INSPEKTOR DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI W WYDZIALE GODPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Oborniki oferta pracy URZĄD MIEJSKI w Obornikach
Stanowisko: INSPEKTOR DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI W WYDZIALE GODPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw związanych z:- sprzedażą lokali mieszkalnych wraz z udziałem w gruncie i pomieszczeniami przynależnymi na terenie miasta i gminy Oborniki,- użytkowaniem wieczystym gruntów pod budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi, budynkami usługowymi i garażami na terenie miasta i gminy Oborniki- szczegóły oferty na stronie: www.bip.oborniki.pl zakładka Oferty pracy
Data publikacji: 2017-09-15
Lokalizacja: Oborniki (wielkopolskie)
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI w Obornikach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw związanych z:- sprzedażą lokali mieszkalnych wraz z udziałem w gruncie i pomieszczeniami przynależnymi na terenie miasta i gminy Oborniki,- użytkowaniem wieczystym gruntów pod budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi, budynkami usługowymi i garażami na terenie miasta i gminy Oborniki- szczegóły oferty na stronie: www.bip.oborniki.pl zakładka Oferty pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wysokość wynagrodzenie do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI W WYDZIALE GODPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oborniki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: obornicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oborniki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zaangażowanie ,dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Solidność , punktualność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-posiadanie min. trzyletniego stażu pracy o charakterze zbieżnym z ww. zakresem obowiązków, -znajomość zagdanień związanych z jednostką samorządu terytorialnego,-znajomość zagadnień z zakresu następujących przepisów prawa: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, ustawa o finansach publicznych,ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, kodeks cywilny, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa o ochronie danych osobowych,akty wykonawcze w ww. zakresie,-umiejętność czytania map,-umiejętność negocjacji,-umiejętność redagowania pism,-umiejętność logicznego myślenia,-umiejętność stosowania przepisów prawnych,-umiejętność czytania rzutów budynków
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIEJSKI w Obornikach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się zatrudnienie (dostępny na www.bip.oborniki.pl, zakładka Oferty pracy), 2.kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,3.kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (czas i charakter zadań),4.oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia wspólnego dla pkt 3 i 4 dostępny na www.bip.oborniki.pl, zakładka Oferty pracy), 5.oświadczenie własne lub opinia lekarza o braku przeciwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na ww. stanowisku (wzór oświadczenia wspólnego dla pkt 4 i 5 - j.w.)Oryginały dokumentów wymienionych w punkcie 2 i 3 należy przygotować do wglądu na rozmowie kwalifikacyjnej.Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do dnia 25 września 2017r. osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Obornikach (parter budynku) bądź listownie - decyduje data stempla pocztowego (ul. Marsz. J. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki) w kopercie z napisem " Nabór na stanowisko Inspektora GN"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: obornicki
Gmina pracodawcy: Oborniki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oborniki
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 76
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 18.09.2017
Oferta pracy ważna do: 25.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Naliczanie i rozliczanie należności i zobowiązań z tytułu lokali mieszkalnych i działalności gospodarczej, wystawienie faktur Vat sprzedaży, przygotowywanie odpowiedzi na pisma lokatorów, aktualizacja kartotek, wystawienie upomnień i wezwań do zapłaty, wysyłanie informacji dotyczacych zmian stawek w opłatach, obsługa mieszkańców w zakresie czynszowym. Miejsce pracy: ul. Sielska 3aKontakt kandydatów z pracodawcą m.tuchowska (at) energetyk.wroc.plOferta znajduje się w sali: E, C,l
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ENERGETYK - 2016-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór produkcyjny w zakresie HACCP
EVRAFISH sp. z o.o. - 2018-03-12 - Brusy (pomorskie)
- Kompleksowa obsługa oddziału firmy i prowadzenie spraw administracyjno-księgowych w tym: sporządzanie pism i dokumentów, przyjmowanie i wysyłka korespondencji krajowej i zagranicznej. Obsługa telefonicznych urządzeń biurowych (drukarek, skanerów, fax etc.). Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich archiwizowanie. Administracyjne wsparcie działów firmy. Wystawianie i kontrola faktur. Przygotowanie faktur kosztowych/sprzedażowych dla działu księgowego. Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu. Utrzymywanie urządzeń biurowych w należytym stanie (nadzór terminów przeglądów, zamawianie napraw itp). Organizowanie i nadzór nad właściwym przepływem informacji pomiędzy oddziałami firmy i ich komórkami organizacyjnymi.- Firma oferuje: możliwość dalszego rozwoju zawodowego, pracę w międzynarodowym środowisku, umowa o pracę, pełny etat.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Dobra znajomość :a) języka angielskiegob) bardzo dobra znajomość: Excel, World wymóg koniecznyc) znajomość oprogramowania Adobe Reader Professionald) obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności:*Organizacja czasu pracy; Koordynacji powierzonych zadań, Kreatywnego i konstruktywnego myślenia, Szybkiej adaptacji w strukturze firmy, otwartość na poznanie nowej wiedzy, Zdolności w rozwiązywaniu bieżących problemów, *Komunikatywność i umiejętność współpracy z ludźmi, *Sumienność, konsekwencja, rzetelność i zaangażowanie*Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
LENMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Nowy Targ (małopolskie)
Sprzątanie na terenie szpitala. Miejsce pracy - Łódź.
RODON TOMASZ JACHNA - 2016-07-12 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie dokumentów kadrowych podstawowych, odbieranie i wysyłanie korespondencji firmowej, zapoznanie sie z przepisami i regulaminem,organizacja dnia pracy przełożonego,obsługa urządzeń biurowych,obsługa giełdy transportowej, programów zwiazanych z prowadzeniem firmy transportowej, sporzadzanie dokumentacji związanej z transportem towarów.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Józefów (lubelskie)
branża produktów FMCG
Harriot Dynamic Finance And Law Group Sp. z o.o. - 2015-11-09 - Będzin (śląskie)
w/g stanowiska
CITO WORK MARTA WÓJTOWICZ - 2018-04-18 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowywanie sali konsumpcyjnej do obsługi kelnerskiej, tj.: przygotowanie (polerowanie) sztućców, szkła, porcelany oraz naczyń do wydawania potraw i napojów, dbanie o czystość stołów do konsumpcji z uwzględnieniem pory dnia i składanego zamówienia oraz z wykorzystaniem elementów dekoracyjnych (np. kompozycje kwiatowe); udzielanie konsumentowi informacji dotyczących deserów, napojów i śniadań ich wartości odżywczych i technologii ich przyrządzania; przyrządzanie deserów, śniadań i napojów doradzanie konsumentowi odpowiedniego asortymentu potraw i napojów w zależności od wymagań dietetycznych, przyzwyczajeń i specyfiki; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień konsumenckich; pobieranie potraw i napojów z bufetu z dbałością o estetykę; serwowanie potraw i napojów; sporządzanie lub wykańczanie potraw w obecności konsumenta, posługiwanie się narzędziami i przyrządami typu: tace, do serwowania potraw, przyrządy do otwierania puszek i butelek, sztućce do serwowania potraw; transportowanie towarów i produktów z magazynu do punktu sprzedaży; obsługiwanie maszyn i urządzeń stosowanych w części handlowej zakładu gastronomicznego, np.: elektronicznych kas kelnerskich, kalkulatorów, komputerów, kostkarek do lodu, wyciskarki do cytrusów, ekspresu do kawy, gofrownicy; sprzątanie ze stołów z zachowaniem odpowiedniej kolejności i warunków higienicznych; inkasowanie należności, rozliczanie z pobranych potraw i napojów oraz dziennego utargu; utrzymywanie porządku na stanowisku pracy oraz przestrzeganie zasad bhp, ppoż. i sanitarno-higienicznych; propagowanie deserów, dań i napojów.
DAMAG sp.zo.o. - 2016-02-11 - Gdańsk (pomorskie)
Praca na kasie taśmowej. Obsługa klienta. Dbałość o czystość stanowiska pracy. Obsługa boksów przykasowych.
TEKEL Sp. z o.o. - 2017-09-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie samochodu w transporcie krajowym.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe GREG-POL Grzegorz Olejniczak - 2016-05-05 - Wilczyn (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie korespondencji w sprawach paszportów w celu pozyskania przez uprawnione organy i służby informacji dotyczącej posiadania paszportu- współpraca z przedstawicielami uprawnionych służb w celu umożliwienia im dostępu do akt paszportowych- prowadzenie depozytu paszportów zatrzymanych przez Prokuratury w celu wypełniania przepisów Ministra Sprawiedliwości o przechowywaniu dokumentów- uczestniczenie w czynnościach związanych z przygotowaniem spersonalizowanego dokumentu paszportowego do wydania, w celu umożliwienia odebrania paszportu przez klienta- przyjmowanie wniosków o wydanie paszportu realizując zadanie przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego, celem umożliwienia klientom uzyskania paszportu.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Brzeska 8 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-04-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Monitorowanie i pomiary wyrobów, nadzór nad SKP, współpraca z działem technologicznym, nadzór nad wyrobem niezgodnym, znajomość wymogów jakościowych klientów, prowadzenie rzetelnej dokumentacji, nadzór nad zapisami jakości.Godziny pracy: 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Prace ogólnobudowlane.
BUDREM Piotr Grzeszczuk - 2016-07-13 - Kraków (małopolskie)
rejestrowanie pacjentów, kontakt telefoniczny z pacjantem(godziny pracy 10-18)
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Biała Podlaska (lubelskie)
W ZAWODZIE
SKOMAR Bogusława Kwiecień - 2017-12-01 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Kucharz
FHU FAMA Adrian Kijowski - 2016-05-20 - Tarnów (małopolskie)
OPERATOR FREZARKI CNC
ZAKŁAD METALOWO-INSTALACYJNY LESZEK POTYRAŁA - 2016-05-13 - Dębica (podkarpackie)
opiniowanie dostępności do drogi publicznej na etapie wstępnego podziału działki, wydawanie warunków technicznych i opiniowanie dokumentacji w zakresie lokalizacji urządzeń obcych, obiektów budowlanych z odległości mniejszej niż określona w art. 43 ust. 1 ustawy o drogach publicznych, wydawanie warunków technicznych dla wykonania zjazdu z drogi powiatowej, wydawanie zezwoleń w formie decyzji administracyjnej, na lokalizacje lub przebudowy zjazdów, dla lokalizacji urządzeń obcych niezwiązanych z gospodarką drogową w obrębie pasa drogowego dróg powiatowych, odbiory robót związanych z zajęciem pasa drogowego
ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)
-udział w opracowywaniu programów i planów remontowych, -sporządzanie/weryfikacja kosztorysów robót remontowo-budowlanych, -nadzór nad realizacją prowadzonych prac remontowo-budowlanych, -dbanie o właściwy stan techniczny budynków Spółdzielni, -prowadzenie książek obiektów budowlanych, -organizowanie i nadzór nad kontrolami i przeglądami technicznymi obiektów budowlanych, -prowadzenie korespondencji w sprawach technicznych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Przyjaźń" w Krzeszowicach - 2016-11-02 - Krzeszowice (małopolskie)
strzyżenie (damsko-męskie, dziecięce), czesanie, koloryzacja, wykonywanie fryzur wieczorowych; 2 zmiany: 9-15, 14-20
Studio Fryzur Uśniacka Justyna - 2017-01-04 - Piaseczno (mazowieckie)
Mile widziane doświadczenie.Wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą.
RAVITA Sp. z o. o. - 2016-10-11 - Racibórz (śląskie)
-wykładanie towaru-dbanie o ekspozycje
kontakt przez OHP - 2017-10-02 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych w szczególności z zakresu teleinformatyki; przygotowywanie, aktualizowanie, gromadzenie materiałów i pomocy dydaktycznych; organizowanie, uczestniczenie w spotkaniach, konferencjach, sympozjach, szkoleniach oraz innych formach wymiany doświadczeń naukowych i dydaktycznych; uczestniczenie w pracach zespołów w szczególności do opracowywania programów szkoleń; tworzenie i utrzymanie oprogramowania użytkowego na rzecz Straży Granicznej; tworzenie kursów e-learningowych oraz ich administrowanie
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-05-06 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Rozkładanie towaru na sklepie. Obsługa kasy fiskalnej. Obsługa klienta na stanowisku piekarnia. Ogólne prace porządkowe.
kontakt przez OHP - 2017-05-12 - Mielno (zachodniopomorskie)
rejestracja zamówień, monitorowanie zapasów, realizacja budżetów, współpraca z innymi działami
DS SMITH POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Kwidzyn (pomorskie)
Pracownik objazdowego wesołego miasteczka . Praca na ternie województwa łódzkiego
KRISLAND DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNO ROZRYWKOWA - 2016-05-11 - Łódź (łódzkie)
Sortowacz odpadów komunalnych
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Produkcja ogrodzeń betonowych, praca przy montażach ogrodzeń.13 zł/h 180 godz. na miesiąc
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Gorzyce (podkarpackie)
- wystawianie zleceń sprzedaży w SAP,- wprowadzanie zamówień zakupu w SAP,- aktualizacja danych partnerów handlowych w SAP,- potwierdzanie faktur zakupowych u wydawców (weryfikacja z systemem rozliczeniowym INIS),- kontakt z wydawcami - informowanie o wielkości osiągniętego przychodu, wnioskowanie o wystawianie faktur, - kontrola ściągania faktu od wydawców,- ścisła współpraca z Działem Księgowości,- pomoc w przygotowywaniu raportów i zestawień na bieżące potrzeby INIS. Wymagana bardzo dobra znajomość programu MS Excel, dodatkowym atutem bedzie znajomość systemu SAP, podstawowa wiedza z zakresu księgowości, umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu, doskonałe umiejętności komunikacyjne w zarządzaniu relacjami z klientami, zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań. Kontakt z pracodawcą poprzez e-mail praca (at) inis.pl.
INIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-29 - Rybnik (śląskie)