wystąpienie pokontrolne.
REGIONALNA IZBA OBRACHUNKOWA W POZNANIU - 2016-02-23 - Kalisz (wielkopolskie)
-przygotowywanie sali konsumpcyjnej, przyjmowanie zamówień, serwowanie potraw i napojów, inkasowanie należności za wydane potrawy i napoje, obsługiwanie uczestników imprez okolicznościowych
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie min. średnie techniczne; doświadczenie zawodowe w dziale jakości w międzynarodowej firmie produkcyjnej mile widziane, umiejętność wykorzystywania urządzeń kontrolno-pomiarowych, umiejętność czytania rysunku technicznego, komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; zakres obowiązków: kontrola jakościowa produktu na linii produkcyjnej,przeprowadzanie inspekcji wejściowej i końcowej, opracowywanie instrukcji jakościowych, analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych na linii produkcyjnej i od klienta, nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym, wykonywanie pomiarów części dla produkcji i nowych wdrożeń; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice/ Zabrze
YS POLAND AUTOPARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Gliwice (śląskie)
x
LOKAL-BUD Arciszewski Jarosław - 2016-01-05 - Białystok (podlaskie)
Wymagane min. wykształcenie średnie oraz kurs kasjera walutowego - mile widziany. Dodatkowym atutem będzie znajomość PHP lub HTML, mile widziane doświadczenie. Obsługa klientów, zakup, sprzedaż walut, raporty dzienne, miesięczne, obserwacja rynku finansowego. Aktualizacja kursów walut na stronach internetowych. Dbanie o stanowisko pracy. Mozliwość podjęcia pracy na 3/4 etatu oraz cały etat. Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: praca.kantor.rybnik (at) maax.pl.
MAX SPÓŁKA JAWNA MAJCHRZAK - 2017-07-24 - Rybnik (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PODWAWELSKA - 2016-05-17 - Kraków (małopolskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Kraków (małopolskie)
Podstawowe obowiązki:1) zapewnienie bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne, poprzez sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad i procedur z zakresu ochrony informacji niejawnych;2) prowadzenie ewidencji eksploatowanych: a) systemów teleinformatycznych, b) środków ochrony elektromagnetycznej;3) zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych;4) podejmowanie wskazanych przez Pełnomocnika Ochrony działań zmierzających do wyjaśnienia okoliczności naruszania przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych;5) zapewnienie bieżących kontroli zgodności funkcjonowania systemu teleinformatycznego z dokumentacją bezpieczeństwa i reagowanie na stwierdzone nieprawidłowości;6) nadzorowanie prac administratorów systemów teleinformatycznych w zakresie bezpieczeństwa tych systemów;7) prowadzenie szkoleń dla żołnierzy i pracowników wojska z zakresu przepisów o ochronie informacji niejawnych ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa teleinformatycznego;8) przestrzeganie zasad dyscypliny wykonawczej i kultury sztabowej przy opracowywaniu materiałów i dokumentów;9) podnoszenie i doskonalenie kwalifikacji zawodowych na zajmowanym stanowisku.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
produkcja okien PVC; jedna zmiana (8-16); kontakt pracodawcą telefoniczny w godzinach (10-16) oraz e-mailowy.
"JR INVESTMENTS" Sp. z o. o. - 2016-04-05 - Słupsk (pomorskie)
Aktywna sprzedaż, obsługa klienta na najwyższym poziomie, zaangażowanie w wykonywaną pracę. Pracodawca oferuje pracę w miłej atmosferze, atrakcyjny system wynagrodzeń, również uzależniony od jakości obsługi klientów i wyników sprzedażowych, stabilność zatrudnienia, profesjonalny pakiet szkoleń, możliwość awansu i rozwoju zawodowego, standardowy wymiar czasu pracy.
ADAM KURBIEL STARDUST, POŚREDNICTWO FINANSOWE "BEST SOLUTION" - 2017-09-07 - Bełchatów (łódzkie)
Montaż okablowania,nawijanie na szpule, prace manualne w pozycji siedzącej.
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Jaworzno (śląskie)
INSTRUKTARZ, PRACE BIUROWE
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Blizne Jasińskiego (mazowieckie)
kosztorysowanie w resorcie MON
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPOADRACZY - 2018-05-16 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
obsługa sekretariatu w Oddziale Zewnętrznym w Złotowie
ZAKŁAD KARNY - 2018-06-01 - Złotów (wielkopolskie)
Rozliczanie mediów; wystawianie not, rachunków oraz FV; bezpośrednikontakt z klientami Spółki; prowadzenie korespondencji, praca w godz. 7-15
ENTER sp. z o.o. - 2016-02-22 - Opole (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie czystości obiektu handlowego- hipermarketu.Oferta przeznaczona dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności .Miejsce pracy: Wrocław ul. KrzywoustegoKontakt kandydatów z pracodawcą: 661-992-493Oferta znajduje się w sali: A
ASPEN Sp z o.o. Zakład Pracy Chronionej - 2015-11-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu. Monitorowanie jakości wykonywanych usług serwisu sprzątającego.
"AMLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa kasowa i bezgotówkowa klientów , informowanie klientów o pełnej ofercie Banku, pozyskiwanie nowych klientów, rozwijanie relacji z aktualnymi Klientami, promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług Banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział w Zgorzelcu - 2016-02-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wewnątrzakładowe szkolenia BHP, kierowanie pojazdami osobowymi, przygotowanie dokumentacji BHP
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wójcin (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie pokryć dachowych. Montaż instalacji rynnowych, obróbki blacharskie
Wojciech Bielakiewicz SOLID-DACH - 2017-08-17 - Łącznik (opolskie)
- Na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. technicznych w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnicze: inspektora ds. technicznych w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3 (1 etat).- Do osoby zatrudnionej na w/w stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie ewidencji zasobów budynków i terenów, przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współudział w wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej, współudział w opracowywaniu planów remontów, współudział w typowaniu zakresu prac remontowych oraz przygotowaniu przedmiaru robót, specyfikacji technicznej i wyceny inwestorskiej robót budowlanych i usług technicznych dla potrzeb wyboru wykonawcy poza ustawą prawo zamówień publicznych, prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, udział w procedurze wyboru wykonawcy robót budowlanych i usług zlecanych poza ustawą prawo zamówień publicznych przez EB, udział w nadzorowaniu prowadzonych remontów i w komisjach odbiorowych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane zlecanych w trybie poza ustawą prawo zamówień publicznych wykonawcom obcym, udział w przygotowaniu danych o zasobach EB dla potrzeb zlecania kontroli okresowych wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, współudział w nadzorowaniu ich realizacji, dokonywanie pomiarów stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany i prowadzenie rejestru, udział w odbiorach i przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, współpraca z Działem Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych i zarządami wspólnot mieszkaniowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi majątku gminy w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Słowackiego 18,praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wynagrodzenie: od 2500-2600 zł/brutto (zgodnie z Regulaminem Wynagradzania KZGM). Praca na umowę o pracę na okres do 6 miesięcy (I umowa). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na na czas nieokreślony. Data rozpoczęcia pracy: zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 07.11.2016r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
Opracowanie standardowych programów interfejsów, zaprojektowanie schematów blokowych programów i dokonywanie podziału tych programów na moduły programowe, fragmentyzacja dla baz danych firmy na podstawie praw jej projektu, obsługiwanie i konserwowanie działającego oprogramowania, tworzenie koduwynikowego przy wykorzystaniu opracowanych modułów programowanych, wspópraca z ukraińskojęzycznym zespołem firmy. Umowa o dzieło: 10 h/tydzień.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Łódź (łódzkie)
a) utrzymywanie w należytym stanie techniczno eksploatacyjnym oraz właściwa konserwacja i eksploatacjaurządzeń melioracji wodnych podstawowych, śródlądowych wód powierzchniowych stanowiących własność publiczną, istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, jezior oraz urządzeń ochrony przeciwpowodziowej na terenie powiatu kwidzyńskiego;b) prowadzenie całokształtu prac związanych z konserwacją urządzeń melioracyjnych;c) prowadzenie samochodu służbowego, jego eksploatacji i utrzymanie w dobrym stanie technicznym,d) sporządzanie decyzji administracyjnych,e) uczestnictwo w postępowaniach administracyjnych,f) opiniowanie projektów technicznych,g) opiniowanie i udział w zleconych podziałach, wydzieleniach geodezyjnych,h) prowadzenie ewidencji wód, urządzeń wodnych oraz zmeliorowanych gruntów
ZARZĄD MELIORACJI I URZĄDZEŃ WODNYCH WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO W GDAŃSKU - 2015-11-30 - Kwidzyn (pomorskie)
Nadzór nad wykonawstem prac inwestycyjnych (przyłączenia, modernizacje, remonty). Rozliczanie kosztów budowy obiektów pod względem ilości i wartości wykonanych prac. Udział w ograniczaniu oraz likwidacji awarii masowych.
PGE Dystrybucja SA Oddział Zamość - 2017-06-16 - Przemyśl (podkarpackie)
nadzór nad rozliczeniem paliwa, analiza przyczyn zużycia paliwa, wystawianie dokumentów zwiazanych z gospodarką magazynową i paliwowądocelowo umowa na czas nieokreślony
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W BYDGOSZCZY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dokonywanie oceny ryzyka zawodowego, przeprowadzanie szkoleń BHP
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Mazanów (lubelskie)
bieżąca obsługa klientów w zakresie gotówkowym ( obsługa kasjerska) i bezgotówkowym ( obsługa dysponencka); promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług Banku; pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi klientami; zapewnienie wysokiej jakości obsługi dla klientów banku;
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. I ODDZIAŁ W ZGORZELCU - 2017-09-01 - Zgorzelec (dolnośląskie)
sprzedaż pieczywa w kiosku z pieczywem
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "BUMITA" S.C. - 2017-10-11 - Łoniów (świętokrzyskie)