INSPEKTOR NADZORU OSÓB SPRZĄTAJĄCYCH Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Rzeszów oferta pracy "AMLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU OSÓB SPRZĄTAJĄCYCH Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu. Monitorowanie jakości wykonywanych usług serwisu sprzątającego.
Data publikacji: 2016-06-09
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: "AMLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al.Tadeusza Rejtana 67, 35-326 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu. Monitorowanie jakości wykonywanych usług serwisu sprzątającego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU OSÓB SPRZĄTAJĄCYCH Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik firmy sprzątającej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie bez znaczenia. Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu grupą pracowników. Prawo jazdy kat. B, własny samochód, dyspozycyjność, operatywność. Orzeczenie o niepełnosprawności.
Nazwa pracodawcy:
"AMLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Adres pracodawcy:
Al.Tadeusza Rejtana 67, 35-326 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Al.Tadeusza Rejtana
Numer budynku pracodawcy: 67
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik firmy sprzątającej
Data dodania oferty pracy: 09.06.2016
Oferta pracy ważna do: 08.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2017-07-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Dąbrowa Kozłowska (mazowieckie)
samodzielne wykonywnia prac remontowo wykończeniowych
"GUZTER" Usługi Stolarsko-Budowlane - 2018-02-02 - Żory (śląskie)
PROWADZENIE ANALIZ RYZYKA I OCENY RYZYKA NA STANOWISKACH PRACY; PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ POWYPADKOWYCH; KONTROLA STANOWISK PRACY; ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI BHP; PRZEPROWADZANIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU BHP; CZUWANIE NAD PRZESTRZEGANIEM PRZEPISÓW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY W JEDNOSTCE; WSPÓŁDZIAŁANIE W ZAKRESIE PROFILAKTYCZNEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ NAD PRACOWNIKAMI JEDNOSTKI;PODNOSZENIE POZIOMU BHP I DORADZTWO W TYM ZAKRESIE
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1832 - 2017-02-20 - Rozewie (pomorskie)
Obsługa sekretariatu.Prowadzenie rejestrów, pism okólnych i innych dokumentów.Przygotowywanie analiz, zestawień.Sporządzanie kalkulacji.
MIEJSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW w ŁODZI - 2018-04-20 - Łódź (łódzkie)
drobne naprawy samochodów ,przygotowywanie do lakierowania
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Samoklęski (lubelskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających do wydziału wniosków i korespondencji dotyczących świadczeń,sprawdzanie i zakładanie kart skorowidzowych w systemach informatycznych,dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych na podstawie posiadanych uprawnień,prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń,przekazywanie na odpowiednie stanowiska skompletowanych wniosków i korespondencji,przekazywanie na stanowiska merytoryczne akt emerytalno-rentowych dotyczących automatycznych zmian w wypłacie świadczeń,prowadzenie zbioru akt i dokumentacji dotyczącej świadczeń pieniężnych w sposób uniemożliwiający dostęp osobom niepowołanym.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest trzykondygnacyjny, posiada windę. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-06-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie zleceń, przetwarzanie przyjętych zleceń na karty pracy.
"LIGĘZA" Sp. z o.o. - 2016-08-16 - Rogoźnik (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2015-11-25 - Kotlin (wielkopolskie)
- Naliczanie wynagrodzeń i ich analiza- Rozliczanie ZUS, podatku- Rozliczanie PFRON- Prowadzenie akt osobowych pracowników, bieżąca obsługa spraw personalnych pracowników
SZPITAL MRĄGOWSKI IM. MICHAŁA KAJKI Spółka z o.o. - 2018-01-10 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Inspekcja wizualna i pomiarowa materiałów wchodzących i produkcyjnych, wykonywanie kontroli i pomiarów pierwszej sztuki FAI, przygotowywyanie zgłoszeń rekalmacyjnych, uzupełnianie rejestró Inspekcji i FAI
Nefab Packaging Poland Sp. z o.o - 2018-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Ostrołęka (mazowieckie)
- zarządzanie projektami od jego zainicjowania do finalnego dostarczenia klientowi, - globalne zarządzanie udziałowcami, - zarządzanie komunikacją w projekcie, - zarządzanie ryzykiem, - zaangażowanie i zarzadzanie zasobami, - zarządzanie zmianami, - zarządzanie i zapewnienie rozwoju projektów zgodnie z kluczowymi wskaźnikami efektywności oraz strategią finansową firmy, - ciągłe usprawnienia kultury finansów PMI SCE, angażowanie pracowników w sprawy organizacji, wspieranie zespołów w stosowaniu najlepszych praktyk i rozwoju inicjatyw, kreatywne i należyte rozwiązywanie problemów, redukcja kosztów, - analiza i raportowanie wydajności projektów, - stosowanie wewnętrznych i zewnętrznych wzorców do stosowania najlepszych praktyk finansowych w organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Kraków (małopolskie)
Podpisywanie umów oświadczeniu usług telekomunikacyjnych, realizacja palnów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie i obsługa klienta, stosowanie standardu obsługi klienta, dbanie o porządek i czystość stanowiska pracy oraz salonu
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
renowacja, odnawianie i naprawa samochodów, oczyszczanie mechaniczne powierzchni, odrdzewianie, gruntowanie, nakładanie natryskowe emalii
Modus Operandi Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Biała Podlaska (lubelskie)
Prowadzenie spraw, dokumentacji, koordynowanie i doradctwo w zakresie bezpieczeństwa i higieny służby i pracy funkcjonariuszy, pracowników cywilnych oraz osadzonych.
ARESZT ŚLEDCZY W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU - 2016-08-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
sprzedaż owoców i warzyw, rozkładanie towaru
E.J.-B HURT - DETAL Jarosław Bućko - 2017-08-22 - Białystok (podlaskie)
odbiór z maszyny części
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Niemcy (Niemcy)
spawanie, montaż
TRZON.J.C. JAN CICHOŃ - 2017-10-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Sprzedawca w sklepie spożywczo - mięsnym na ul. Giermków w Elblagu. Praca na dwie zmiany 06:00 do 14:00, 13:00 do 21:00.
DICK Piotr Literski Edyta Literska Spółka Jawna - 2016-06-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie zajęć lekcyjnych, kształcenie w zawodzie informatyk. Wymagania: wykształcenie wyższe zawodowe i przygotowanie pedagogiczne. Wysokość wynagrodzenia zgodnie z tabelą MEN.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Boh. Zał. ORP "ORZEŁ" - 2017-10-04 - Wejherowo (pomorskie)
Prace budowalne związane z wykonywaniem tynków
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Otyń (lubuskie)
Sprzątanie korytarzy, pokoi służbowych, odkurzanie, mycie okien i podłóg.
ART VENDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-23 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór BHP na budowie
SAFETY PREVENT Szymon Wardyński - 2017-08-17 - Brzezie (wielkopolskie)
badania fizykochemiczne wody
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorzowie Wlkp. - 2017-08-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- zapoznanie się z pracą w biurze rachunkowym- ustawy dotyczące podatku dochodowego i podatku VAT oraz z rozporządzeniem dotyczącym prowadzenia Książki Przychodów i Rozchodów,- opanowanie programu do prowadzenia Książki Przychodów i Rozchodów oraz programu Płatnik dotyczącego ZUS.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Niepołomice (małopolskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie w systemie teleinformatycznym rejestru jednostek systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego (PRM) oraz rejestru jednostek współpracujących z systemem PRM i przekazywanie danych z rejestru do centralnego systemu informacji w ochronie zdrowia, - prowadzenie w systemie teleinformatycznym ewidencji centrów urazowych, centrów urazowych dla dzieci i jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego,- weryfikowanie wniosków pod względem formalnym oraz załączonych dokumentów składanych przez podmioty ubiegające się o wpis przez Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego na listę podmiotów uprawnionych do prowadzenia kursu doskonalącego ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Staż z PO WER na 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: TEOFILA FIRLIKA 20GODZ.PR.: 7.30-15.30WYMAGANIA ORGANIZATORA: DOJRZAŁOŚĆ PSYCHICZNA, EMOCJONALNA, SPRAWNOŚĆ FIZYCZNAI I INTELEKTUALNA
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Transport mąki na terenie podkarpacia
Młyn UH Ocieka Łukasz Skowroński, Expert Trans Skowroński, Zakład Przetwórstwa Zbożowego Tuszyma Skowroński - 2017-08-14 - Tuszyma (podkarpackie)
pracownik będzie odpowiedzialny za sprzedaż usług gastronomicznych i obsługę gości w restauracji
"Elbest" Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Wawrzkowizna (łódzkie)