INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY Świnoujście oferta pracy Bank Polska Kasa Opieki SA I Oddział w Świnoujściu
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie operacji obrotu gotówkowego; odpowiedzialność za powierzone przez Bank krajowe i zagraniczne znaki pieniężne; bezpośrednia obsługa bezgotówkowa Klientów Detalicznych, Klientów Zamożnych, Klientów Bankowości Prywatnej, Klientów Biznesowych i Klientów Korporacyjnych; sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym oraz pozyskiwanie dla Banku nowych Klientów
Data publikacji: 2016-01-05
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Bank Polska Kasa Opieki SA I Oddział w Świnoujściu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Monte Cassino 7, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie operacji obrotu gotówkowego; odpowiedzialność za powierzone przez Bank krajowe i zagraniczne znaki pieniężne; bezpośrednia obsługa bezgotówkowa Klientów Detalicznych, Klientów Zamożnych, Klientów Bankowości Prywatnej, Klientów Biznesowych i Klientów Korporacyjnych; sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym oraz pozyskiwanie dla Banku nowych Klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej, szybkość uczenia się, odpornośc na stres
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Bank Polska Kasa Opieki SA I Oddział w Świnoujściu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Monte Cassino 7, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Monte Cassino
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 05.01.2016
Oferta pracy ważna do: 29.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
udzielanie informacji funkcjonariuszom W-MOSG oraz sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego funkcjonariuszy lub korzystania z przysługujących im uprawnień na prośbę zainteresowanych, ich przełożonych oraz funkcjonariuszy i pracowników innych komórek organizacyjnych W-MOSG celem przedłożenia w urzędach;przygotowywanie projektów opinii, rozkazów o przyznanie nagród uznaniowych oraz sporządzanie wyciągów ze zbiorczych rozkazów personalnych o wyróżnieniu celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy, a także przygotowywanie aktów mianowań. Dokonywanie sprawdzenia wytworzonych przez innych pracowników i funkcjonariuszy komórki kadrowej rozkazów wynikających ze stosunku służbowego w zakresie zgodności danych z wnioskami oraz kartami ewidencyjnymi oraz przygotowywanie tych rozkazów do rejestracji w kancelarii jawnej;zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy w tym systematyzowanie dokumentacji służbowej wpływającej do komórki kadrowej w zakresie określonych przedziałów literowych podlegającej wpięciu do teczek akt osobowych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;opiniowanie próśb, wniosków i meldunków składanych przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich właściwego załatwienia. Przygotowywanie pism zgodnie z poleceniami przełożonych oraz odpowiedzi na arkuszach uzgodnień w zakresie wskazanym przez Kierownika Sekcji Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia w sprawach nadesłanych do komórki kadrowej w związku ze zmianami w przepisach prawa;wspomaganie prowadzenia ewidencji zwolnień lekarskich;archiwizowanie oraz klasyfikowanie dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia,wydawanie dokumentacji służbowej oraz prowadzenie rejestru przekazanej do doręczenia korespondencji służbowej dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem nadzorowania terminowości jej dostarczania oraz określania bieżącej lokalizacji wydanej dokumentacji. Zapoznawanie funkcjonariuszy i pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia ze zmianami w przepisach prawa.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-01-12 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
montaż urządzeń specjalistycznych chłodniczych i wentylacyjnychpraca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Trzebownisko (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA POSEJDON - 2017-10-10 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż hurtowa towarów, zamawianie towarów od handlowców wietnamskich oraz z Wietnamu, prowadzenie negocjacji z kontrahentami pochodzenia wietnamskiego
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Jabłonowo (mazowieckie)
Sumienne wykonywanie obowiązków, dbanie o sprzęt. Wykształcenie: wyższe, specjalość fizjoterapeuta. Wykonywanie zabiegów, elektrostymulacja, elekktroterapia.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "NASZ DOM" Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Wejherowo (pomorskie)
Nadzór nad budowami, wykonywanie kosztorysów i przeglądów technicznych.
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o. - 2017-08-23 - Zamość (lubelskie)
pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług finansowych,przeprowadzanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych,aktywana sprzedaż produktów finansowych,udział w akcjach marketingowych,kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa SKOK - 2016-12-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
ppawanie konstrukcji stalowych metodami MIG/MAG
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE TARPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Uzgadnianie praw wstępu na nieruchomości z właścicielami prywatnymi i organami administracji publicznej. Szacowanie szkód poprojektowych na terenie Lubaczowa i pow. lubaczowskiego.
GEOFIZYKA TORUŃ SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-17 - Lubaczów (podkarpackie)
znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie ustawy o finansach publicznych,doświadczenie zawodowe w kontroli finansowej, doświadczenie zawodowe w kontroli jednostek oświatowych, doświadczenie zawodowe w instytucjach administracji samorządowej, umiejętność obsługi komputera, pakiet office 2016
Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim - 2017-06-09 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
- Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd Śląski poszukuje osoby na stanowisko: inspektora ds. pozyskiwania środków unijnych i krajowych.- Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: ocenę ogłoszonych konkursów w ramach Programów Unijnych pod katem ich przydatności dla ROD, w tym nawiązywanie, współpracy partnerskiej, w szczególności z jednostkami samorządu terytorialnego w celu wspólnego składania wniosków o ubieganie się o dotacje, promowanie prowadzenia inwestycji w ROD dofinansowanych z funduszy europejskich i krajowych, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy europejskich i krajowych, w tym Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, analizę możliwości finansowania projektów, weryfikację terminów i rodzajów naborów wniosków, obsługę projektów w obszarze wymogów formalnych, przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów, prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem rzeczowym i finansowym projektów, współpraca z inspektorami ds. inwestycji w zakresie opracowania optymalnej struktury finansowania prowadzonej działalności i planowanych inwestycji w ROD, świadczenie pomocy dla sąsiednich okręgów PZD w zakresie pozyskiwania środków unijnych i krajowych, stałe aktualizowanie wiedzy z zakresu dofinansowań z funduszy europejskich i krajowych, ścisłą współpracę z jednostką krajową mającą na celu wykonywanie podjętych działań i osiągnięć. - Oferujemy: stabilność i dobre warunki pracy w oparciu o umowę o pracę, pracę w miłej atmosferze.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto (3000 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Od kandydatów oczekujemy: wyższego wykształcenia (mile widziane studia podyplomowe z zakresu pozyskiwania środków unijnych), minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przygotowania i rozliczania projektów UE oraz środków krajowych potwierdzonym przyznanymi dotacjami lub popartym referencjami, wiedzy na temat programów unijnych w perspektywie 2014-2020 oraz programów krajowych, gotowości do świadczenia pracy na pełny etat, bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności analizowania dokumentacji, dyskrecji, umiejętności zachowania tajemnicy służbowej, dyspozycyjności, odporności na stres, prawo jazdy kategorii B.
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŚLĄSKI - 2016-05-25 - Katowice (śląskie)
Praca w sklepie spożywczo przemysłowym, obsługa klienta.
1. P.H.U. MAR-POL Zbigniew Stręciwilk 2. P.H.U. LOTUS Zbigniew Stręciwilk - 2017-04-27 - Skokówka (lubelskie)
Pomoc kuchenna
MONSOON GRZESIAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-29 - Białystok (podlaskie)
Montaż i demontaż rusztowań na różnego rodzaju obiektach (według zleceń). Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00 (sporadycznie w soboty). Praca na terenie Bielska-Białej i okolic.
TOP BUD MASZYNY SPRZĘT BUDOWLANY DARIUSZ PATLEWICZ - 2018-03-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie posiłków, rozwożenie posiłków na oddziały szpitalne
DGP Catering Partner Sp. z o. o. - 2017-05-11 - Starachowice (świętokrzyskie)
NAPRAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
AUTO HANDEL "DACAR" CZAPLA DARIUSZ - 2016-03-03 - Latoszyn (podkarpackie)
PROSTE PRACE PORZĄDKOWE NA PLACU, SPRZĄTANIE ODPADÓW, ZAMIATANIE TERENU, SPRZĄTANIE TERENU WOKÓŁ POJEMNIKÓW NA ŚMIECI, ŁADOWANIE ODPADÓW DO POJEMNIKÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, DOBRY STAN ZDROWIAPRACODAWCA PROSI, BY UMAWIAĆ SIĘ NA SPOTKANIE TELEFONICZNIE
TOMPOL TOMASZ FRANECKI - 2018-09-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE, WYDAWANIE POSIŁKÓW I NAPOJÓW
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE 'LUBINPEX' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Polkowice (dolnośląskie)
Transport towarów na terenie Unii Europejskiej
SPED-LINE s.c. Lubasz - 2017-08-30 - Lubasz (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: http://pupkolobrzeg.finn.pl/
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2017-10-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prace biurowe, kierowca-zaopatrzeniowiecOkres zatrudnienia w przypadku pracy na podstawie umowy: na okres próbny 3 msc.Miejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w dniach i godzinach:pn-pt, 8-16
Blacharstwo Pojazdowe Jerzy i Aleksandra Blajer S.C. - 2017-09-27 - Mikołów (śląskie)
prowadzenie pełnej księgowosci , znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowych
PGKiM Sp. z o.o. - 2018-06-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Nadzór nad eksploatacją urządzeń i ciągów technologicznych uzdatniania wody. Współpraca z Pionem Inwestycji w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych na obiektach produkcyjnych i nadzór nad ich przebiegiem. Współpraca przy sporządzaniu wniosków do Zarządu Spółki, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zapytań ofertowych w bieżących sprawach wydziału. Udział w sporządzaniu zbiorczych zapotrzebowań oraz wniosków o uruchomienie procedur zakupowych. Bieżące sporządzanie i wysyłanie meldunków produkcyjnych. Prowadzenie spraw związanych z Systemem Zarządzania Jakością ISO w Wydziale Produkcji. Przestrzeganie i nadzorowanie terminowości i prawidłowości prowadzonych działań. Współpraca z innymi wydziałami Spółki.- Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 6 miesięcy stażu w jednostkach prowadzących działalność produkcyjną. Wymagana znajomość zagadnień związanych z eksploatacją urządzeń i infrastruktury komunalnej, podstawowa znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem zamówień, podstawowa znajomość przepisów ustawy Prawo wodne, Prawo ochrony środowiska i Prawo zamówień publicznych, obsługa MS Office. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-19 - Katowice (śląskie)
wykształcenie wyższe - inżynierwymagane uprawnienia branżowe oraz aktualne zaświadczenie Izby Inżynierów Budownictwanadzorowanie robót drogowych przy budowie obiektu handlowegoumowa zleceniewynagrodzenie: do uzgodnienia: min. 300 zł brutto za jeden pobyt na budowiepraca : Ostrów Wielkopolski
I.B.R. Sp.zo.o. - 2017-10-23 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie kadr
Dom Pomocy Społecznej Zgromadzenia Braci Albertynów - 2016-11-21 - Przemyśl (podkarpackie)
obsługa maszyn i urzadzeń służących do cięcia i obróbki na tartaku
PPUH KOCOŃ Sp.J. Kocoń Krzysztof, Kocoń Jakub - 2018-07-10 - Rycerka Dolna (śląskie)