INSPEKTOR TRANSPORTU DROGOWEGO (IŁAWA) Iława oferta pracy Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR TRANSPORTU DROGOWEGO (IŁAWA)

Wynagrodzenie: do 2 250,48 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań: Uczestnictwo w zajęciach teoretycznych i zajęciach praktycznych realizowanych w ramach kursu specjalistycznego, których celem jest przyswojenie wiedzy i zdobycie umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku inspektora transportu drogowego.Złożenie egzaminu kwalifikacyjnego II stopnia.Uczestnictwo w czynnościach inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego wykonywanych w terenie, do których należy w szczególności prowadzenie kontroli drogowych i w podmiocie wykonującym przewóz drogowy oraz sporządzanie dokumentacji pokontrolnejWarunki pracy: Praca biurowa oraz praca w terenie. Praca biurowa - praca przy komputerze powyżej 4h, obsługa urządzeń biurowych. Praca w terenie - prowadzenie pojazdów uprzywilejowanych, prowadzenie kontroli w terenie. Podczas kursu specjalistycznego zajęcia odbywać się będą w ośrodku ITD w Radomiu. Kurs składa się z zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych. W ramach kursu organizowane są zajęcia wymagające dużego wysiłku fizycznego. Aplikant w trakcie zajęć praktycznych bierze udział w czynnościach wykonywanych przez inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego. Aplikant jako uczestnik kursu specjalistycznego dla służby kontroli transportu drogowego, zobowiązany jest do przestrzeganiaregulaminu kursu oraz regulaminu ośrodka, w którym organizowany jest kurs.WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie: *wykształcenie co najmniej średnie potwierdzone świadectwem dojrzałości po zdanym egzaminie maturalnym *prawo jazdy kategorii B - znajomość ustaw: ustawa o transporciedrogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa prawo o ruchu drogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa odrogach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego * prowadzenie interwencji (komunikatywność,zarządzanie stresem), samodzielność, myślenie analityczne, gotowość do uczenia się - rozwój zawodowy, rzetelność i terminowość - ukończone 25 lat na dzień 17 maja 2019 roku * posiadanie wymaganego stanu zdrowia * posiadanie nienagannej opinii * posiadanie obywatelstwa polskiego - korzystanie z pełni praw publicznych * nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, Posiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWEWykształcenie: średnie prawo jazdy kategorii A lub C język obcy: znajomość komunikatywna języka na poziomieB1: angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiegoDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe klauzula informacyjna Administrator danych osobowych: Administratorem,czyli organem decydującym o tym jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe, jestWarmińsko-Mazurski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego z siedzibą w Olsztynie , przy ulicy Dworcowej 60 ,e-mail: sekretariat (at) witd.olsztyn.pl, tel. 89/533-46-16. Inspektor Ochrony Danych: Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach dotyczących swoich danych osobowych pod adresem e-mail: Jacek.piotrowski (at) witd.olsztyn.pl lub tradycyjnie pod adresem: ul. Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn (z dopiskiem ochrona danych osobowych). Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania: Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie wyłącznie w celu przeprowadzeniapostępowania rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Okres przechowywania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez cały okres prowadzenia postepowania rekrutacyjnego. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcyod dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Gdy uzna Pani/Pan, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych Administrator naruszył przepisy RODO to ma Pani/Panprawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Obowiązek podania danych i konsekwencje niepodania danych osobowych: Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zakwalifikowania aplikacji do dalszej weryfikacji oraz obowiązkiem wynikającym z Kodeksu pracy. W przypadku niepodania danych niemożliwe będzie dopuszczenie kandydata do dalszego etapu rekrutacji. Odbiorcy danych: Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie upoważnieni pracownicy Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Olsztyn .Informacja o wynikach naboru ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania wybranego kandydata podlega upowszechnieniu poprzez publikację między innymi na stronach internetowych, na których ukazało się ogłoszenie o naborze. W tym przypadku odbiorcami Pani/Pana danych będą także użytkownicy Internetu. Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: Pani/Pana dane osobowe nie będąprzekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane. Oznacza to, że Administrator nie będzie dokonywał oceny Pani/Pana czynników osobowych, wszczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy, sytuacji ekonomicznej lub zdrowotnej. Jakakolwiek decyzja mogąca na Panią/Pana wpływać będzie podejmowana przez upoważnionego do tego pracownika Administratora.INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Oferty przesłane drogą elektroniczną nieopatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części dokumenty i oświadczenia niezbędne - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumentyi własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczeń znajduje się na stronie:www.witd.olsztyn.plDodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres elektroniczny: danuta.toryfter (at) witd.olsztyn.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu 89/533-46-16 w. 25W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, weryfikacja wiedzy, test kompetencyjny, rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu behawioralnego i/lub case study. Osoba, wyłoniona w drodze naboru zostanie skierowane na badania lekarskie oraz psychologiczne w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności inspektora Inspekcji Transportu Drogowego. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.Proponowane wynagrodzenie zasadnicze w okresie trwania kursu specjalistycznego II stopnia to kwota: 2250,48 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,201).

Data publikacji: 2018-09-13

Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań: Uczestnictwo w zajęciach teoretycznych i zajęciach praktycznych realizowanych w ramach kursu specjalistycznego, których celem jest przyswojenie wiedzy i zdobycie umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku inspektora transportu drogowego.Złożenie egzaminu kwalifikacyjnego II stopnia.Uczestnictwo w czynnościach inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego wykonywanych w terenie, do których należy w szczególności prowadzenie kontroli drogowych i w podmiocie wykonującym przewóz drogowy oraz sporządzanie dokumentacji pokontrolnejWarunki pracy: Praca biurowa oraz praca w terenie. Praca biurowa - praca przy komputerze powyżej 4h, obsługa urządzeń biurowych. Praca w terenie - prowadzenie pojazdów uprzywilejowanych, prowadzenie kontroli w terenie. Podczas kursu specjalistycznego zajęcia odbywać się będą w ośrodku ITD w Radomiu. Kurs składa się z zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych. W ramach kursu organizowane są zajęcia wymagające dużego wysiłku fizycznego. Aplikant w trakcie zajęć praktycznych bierze udział w czynnościach wykonywanych przez inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego. Aplikant jako uczestnik kursu specjalistycznego dla służby kontroli transportu drogowego, zobowiązany jest do przestrzeganiaregulaminu kursu oraz regulaminu ośrodka, w którym organizowany jest kurs.WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie: *wykształcenie co najmniej średnie potwierdzone świadectwem dojrzałości po zdanym egzaminie maturalnym *prawo jazdy kategorii B - znajomość ustaw: ustawa o transporciedrogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa prawo o ruchu drogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa odrogach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego * prowadzenie interwencji (komunikatywność,zarządzanie stresem), samodzielność, myślenie analityczne, gotowość do uczenia się - rozwój zawodowy, rzetelność i terminowość - ukończone 25 lat na dzień 17 maja 2019 roku * posiadanie wymaganego stanu zdrowia * posiadanie nienagannej opinii * posiadanie obywatelstwa polskiego - korzystanie z pełni praw publicznych * nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, Posiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWEWykształcenie: średnie prawo jazdy kategorii A lub C język obcy: znajomość komunikatywna języka na poziomieB1: angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiegoDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe klauzula informacyjna Administrator danych osobowych: Administratorem,czyli organem decydującym o tym jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe, jestWarmińsko-Mazurski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego z siedzibą w Olsztynie , przy ulicy Dworcowej 60 ,e-mail: sekretariat (at) witd.olsztyn.pl, tel. 89/533-46-16. Inspektor Ochrony Danych: Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach dotyczących swoich danych osobowych pod adresem e-mail: Jacek.piotrowski (at) witd.olsztyn.pl lub tradycyjnie pod adresem: ul. Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn (z dopiskiem ochrona danych osobowych). Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania: Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie wyłącznie w celu przeprowadzeniapostępowania rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Okres przechowywania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez cały okres prowadzenia postepowania rekrutacyjnego. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcyod dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Gdy uzna Pani/Pan, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych Administrator naruszył przepisy RODO to ma Pani/Panprawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Obowiązek podania danych i konsekwencje niepodania danych osobowych: Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zakwalifikowania aplikacji do dalszej weryfikacji oraz obowiązkiem wynikającym z Kodeksu pracy. W przypadku niepodania danych niemożliwe będzie dopuszczenie kandydata do dalszego etapu rekrutacji. Odbiorcy danych: Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie upoważnieni pracownicy Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Olsztyn .Informacja o wynikach naboru ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania wybranego kandydata podlega upowszechnieniu poprzez publikację między innymi na stronach internetowych, na których ukazało się ogłoszenie o naborze. W tym przypadku odbiorcami Pani/Pana danych będą także użytkownicy Internetu. Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: Pani/Pana dane osobowe nie będąprzekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane. Oznacza to, że Administrator nie będzie dokonywał oceny Pani/Pana czynników osobowych, wszczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy, sytuacji ekonomicznej lub zdrowotnej. Jakakolwiek decyzja mogąca na Panią/Pana wpływać będzie podejmowana przez upoważnionego do tego pracownika Administratora.INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Oferty przesłane drogą elektroniczną nieopatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części dokumenty i oświadczenia niezbędne - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumentyi własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczeń znajduje się na stronie:www.witd.olsztyn.plDodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres elektroniczny: danuta.toryfter (at) witd.olsztyn.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu 89/533-46-16 w. 25W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, weryfikacja wiedzy, test kompetencyjny, rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu behawioralnego i/lub case study. Osoba, wyłoniona w drodze naboru zostanie skierowane na badania lekarskie oraz psychologiczne w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności inspektora Inspekcji Transportu Drogowego. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.Proponowane wynagrodzenie zasadnicze w okresie trwania kursu specjalistycznego II stopnia to kwota: 2250,48 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,201).

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 250,48 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
w okresie trwania kursu specjalistycznego II stopnia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TRANSPORTU DROGOWEGO (IŁAWA)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor inspekcji transportu drogowego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 250,48 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. C

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: Prawo jazdy kat. A

Nazwa pracodawcy: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Adres pracodawcy:
Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNEŻyciorys/CV i list motywacyjny, Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kategorii B, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEkopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. A lub CTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 19 września 2018 r. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Olsztynie ul. Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: Nabór na stanowisko aplikanta WI /Iława/2018

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: m. Olsztyn

Gmina pracodawcy: Olsztyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Olsztyn

Adres strony pracodawcy: www.witd.olsztyn.pl

Ulica pracodawcy: Dworcowa

Numer budynku pracodawcy: 60

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor inspekcji transportu drogowego

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.09.2018

Data dodania oferty pracy: 13.09.2018

Oferta pracy ważna do: 19.09.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - 1 850 - 2 500 PLN

Nauczanie w przedszkolu.
STOWARZYSZENIE PRZYJACIÓŁ SZKÓŁ KATOLICKICH - 2016-08-17 - Rybna (śląskie)

INSPEKTOR BHP / ASYSTENT/KA DS ZSZ (ZINTEGROWANY SYSTEM ZARZĄDZANIA) - od 2 400 PLN

- prowadzenie dokumentacji związanej z BHP,- raportowanie, czuwanie nad przestrzeganiem norm i przepisów BHP,- prowadzenie szkoleń BHP,- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem zintegrowanego systemu zarządzania (ISO 9001, OHSAS 18001)
VISTAL PREF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-20 - Czarna Białostocka (podlaskie)

OSOBA SPRZĄTAJACA - od 1 900 PLN

sprzątanie biura + magazyn + sklep
BEL-POL Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH - do 1 850 PLN

Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie średnie mechaniczne; prawo jazdy B. Zakres obowiązków: sprzedaż części maszyn i urządzeń, pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Gliwice (śląskie)

INSPEKTOR DIAGNOSTA DS. NAWIERZCHNI I PODTORZA - od 3 000 PLN

prowadzenie badań diagnostycznych w celu zebrania informacji obiektach i urządzeniach, ocena stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, sporządzanie dokumentacji do książki obiektu budowlanego, wynikającej z obowiązującychprzepisów z zakresu prawa budowlanego, nanoszenie zmian w dokumentacji technicznej urządzeń, udział w pracach komisji odbioru po robotach budowlano-montażowych, dbanie o powierzony sprzęt pomiarowy, praca na terenie Śląska
PKP POLSKIE LINIE KOLEJOWE S.A Zakład Linii Kolejowych - 2017-05-05 - Sosnowiec (śląskie)

PRAKTYKANT W WYDZIALE KADR I SZKOLENIA - nieodpłatny

1. Zapoznanie z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą Urzędu;2.Poznanie specyfiki zadań wykonywanych w wydziale;3. Współudział w realizacji zadań z zakresu dyscypliny czasu pracy m.in. prowadzenie absencji pracowników;4. Archiwizacja i inne prace biurowe.
URZĄD STATYSTYCZNY W KRAKOWIE - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 2 700 PLN

obsługa wózka widłowego, rozładunek i załdunek towaru, wypełnianie dokumentacjiumowa o pracę tymczasową
GP PEOPLE Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-04-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ/ PRACOWNIK PRODUKCJI - 2 750 - 3 200 PLN

Obsługa czyszczenie, eksploatacja maszyn i urzadzeń produkcyjnych, nadzór nad prawidłowością produkcji
OrganikAgro Sp z o.o., Sp komandytowa - 2017-08-25 - Dobroń Duży (łódzkie)

FRYZJER - od 13 PLN

zgodny ze stanowiskiem
Salon Fryzjerski Styl Krystyna Kaczorowska - 2017-11-24 - Mysłowice (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż, obsługa klienta, wykładanie towaru, metkowanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Żary (lubuskie)

KOORDYNATOR ZESPOŁU - od 2 000 PLN

- nadzorowanie grupy ludzi,- nadzór nad powierzonymi zadaniami
TOMMAX SP. Z O. O. - 2017-05-12 - Dębica (podkarpackie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI (BRANŻY SANITARNEJ) - od 3 190 PLN

nadzór nad realizacją prac budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych, sporządzanie dokumentacji przetargowych (SIWZ, STWiOR, kosztorysy), pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie instalacji sanitarnych; praca w godz. 7.00-15.00
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-01-05 - Nowa Dęba (podkarpackie)

INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY - 3 400 - 3 600 PLN

bieżąca obsługa klientów w zakresie gotówkowym ( obsługa kasjerska) i bezgotówkowym ( obsługa dysponencka); promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług Banku; pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi klientami; zapewnienie wysokiej jakości obsługi dla klientów banku;
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. I ODDZIAŁ W ZGORZELCU - 2017-09-01 - Zgorzelec (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA/PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

obsługa klienta (wystawianie faktur, przyjmowanie reklamacji, udzielanie informacji, sprzedaż), obsługa kasy fiskalnej, prowadzenie sklepu internetowego, prowadzenie dokumentacji na potrzeby księgowości, dbanie o estetyczny wygląd sklepu
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Poznań (wielkopolskie)

INSPEKTOR W DZIALE STACJI OBSŁUGI - od 2 600 PLN

Prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z posiadanym taborze, znajomość części samochodowych
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SMAOCHODOWEJ SP. Z O.O. W GRÓJC - 2017-07-05 - Grójec (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA K/M - od 2 200 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Warszawa (mazowieckie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 000 PLN

Prowadzenie zajęć dydaktyczno - wychowawczych z dziećmi autystycznymi. WYMAGANIA: wykształcenie wyższe kierunkowe (wychowanie przedszkolne lub wczesnoszkolne oraz oligofrenopedagogika).
Anna Kiełbicka-Cierpisz - 2017-08-29 - Jarosław (podkarpackie)

HANDLOWIEC - od 2 100 PLN

wyszukiwanie dostawców i odbiorców w Chinach i w Polsce, nawiązywanie kontaktów handlowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna, monitorowanie rynków zbytu, tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 950 PLN

zakup materiałów i wyrobów u bangladeskich dostawców, wspomaganie pracy bangladeskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

INSPEKTOR W REFERACIE ROLNICTWA I GOSPODARKI GRUNTAMI - od 1 850 PLN

Wykonywanie zadań z zakresu gospodarowania mieniem komunalnym gminy, zgodnie z przepisami ustaw o samorządzie gminnym i finansach publicznych, a w tym: prowadzenie na bieżąco ewidencji posiadanych przez gminę w poszczególnych obrębach nieruchomości mienia komunalnego; prowadzenie rejestru umów dot. oddania w zarząd, użyczenia, najmu, dzierżawy posiadanego mienia; załatwianie spraw związanych z przekazywaniem nieruchomości jednostkom organizacyjnym; przygotowywanie dokumentów dotyczących najmu, dzierżawy, użyczenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustaw, rozporządzeń i uchwał rady gminy; sporządzanie informacji o aktualnym stanie mienia, o którym mowa w pkt. 1; kontrola użytkowania mienia gminy i ew. pozbawianie tego prawa; uczestniczenie w przekazywaniu nieruchomości; naliczanie należności za udostępniane nieruchomości, przekazywanie ich do referatu finansowego oraz ich egzekwowanie. Gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości na podstawie zapisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, obejmujące w szczególności: zapewnianie wyceny nieruchomości; sporządzanie planów wykorzystania zasobu; zabezpieczanie nieruchomości przed uszkodzeniem lub zniszczeniem; współpracę z innymi organami, które na mocy odrębnych przepisów gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa, a także z właściwymi jednostkami samorządu terytorialnego; zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste i nabywanie nieruchomości wchodzących w skład zasobu (a w tym: przygotowywanie projektów zarządzeń, wykazów, uchwał, ogłoszeń, organizowanie pracy komisji przetargowej); podejmowanie czynności w postępowaniu sądowym, w szczególności w sprawach dotyczących własności lub innych praw rzeczowych na nieruchomości, o stwierdzenie nabycia spadku, o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez zasiedzenie; składanie wniosków o założenie księgi wieczystej dla nieruchomości gminnej oraz o wpis w księdze wieczystej; przygotowywanie opracowań geodezyjno-prawnych i projektowych, dokonywanie podziałów oraz scaleń i podziałów nieruchomości, a także wyposażanie ich, w miarę możliwości, w niezbędne urządzenia infrastruktury technicznej. Prowadzenie spraw dotyczących regulowania stanu prawnego dróg i innych nieruchomości, m. in. poprzez: występowanie do wojewody o wydanie decyzji potwierdzającej nabycie z mocy prawa z dniem 1 stycznia 1999 r. prawa własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne i składanie wniosków o ujawnienie drogi w K.W. , prowadzenie postępowań w celu przejęcia lub nabycia nieruchomości na rzecz gminy, przygotowywanie wniosków do starosty o ew. wszczęcie postępowania wywłaszczeniowego lub ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości, udział w rokowaniach, występowanie do wojewody o komunalizację nieruchomości Skarbu Państwa. Z zakresu ustawy z dnia 29 czerwca 1963 r. o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych przyjmowanie i ogłaszanie pism i decyzji starosty dotyczących ustalania uprawnionych do udziału we wspólnocie gruntowej oraz przygotowywanie wniosków o nieodpłatne nabycie nieruchomości przez gminę. Prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczenia majątku gminy. Składanie informacji dotyczących przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego. Udzielanie pomocy jednostkom pomocniczym gminy w zakresie zarządzania i korzystania z mienia gminnego. Uzgadnianie lokalizacji obiektów, budowli, sieci i urządzeń dot. nieruchomości gminnych (z wyjątkiem lokalizowanych w pasie drogowym).
URZĄD GMINY KOCMYRZÓW-LUBORZYCA - 2016-10-25 - Luborzyca (małopolskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 1 050 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych korytarzy, sanitariatów.
MATBEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-20 - Opole (opolskie)

ELEKTRYK-PRACOWNIK DZIAŁU UTRZYMANIA RUCHU - od 2 000 PLN

Utrzymanie w sprawności maszyn i urządzeń, naprawy maszyn udział w projektach wdrożeniowych
ODLEWNIA ŻELIWA ŚREM S. A. - 2017-05-15 - Śrem (wielkopolskie)

INSPEKTOR NADZORU BRANŻY BUDOWLANEJ(NR 1505) - od 4 500 PLN

- pełnienie nadzoru inwestorskiego nad pracami wykonywanymi przez firmy podwykonawcze,- planowanie i organizacja prac, nadzór nad jakością, zgodnością z dokumentacją projektową oraz odbiór i rozliczenia robót budowlanych,- bieżąca współpraca z firmami wykonawczymi – egzekwowanie prawidłowości i terminowości wykonywanych prac,- współpraca z Administratorami Nieruchomości i Samorządami Nieruchomości.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat