INSPEKTOR W WYDZIALE ŚWIADCZEŃW PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 4250) Grudziądz oferta pracy Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE ŚWIADCZEŃW PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 4250)
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających do wydziału wniosków i korespondencji dotyczących świadczeń,sprawdzanie i zakładanie kart skorowidzowych w systemach informatycznych,dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych na podstawie posiadanych uprawnień,prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń,przekazywanie na odpowiednie stanowiska skompletowanych wniosków i korespondencji,przekazywanie na stanowiska merytoryczne akt emerytalno-rentowych dotyczących automatycznych zmian w wypłacie świadczeń,prowadzenie zbioru akt i dokumentacji dotyczącej świadczeń pieniężnych w sposób uniemożliwiający dostęp osobom niepowołanym.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest trzykondygnacyjny, posiada windę. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
Data publikacji: 2017-06-08
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Adama Mickiewicza 40, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających do wydziału wniosków i korespondencji dotyczących świadczeń,sprawdzanie i zakładanie kart skorowidzowych w systemach informatycznych,dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych na podstawie posiadanych uprawnień,prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń,przekazywanie na odpowiednie stanowiska skompletowanych wniosków i korespondencji,przekazywanie na stanowiska merytoryczne akt emerytalno-rentowych dotyczących automatycznych zmian w wypłacie świadczeń,prowadzenie zbioru akt i dokumentacji dotyczącej świadczeń pieniężnych w sposób uniemożliwiający dostęp osobom niepowołanym.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest trzykondygnacyjny, posiada windę. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE ŚWIADCZEŃW PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 4250)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:wykształcenie: wyższe (preferowane: administracyjne, ekonomiczne)znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS,wysoka kultura osobista,umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych,znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, ustawy o systemie ubezpieczeńspołecznych oraz ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,umiejętność sporządzania pism i notatek,umiejętność pracy w zespole,umiejętność pracy pod presją czasu,komunikatywność,umiejętność szybkiego doskonalenia zawodowego,pozytywne podejście do interesanta,rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
Nazwa pracodawcy:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Wyczółkowskiego 22, 85-092 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,kopia orzeczenia o posiadanym stopniu niepełnosprawności jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.Informacja o metodach i technikach naboru:weryfikacja formalna dokumentów,sprawdzian wiedzy (test lub sprawdzian pisemny),rozmowa kwalifikacyjna.Termin składania dokumentów: 22.06.2017r.Miejsce składania lub przesyłania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w BydgoszczyWydział Ogólny, pokój nr 50985-092 Bydgoszcz, ul. Wyczółkowskiego 22z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy BIP 0200-OP.110.11.2017Inne informacje:Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne.Oferty bez zaznaczonego numeru ogłoszenia oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS).Dokumenty od kandydatów są przyjmowane tylko w formie pisemnej i będą wykorzystane jedynie do celów rekrutacji.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz wymagane oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane (wzór kwestionariusza i wymaganych oświadczeń do pobrania ze strony internetowej http://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/).W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.Brak nazwiska kandydata na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne jest jednocześnie informacją o niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru.Kandydaci zostaną zaproszeni do kolejnego etapu naboru poprzez informację umieszczoną na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne albo telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.Dokumenty kandydatów niewskazanych do zatrudnienia zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52 341-52-61 do 66, wew. 172 lub adresem e-mail bydgoszcz (at) krus.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Wyczółkowskiego
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.06.2017
Data dodania oferty pracy: 08.06.2017
Oferta pracy ważna do: 22.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
miedzyoperacyjna kontrola produkcji w toku, przestrzeganie norm jakościowych, kontrola stanu sanitarno- higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2017-01-26 - Kartoszyno (pomorskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)
1. Zapoznanie się z przepisami bhp, Regulaminem organizacyjnym, Regulaminem pracy i zasadami obiegu dokumentacji.2. Zapoznanie się z Programem Państwowego Monitoringu Środowiska woj. podkarpackiego i zasadami jego realizacji.3. Zapoznanie się z podstawami systemu informacji przestrzennej GIS.4. Zapoznanie się z zasadami udostępniania informacji o środowisku oraz kompletowanie danych na potrzeby realizacji wniosków.5. Pomoc przy wprowadzaniu wyników badań do baz danych.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W RZESZOWIE - 2015-11-12 - Przemyśl (podkarpackie)
telefoniczny kontakt z dłużnikami, monitorowanie płatności oraz negocjowanie warunków spłaty, analiza dokumentów wraz z korespondencją, dbanie o portfel powierzonych spraw. Kontakt z pracodawcą: krzysztof.sedacki (at) hoistfinance.com lub 728405554
Hoist Polska sp. z o.o. - 2016-06-01 - Wrocław (dolnośląskie)
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy, sporządzanie analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w planowaniu modernizacji i rozwoju zakładu w tym ocena założeń i dokumentacji, udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji BHP, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz prowadzenie stosownej dokumentacji w tym zakresie, doradztwo w zakresie BHP, udział w dokonywaniu ryzyka zawodowego, sporządzanie i aktualizacja, przeprowadzenie szkoleń wstępnych pracowników i inne działania z zakresu BHP.- Wynagrodzenie: 1000 do 1125 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracę na czas określony. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca według potrzeb placówki w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie średnie kierunkowe lub wyższe kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe. Wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą. Wymagana znajomość przepisów z zakresu BHP, znajomość programu RISK SCORE. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 32-251-64-31 w. 1251, 32-251-64-32 w.1251) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Mikołowska 26, 40-066 Katowice).
PAŁAC MŁODZIEŻY IM. PROF. ALEKSANDRA KAMIŃSKIEGO - 2016-04-28 - Katowice (śląskie)
kontrola jakościowa produktu na linii produkcyjnej, inspekcja wejściowa i końcowa, opracowywanie instrukji jakościowych, nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym, wykonywanie pomiarów części dla producji i nowych wdrożeń. Miejsce wykonywania pracy: Pyskowice.
YS POLAND AUTOPARTS Sp. z .o.o. - 2016-06-22 - Pyskowice (śląskie)
Robienie zamówień, kontaktowanie sie z hurtowniami, wyszukiwanie dobrych cen.
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Sędzin (kujawsko-pomorskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie zawodowe lub średnie; doświadczenie na produkcji będzie dodatkowym atutem; spostrzegawczość; dobra pamięć; systematyczność; konsekwencja w działaniu; dobry wzrok; zdolności manualne; zakres obowiązków: kontrola jakości komponentów samochodowych oraz ich naprawa zgodnie z przekazaną instrukcją, raportowanie wykonanych czynności do przełożonego; umowa zlecenie; miejsce pracy: Strefa Ekonomiczna Gliwice;
"FORMEL D POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie uproszczonych form księgowości mikro oraz małych przedsiębiorców
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Wadowice (małopolskie)
Sporządzanie kosztorysów, nadzór nad pracami, rozliczanaie faktur;Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, Prądzyńskiego 30 A oraz zasięg pracy Spółdzielni;Kontakt kandydatów z pracodawcą: 346 97 81/92, sekretariat (at) smkomunalnik.plPraca w godzinach pn, wt, czw.: 7-15; śr: 7-17; pt: 7-13;40 h pracy w miesiącu;praca na okres próbny (3 miesiące), później na czas określony;sala D
Spółdzielnia Mieszkaniowa Komunalnik - 2017-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Wprowadzanie zamówień do systemu. Wystawianie dokumentów magazynowych WZ oraz faktur. Bieżąca obsługa klientów biura. Wprowadzanie towaru na stan magazynowy. Prowadzenie kasy oddziału.
"LAUDAM USŁUGI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-15 - Gdańsk (pomorskie)
wg umowy
kontakt przez OHP - 2017-09-15 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającycha) stanu technicznego obiektów z Ustawy Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-07-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie obiektu zgodnie z harmonogramem.
PHU "CYMES" Kamil Kokoszka - 2017-04-28 - Gdańsk (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Nieborów (łódzkie)
(dla osób powyżej 30rż) przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, rejestrowanie pism, obsługa klienta, udzielanie informacji, przygotowywanie ofert, sporządzanie i wprowadzanie do zapoznania z portalami
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
ważenie surowców, sporządzanie ciasta, formowanie bułek, układanie wyrobów w magazynie
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Pińczów (świętokrzyskie)
szycie odzieży lekkiej damskiej
PPHU ALEX - BIS MONIKA KONOPIŃSKA - 2018-05-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
montowanie okien drewnianych
Zakład Stolarski Kapeja Marek - 2017-03-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Praca związana z obsługą skórowaczek, Obrabiarek, wilków, pil tasmowych i ntarczowych, pokowarek i nadziewarek
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wykształcenie min. średnie techniczne; doświadczenie zawodowe w dziale jakości w międzynarodowej firmie produkcyjnej mile widziane, umiejętność wykorzystywania urządzeń kontrolno-pomiarowych, umiejętność czytania rysunku technicznego, komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; zakres obowiązków: kontrola jakościowa produktu na linii produkcyjnej,przeprowadzanie inspekcji wejściowej i końcowej, opracowywanie instrukcji jakościowych, analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych na linii produkcyjnej i od klienta, nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym, wykonywanie pomiarów części dla produkcji i nowych wdrożeń; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice/ Zabrze
YS POLAND AUTOPARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Gliwice (śląskie)
Znajomość ustawy Prawo Budowlane, ustawy Prawo Energetyczne i ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Znajomość rozporzadzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Znajomość obsługi komputera i jego podstawowego oprogramowania, obsługi programów kosztorysowych (preferowany NORMA PRO).
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-09-03 - Gdynia (pomorskie)
Prace porządkowe, drobne remonty.
Gospodarstwo Rolne - Spółka z.o.o. W BALINIE - 2018-04-05 - Balin (kujawsko-pomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE PRODUKTÓW DO WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ PRZYGOTOWYWANIA PRODUKTÓW GARMAŻERYJNYCH, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH; PRZED SPOTKANIEM PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY; CZAS PRACY UZALEŻNIOY OD ZAMÓWIEŃ;
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1. Przygotowanie projektów uchwał przedkładanych pod obrady Rady.2. Realizacja zadań w zakresie obronności kraju i obrony cywilnej.3. Prowadzenie postępowania administracyjnego, przygotowanie projektów decyzji administracyjnych oraz wykonanie zadań wynikających z przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.4. Pomoc Radzie, właściwym rzeczowo komisjom Rady, Wójtowi i jednostkom pomocniczym Gminy w wykonaniu ich zadań.5. Współdziałanie ze Skarbnikiem przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu.5. Przygotowanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań.6. Współdziałanie w zakresie szkolenia i doskonalenia pracowników.7. Stosowanie obowiązującego jednolitego rzeczowego wykazu akt i przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej.8. Prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej zapewniającej rejestrację operacji gospodarczych.9. Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem inwentaryzacji.10. Przygotowywanie dokumentów księgowych do dokonywania płatności przelewami.10. Prowadzenie obsługi kasowej.11. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.12. Prowadzenie i załatwianie innych spraw związanych z gospodarką finansową gminy.
Urząd Gminy w Wyrykach - 2017-07-12 - Wyryki-Połód (lubelskie)
Kasjer-sprzedawca na stoisku mięsnym
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Koszyce Małe (małopolskie)
prowadeznie spraw z zakresu kontroli nad wytwarzaniem, przechowywaniem pasz, kontrola systemów wzajemnej zgodności
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tarnowskich Górach - 2017-11-03 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Zadania służby BHP
Jednostka Wojskowa 3537, Brodnica - 2018-03-16 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
I.B.R. Sp. zoo - 2016-03-30 - Sanok (podkarpackie)