INSPEKTOR DS. WYNAGRODZEŃ I KSIĘGOWOŚCI (569J) Karczew oferta pracy Gminne Przedszkole Nr 2 w Karczewie "TĘCZOWA KRAINA"
Stanowisko: INSPEKTOR DS. WYNAGRODZEŃ I KSIĘGOWOŚCI (569J)
Wynagrodzenie: od 550 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych. Rozliczanie roczne podatku dochodowego dla pracowników (PIT 4R,PIT 8AR, PIT-11, PIT-40) oraz ich przekazywanie w formie elektronicznej do Urzędu Skarbowego.Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie płac i kadr. Zastępowanie Głównego Księgowego w okresach nieobecności. Sporządzanie niezbędnych terminowych sprawozdań w szczególności RB 27S, RB 28S,RB-N, RB-Z oraz innych wynikających z przepisów, wysyłanie ich w wersji elektronicznej w systemie SJO BESTIA i papierowej do organu prowadzącego. Inne prace zlecone.
Data publikacji: 2017-08-10
Lokalizacja: Karczew (mazowieckie)
Pracodawca: Gminne Przedszkole Nr 2 w Karczewie "TĘCZOWA KRAINA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Buczka 13, 05-480 Karczew, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych. Rozliczanie roczne podatku dochodowego dla pracowników (PIT 4R,PIT 8AR, PIT-11, PIT-40) oraz ich przekazywanie w formie elektronicznej do Urzędu Skarbowego.Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie płac i kadr. Zastępowanie Głównego Księgowego w okresach nieobecności. Sporządzanie niezbędnych terminowych sprawozdań w szczególności RB 27S, RB 28S,RB-N, RB-Z oraz innych wynikających z przepisów, wysyłanie ich w wersji elektronicznej w systemie SJO BESTIA i papierowej do organu prowadzącego. Inne prace zlecone.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.15
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 6
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 550 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. WYNAGRODZEŃ I KSIĘGOWOŚCI (569J)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Karczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Karczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali robotnicy wykonujący prace proste w kopalniach i kamieniołomach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 550 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali robotnicy wykonujący prace proste w kopalniach i kamieniołomach (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: A/B) znajomość programu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe ekonomia/administracja.Doświadczenie: 2 lata.Umiejętności:obsługa programu PŁATNIK, programów firmy PROGMAN-WOLTERS KLUWER S.A.Wymiar czasu pracy: 0,15 etatu (6 godzin w tygodniu).Umowa o pracę na czas określony na 3 miesiące z możliwością pracy stałej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Gminne Przedszkole Nr 2 w Karczewie "TĘCZOWA KRAINA"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres pracodawcy:
Warszawska 28, 05-480 Karczew, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagania co do naboru i składania dokumentów zamieszczone są na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy Karczew.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: otwocki
Gmina pracodawcy: Karczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Karczew
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 28
Profil działalności pracodawcy: Edukacja -Przedszkole
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali robotnicy wykonujący prace proste w kopalniach i kamieniołomach
Data dodania oferty pracy: 10.08.2017
Oferta pracy ważna do: 31.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozpatrywanie odwołań od decyzji, rozpatrywanie skarg i wniosków, prowadzenie zbiorów aktów prawnych, prowadzenie korespondencji w ramach listów do obywateli, prowadzenie ewidencji skarg do WSA, wznawianie postępowania administracyjnego.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-04-25 - Płock (mazowieckie)
Praca z dziećmi w świetlicy
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Transport towarów (samochód samowyładowczy) praca przy budowie autostrad na terenie Myślenic
F.H.U. SIMBUD-WALCZAK JÓZEF WALCZAK Limanowa - 2018-03-08 - Limanowa (małopolskie)
Pracownik ochrony, portier, pracownik szatni
AGENCJA OCHRONY ESKORT Sp. z o.o. - 2016-09-14 - Łódź (łódzkie)
dostarczanie posiłków w termosach do wyznaczonych miejsc, praca w godz. 06:00-14:00
DGP Catering Partner Sp. z o o - 2017-01-09 - Opole (opolskie)
- POMOC DZIAŁOWI KADR W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA PRACOWNIKÓW, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI KADROWEJ,
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Wróblewo (wielkopolskie)
przewóz artykułów spożywczych z browarów Tyskich
SOLSKA EWA EWA TRANS - 2017-05-31 - Tychy (śląskie)
Praca magazynowa bez uprawnień na tzw. paletowisku
kontakt przez OHP - 2017-01-05 - Czeladź (śląskie)
jw.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy WILANÓW m.st. Warszawy - 2017-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie towaru,odbiór zamówień
"KAMIR" SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-22 - Chrzanów (małopolskie)
Kontrola jakościowa wyrobów z branży samochodowej, raportowanie wyników pracy do przełożonego, dbałość o stanowisko pracy
FORMEL D POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-07-20 - Gliwice (śląskie)
Inspektor ochrony przeciwpożarowej odpowiada za nadzorowanie przestrzegania przez komórki organizacyjne i Sklady przepisów ochorny przeciwpożarowej. Ustala przyczyny oraz okoliczności powstania i rozprzestrzeniania się pożarów, uczestniczy w dochodzeniach dotyczących przyczyn pożaru. Przygotowuje analizy dotyczące ochrony przeciwpożarowej w 4 RBLog oraz wnioskuje o usunięcie zagrożeń pożarowych. Uczestniczy w odbiorach technicznych nowych obiektów pod kątem ochorny przeciwpożarowej. Prowadzi szkolenia z ochrony przeciwpożarowej. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 059.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzątanie placu budowy.
PETRUS SERWIS Agnieszka Janas - 2016-02-11 - Kraków (małopolskie)
sortowanie odzieży używanej, utrzymanie porządku na swoim stanowiksu pracy, wypakowywanie ubrań
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
MAZUR NATALIA I MARCIN MAZUR SP. J. - 2016-04-28 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
wykonawstwo stanów surowych obiektów mieszkalnych i przemysłowych
Zakład Budowlano Instalacyjny PALUCH, Dawid Paluch - 2016-02-23 - Stanowice (dolnośląskie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
Pol- druk Natalia Ząbczyk - 2018-01-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem, prowadzenie kart ewidencji czasu pracy.WYMAGANIA:wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowiskuco najmniej 2- letni staż pracy,biegła znajomość poniżej wymienionych przepisów prawa: ustawy Kodeks Pracyustawy z o pracownikach samorządowychustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwaustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnychustawy o ochronie danych osobowychrozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowychRozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika ,znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem spraw kadrowych, umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office ( Word, Exel)
Dom Pomocy Społecznej w Wysocku - 2016-03-31 - Wysocko (podkarpackie)
Konsultacje dermatologiczne z pacjentami.
NZOZ Przychodnia Lekarska "TRZECH WIESZCZÓW" - 2015-11-13 - Częstochowa (śląskie)
obróbka elementów
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Dzierzgoń (pomorskie)
Praca na magazynie, praca fizyczna, ręczne układanie towaru, palet, rozładunek kontenerów.Godziny pracy 9-17.Oferta zgłoszona przez Agencję Pracy TymczasowejMiejsce pracy: Wrocław ul. SkarżyńskiegoKontakt kandydatów z pracodawcą e-mail: produkcja (at) wts.com.pl z dopiskiem Magazyn/Wrocław w temacie wiadomości. Oferta pracy znajduje się w sali: D
W.T.S. Work Temp Service - 2015-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie akt osobowych- przygotowywanie dokumentacji kadrowej w szczególności związanej z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy- obsługa programu kadrowego- obsługa programu PŁATNIK- organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów na zakup i sprzedaż świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów zleceń, umów kontraktowych- sporządzanie ofert na świadczenia zdrowotne
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W RZESZOWIE - 2017-02-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa traka taśmowego w zakresie przecierania drewna
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Sianów (zachodniopomorskie)
Naprawa pojazdów
Mechanika Pojazdowa Maciej Ogrodnik - 2017-09-27 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
jw.
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2018-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie lokalu kebab, przygotowanie potraw, sprzedawanie.
ATELIER KEBAB BARBARA DUŃSKA - 2018-06-29 - Żory (śląskie)
Zakres zadań: Uczestnictwo w zajęciach teoretycznych i zajęciach praktycznych realizowanych w ramach kursu specjalistycznego, których celem jest przyswojenie wiedzy i zdobycie umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku inspektora transportu drogowego.Złożenie egzaminu kwalifikacyjnego II stopnia.Uczestnictwo w czynnościach inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego wykonywanych w terenie, do których należy w szczególności prowadzenie kontroli drogowych i w podmiocie wykonującym przewóz drogowy oraz sporządzanie dokumentacji pokontrolnejWarunki pracy: Praca biurowa oraz praca w terenie. Praca biurowa - praca przy komputerze powyżej 4h, obsługa urządzeń biurowych. Praca w terenie - prowadzenie pojazdów uprzywilejowanych, prowadzenie kontroli w terenie. Podczas kursu specjalistycznego zajęcia odbywać się będą w ośrodku ITD w Radomiu. Kurs składa się z zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych. W ramach kursu organizowane są zajęcia wymagające dużego wysiłku fizycznego. Aplikant w trakcie zajęć praktycznych bierze udział w czynnościach wykonywanych przez inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego. Aplikant jako uczestnik kursu specjalistycznego dla służby kontroli transportu drogowego, zobowiązany jest do przestrzeganiaregulaminu kursu oraz regulaminu ośrodka, w którym organizowany jest kurs.WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie: *wykształcenie co najmniej średnie potwierdzone świadectwem dojrzałości po zdanym egzaminie maturalnym *prawo jazdy kategorii B - znajomość ustaw: ustawa o transporciedrogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa prawo o ruchu drogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa odrogach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego * prowadzenie interwencji (komunikatywność,zarządzanie stresem), samodzielność, myślenie analityczne, gotowość do uczenia się - rozwój zawodowy, rzetelność i terminowość - ukończone 25 lat na dzień 17 maja 2019 roku * posiadanie wymaganego stanu zdrowia * posiadanie nienagannej opinii * posiadanie obywatelstwa polskiego - korzystanie z pełni praw publicznych * nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, Posiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWEWykształcenie: średnie prawo jazdy kategorii A lub C język obcy: znajomość komunikatywna języka na poziomieB1: angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiegoDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe klauzula informacyjna Administrator danych osobowych: Administratorem,czyli organem decydującym o tym jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe, jestWarmińsko-Mazurski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego z siedzibą w Olsztynie , przy ulicy Dworcowej 60 ,e-mail: sekretariat (at) witd.olsztyn.pl, tel. 89/533-46-16. Inspektor Ochrony Danych: Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach dotyczących swoich danych osobowych pod adresem e-mail: Jacek.piotrowski (at) witd.olsztyn.pl lub tradycyjnie pod adresem: ul. Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn (z dopiskiem ochrona danych osobowych). Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania: Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie wyłącznie w celu przeprowadzeniapostępowania rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Okres przechowywania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez cały okres prowadzenia postepowania rekrutacyjnego. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcyod dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Gdy uzna Pani/Pan, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych Administrator naruszył przepisy RODO to ma Pani/Panprawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Obowiązek podania danych i konsekwencje niepodania danych osobowych: Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zakwalifikowania aplikacji do dalszej weryfikacji oraz obowiązkiem wynikającym z Kodeksu pracy. W przypadku niepodania danych niemożliwe będzie dopuszczenie kandydata do dalszego etapu rekrutacji. Odbiorcy danych: Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie upoważnieni pracownicy Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Olsztyn .Informacja o wynikach naboru ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania wybranego kandydata podlega upowszechnieniu poprzez publikację między innymi na stronach internetowych, na których ukazało się ogłoszenie o naborze. W tym przypadku odbiorcami Pani/Pana danych będą także użytkownicy Internetu. Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: Pani/Pana dane osobowe nie będąprzekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane. Oznacza to, że Administrator nie będzie dokonywał oceny Pani/Pana czynników osobowych, wszczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy, sytuacji ekonomicznej lub zdrowotnej. Jakakolwiek decyzja mogąca na Panią/Pana wpływać będzie podejmowana przez upoważnionego do tego pracownika Administratora.INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Oferty przesłane drogą elektroniczną nieopatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części dokumenty i oświadczenia niezbędne - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumentyi własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczeń znajduje się na stronie:www.witd.olsztyn.plDodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres elektroniczny: danuta.toryfter (at) witd.olsztyn.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu 89/533-46-16 w. 25W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, weryfikacja wiedzy, test kompetencyjny, rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu behawioralnego i/lub case study. Osoba, wyłoniona w drodze naboru zostanie skierowane na badania lekarskie oraz psychologiczne w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności inspektora Inspekcji Transportu Drogowego. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.Proponowane wynagrodzenie zasadnicze w okresie trwania kursu specjalistycznego II stopnia to kwota: 2250,48 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,201).
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego - 2018-09-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
badanie spoiw spawalniczych
Instytut Mechaniki Sp. Z o.o. - 2017-07-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)