INSPEKTOR NADZORU OSÓB SPRZĄTAJĄCYCH Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Rzeszów oferta pracy "AMLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU OSÓB SPRZĄTAJĄCYCH Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: Organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu. Monitorowanie jakości wykonywanych usług serwisu sprzątającego.

Data publikacji: 2016-06-09

Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)

Pracodawca: "AMLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Al.Tadeusza Rejtana 67, 35-326 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu. Monitorowanie jakości wykonywanych usług serwisu sprzątającego.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU OSÓB SPRZĄTAJĄCYCH Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kierownik firmy sprzątającej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.06.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie bez znaczenia. Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu grupą pracowników. Prawo jazdy kat. B, własny samochód, dyspozycyjność, operatywność. Orzeczenie o niepełnosprawności.

Nazwa pracodawcy:
"AMLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie

Adres pracodawcy:
Al.Tadeusza Rejtana 67, 35-326 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: m. Rzeszów

Gmina pracodawcy: Rzeszów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Rzeszów

Ulica pracodawcy: Al.Tadeusza Rejtana

Numer budynku pracodawcy: 67

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik firmy sprzątającej

Data dodania oferty pracy: 09.06.2016

Oferta pracy ważna do: 08.07.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DS. KONTROLI W ZAKRESIE OCHRONY POWIETRZA PRZED ZANIECZYSZCZENIEM - do 2 100 PLN

Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2017-07-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI DRZEWNEJ - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Dąbrowa Kozłowska (mazowieckie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - 4 000 - 6 000 PLN

samodzielne wykonywnia prac remontowo wykończeniowych
"GUZTER" Usługi Stolarsko-Budowlane - 2018-02-02 - Żory (śląskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 145 PLN

PROWADZENIE ANALIZ RYZYKA I OCENY RYZYKA NA STANOWISKACH PRACY; PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ POWYPADKOWYCH; KONTROLA STANOWISK PRACY; ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI BHP; PRZEPROWADZANIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU BHP; CZUWANIE NAD PRZESTRZEGANIEM PRZEPISÓW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY W JEDNOSTCE; WSPÓŁDZIAŁANIE W ZAKRESIE PROFILAKTYCZNEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ NAD PRACOWNIKAMI JEDNOSTKI;PODNOSZENIE POZIOMU BHP I DORADZTWO W TYM ZAKRESIE
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1832 - 2017-02-20 - Rozewie (pomorskie)

INSPEKTOR /ST. INSPEKTOR DS. ADM.- TECHNICZNYCH - od 2 100 PLN

Obsługa sekretariatu.Prowadzenie rejestrów, pism okólnych i innych dokumentów.Przygotowywanie analiz, zestawień.Sporządzanie kalkulacji.
MIEJSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW w ŁODZI - 2018-04-20 - Łódź (łódzkie)

POMOCNIK MECHANIKA - od 1 850 PLN

drobne naprawy samochodów ,przygotowywanie do lakierowania
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Samoklęski (lubelskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE ŚWIADCZEŃW PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 4250) - od 2 200 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających do wydziału wniosków i korespondencji dotyczących świadczeń,sprawdzanie i zakładanie kart skorowidzowych w systemach informatycznych,dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych na podstawie posiadanych uprawnień,prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń,przekazywanie na odpowiednie stanowiska skompletowanych wniosków i korespondencji,przekazywanie na stanowiska merytoryczne akt emerytalno-rentowych dotyczących automatycznych zmian w wypłacie świadczeń,prowadzenie zbioru akt i dokumentacji dotyczącej świadczeń pieniężnych w sposób uniemożliwiający dostęp osobom niepowołanym.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest trzykondygnacyjny, posiada windę. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-06-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - 2 000 - 4 000 PLN

przygotowywanie zleceń, przetwarzanie przyjętych zleceń na karty pracy.
"LIGĘZA" Sp. z o.o. - 2016-08-16 - Rogoźnik (śląskie)

SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ - od 1 750 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2015-11-25 - Kotlin (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. KADROWO-PŁACOWYCH - od 2 800 PLN

- Naliczanie wynagrodzeń i ich analiza- Rozliczanie ZUS, podatku- Rozliczanie PFRON- Prowadzenie akt osobowych pracowników, bieżąca obsługa spraw personalnych pracowników
SZPITAL MRĄGOWSKI IM. MICHAŁA KAJKI Spółka z o.o. - 2018-01-10 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - 2 500 - 4 000 PLN

Inspekcja wizualna i pomiarowa materiałów wchodzących i produkcyjnych, wykonywanie kontroli i pomiarów pierwszej sztuki FAI, przygotowywyanie zgłoszeń rekalmacyjnych, uzupełnianie rejestró Inspekcji i FAI
Nefab Packaging Poland Sp. z o.o - 2018-01-18 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 000 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Ostrołęka (mazowieckie)

MENEDŻER FINANSOWY DS. PROJEKTÓW - RRP - od 17 068 PLN

- zarządzanie projektami od jego zainicjowania do finalnego dostarczenia klientowi, - globalne zarządzanie udziałowcami, - zarządzanie komunikacją w projekcie, - zarządzanie ryzykiem, - zaangażowanie i zarzadzanie zasobami, - zarządzanie zmianami, - zarządzanie i zapewnienie rozwoju projektów zgodnie z kluczowymi wskaźnikami efektywności oraz strategią finansową firmy, - ciągłe usprawnienia kultury finansów PMI SCE, angażowanie pracowników w sprawy organizacji, wspieranie zespołów w stosowaniu najlepszych praktyk i rozwoju inicjatyw, kreatywne i należyte rozwiązywanie problemów, redukcja kosztów, - analiza i raportowanie wydajności projektów, - stosowanie wewnętrznych i zewnętrznych wzorców do stosowania najlepszych praktyk finansowych w organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA - KONSULTANT - 997,4 PLN

Podpisywanie umów oświadczeniu usług telekomunikacyjnych, realizacja palnów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie i obsługa klienta, stosowanie standardu obsługi klienta, dbanie o porządek i czystość stanowiska pracy oraz salonu
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)

LAKIERNIK-BLACHARZ - od 3 000 PLN

renowacja, odnawianie i naprawa samochodów, oczyszczanie mechaniczne powierzchni, odrdzewianie, gruntowanie, nakładanie natryskowe emalii
Modus Operandi Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Biała Podlaska (lubelskie)

INSPEKTOR - SPRECJALISTA DS. BHP - do 1 350 PLN

Prowadzenie spraw, dokumentacji, koordynowanie i doradctwo w zakresie bezpieczeństwa i higieny służby i pracy funkcjonariuszy, pracowników cywilnych oraz osadzonych.
ARESZT ŚLEDCZY W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU - 2016-08-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPRZEDAWCA - KIEROWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż owoców i warzyw, rozkładanie towaru
E.J.-B HURT - DETAL Jarosław Bućko - 2017-08-22 - Białystok (podlaskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 8 500 PLN

odbiór z maszyny części
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Niemcy (Niemcy)

SPAWACZ - od 20 PLN

spawanie, montaż
TRZON.J.C. JAN CICHOŃ - 2017-10-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Sprzedawca w sklepie spożywczo - mięsnym na ul. Giermków w Elblagu. Praca na dwie zmiany 06:00 do 14:00, 13:00 do 21:00.
DICK Piotr Literski Edyta Literska Spółka Jawna - 2016-06-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

NAUCZYCIEL PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH INFORMATYCZNYCH - 2 000 - 3 700 PLN

Prowadzenie zajęć lekcyjnych, kształcenie w zawodzie informatyk. Wymagania: wykształcenie wyższe zawodowe i przygotowanie pedagogiczne. Wysokość wynagrodzenia zgodnie z tabelą MEN.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Boh. Zał. ORP "ORZEŁ" - 2017-10-04 - Wejherowo (pomorskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY TYNKARZ - od 2 000 PLN

Prace budowalne związane z wykonywaniem tynków
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Otyń (lubuskie)

SPRZĄTACZ/SPRZĄTACZKA - do 13,7 PLN

Sprzątanie korytarzy, pokoi służbowych, odkurzanie, mycie okien i podłóg.
ART VENDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-23 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR BHP - 7 380 - 9 840 PLN

Nadzór BHP na budowie
SAFETY PREVENT Szymon Wardyński - 2017-08-17 - Brzezie (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

- zapoznanie się z pracą w biurze rachunkowym- ustawy dotyczące podatku dochodowego i podatku VAT oraz z rozporządzeniem dotyczącym prowadzenia Książki Przychodów i Rozchodów,- opanowanie programu do prowadzenia Książki Przychodów i Rozchodów oraz programu Płatnik dotyczącego ZUS.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Niepołomice (małopolskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO(NR 6483) - od 2 000 PLN

Główne obowiązki:- prowadzenie w systemie teleinformatycznym rejestru jednostek systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego (PRM) oraz rejestru jednostek współpracujących z systemem PRM i przekazywanie danych z rejestru do centralnego systemu informacji w ochronie zdrowia, - prowadzenie w systemie teleinformatycznym ewidencji centrów urazowych, centrów urazowych dla dzieci i jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego,- weryfikowanie wniosków pod względem formalnym oraz załączonych dokumentów składanych przez podmioty ubiegające się o wpis przez Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego na listę podmiotów uprawnionych do prowadzenia kursu doskonalącego ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA - 997,4 PLN

Staż z PO WER na 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: TEOFILA FIRLIKA 20GODZ.PR.: 7.30-15.30WYMAGANIA ORGANIZATORA: DOJRZAŁOŚĆ PSYCHICZNA, EMOCJONALNA, SPRAWNOŚĆ FIZYCZNAI I INTELEKTUALNA
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)

BARMAN - od 2 000 PLN

pracownik będzie odpowiedzialny za sprzedaż usług gastronomicznych i obsługę gości w restauracji
"Elbest" Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Wawrzkowizna (łódzkie)


Wybierz powiat